שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


עדכונים ושאלות בנוגע לכל מה שקשור לטלנובלות ושחקני טלנובלות
שבת שלום


 

evglev1

Well-known member
מנהל
היום נאלצתי לצפות בפרקים 33-34 בדם ואדמה

לפני שצפיתי בפרקים 30-32 כי פרק 34 לא הוקלט/נמחק והייתי בפרק 19. אמנם עשיתי מרתון והשלמתי פרקים 20-29 אבל לא הספקתי להשלים את כל הפרקים לפני שיעברו שבועיים מהשידור החוזר האחרון של פרק 34. בפרק 33 גם צפיתי כי הוא שודר גם לפני שבועיים בגלל יום הזיכרון אז העדפתי להשלים אותו במקליט האוטמטי. בזה לשם שינוי היה יתרון של הוט ויס על פרטנר שמאז שהתחילו לשים גם סדרות של ויוה פלוס ב-VOD התחילו להתקמצן על ויוה הרגיל. אבל איזה מזל שגם תמיד אהבה וגם לאהוב עד המוות עלו ל-VOD ומקווה שהבעיה תסתיים בדם ואדמה וכנראה אישה רעה שאופתע מאוד לטובה אם אחרי שבפעם הראשונה ששודרה הייתה ב-VOD של פרטנר תהיה גם בפעם השנייה. אבל מקווה שכמו עם תמיד אהבה ולאהוב עד המוות גם המחליפות של דם ואהבה ומשפחתו של בעלי יעלו ל-VOD ותקופת היובש של הספרדית ב-VOD של פרטנר הסתיימה.

את לאהוב עד המוות רוב הסיכויים שאתחיל בעוד שבוע וחצי. את תמיד אהבה אני בינתיים לא מקליט ולא מתחיל לצפות בה אולי אם יתפנה העומס והיא תישאר לאורך זמן ב-VOD בינתיים יש סדר עדיפויות כי את בטי המכוערת לא ראיתי עד עכשיו ואת המתחזה לפני כ-18 שנה התחלתי לראות מהאמצע ועכשיו אני משלים את ההתחלה הנהדרת.
 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לזוריה וגה ואלברטו גרה לרגל הולדת תינוק שני

לזוג כבר יש בת בשם לואה ועכשיו מצטרף למשפחה תינוק חמוד בשם לוקה




 
מזל טוב לכוכב רק אלוהים סולח, מארק טאצ'ר שעומד להתחתן השנה

עם בת זוגו ששיחקה בPapa a toda madre

 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לאינגריד מרץ שילדה בת


אינגריד מרץ ילדה לפני יומיים את בתה הראשונה מרטינה


 
איזה הבדל בין קלאודיה מרטין המהממת לקמילה סודי הנטולת חן

לא פלא שקלאודיה הייתה המועדפת לגלם את רובי וגם במשחק היא יודעת לשחק רעה ויכולים להיווכח זאת כיום בויוה. קמילה יותר מתאימה לגלם את מריבל ואם לא קלאודיה אז אלחנדרה לסקאנו שלה רוצים לתת את מריבל וגם לה יש ניסיון כרעה. עוד מריבל תהיה יותר יפה מרובי

&nbsp









 
תמונה חדשה של פרננדו קולונגה

עם המרשעת קטלינה קרייאל ברימייק לעריסת הזאבים בפסטיבל קאן.

 
העלילה הרשמית של אישה רעה עונה שנייה

לפי מה שניתן לראות פה דויד יהיה הפקח/בלש שיחקור את היעלמותה של מוניקה ושיכול לעזור לאלטגרסיה למצוא את האהבה מחדש.

 

Don Nirtin

New member
כבר עדיף להישאר עם עונה 1 וזהו


רצחו את דויד צוקרו?! מה הפשע הזה?!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאוד קיוותי שלא יעלו את בובה פראית 2 שבה לאישה רעה


איבו ומילי נהרגים בתאונה והסדרה היא על הבת שלהם שנטליה אורירו משחקת, ברוך השם זה לא קרה. לטלמונדו כנראה משעמם, חששתי שבעונה השנייה של מלכת הדרום יחזירו את טרסה לעולם הפשע ובסוף גם יענישו עם הנרקונובלות שעכשיו בטלמונדו אין סתירה בין סחר בסמים לסוף טוב, מסתבר שזה על הבת של טרסה שאויביה תוקפים וטרסה צריכה להגן עליה.

באישה רעה אני לא יודע מה יותר גרוע רצח סאול או החשש שלי מחידוש המאבק בין אלטגרסיה ומוניקה על ליבו של סאול והפיכתה של אלטגרסיה שוב לרעה עד שתמצא את הסוף הרע של דונה ברברה מהספר, מהסרט ומהסדרה.
 
למעלה