אל פרינסיפה - השיתוף פעולה בין סוכנויות הבינוי לטרוריסטים

evglev1

Well-known member
מנהל
אל פרינסיפה - השיתוף פעולה בין סוכנויות הבינוי לטרוריסטים

 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 49 - סרה חושף את רובלדו בפני מוריי

מוריי אומר בפני אשתו של סרה ועוד אישה שסרה בוגד שמשתף פעולה עם טרוריסטים. סרה מוציא את מוריי ומסביר לו שסוכנות הביון משתפת פעולה ומקבלת שוחד וגם מארגנת פיגועים כדי לקבל תקציבים ואם הוא מסכים לקבל את הכסף הזה בתור משכורת אז הוא שותף לזה. הוא טוען שלא היו מקבלים תקציבים אם היה שקט ומוריי משווה את זה לכבאי שמצית שריפות כדי לקבל צינורות. סרה מסביר שלא היה משתף פעולה אם היה יודע שזה יעלה בחיי סוכנים ושהוא לא רצה שהוא יחזור לסאוטה. מוריי מבקש את עזרתו של סרה כדי לעשות צדק וסרה בהתחלה לא מוכן אבל אחר כך חושף את שמו של רובלדו שממנו קיבל את הפקודות. מוריי מבקר בחשאי את סלינס ונותן פתק אם שמותיהם של רובלדו וסרה בתור בוגדים ומסביר אם הדף שמצביע על סרה שחשף את רובלדו.

חאלד מבין שפטימה לא בהריון ומנצל הזדמנות שהיא במדרגות ומתעמת איתה ולא ברור אם הוא דוחף אותה, אבל היא נופלת ופקונדו מזועזע ממה שהוא רואה. פטימה מאושפזת והמשפחה דואגת לה וחושבת שמדובר בתאונה. הרופא שמטפל בה לא יודע שהיא כביכול בהריון וחאלד שואל את הגניקולוגית אם היא הפילה את הילד אחרת ישאל את הרופא המטפל והגניקולוגית שממילא רצתה שפטימה תמציא שהפילה אומרת שכן. חאלד בא לחדרה של פטימה ואומר לה שכעת יגידו לכולם שהיא הפילה כי הוא לא מוכן להפוך לבדיחה בעיני המשפחה.

נגנבים חומרי נפץ מחברה הבנייה של חאלד ושני בחורים מארגנים שוד תוך שימוש בחומרי נפץ. אחד מהם נהרג. זה גורם למשטרה לעלות על זה שחאלד מחזיק חומרי נפץ והם מגלים שאחד מהם הוא אחיה של הטבחית של חאלד שזו נור. נור נחקרת תוך כדי אפשרות שאחיה נהרג מתמונת הגופה החרוכה נור מזהה שמדובר בחבר של אחיה ונרגעת שאחיה בחיים.

מוריי מבקש מפארוק למצוא את חמזה אחיה של נור ולהיעזר בו כדי לגלות את חומרי הנפץ שבידי חאלד ופארוק מפעיל את קשריו כדי לחפש אותו.

המורות מבקרות את פטימה שמספרת על הנפילה שלה וגם פטימה לא בטוחה שזאת הייתה תאונה ולא יודעת אם חאלד דחף אותה או שהיא מעדה ונפלה. רוסיו ופילר חושבות שיש להציל אותה מחאלד.

סמי מספר למטי ששמע שבנו של קילס הרג את בנו של פרן וקילס שילם למישהו אחר שיקח את האשמה ומדבר רעות על קילס. מטי מגינה על קילס ואומרת שהוא שוטר טוב וסמי המום לגלות שמטי כבר ידעה זאת קודם. מטי אומרת שאם פרן מקבל את זה אז גם היא.
 
יש אותה בויאודי של הוט?

כולם בפייסבוק של ויוה הוקסמו מהסדרה הזאת רק הסוף מאכזב עם מצב לעונה שנייה. האם ויוה מתכנן לתת סדרות ספרדיות מספרד לאחר הצלחתה של איזבל ועכשיו אל פרינסיפה? נראה שהולך להיות ביקוש וויוה יכניסו עוד ז'אנר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בויאודי של פרטנר יש גם את אל פרינסיפה וגם את תמיד אהבה

נראה שיש עדיפות בויאודי לויוה וינטג' ולספרדיות ופורטוגזיות. כי בפרטנר לא היה בויאודי לא השוד הגדול, לא הגורל של אווה, לא 100 ימים, לא עונה שנייה של משפחתו של בעלי, לא רק אלוהים סולח ואין דם ואהבה. אבל תמיד אהבה רק התחילה וכבר שם. מצד שני אם בהוט ששנים הזניחו את ערוצי ויוה אני לא בטוח שהם יכולים להרשות לעצמם לעלות את כל הסדרות של ויוה וויוה פלוס לויאודי. כי אני יודע שבכל ויאודי יש מריאם, אישה, רסיסים והכלה מאיסטנבול ובהוט יש גם קוריאניות. וגם דם ואהבה בויאודי של הוט. אבל אני מקווה שהעדיפות לז'אנרים החדשים מקבלים עדיפות בכל ויאודי ולא רק בפרטנר.

לדעתי הסדרה הזאת חובה לצופה הישראלי לאור ההשקעה שלה בארגוני טרור. אם כי זה עצוב בדיוק כמו שהמוסלמים רוצים להחזיר את ספרד להיות אל אינדלוס המוסלמית הם רוצים להפוך את ישראל לפלסטין המוסלמית. אז אם הספרדים סובלים אותה הבעיה של ישראל, היה צפוי שיתמכו בישראל כי חלק מהמרוקאים בספרד עושים מה שעושים ה"פלסטינים" בישראל גם אזרחי ישראל וגם אלה ביש"ע, אבל לא ספרד היא אחת התומכות הגדולות של הפלסטינים באיחוד האירופי.
 
נראה לי כל אירופה שונאת ישראל

והם אנטישמיים ותמיד היו.
&nbsp
רק אלוהים סולח עומד לרדת בקרוב שם ובאהבה אין חוקים עדיין שם מעניין אם מחכים לעונה השנייה בתקווה שויוה אכן תרכוש אותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עם ונדטה חיכו לעונה השנייה

ומופיעים פרקי העונה השנייה עם העונה הראשונה, מקווה שכך יהיה גם עם אישה. אז לא רק בפרטנר ממהרים להוריד את השידורים החוזרים, מילה של כבוד ומתחת לשמיים ירדו חודשיים לאחר סיומן. תשוקה וכוח דווקא נשארה הרבה זמן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 50 - סרה מחליט לעזור לחשוף את רובלדו

סלינס מבקרת את רובלדו וכשהיא מדברת איתו סרה מופיעה שיכור או מתחזה לשיכור ומאשים את רובלדו בכך ששלושה סוכנים מתו בגלל מנהרה ומאשים אותו ברצח לופס. רובלדו מכחיש את כל ההאשמות, אך סלינס אומרת שגם היא שאפתנית ודורשת את החלק שלה כדי שלא תלשין עליו. מסתבר שהכול תואם עם מוריי עם כי הוא לא היה שלם עם קטע ההשתכרות וכך הם מנסים לטמון מלכודת לרובלדו.

פילר ורוסיו מחליטות לעזור לפטימה לברוח מחאלד ומשכנעות את אימה שפטימה צריכה לנסוע איתה והיא נוסעת למדריד אל מוריי והם מבלים יחד ומאושרים. פטימה מתקשרת לאימה והיא מזהה שהמספר הוא ממדריד ולא ממקום שפטימה אמרה שתהיה בו. וחאלד בדיוק נכנס ופטימה שומעת אותו. חאלד מחפש את פטימה ופטימה משתכנעת שמשפחתה בסכנה ומחליטה לחזור ושניהם מחליטים שהם לא יכולים לתת לחאלד לנצח וחייבים לחשוף אותו ופטימה מתארגנת לחזור.

פארוק לא אוהב את עזיבת פטימה כי הובטח לו שכל המשפחה תוכל לעזוב והוא חשדני מאוד כלפי מוריי שגם אותו הוא לא מצליח למצוא ומבהיר שלא ייקבל את היחסים בין פטימה למוריי.

פקונדו מארגן מלכודת לטריפס וטריפס מגלה את פרצופו האמיתי של פקונדו, אך האיש הורג את טריפס והם רואים את נור, פקונדו מזהה אותה כעובדת בבית של חאלד והאיש מתעקש להרוג אותו ופקונדו הורג את האיש ואחר כך טוען שהופתע כשרצחו את טריפס ומצליח לזכות באמונו של פארוק שכואב את אבדן ימינו טריפס ונראה שפקונדו מצליח לתפוס את מקומו.

נביל מאושר להיות זה שבא לעצור את קילס ובדרך עוקץ את פרן ולועג לו. קילס מוכן להיעצר ולאבד את תפקידו במשטרה ופרן נפרד ממנו ומגן עליו מהעקיצות של נביל ששמח לאיד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 51 - חאלד מתעלל בפטימה

פטימה חוזרת ומקבלת סטירה מחאלד שמטיח בה את הבגידה וכולא אותה בביתם, הוא מזמין אבטחה וטוען שפטימה בדיכאון לאחר ההפלה ולכן אסור לזוז ממנה ופטימה מושפלת עד שאשת אבטחה צריכה ללוות אותה אפילו לשירותים. לא מתאפשר לפטימה לבקר את בני משפחתה, וגם לא ללכת למרכז הקהילתי וגם המורות האחרות לא מורשות להיכנס. כשרוסיו ופילר מנסות לדבר עם איישה על המצב, היא מטיחה בהן שרימו אותה ופטימה הייתה במדריד.

גם פארוק מוחה בפני מוריי על שניסה לקחת את פטימה וטוען שלא כך היה ההסכם ביניהם והוא לא יוותר ולא ייאפשר להם להיות ביחד ורוצה להוציא את המשפחה כולל את פטימה מהאזור.

פארוק מתבקש לגייס את חמזה וחמזה מפחד מאוד לחזור לאתר הבנייה של חאלד כפי שמורה לו פארוק בהוראת מוריי, אך פארוק מבהיר שאחרת יפקיר אותו לגורלה ובהתחלה נותנים לחמזה ללכת ובסוף הוא חוזר. הם מסדרים שהוא יעיד במשטרה שלא ידע על גניבת חומרי הנפץ וחברו גנב אותם ומזייפים עדויות כאילו חמזה היה במקום אחר. האליבי של חמזה הוא שהלך להיפגש עם מישהי. אך כשהוא מגיע לאתר הבנייה של חאלד איסמעיל לא מאמין לו ועומד להרוג אותו ואז הוא מודה שנשלח על ידי פארוק ואנשי איסמעיל חסים עליו. המטרה שחמזה יגלה איפה חומרי הנפץ שחאלד מחביא.

פרן לא אוהב את הרעיון של שימוש בחמזה הצעיר ואת האמון שמוריי נותן בפארוק ומתאכזב ממוריי וטען שפארוק מגייס נערים לעשות את העבודה השחורה והוא חשב שהם טובים יותר ומסתבר שלא.

סלימאן מבקר את פואד בכלא ופואד רוצה לחסל את פטימה בגלל שהיא הכשילה את יאסין בפיגוע הרעלת המים וטוען שהיא משפיעה לרעה על חאלד שמרשים לו לחיות ככופר כדי שיאמינו שהוא בצד שלהם, אבל נראה שאהבתו של חאלד לפטימה מרחיקה אותו מהדרך. מוריי ופרן שומעים על החוסר אמון של פואד בחאלד ומסכמים עם המשטרה המרוקאית לקחת את פואד לכמה שעות.

פרן ומוריי מנסים לדובב את פואד ולהסביר לו שחאלד לא נאמן לדרך ללא הצלחה. סרה שומע את השיחה ומחליט להתערב וסרה מנסה להסביר שהוא בדיוק כמו חאלד קיבל שוחד מהחברות של יצירת המנהרה. פואד מופתע לשמוע שסרה וחאלד מרוויחים מאותם האנשים, אך מתקשה לבטוח בסרה שהוא בוגד על פי הודאתו. מוריי מנסה להסביר לפואד שלא פטימה היא האשמה, תמיד הפיגועים של חאלד לא גרמו את הנזק המתוכנן והתפוצצו במקום שלא גרם להרג כופרים. סרה טוען שהוא אכן בוגד וראוי לאותו האמון שחאלד שגם הוא בוגד בדרכם.
 
למעלה