אתמול סיימתי את 18 הפרקים של העונה הראשונה של אובססיה

evglev1

Well-known member
מנהל
אתמול סיימתי את 18 הפרקים של העונה הראשונה של אובססיה

והאמת אמנם לא כל הסודות נחשפו ויש מקום להמשך, אך הטענה כאילו עצרו בקטע הכי מעניין לא נכונה. למעשה אפשר היה לסיים את הסדרה ככה ולמעשה לפי התקצירים שקראתי העונה השנייה היא למעשה סדרת אחרת עם אותן הדמויות.

אמנם נכון שג'אן ודורו ביחד זה מראה על ניצחון כל התככים של ג'אן אבל דורו לא ראויה לדניז ואולי מגיע לה מטורף כמו ג'אן.

גם עם הדמויות המשניות הכול סגור חוץ משאוזגה גילתה שהשותף והידיד שלה גילה משהו מחריד וכנראה נרצח.

לעומת סיומי עונה אחרים כולל אלה שויוה לא שידרו ברצף כמו באהבה אין חוקים, קרדאיי, אישה ועוד הסוף של העונה הראשונה של אובססיה לא כל כך מותח שגורם לחכות בכליון עיניים להמשך. למעשה גם בסדרות הלא גמורות כמו החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו, איפט והנערה שאהבתי הסוף הרבה יותר מותח מסוף העונה הראשונה של אובססיה. הכי קרוב זה דווקא החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו שהכול טוב לטובים, אבל גם הרעים לא הובסו ובסוף הטובים רואים משהו מדאיג שלא ברור לצופים מה, זה הכי קרוב לסיום העונה הראשונה של אובססיה. כך שקשה להבין שמשווים בין הציפייה לעונה השנייה של אובססיה לציפייה לעונה השנייה של אישה.

ובאופן כללי בעונה הראשונה אהבתי רק את דמותה של הסטודנטית בילגה, הראשיים לא מעוררים שום הזדהות וגם דניז אמנם טוב מהם פי כמה, אך עדיין לא כוס התה שלי. אפילו אתי הפסיכיאטרית של הפסיכיאטר מסתבר שעשתה דברים איומים ובאיזה שהוא אופן יצרה את המפלצת של ג'אן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רק בשביל הכלב שהוכנס לסדרה היה שווה את העונה השנייה

גוקסל מי שתמיד זלזל בדורו ומסתבר שבצדק נכנס שוב לעלילה ומבקש את עזרתו של דניז, מסתבר שהוא נתקל בבכי וגילה שאדם מתעלל בכלב ודקר אותו ואנשיו רודפים אותו והוא צריך להתחבא ודניז מביא גם את גוקסל וגם הכלב שהוא מציל מהאדם המפלצתי לביתו ודואג להם. גוקסל ואדה חוזרים לעלילה כשדניז לוקח אותם למחזמר שגם דורו הצליחה להתקבל לשחק בו על אפיפה.

אוזגה די מכרה את עצמה והפכה למנחת תוכנית רכילות אחרי שסחטה מישהו בהפקה על רומן מהצד ואף סירבה להעיד כדי שיחקרו את מותו של פורקאן עד שאבא של פורקאן האשים אותה שבגלל שסירבה להעיד התיק נסגר והיא אשמה במות בנו בדיוק כמו ג'אן וסאדיק. אבל כשהיא גילתה את ביילור שסבלה ממכות ומצבה נורא לאחר שניהלה רומן עם ג'אן. ביילור לא רוצה לדבר איתה, אך אוזגה נלחמת ומגלה שהוא גם הפריד בינה לבין בעלה וגם נהיה אלים כשבעלה חזר לחייה, אוזגה מנסה להזהיר את דורו, בינתיים ללא הצלחה.

ג'אן עזר לדניז להתמנות לאחראי המוזיקלי של המחזמר שדורו משחקת בו למורת רוחה כי לטענתו היא צריכה להתגבר. דורו רצתה את התפקיד הראשי וג'אן דאג שיפיצו כביסה מלוכלכת של השחקנית הראשית כדי שתאבד את התפקיד, על אוזגה הוטלה העבודה השחורה והיא אמנם עשתה אותה, אך הרגישה יסורי מצפון ולכן החליטה לחקור יותר על ג'אן ואיך הוא הורס חיים של נשים והגיעה לביילור. בכל זאת דניז דאג להחזיר את התפקיד לאג'ה ולגרום לה לחזור ולהתנצל ולקבל את התפקיד בדיוק כשדודו הייתה בסופו של אודישן מוצלח.

הדברים יוצרים מתח נוראי בין דורו לדניז אבל דווקא עיתונאים שצילמו אותם מפרסמים שהם מחדשים את הרומן ודורו הפכה למקור לרכילות וגם דניז. ג'אן סובל מכל העניין ומתחמק וכשבילגה קרובה אליו נראה שהיא מתאהבת בו.
 
למעלה