לאהוב עד המוות בכיכובה של אנג'ליק בוייאר מגיעה לויוה

לאהוב עד המוות בכיכובה של אנג'ליק בוייאר מגיעה לויוה

ומחליפה את 100 ימים

 

faery18

New member
כל כך הרבה סדרות טובות מגיעות ואין מתי לראות


חח מזל שהכל עולה ל-VOD
 

faery18

New member


הסוף בהחלט מאכזב ובהתחלה באמת היו לי התלבטויות אבל קשה לי לסרב לסדרה עם אנג'ליק
גם ראיתי בזמנו את הפרק הראשון וזה עושה רושם טוב


 
איזו חצופה אחת בשם דניאל כהן

בפייסבוק של ויוה משחררת ספוילרים על הסוף של הדמות הראשית בלי שאף אחד ביקש ממנה. אני לא מבינה את הקטע הזה שלספלייר חופשי בלי שום אזהרה וגם בפייסבוק כמעט ובלתי אפשרי לכתוב ספויילר בלי אזהרה. היא עיצבנה אותי ממש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת שיצא בשלושת הגרסאות של גלגול הנשמה


הדמות שהתחתנה בשביל כסף ובגדה בבעל/אישה בסוף מתה למרות שהתחרטה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז את יכולה לדחות את הצפייה באדמה פראית

לזמנים בהם לא יהיו כל כך הרבה סדרות טובות בויוה כי זה ממילא במחשב.
 

faery18

New member
אדמה פראית אני לא יכולה לדחות שוב

עד שנכנסתי שוב לעלילה וגם בגלל שהיא כפרית מושלמת חח

בדיוק היום ראיתי את פרק 26 מתקדמת לאט אבל בטוח חחח
אני בפרקים של התאונה של סרחיו אחרי שאיסבל שברה את ליבו

רק אחרי שאסיים אותה ואת השוד הגדול אני אוכל להתפנות לשאר


 
אם להיות כנה

הסיבה העיקרית ששללתי את הגוף אחד כי אהבתי את דמותה של לורנה רוחאס ז"ל וכמוהה לא אהבתי כמעט אף אחת. הפלא הוא שבגרסה הזאת שלא מחליפים מינים אני כן רוצה לנסות. לא החלטתי מה אני מרגישה כלפי אנג'ליק בוייאר כשחקנית כי בתור בנאדם היא די חמודה(היא בת זוגו של סבסטיאן רולי שאותו אני אוהבת ואם הוא אוהב אותה כנראה יש סיבה לכך) אבל כן אוהבת פחות אותה מאשר את סבסטיאן. למרות שכיום היא יותר מצליחה ומבוקשת ממנו. תאכלס את בת זוגו הקודמת אני אוהבת יותר וחבל שנפרדו. ובעיניי היא אחת השחקניות הכי טובות ומוכשרות שיש בעולם הטלנובלות המקסיקניות. וגם אחת הסקסיות. חבל שאין סיכוי שיככבו שוב אבל בטלנובלה.
&nbsp
את מישל בראון אני אוהבת בנוסף לעובדה שהוא חלק מאיתנו. ראיתי פרק ראשון באינטרנט ויש הרבה אקשן וזה מצא חן בעיניי בנוסף לרעיון של שני גלגולי נשמות ושני גופות ששרדו. זה לא היה באף גרסה ששודרה פה(אגב החיים ועל המוות לא הגרסה המקורית, היה לה גרסה קודמת ישנה).נטו מביאים הגרסה החדשה בפעם השלישית כי אנג'ליק בוייאר שמככבת בזה ותאכלס רואים לפי התגובות שאין אף מילה רעה אחת עליה אפילו מישהי שרואה בעיקר טורקיות כתבה שתנסה את זה. והתגעגתי לגונסלו פנייה כטוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעניין איך יהיה רצח הזקן בגרסה הזאת

לפי העלילה של ויוה בפייסבוק האישה והמאהב רוצחים אותו. בעל החיים ועל המוות זה לא היה ברור המאהב הורה לאשתו להרעיל אותו, אבל לא היה ברור אם היא שמה לו רעל או לא ובסוף התברר שלא והוא מת מוות טבעי. בבגוף אחד גם הבעל לא היה מסוגל לרצוח את אשתו, אבל המאהבת עשתה את העבודה לבד והבעל הבין שהמאהבת שלו רצחה את אשתו ושתק, מעניין אם בגרסה הזאת לאנג'ליק בויאר יהיה חלק פעיל במותו של בעלה כמו שכתוב בעלילה של ויוה.

אכן שלושה אנשים ששני נשמות שרדו זה לא היה באף גרסה וגם הגוף שהזקן חוזר בו הוא למעשה גוף של נידון למוות שחוזר מהוצאה להורג כך שלזקן בטח תהיה בעיה שייחפשו את הגוף שלו כדי להוציא אותו להורג בעוד אדריאנה בבגוף אחד הייתה אדם טוב וגם סלוודור בעל החיים ועל המוות אמנם היה ברברי ולפעמים אלים אבל לא היה אדם רע ובטח לא רוצח מבוקש.
 
למעלה