הרי את מוכרת לי - פרקים 14 - 13

faery18

New member
הרי את מוכרת לי - פרקים 14 - 13


אחרי שהם חוזרים בזמן
וו ג'ין שוב משנה את הגורל שלה ושל ג'ו היוק וגורמת לכך שהם כן ייפגשו באותו יום גורלי בשנת 2006
גם בנקודת הזמן הזו ג'ו היוק ניסה להתחמק ממנה ולברוח כל עוד נפשו בו חחח בסוף היא מצליחה למצוא אותו וכשהיא כמעט נדרסת הוא רץ להציל אותה הם נופלים ובום! שוב שנת 2018
אבל עוד לפני כן היא הספיקה לתקן עוד כמה דברים שישנו את הכל לטובה
היא תופסת את אבא שלה בשדה התעופה ומכריחה אותו לחזור לעשות את הבדיקות - בכך היא מוסיפה לו עוד כמה שנים לחיות והוא אכן מת אבל הרבה יותר מאוחר, כי כשחוזרים להווה היא מבינה שאבא שלה מת רק 3 שנים קודם לכן ולכן גם גורלה של אימה משתנה לטובה כשהיא לא נהיית חולה באלצהיימר כי היא זוכה לעוד כמה שנים טובות לצד בעלה:] אהבתי גם איך שהיא עזרה לגורל של החבר של ג'ו היוק לשוב לקדמותו - מאחר וג'ו היוק לא בחר הפעם בהייאה וון הוא לא מיהר להיפגש איתה ולא נאלץ לתפוס לחברו את המונית לשדה תעופה כמו בפעם הקודמת. בעקבות כך החבר שלו מספיק להגיע בזמן לשדה תעופה כדי לשכנע את חברתו לא לעזוב אותו. וו ג'ין גם נותנת את העזרה שלה בכך שהיא מתנגשת בה בכוונה כדי לעכב אותה כדי שתשמע את חבר של ג'ו היוק. לבסוף היא משתכנעת ואפילו מסכימה להתחתן איתו! ולכן כשחוזרים ל2018 הוא שוב נשוי עם תאומים! וכבר לא מחזר אחרי וו ג'ין חח


הבעיה שגם כשחוזרים להווה ג'ו היוק ממשיך להתחמק מוו ג'ין כדי לא לאמלל אותה במחשבה שטוב לה בלעדיו. לבסוף היא מצליחה לאתר אותו וגם פה היא עוברת שוב מהסניף הראשי לסניף שלהם, ממש אהבתי את ההקבלות
המפגש הראשוני עם כולם איך שאז היא ספגה את הגז המדמיע שנפלט לג'ו היוק כשראה אותה ועכשיו כשזה כמעט קרה שוב היא תפסה לו את היד בדקה התשעים חח.. או איך שהפעם וואן הוא זה שמחזר אחרייה ולא החבר שלו. גם הסצנה במסעדה שהפעם ג'ו היוק היה זה שהתחרפן בארוחה המשותפת של הצוות חח איזה מעיקים החברה מהעבודה שכל הזמן ניסו לרמוז ולחבר ביניהם בגלל שוו ג'ין חשפה את רגשותייה אליו מולם חח.. אהבתי גם איך שהפעם לבן זוגה של ג'ו אן אחותו של ג'ו היוק יש משאית שמוכרת מזון מהיר ולא מסעדה
כשוו ג'ין הלכה לשם לחפש את ג'ו היוק היא גילתה שיש שם בעלים אחרים
ובנוסף ג'ו אן לא נשואה לבן זוגה אלא היא מגלה שהיא בהריון ורק עכשיו הם מתכננים את החתונה בניגוד להווה הקודם שהם היו נשואים ללא ילדים. אהבתי גם את המפגש המחודש עם הייאה וון שמזכיר מאוד את המפגש המחודש שלהם מהעבר הרחוק איך שסיפרה לו שהייתה בתזמורת בחו"ל וחזרה כי התגעגעה לכולם והתוודתה שהייתה מאוהבת בו כשהייתה צעירה..שיחזור מושלם של הסצנה
רק שהפעם זה הסתיים כשהוא מברך אותה שתצליח בחיים ותהיה מאושרת כשברקע רואים שהמאהב שלה מהזמן הקודם הוא המלצר שלה במסעדה - רמז שגם פה הם יהיו יחד!


ובכלל רואים המשכיות ברורה מהרגע שוו ג'ין וג'ו היוק עזבו את נקודת הזמן הקודמת שבה ג'ו היוק פוטר ונעלם - אז עכשיו אחרי שחזר מ2006 הוא מתעורר במקום שומם בתוך אוהל ומתברר שבהווה הנוכחי הוא לקח פסק זמן מהעבודה ומכולם ביוזמתו ופשוט נעלם כשכולם דואגים לו. מסכנה וו ג'ין שגם עכשיו ניסתה להתקרב אליו ונדחתה שוב ושוב כי הוא בטוח שיאמלל אותה:( אם זה לעבור לסניף שלו שוב ואם זה לעקוב אחריו לכל מקום עד הרגע המכריע שבו שוב הוא שומע ברדיו של המכונית בדיוק כמו בעבר על התאונה בין המשאית לאוטובוס רגע אחרי שוו ג'ין עלתה עליו
איזה מרגש היה איך שהוא שם גז והצליח לחצוץ בין המשאית לאוטובוס ובכך מנע את התאונה!! ואיך שסופסוף הבין שהוא לא יכול בלי וו ג'ין ושהיא חשובה לו מידי, ירד והתוודה בפנייה
רק באסה שהיא לא זוכרת את העבר הרחוק שלהם כי בהתחלה הוא נכנס לבד לחור השחור
אבל אולי עדיף ככה
סדרה מהממת!! עכשיו הם יוכלו באמת לתקן את הגורל שלהם באופן מוחלט:)

עוד 2 פרקים לסוף






 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעביר לכאן תגובה לפרק 13 - מסתבר שג'ו היוק הגיע ל-2006 כדי

לעצור את וו ג'ין ולא כדי לעזור לה ולכן הוא ננעל בחדר ומסרב לצאת כדי לא לפגוש את וו ג'ין. וו ג'ין מצידה חושבת לא רק על עצמה ואומרת לאימה שאביה צריך לעבוד בדיקות וכששומעת שהוא בדרך לסין, עוצרת אותו בנמל התעופה וגורמת לו להישאר ולעבוד בדיקות. בדרך גם החבר של ג'ו היוק מדבר עם החברה שלו שהוא הספיק להשיג בנמל התעופה והיא מזהה אותו ונראה שהחברה הולכת לעזוב ווו ג'ין נתקלת בה בכוונה ומושכת זמן והחבר מצליח לשכנע אותה.

וו ג'ין מבינה שג'ו היוק לא בתחנת האוטובוס כי הוא יודע שהיא שם ובאה לחפש אותה באוניברסיטה שאחרי 12 שנים נראית לה מיושנת. היא מוצאת את החבר שלו שמופתע שהיא מכירה אותו והיא מבקשת להיפגש עם ג'ו היוק. בדרך הם פוגשים את הייאה וון שגם לא מבינה למה ג'ו היוק לא באוניברסיטה ושואלת את החבר שמופתע ששתי בנות מחפשות אותו והיא פולטת שהייאה וון לא כזאת עלילה ואחר כך לא חוזרת על זה. החבר מתקשר לג'ו היוק ששומע שוו ג'ין בדרך אליו ובורח וו ג'ין מוצאת את ג'ו אן הילדה שגם מופתעת שהיא מכירה אותה.

לבסוף וו ג'ין מוצאת את ג'ו היוק ונכנסת איתו לאותה מונית ומנסה לשכנע אותו ללא הצלחה, אך כשהם יוצאים אופנוע כמעט דורס את וו ג'ין וג'ו היוק נחלץ לעזרתה וברגע שהם נופלים אך לא נדרסים על ידי אופנוע הם חוזרים להווה. וו ג'ין רואה את אימה שאין לה שום אלצהיימר והיא עוסקת במכירות ושואלת על אביה ומגלה שהוא נפטר אך זה קרה לפני 3 שנים ולא לפני 12 שנה. היא מבררת בסניף הראשי על הבנק של ג'ו היוק וג'ו היוק ומסתבר שהוא בחופשה ללא תשלום וכל הזמן יוצא לטיולים ויהיה קשה להיפגש איתו.

ג'ו אן והחבר בני זוג ויש לו משאית אוכל ולא מסעדה והם מסתירים את הקשר שלהם מהוריה של ג'ו אן ומג'ו היוק. וו ג'ין מחפשת אותם במסעדה ומגלה שהבעלים של המסעדה הוא מישהו אחר. ג'ו היוק מתעורר באוהל ומגלה שמחפשים אותו.

לבסוף וו ג'ין מוצאת את ג'ו אן והחבר וג'ו אן מופתעת שוו ג'ין מכירה אותה, אך לוו ג'ין יש תירוץ של שכנות בתקופה מסוימת והיא שואלת על אחיה של ג'ו אן ומגלה שהוא מתרחק מאנשים ולא הייתה לו זוגיות כי הוא חושב שהוא מאמלל נשים.

ג'ו היוק נתקל במונית באיש מתחנת הרכבת ושואל אותו מדוע פנה דווקא אליו והוא מסביר שהיה נואש ואם לא היה קורה כל זה היה חי חיים אומללים ומאשים אותה. מסתבר שהאיש היה אורולוג וחזר בזמן כדי לתקן ואחר כך נהיה חמדן. הוא טוען שהוא מחבר בין אנשים לאלוהים והמונית מלאה במטבעות מ-2006. הוא מבקש מג'ו היוק להפסיק להעניש את עצמו ולחיות חיים מאושרים.

ג'ו היוק בא לשכונה של וו ג'ין וקונה כל מה שאפשר מאימה כדי לתמוך בה והיא מופתעת אך הפעם בלי האלצהיימר היא לא מזהה אותו. וו ג'ין פוגשת את ג'ו היוק וטוענת שעבר הרבה זמן אם כי מבחינתם לא עבר כל כך הרבה זמן והיא מבטיחה לא להתייאש ולהמשיך לפעול.

ג'ו היוק וחברו מפשלים כי לקוח מזרז אותם לאחד חשבונות ומסתבר שיש לקוח נוסף עם אותו שם והם מאחדים חשבונות של שני אנשים שונים ואחר כך צריכים לרדוף אחרי אותו לקוח שייתן את הקוד כדי שיוכלו לתקן. הם מסיקים שזקוקים לעוד צוות, ג'ו היוק מזהה את הסיטואציה ומוודא שוו ג'ין תעבוד במחלקה אחרת ולא איתו, אך וו ג'ין לא מוותרת ופוגשת את המנהל ועוזרת לו עם המכונה ומשכנעת אותו שתרצה לעבוד דווקא במחלקה של ג'ו היוק והיא מגיעה לבנק.

תוך כדי כך מסתבר שג'ו אן בהריון והיא מבשרת על כך לחבר שלה והם מחליטים שכדאי להם לחשוף את הקשר ולהתחתן לפני הלידה.
 

faery18

New member
היה יפה הסצנה עם האיש המוזר מתחנת הרכבת

כי סופסוף הוא כבר לא היה מוזר וגילינו את הסיפור האמיתי שלו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעביר לכאן את התגובה לפרק 14 - מאבקה של וו ג'ין

וו ג'ין חווה את מה שג'ו היוק חווה, היא מגיעה לבנק כשהיא למעשה מכירה את כולם מלפני השינוי והם לא מכירים אותה. אפילו אם האקדח של ג'ו היוק שכמעט נופל לו מהידיים, אבל היא תופסת אותו ואין שום פליטת גז. למורת רוחו של ג'ו היוק היא מתחילה לעבוד איתו ומבטיחה להיאבק עליו למורת רוחו. היא טוענת שהוא בטח חשב שכששינה את העבר הפך אותה למאושרת בלעדיו ומפצירה בו לתת לה להציל אותו אך הוא מתעקש שחיים איתו יאמללו אותה.

הצוות מעודד את ג'ו היוק להיות עם וו ג'ין ולא להסתגר בתוך עצמו ולברוח מזוגיות במיוחד כשלקוחה מבקשת את החשבון של בעלה ועמיתה מסרבת וו ג'ין נחלצת לעזרתה והיא כמעט חובטת בוו ג'ין, אך ג'ו היוק מגיע ומגן עליה בגופו ואז החבר ג'ונג הו, שסוף סוף קלטתי את שמו רומז לאהבה שג'ו היוק מרגיש.

הרווקות של ג'ו היוק לא מוצאת חן בעיני העימותים והמנהל מארגן פגישה עיוורת אך ג'ו מסרב. העובדים חושבים לטמון מלכודת לג'ו היוק ולהביא אותו לפגישה במרמה, אך וו ג'ין מתנגדת ומודה שיש לה רגשות כלפי ג'ו היוק. כולם מתפלאים איך יש לה רגשות כשהם רק הכירו אך בוחרים לקרב אותם בכל דרך אפשרית ובונים סיטואציות שהם יהיו ביחד. ג'ו היוק מוציא מג'ונג הו שוו ג'ין חשפה שיש לה רגשות כלפיו. הם יושבים בארוחה וכל הזמן נזרקים רמזים, עד שג'ו היוק זועם ואומר שלא.

וו ג'ין מבינה שג'ו היוק נחוש בדעתו ושואלת בפעם האחרונה אם זה בלתי אפשרי והוא מתעקש שהוא רק יאמלל אותה והיא מתייאשת ואומרת שבסדר יהיה כמו שהוא רוצה שכל אחד ילך לדרכו, כי נראה שזה יותר מדי חד צדדי מצידה. והיא מספרת שיש לה עמיתה שעובדת בהונג קונג והיא יכולה לקבל משרה שם וג'ו היוק מעודד אותה שזאת הזדמנות בשבילה. וו ג'ין חוזרת הביתה וצופה במלודרמה וטוענת שזה הז'אנר האהוב עליה בעוד אימה יודעת שהיא מעדיפה קומדיות ודרמות וכמו שגילינו עליה וו ג'ין צופה במלודרמה כדי לבכות ביחד עם הדמות.

תוך כדי כל זה ג'ו היוק פוגש את הייאה וון והיא הייתה בתזמורת הפילהרמונית והיא שוב אומרת לו שבזמנו היא הייתה מאוהבת בו ונראה שגם החיוך על פניה של הייאה וון גורם לו לחשוב שוו ג'ין לא יכולה להיות מאושרת איתו.

ג'ו אן והחבר שלה מחליטים לספר לאט לאט ומזמינים את ג'ונג הו כמגן ואז הם מתפלאים כשג'ו היוק אומר שהם עומדים לחשוף שהם זוג והם מופתעים שהוא יודע ודווקא ג'ונג הו מופתע מאוד. החבר מספר שג'ו אן הולכת להשמין ואז מבין שפלט יותר מדי וטוען שבגלל האוכל, אך ג'ו היוק מבין שמדובר בהריון ורודף אחרי החבר. גם וו ג'ין מבקרת את ג'ו אן ומציעה לה בירה והיא מספרת על ההריון שלה ואז הם נתקלים בג'ו היוק וג'ונג הו שצריכים להחליף את בעל המשאית החבר של ג'ו אן וגם שם וו ג'ין לא מצליחה לקרב אליה את ג'ו היוק.

ג'ונג הו מתבשר שיש סיכוי שיוולד לו ילד שלישי, עכשיו יש לו תאומות, נדמה לי שבהתחלה היו לו תאומים, אבל מילים כל כך דומות יכולה להיות טעות בתרגום. כשהוא מדבר עם אישתו וו ג'ין תוהה אם זאת החברה שהייתה לו מלפני השינוי של ג'ו היוק או מישהי אחרת. ג'ונג הו לא אוהב את התנהגות ג'ו היוק כלפי וו ג'ין וההתחמקות ומנסה למחות בפניו. לעומת זאת הוואן נדלק על וו ג'ין ומעודד אותה לוותר ולהיות עם מישהו אחר.

ג'ונג הו מתעקש לאסוף את וו ג'ין לעבודה והם מתקשרים אליה והיא טוענת שהיא כבר באוטובוס. אבל בזמן הנסיעה ג'ו היוק רואה אותה בתחנה ונכנסת לאוטובוס ורואה משאית מאחורי האוטובוס. ואז נזכר שלפני שהוא ווו ג'ין חזרו ל-2006 הוא שמע דיווח ברדיו על כך שצפופים פקקים בגלל משאית שהתנגשה באוטובוס 170 שהיה לפניה והרבה נוסעים נפגעו. הוא מפציר בג'ונג הו לרדת ויש לו משהו דחוף וג'ונג הו המום איך ג'ו היוק לוקח לו את המכונית ונוהג לבד. רגע לפני שהמשאית מתנגשת בגלל שהנהג של המשאית שומע מוזיקה ולא שם לב לדרך ג'ו היוק מצפצף ומצפצף, עוד שגורם למשאית לשים לב. בכל זאת ג'ו היוק דואג לוו ג'ין ונעמד בין האוטובוס למשאית וחוסם למשאית את הדרך תוך מחאת הנהג של המשאית, אך ג'ו היוק נשאר בשלו. וו ג'ין שמה לב לכך ומבקשת לצאת מהאוטובוס ויוצאת אל ג'ו היוק שלא זז וממשיך לחסום את הדרך למשאית עד שוו ג'ין נכנסת לאוטו.

לאחר האירועים האלה, ג'ו היוק אומר שזה אנוכי מצידו והוא בטוח יאמלל את וו ג'ין, אבל הוא לא יכול עוד לברוח מזה כי הוא אוהב אותה מאוד ונראה שהוא מסכים להיענות לחיזוריה מאז שחזרה להווה.
 

faery18

New member
חח מסכן החבר של ג'ו היוק

בעבר ג'ו היוק תפס לו את המונית ועכשיו הוא תפס את המכונית הפרטית שלו בזמן שנסע להציל את וו ג'ין
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וו ג'ין גדולה גם בעבר וגם בהווה

גם הצילה את אבא שלה, גם עזרה לחבר ובהווה לא מוותרת ונלחמת על ג'ו היוק שהמתחמק ממנה. עכשיו שניהם זוכרים את העבודה המשותפת שלהם בבנק לאחר שינוי העבר ולכן לוו ג'ין יש גם זכרונות מהחיים שחיה בלי ג'ו היוק בסיבוב הקודם, כך שיש לה זיכרונות במקום הזיכרונות של העבר הרחוק שאגב ייתכן וטוב שלא זוכרת כי הם רק אימללו זה את זה בו, גם אם זה באשמתו של ג'ו היוק.

עכשיו כשג'ו היוק רואה שגם הייאה וון וגם וו ג'ין מאושרות בלעדיו הוא בורח מזוגיות כמו מאש וחומק מכל הניסיונות של וו ג'ין, אפילו מנסה לחבל בהעברתה לבנק בניסיון שתעבור למחלקה אחרת, אך וו ג'ין לא מוותרת ומארגנת מפגש עם המנהל ועוברת בדיוק לא אותה מחלקה וגם כולם חוץ מג'ו היוק המומים איך היא באה כאילו היא מכירה את כולם שם, כי היא באמת מכירה.

גם האימא על האלצהיימר וג'ו היוק לגמרי זר לה, אבל בכל זאת היא מגיעה לבנק בדיוק כמו ב"גלגולים הקודמים".

שכחת לג'ו אן והחבר שלה היה ילד אפילו כשהוא כשג'ו היוק פגש אותם לראשונה כזוג עם ילד לאחר השינוי הוא עשה מהומה? אבל לאחר השינוי המשותף הכול נדחה ורק עכשיו ג'ו אן בהריון והקטע עם המסעדה שוו ג'ין מחפשת אותם ושם יש מסעדה אחרת יוקרתית יותר עם בעלים אחרים. אבל עדיין שחזור על הפה הגדול של החבר של של ג'ו אן איך שהוא מנתח את צירופי המקרים.

ונראה שכולם בעבודה ניסו לשדך לג'ו היוק, קודם בפגישה עיוורת וכשוו ג'ין התוודתה על רגשותיה ניסו לאחד ביניהם. אך וו ג'ין שמה לב שג'ו היוק לא מוכן בשום אופן והחליטה לוותר ואף עמדה לעבור לסניף בהונג קונג ואז הקטע עם האוטובוס שהוא נזכר בתאונה שדיווחו עליה וזה המספר האוטובוס שוו ג'ין עלתה עליו ואיך שאפשר להגיד גנב את המכונית של החבר שלא הבין מה קורה וממש עמד בין האוטובוס למשאית עד שוו ג'ין ירדה והפעם הוא מוכן לקבל את רגשותיו למרות שהוא עדיין לא מאמין שוו ג'ין תוכל להיות מאושרת איתו. כי אחרי מה שקרה לבנק ולמשפחתה של הייאה וון ב"גלגול הקודם" הוא חושב שהוא מביא מזל רע ולמרות כל המאמצים של וו ג'ין, הוא חושב שאנוכי מצידו להיות עם וו ג'ין כי ברור לו שרק יאמלל אותה, אך הוא לא מוכן לברוח מרגשותיו ומרגשותיה יותר למרות שהוא חושב שלתת צ'אנס נוסף לזוגיות שלהם זאת אנוכיות מצידו.
 

faery18

New member
זהו כבר עדיף לוו ג'ין לא לזכור את כל הבלאגן שהלך חח


וואלה לג'ו אן ובעלה היה ילד גם בהווה הקודם, הוא זכור לי אבל לרגע התבלבלתי בזמנים חח כנראה בגלל שבקושי היו איזכורים שלו ובגלל שזה דמויות משניות. מה שכן, אהבתי במיוחד את התפנית עם אמא של וו ג'ין נחמד שהיא עכשיו בריאה ומתפקדת
 

tami129

New member
מחכה שתגיעו לסכם את הפרקים האחרונים

פשוט סדרה מהממת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ובפרק 15 תשמחי שוו ג'ין לא זוכרת את העבר הרחוק

ושיש לה עבר רחוק שונה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 15 - השם סון וו מלכל הרוחות נכנס לסדרה

איזה מזל שהדר ראתה את לכל הרוחות קודם. וגם טוב שגילתה שמדובר בסדרה של אותה הפקה ואותם תסריטאים של לכל הרוחות ככה שזה לא מפתיע.

קריצה ששונה מהקריצה לגן סודי במלך הדרמה וחבקי אותי, כי פה האזכור הוא לא של הסדרה של לכל הרוחות כדרמה בטלוויזיה אלא ממש הכנסת דמות מהסדרה כמו שטלוויסה עשו עם הארכיבישוף מהכול בשביל האהבה בשקרים.

וו ג'ין מקבלת את ג'ו היוק והם מתחילים לצאת, היא גם יודע שזה סיכון לקבל מי שכבר נטש אותה, אבל גם היא רוצה ללכת על זה. ובינתיים נראה שמישהו נוסע בכביש האגרה ועובר עם מטבע 500 וון מ-2006, כך שנראה שהם לא הראשונים ולא האחרונים שאיש ברכבת התחתית עזר להם לשנות את גורלם, אם לרגע חששתי שמישהו ישנה את גורלם בניגוד לרצונם.

וו ג'ין וג'ו היוק מתחילים לצאת ורוצים לבשר על כך בעבודה, אך לא ממש מצליחים בגלל נושאים שצצים שם וברגע האחרון חשיפת הזוגיות שלהם משתבשת והם מחליטים לדחות את זה ואז כשהם הולכים הם רואים שף מצלם פרסומת בא הוא משפיל בן אדם והם בהתחלה לא מבינים, אבל השף מזהה את וו ג'ין וזה השף סון וו. הם מעלים זיכרונות ומסתבר שהשף הוא אהבתה הראשונה של וו ג'ין וגם יש להם זכרונות של אזכור לכל הרוחות שהשף סון וו נסע את וו ג'ין על כתפיו כשהייתה משתכרת. זה גורם לג'ו היוק לקנא ולהיזכר שלפני השינוי הוא היה אהבתה הראשונה והוא זה ששינה את זה.

מכיוון שהם לא מצליחים לחשוף את הקשר להוואן יש תקוות בקשר לוו ג'ין ובדיוק אימה מבקרת אותה בבנק ומכירה את הצוות. אחר כך וו ג'ין מנסה לתחקר את אימה ומסתבר שבגלגול הזה אימה דווקא מעדיפה את הוואן, כי אחרי שג'ו היוק קנה ממנה כל מה שאפשר היא חושבת שהוא נאיבי, ווו ג'ין שולחת את המידע לגבי התעניינות אימה בהוואן לג'ו היוק.

במסעדה מגלים שוו ג'ין מכירה את השף סון וו ומסתבר שגם בסדרה הזאת הוא שף מפורסם מאוד ושמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקם וסון וו אכן מזמין אותם לארוחה וג'ו היוק מתחמק מהארוחה הזאת. אחר כך הוא מגיע לארוחה ורואה יותר מדי אינטימיות בין סון וו לוו ג'ין וחושף בפני כולם שהוא ווו ג'ין יוצאים והשף דווקא מקבל את זה יפה ומסתבר שכבר חשד בזה.

אימה של וו ג'ין רואה אותה מתנשקת עם ג'ו היוק והם מנסים לתרץ אך האימא מבינה הכול ומדברת איתם על זה. אחר כך כשהיא מדברת רק עם וו ג'ין היא נוזפת בה על כך שמתמזמזת איתו לפני שהוא הציע לה נישואין. וו ג'ין רומזת על כך לג'ו היוק בבנק וג'ו היוק נותן לה משימה מתסכלת בבנק בעוד היא כועסת עליו היא רואה שעל הדף שהיא צריכה לטפל בו דווקא יש הצעת נישואים.

וו ג'ין מבקשת לעשות את הצעת הנישואין כפי שחלמה והם עולים על רכבת הרים בלונה פארק וצועקים שהם אוהבים זה את זה והצעת הנישואין נעשית תוך כדי הנסיעה בקטעים של רכבת ההרים בהם צריך להחזיק חזק. אחר כך הם מתחתנים ואחרי שלוש שנים ג'ו היוק ווו ג'ין בדיוק עם אותם הילדים שהיו להם בתחילת הסדרה רק נולדו יותר מאוחר והם בדיוק מתעוררים וממהרים לעבודה ונראה שלא נשאר להם הרבה זמן כדי להגיע בזמן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 16 ואחרון - סוף טוב הכול טוב

לאחר שלוש שנים ג'ו היוק ווו ג'ין שוב עם ילדיהם והפעם היא עם תסרוקת כמו שהייתה לה ושניהם עובדים בבנק, הם מתעוררים וממהרים ואז מסתבר שג'ו היוק שם שעון מעורר לשעה קודם והם עדיין מבלים ומהר שולחים את ילדיהם לגן וממהרים לעבודה ומאחרים ואז הם מעמידים פנים שהם מדברים על עבודה, אבל כעת ג'ונג הו החבר הוא בתפקיד של ביון אחראי המשמרת והוא שם לב מיד שזאת הצגה כמו שביון שם לב להצגת הקפה של ג'ו היוק בגלגול הראשון ואומר שכבר היינו בזה שאתם מעמידים פנים שאתם נמצאים כבר זמן מה בבנק וחושף אותם ואת הניירות שלא קשורים לעבודה, אבל כמו המנהל בזמנו שעכשיו ביון הפך למנהל בכיר הוא מגן עליהם ומרגיע את ג'ונג הו.

וו ג'ין מקבלת קידום אבל ג'ו היוק עדיין לא בגלל החופשות ללא תשלום שלקח וכולם כולל אותו מאושרים בשביל וו ג'ין. ג'ו היוק נשלח להרצאה שבסופה צריך להיבחן בערב ומסכמים שוו ג'ין תיקח את הילדים מהגן. לקוחה מגיעה לבנק וחוטפת התקף לב וו ג'ין צריכה לקחת אותה לבית החולים ולדאוג שתהיה בסדר. והגננת מתקשרת לג'ו היוק שהיא צריכה ללכת ועדיין לא אספו את הילדים והוא מנסה להתקשר לוו ג'ין ולהשאיר לה הודעות ללא הצלחה, בדיוק כמו שקרה איתו בגלגול הראשון ולבסוף הוא נאלץ ללכת בעצמו לקחת את הילדים. וו ג'ין מבחינה ב-11 שיחות שלא נהנו של ג'ו היוק ומתקשרת אליו ושומעת מה קרה הם מצליחים לתמרן והיא מגיעה במהירות שהוא ימסור לה את הילדים וימהר למבחן שלו והוא מגיע ממש ברגע האחרון ומצליח להגיע למבחן רגע לפני שסוגרים את הדלתות.

לג'ו היוק יש פגישת מחזור של האוניברסיטה והוא כל השנים לא הלך והפעם מחליט ללכת ומבקשת אישור מוו ג'ין שמשחררת אותו. אבל דווקא לפגישה הזאת גם הייאה וון מגיעה והם אומרים זה לזה שלום יפה ואמנם לא קורה כלום למרות שמעצבן אחד מנסה כמעט לשדך ביניהם. וג'ו היוק עוזב את המפגש מוקדם, אבל מישהו שולח לוו ג'ין תמונות של המפגש שהייאה וון נמצאת שם והיא מקנאה וחושבת שהוא ידע שהייאה וון תהיה שם ולכן רצה ללכת ודי מדוכאת זמן מה.

בבנק ג'ונג הו מזכיר את הדקה התשעים שהגיעה אליה בשדה התעופה וחושב שאם לא היה תופס אותה ועוצר אותה אז אולי היה הופך לרודף שמאלות ווו ג'ין וג'ו היוק מחייכים כי הם יודעים שזה נכון.

לג'ו אן ובעלה אחרי שלוש שנים יש מסעדה שהם חברים ומשפחה מבלים בה ממש כמו שהיה בגלגול השני. אימה של וו ג'ין כל כך אוהבת את ג'ו היוק שהוא חביב עליה שוו ג'ין שמה לב שהיא מעדיפה את החתן על הבת.

ג'ו היוק ווו ג'ין מאושרים והם מדברים על האושר שלהם וצוחקים שוו ג'ין מזכירה שהיא יכולה לקחת מטבע של 500 וון והוא שואל אם תחזור ל-2006 או ל-2018 כי הרי לפי התאריכים זה חלק עתידני הרי הם ב-2021 והם צוחקים על זה.
 

tami129

New member
הפרק האחרון בעצם בבואה של הפרק הראשון

גם כאן הם קמים עם שני ילדים אבל כאן הם משתפים פעולה אחד עם השני.
היחסים בבנק הרבה יותר טובים, בגלל זה לא כועסים עליהם הרבה.
פגישת המחזור היא לפני המבחן של הקידום ולא אחריו, וקודם ג'ו היוק דוחה את הצעת וו ג'יין להצטרף, לאחר שהיא רואה את התמונה של הייאה וון, היא מתרגזת עליו בגלל שהיא חושבת שהוא דחה אותה בגלל הייאה וון.
אבל אפילו ביום המבחן ג'ון היוק לא בורח מהתחייבות של הילדים ומגיע לקחת אותם מהגן ווו ג'יין מגיעה כדי שג'ון היוק יגיע להיבחן...בסופו של דבר ג'ון היוק מקבל את הקידום ומקבל פלייסטיישן מוו ג'יין
 

evglev1

Well-known member
מנהל
התגובה לא מסודרת בסדר כרונולוגי

אבל תודה שהזכרת את הצעת וו ג'ין להצטרף שבגלל זה וו ג'ין קנאה בפגישת המחזור בה פגש את הייאה וון.

אכן מדובר בבואה של הפרק הראשון, בעיקר בשיחות שלא נענו אצל וו ג'ין כשג'ו היוק היה צריך שתיקח את הילדים, אמנם כאן מדובר בלקוחה שקיבלה התקף לב ולא כמו בפרק השני שג'ו היוק היה צריך לסדר דחוף בלגן שהוא יצר באישור הלוואה בלי תעודת זהות כדי ללכת לקבל משחק וידאו, אבל עדיין ג'ו היוק כמעט פספס את המבחן כדי לאסוף את ילדיו.

אבל כאמור השיתוף פעולה ביניהם הוא מה שעוזר והיא עזרה לסדר את העניינים שיספיק למבחן וגם הוא לא התפוצץ מכעס כמו שהיא התפוצצה כשהוא לא היה זמין כשהיא לא יכלה לקחת את הילדים.

אכן האווירה בבנק רגועה עד שג'ונג הו אומר שבכל בנק אחר היו מפרידים זוג נשוי ולא היה נותנים להם לעבוד באותו הסניף, אבל חוץ מפה ושם איחורים והצגות כאילו הם כבר חצי שעה-שעה בעבודה ועסקו במשהו הם לא מתרשלים בעבודה. ומי כמו ג'ונג הו אב לתאומות ועוד ילד נוסף צריך להבין מה זה עבודה וילדים קטנים בבית, כך שנראה שהוא כעס פחות על האיחור אלא יותר על ההצגה שהם כבר זמן מה בעבודה כדי לטייח את זה, למרות שבגלגול הראשון ובתפקיד הקודם הוא עזר לג'ו היוק עם תרגילים כאלה. וג'ו היוק לא קיבל קידום לא בגלל שהעבודה שלו לא מספיק טובה אלא כי לא עבד מספיק זמן בגלל כל החופשות שלקח מהזמנים שהוא לא זוכר בעצמו כי זה בעקבות השינוי ב-2006.

אה נכון שכחתי לגמרי ממשחק הוידאו שהפעם וו ג'ין מפרגנת לו וטוענת לו משחק וידאו במתנה, אך רק שלא יתמכר ולא ינטוש התחיבויות בגלל זה כמו בגלגול הראשון שוו ג'ין לא זוכרת אבל הוא כן, שהוא אישר הלוואה ללא תעודת זהות כדי ללכת לקבל את המשחק ואחרי שבדיוק יצא שהיה מבקר באותו יום והוא גרם נזק אדיר לבנק אז הוא הפסיד את הקידום שלו.
 
למעלה