אל פרינסיפה - עד פרק 22 - שום דבר אינו כפי שהוא נראה

evglev1

Well-known member
מנהל
אל פרינסיפה - עד פרק 22 - שום דבר אינו כפי שהוא נראה

חוויאר מוריי תחת השם הזה הגיבור נשלח לתחנת המשטרה בשכונת אל פרינסיפה על הגבול בין ספרד למרוקו, את שמו האמיתי אנחנו לא יודעים. האקדח של הטרוריסט טארק בסיר בה מתחנת המשטרה, וסוכנות הביון חושדת שתחנת המשטרה משתפת פעולה עם הטרוריסטים. ואכן המשטרה משליכה גופה כדי להעלים אותה ולא חוקרת את היעלמות עבדו אחיה של פטימה.

חוויאר מוריי מגיע ולאחר שפטימה משכנעת את אחותה להעיד נגד ילד שירה הוא מתחיל לחקור את הנושא והגופה של עבדו צצה וכשהוא חוקר את הרצח, מסתבר שלא חקרו את החברה שלו שרה וכשחוויאר מוריי חוקר אותה והיא שומע על מותו של החבר שלה היא מגלה שהוא היה חבר של אותו טארק בסיר והתקרב לדעת. חוויאר והמפעילים שלו חושדים שעבדו גויס לטרור וכשלא רצה להתאבד ידע יותר מדי ורצחו אותו. מצד שני לשרה יש אח גזען אז יש גם אפשרות שהוא לא סבל את זה שאחותו יוצאת עם מרוקאי ורצח אותו. אבל שרה פונה לכרים שהיה עם עבדו ומתגלה שאותו כרים מאיים עליה. אבל רגע לפני הלוויה חוויאר שומע שלגופה היו כל שיני הבינה ועבדו היה רק בן 15 ואכן בדיקות השיניים של עבדו מראות שלא היו לו שיני בינה וחוויאר מוריי עוצר את הלוויה ברגע האחרון.

גם שרה שומעת שעבדו חי ודורשת מכרים לחפש להיפגש איתו. חוויאר והמפעילים שלו חושדים ששלחו גופה עם המסמכים של עבדו כדי לקבוע את מותו ואז לא ייחפשו אותו עד שיבצע פיגוע טרור. סרה הבוס של חוויאר מגלה על האיום של כרים לשרה ומסתבר שלאותו כרים גם היה אח שהתאבד בפיגוע טרור. כרים מזמן את שרה לכביכול פגישה עם עבדו והיא מזמינה את פטימה, חוויאר שמצוטט לטלפון מגיע קם אך איש שנוסע על אופנוע של עבדו ועם הקסדה של עבדו, אבל כשהוא תוקף את שרה עם סכין היא מזהה שזה לא עבדו, אבל היא נרצחת.

סוכנות הביון רוצה לעקוב אחרי כרים והוא בדיוק נעצר וזה נראה כאילו עצרו אותו כדי להגן עליו כי המשטרה משתפת פעולה ולכן חוויאר מנסה להשתחרר אותו עד שמתברר שרכש חומרי נפץ. אך שותפיו של חוויאר רוצים שישוחרר כדי לעקוב אחריו ולשם כך אפילו שולחים איש משלהם שייקח על עצמו את האשמה וחוויאר גורם לכרים לחשוב שהוא שתול במשטרה ומראה לו אדם שעליו להפיל עליו את האשמה וכרים משתחרר כשלשעון שלו מוצמד מנגנון מעקב.

במקביל פטימה וחוויאר מתקרבים מאוד ומתאהבים, למרות שפטימה מאורסת לבן הדוד שלה חאלד. משפחה מעניינת מצד אחד לא מפריע לאף אחד במשפחה שעבדו יצא עם בחורה נוצרייה ספרדית ומצד שני הם עושים שידוך בין בני דודים.

פרן מפקח המשטרה שם לב שהחקירה של כרים לא מתועדת ומסדר עבודה לחוויאר ומתפרץ לדירתו ומגלה את חומר החקירה שלו. סרה חושב שהכול נגמר אך חוויאר לא בטוח שפרן שותף לטרור והם חושפים בפני פרן את הקלפים. פרן מסרב לקבל הוראות ממי שאינו שוטר, ואז מאיימים עליו בקשר שלו עם ברון הסמים אניבל שהוא ייכנס לכלא ואכן היה נראה שסרה צודק, שוטר מושחת, משתף פעולה עם קרטל סמים והעלים גופה. מסתבר שאת גופתו של עבדו זרקו לים כדי למנוע מלחמה בין ברוני סמים, כי פארוק אחיהם של פטימה ועבדו הוא ברון סמים יריב. ואכן היו בטוחים שאניבל הוא הרוצח עד שנמצא הכיוון של הטרור. זאת באמת שאלה אם השוטרים הגנו על אניבל הוא ניסו למנוע מלחמת כנופיות. אבל הנקודה שפרן שמשתף פעולה עם קרטל סמים אינו שותף לטרור כפי שחשדו והוא המום לשמוע שמחבל השתמש באקדח של היחידה שמסתבר הם העלימו בשביל אניבל.

כרים נחשד שמסר מידע ובמקום של המחתרת שלהם מטילים כל כרים מסיבת התאבדות שדואגים להביא אנשים למקום כדי שכרים ירצח יותר מדי. חוויאר מצליח לרסן את כרים והפיצוץ לא גורם את הנזק המצופה, אך השוטר שמכר את האקדח ששימש את טארק בסיר נהרג. כיוון החקירה החדש הוא איסמעיל זה שהוקלט עם כרים בשעון ומצליחים לתפוס אותו ואיסמעיל אומר לחוויאר שגם עבדו וגם פטימה שותפים לתא הטרור. בנוסף מצליחים להוציא ממנו שהמרכז הקהילתי בו מלמדת פטימה הוא הבסיס של עקרב ארגון הטרור לשחרור אל אינדלוס.

חוויאר מסרב להאמין איך כיווני החקירה מראים את זה ויש חשד שפטימה התנדבה לארגון הטרור כדי שיניחו לאחיה ומתחילים לעקוב אחריה. במקרה פארוק מארגן פריצה וגונב את המחשבים במרכז הקהילתי ואחד התלמידים של פטימה משתתף בגנבה ונעצר. חוואיר ופרן מנצלים את זה כדי לשתול מצלמה במחשבים לפני שמחזירים אותם למרכז הקהילתי. מוכנים לתרום למרכז הקהילתי מחשבים אך הארגון לא מוכן לשתף פעולה עם גורמי דת ומתנה את זה בכך שיאסר על בנות לבוא עם רעלה. פטימה מזועזעת אך דווקא עומר המורה למחשבים שואל מדוע לא, ופטימה חוששת שההורים לא ירשו לבנות לבוא ככה. אבל אז מסתבר שאותו עומר הליברלי מנחה את דריס ומראה לו את המטוסים ששולטים בהם במחשב.

דריס סובל מניכור מדודו שלא רוצה לתמוך בו לאחר המעצר ועומר שולח אותו להתגרות בדודו ודריס מאשים אותו בכך שהוא מוכר חזיר לנוצרים. חוויאר שולח את פטימה לשם והיא שומעת את דריס צועק על דודו וגם שעומר אחר כך לוחץ את ידו ומחמיא לו. פטימה מספרת על כך בתדהמה לחוויאר והוא משתכנע בחפותה של פטימה. אך מסתבר שהבוסים חשבו אחרת ושלחו למשפחה מכתב התאבדות של עבדו כאילו הוא הולך להתאבד כשהם מזייפים את כתב ידו, כדי לבדוק אם פטימה תרוץ עם זה לחוויאר וזה אכן קורה. כשפטימה מזועזעת שאחיה הולך להתאבד, חוויאר לא מתאפק ומגלה לה שהמכתב מזויף ואז מגלה לה שהוא לא שוטר אלא סוכן ביון. היא מרגישה נבגדת ומנוצלת וחושבת שגם הקשר שלהם שקר, ובהתחלה זה היה נכון, כי סרה לחץ על חוויאר לשכב עם פטימה כדי להוציא מידע.

הווידוי של חוויאר מצולם ומרחיקים אותו מהמשימה למורת רוחו על שחשף את עצמו. וכדי לגייס את פטימה לסוכנות, עכשיו כשיודעים שעומר שעובד איתה מגייס אנשים מהמרכז הקהילתי שבו היא מלמדת, מנסים לפנות אליה דרך הסוכנת קרבחל שמתחפשת לערבייה כדי לא לעורר חשד. פטימה מסרבת ואז שולחים לה דיסק שלה שוכבת עם חוויאר, מה שגורם לה להרגיש עוד יותר נבגדת שהקשר שלהם צולם, מאחורי גבו של חוויאר אבל היא לא יודעת וחושבת שהוא צילם.

מתבשר מידע על פיגוע מתוכנן דווקא באל פרינסיפה ופטימה משתכנעת לשתף פעולה וחוויאר מנחה אותה איך לשתול סוס טרויאני בנייד של עומר וקרבחל מתחזה לנציגת התורמים כדי להסיח את דעתם כשפטימה עושה זאת ופטימה מצליחה במשימה ועומר נמצא במעקב.

מגיע פואד שישב בכלא על שהיה נגד מלך מרוקו וזאת הזדמנות לשאול על עבדו אך הוא נושא דרשה מאוד שוביניסטית ופטימה לא מבינה איך הוא יעזור. כשהאימאם מארגן פגישה איתו פארוק מדבר ואימו אומרת שרוצה שעבדו יחזור בו מדרך הג'יהאד, פואד דורש שנשים לא תתערבנה ופארוק מגן על אימו ואחותו בטענה שהם מבכות בן ואח וזה מרגיז את פואד ומביך את האימאם ואביו מצטער שאיבדו יכולת לקבל מידע על עבדו.

אותו פואד אמור לקחת את דריס איתו למרוקו ודריס חושש ופונה לפטימה והיא פונה לחוויאר והם מפעילים אותו ושותלים אצלו מצלמה. מסתבר שגם עבדו נמצא עם פואד פטימה מתעקשת לחלץ את אחיה ובמבצע קרבחל נהרגת על ידי עומר שנחשף פאן אחר שלו והוא יורה ברובה כמו משוגע כשהוא נעצר הוא גם מתנהג כמו חיה ואומר לפטימה שהיא הזונה של המשטרה והוא ינקום בה. כשעמיתה של פטימה פילאר לא יכולה להאמין שעומר הוא טרוריסט.

עבדו שומע את התחינות של פטימה, אך בורח והם שוב מאבדים אותו.

רקל אישתו של פרן סובלת כי בנה נהרג והרוצח היה קטין והשתחרר אחרי שלוש שנים. אותו אלפי שולח סרטון של לעג למשטרה. רות הבת שלהם מארגנת פגישה עם אלפי במרמה ונראה שהיא חושדת שהוא לא הרוצח של אחיה ומבקשת מידע, אך אימה מחטטת לה במחשב ומגיעה לשם וכשרואה את אלפי עם בתה היא יורה בו ובבית חולים הוא מספר לפרן שהיה בקונצרט במקום אחר כשבנו נרצח. פרן חוקר את העניין. הוא מגלה שאביו של אלפי הוא נהג מונית ומוציא ממנו שקיבל כסף על לקיחת האשמה והרוצח האמיתי מסתבר חוטה הבן של עמיתו לעבודה קילס וקילס הוא ששילם להם. פרן מרגיש נבגד וחוטה בדיוק נעצר על סחר בסמים.

כשמוריי שומע על קילס, הוא תוהה מהיכן לקילס כל כך הרבה כסף, ומסתבר שאניבל לא משלם לקילס מעבר למה שהוא משלם לפרן ויש חשד שקילס משתף פעולה עם הטרור ואכן אקדח של פושעים שקילס חוקר נעלם ואחר כך נמצא אצל פואד ועומר וקילס נעצר וחוויאר ופרן חושבים שפירקו את תא הטרור לאחר שגם פואד נתפס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ההודעה היא סיכום פרקים של אל פרינסיפה ויש המשך כאן

מסתבר שלא רק עם עומר לא הכול כפי שהוא נראה. ביחידה יש שוטר מוסלמי חכים שהוא מחזר אחרי השוטרת מטי ואף מצליח לנהל איתה רומן. כשפואד נושא את הדרשה שלו הוא אומר שאנשים כמוהו מוציאים שם רע לכל המוסלמים בעולם. אבל כשאותה מטי לוקחת חומר שהיה אצל פואד היא מגלה שאותו חכים נמצא בין הג'יהדיסטים וליבה נשבר.

נגנבים סמים ואניבל מאשים את פארוק ופארוק את אניבל, אניבל פונה לשותפיו במשטרה על הסמים שנגנבו ומאשים את פארוק. פארוק מפטר את האיש שאיבד את הסמים. כשאותו איש מציע את שירותיו לאניבל אניבל דוחה אותו וחושב שזה תרגיל של פארוק שמעמיד פנים שגם ממנו נגנבה סחורה. אותו עובד מנסה לרצוח את פארוק ופטימה רואה ברגע האחרון ופארוק הורג אותו מתוך הגנה עצמית. חוויאר בדיוק בא לבקר את פטימה ורוצה לעצור את פארוק אך פטימה משכנעת אותו שמדובר בהגנה עצמית ולא לעשות עם זה כלום.

מקודם פארוק מגלה על פטימה וחוויאר וחוטף את חוויאר ומאיים עליו וגם אימה שומעת על כך ודורשת מפטימה לוותר על האהבה ועתידה עם חאלד.

איפה שעומר נעצר היו סמים ובמשטרה מבינים שהטרוריסטים גונבים סמים משתי הכנופיות ובכך מממנים את הטרור. שותף של אניבל בוגד בו וגונב את הסמים ומוסר אותם לרעולי פנים ומסתבר שאחד מרעולי הפנים הוא חכים שרוצה לנקום על המכה. כך שנראה שקילס אמנם מושחת ומקבל כסף בנוסף לשוחד של אניבל, אך נראה שדיבר אמת והחפרפרת במשטרה שמשתף פעולה עם הטרור זה חכים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 23 - אכן מסתבר שקילס חף מפשע בעניין שיתוף פעולה עם הטרור

מטי פונה לחכים והוא מתרץ את זה שבה למחנה צבאי לבן דוד שלו ולא ידע שמדובר בארגון טרור אך לא יאמינו לו בגלל מה שקרה עם קילס ומטי משתכנעת לחפות עליו ומעלימה את הדיסק. חוויאר שם לב לכך ומחפש את הדיסק ומטי לא ממש עוזרת וחכים לוקח חומר ובורח כשהוא שם לב לחשדות.

הדיסקים מועתקים וחכים נחשף ומסתבר שקילס השתחרר כי הוכיח את מקור הכסף ופרן וחוויאר לוחצים עליו להוכיח את חפותו ומסתבר שחכים הוא שידע שימצאו את הגופה של עבדו, והוא שהיה אמור להעביר אקדח לבליצ'ון. קילס מסרב להאמין כי חכים כמו עומר הסתיר את עצמו טוב, הוא אכל חזיר, שתה בירה ושכב עם מטי. קילס מרגיש נבגד ופרן מטיח בו שהרגיש אותו דבר כשגילה שבנו של קילס רצח את בנו וקילס חיפה עליו ומחזיר את קילס לשורות המשטרה.

מצוטטים לתחנה ומגלים שמטי הסתירה את הדיסק כשמטי מזהירה את חכים שיש עותק לדיסק ושכדאי שיביא את בן דודו להעיד וכך מגלים שהיא העלימה את הדיסק. מסתבר שחכים דיבר מהטלפון של מטי ונכנס עם הסיסמא שלה למחשב כדי לגנוב חומר וחושדים גם בה. היא מסבירה שחכים לא מי שחושבים והיה עם בן דודו ומסבירים לה איך ניצל אותה כשהשתמש בסיסמא שלה ובנייד שלה, בכל זאת חוויאר אומר שייחפשו את בן הדוד כדי שתסייע מתוך תקווה שחכים חף מפשע בעוד לופס לא חושב שאפשר לסמוך על אישה מאוהבת.

סרה מוחה בפני מוריי על הקלות שבה מטי וחכים הצליחו וחוויאר טוען שהם יכולים לפטר אותה וסרה חושד שהוא מפשל בכוונה כדי לעזוב ולהיות עם פטימה ומבהירים לו שזה לא יעבוד ובמיוחד שהיא אחות של טרוריסט ומאיימים לשלוח אותה לניירת.

מסתבר שהאיש שפארוק רצח עבד עם המשטרה והתכוון למסור ראיות נגד פארוק ושוטר מיחידה אחרת מבקש עזרה בלתפוס את פארוק על רצח. הוא מגיע לחקור את פארוק ופטימה באה בטענות לחוויאר ששלח שוטר אליהם. חוויאר מבהיר שאין לו קשר לזה, ומבהיר לפרן שהם זקוקים לשיתוף פעולה של פארוק נגד חכים ומבקש לעצור את החקירה, אך פרן מבהיר שמדובר בשוטר עקשן מאוד.

פטימה אמורה להתחתן עם חאלד למחרת ומארגנים הכול לחתונה ואז אותו שוטר מגיע לעשות חיפוש ונותן לפארוק בחירה לבוא לתחנה או שיערך חיפוש בביתו ופארוק מסכים לבוא לתחנה. הוא מוסר את הדברים ויש אצלו חשיש, השוטר דורש מפארוק להתפשט כדי להוכיח שאין עליו סמים, פארוק מסרב בתוקף ומכה את השוטר והשוטר אומר שעכשיו הוא עצור להחזיק חשיש לא פשע, אך להכות שוטר כן, ונראה שהוא מאושר ובכוונה התגרה בפארוק.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 24 - גם חאלד!!! איזו הסוואה יש לטרוריסטים האלה!!!

חאלד היה סובלני מאוד כלפי פטימה, נראה כתומך ואפילו אמר לפטימה שאם היא לא בטוחה בכוונתה להינשא הם יכולים לבטל והוא יבין אותה. וכעת חכים מעביר איזה דיסק בחשאי למנהל בית קפה שמן הסתם גם בו אף אחד לא חושד והוא מעביר את זה דווקא לחאלד ומבשר לו על מותו של חכים וחאלד אומר שהם ישלמו בחייהם.

פטימה מבשרת לחוויאר על מעצרו של פארוק אחיה וטוען שמשפחתה תישאר ללא הגנה אם פארוק ייעצר וחוויאר אומר שחאלד ידאג להם, ופטימה מסכימה שעליה להינשא לחאלד למען משפחתה, אך חוויאר מפציר בה לא לעשות את זה ומסכם איתה שהם יברחו ויחיו ביחד במקום רחוק.

אניבל תופס את בן הדוד של חכים וכמעט הורג אותו, אך פרן מגיע ולוקח את הבן דוד למשטרה ומטי מבקרת אותו והוא מספר לה כמה חכים אוהב אותה ולבסוף רושם על ידה טלפון בו תוכל להתקשר עם חכים. זה מגיע לפרן והוא בודק את ידה ומטי קובעת פגישה עם חכים ומשקרת למשטרה לגבי מיקום המפגש. מוריי לא סומך על מטי ובעוד פרן וקילס מגיעים למקום שהיא אמרה חוויאר עוקב אחריה ומגיע למקום אחר ומוצא שם את חכים ומזמן את השאר. ההוראות שחוויאר קיבל הם לעקוב אחרי חכים כדי להגיע למנהיגי עקרב.

חכים מוסר את הדיסק שגנב למנהל בית הקפה בו הוא עומד להיפגש עם מטי ומטי מגיעה ומספרת לו שהיא היחידה שמאמינה בו ובמשטרה בטוחים שהוא משתף פעולה עם הטרור. המשטרה מגיעה מסיבה אחרת וחכים חושב שמטי בגדה בו ושולף אקדח והיא מראה לו שהם לא באים לשם ונבהלת שהוא עמד לירות בה. חכים חושף את פרצופו האמיתי וקורא למטי זונה וחוטף אותה כבת ערובה, חוויאר רוצה לעקוב אחרי חכים אחרי פרן לא מוכן לאבד עמיתה והולך עם קילס להתעמת עם חכים. מטי מחולצת ופרן נותן לחכים לירות בו וטוען שהוא עבד עליהם היטב, אחרי שהוא כל כך נלחם שיהיה איתם, אך חכים טוען שהוא רצה להתרברב שיש לו שוטר מרוקאי וטוען שמעולם לא לקח אותו לביתו. פרן מבין ששתפו את המוח לחכים ורוצה להבין עד כמה שטיפת המוח עבדה ומספר איך מטי סיכנה הכול בשבילו והם תמיד ראו בו בן משפחה, בו הטרוריסטים שבשבילם הוא עובד לא. חכים מחליט שלא להרוג את פרן ובוחר להתאבד למורת רוחם של כולם.

לפני כן מוריי מנסה לעזור לפארוק בעוד השוטר כופה עליו להתפשט בתא ומנסה לסחוט ממנו הודעה ברצח. לופס שולח למוריי אליבי לפארוק ומבשרים לשוטר שהאיש שלו דיבר בטלפון והוא חי, השוטר בטוח שהוא מת ומספר שהוא הלך להרוג את פארוק ואז מטיחים בו שהוא אמר שהוא הולך לרצוח והוא לא עשה כלום.

פארוק משוחרר ואומר לחוויאר שלא יודה לו, ומוריי אומר שזה לא בשביל תודה ואפילו לא למען אחותו ומספר לו ששוטר ביחידה שלו חכים גנב ממנו ומאניבל והוא רוצה שימסור אותו למשטרה ולא יהרוג אותו אם יתפוס אותו לפניהם ופארוק אומר שהגנב היה שוטר, עכשיו הוא רואה מדוע הוא לא בוטח במשטרה?

פארוק מגיע ומתכוננים לחתונה של פטימה, אך באמצע אביה מתמוטט ונלקח לבית חולים. מייצבים את מצבו והוא כשהוא חולה סוחט מפטימה הבטחה שתנשא לו, כשמקודם אמרה לאימה שלא רוצה להיות כמו ליילה אישתו של פארוק ואימה ניסתה לשכנע אותה שהאהבה תבוא עם הזמן. חוויאר מתקשר לפטימה לבשר לה שהצליח במשימה שלו וכעת שתקבע מקום ושעה והם יברחו ושומע שתיקה רועמת ומבין שפטימה לא תברח איתו והיא אומרת שהיא מצטערת, היא לא יכולה לעשות את זה למשפחתה והיא תנשא לחאלד.

חאלד מחכה בבית חולים וייתכן ושמע את השיחה של פטימה עם חוויאר והאיש מבית הקפה מביא לו את הדיסק און קי של חכים ומספר על מותו של חכים וחאלד אומר בזעם שהם ישלמו על כך בחייהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 25 - נקמה אכזרית מאוד של חאלד

עבדו נשלח על ידי איש הדת שאיתו לביצוע פיגוע התאבדות וכמובן שוטפים לו את המוח שהוא הולך לעלות לגן עדן והוא הנבחר. ההוראה שקיבל היא לנסוע באוטובוס תיירים שחוצה את הגבול ממרוקו לספרד ובמזוודה שלו יש מטען חבלה שאמור להיות מופעל על ידי הטלפון כשייקבל הוראה. ומי שמנצח על כל זה הוא לא אחר מחאלד המכונה בארגון הטרור עקרב השייח. איזו אכזריות ביום החתונה שלו להרוג את גיסו לעתיד ובן דודו ולהרוס את החתונה של אישתו לעתיד ככה!!!

פטימה מתכוננת לחתונה וחוויאר מוריי בא להיפרד ממנה ואימה מרשה לזמן קצר ושולחת את נייט אליהם, אך נייט לא רוצה ופטימה שולחת אותה לשירותים. חוויאר שואל מה השתנה מהיום למחר והיא מסבירה שנתנה הבטחה לאביה שתינשא לחאלד. מוריי מציב לה אולטימטום שהוא יחכה לה עד שעה מסוימת ואז יעזוב והם לא ייפגשו יותר וגם מבטיח לעזוב את הסוכנות.

פטימה דבקה בסירובה ומתכוננת לחתונה אך מורות מהמרכז הקהילתי באות לבקר ובתירוץ שקבעו למספרה מסבירות לפטימה שהיא לא מאושרת ולא תהיה מאושרת עם חאלד ועליה ללכת עם הלב שלה. חוויאר משקר לסרה שהוא במדריד והוא אמור לקבל מדליה, אבל גם נערכים לתגובה של עקרב. פטימה מגיעה עם המורות ברגע האחרון לפגישה עם מוריי שמופתע שהיא שיתפה אנשים בנושא, אך הייתה חייבת כדי שיהיה תירוץ לצאת מההכנות. חוויאר מוציא משהו מהטלפון של פטימה כדי שלא יוכלו לאתר אותה ונותן לה טלפון חדש לתקשורת ביניהם, ליתר ביטחון היא נותנת לפילר את המספר.

עבדו מכיר את סילביה שנוסעת עם סבא שלה ועבדו עוזר לסבא שלה להכניס מזוודה. הם נוסעים באוטובוס תיירים עם מדריך שמסביר דברים וסבא של סילביה מסביר שטיולים הם דרך טובה ללמוד היסטוריה. כשהאוטובוס כבר בספרד ונכנס לסאוטה הסבא אומר שזקוק לאינסולין שלו וסילביה לא מבינה שזה הרי לא הזמן, הוא מתחנן ללכת לתא המטען ושם הוא במקרה פותח את המזוודה של עבדו ורואה את חומר הנפץ. הוא ממציא תירוץ לסילביה ששלח אינסולין במלון ועליהם לקנות ומשכנע לתת להם לרדת אך לא מצליח לשכנע את סילביה לרדת איתו. מיד עם הירידה הוא מבקש לדבר עם המשטרה ומספר על מטען החבלה, כשהוא מעיד במשטרה הוא רואה תמונה של עבדו ומספר שהוא איתם באוטובוס.

פרן לא מצליח ליצור קשר עם מוריי ובמקום זאת יוצר קשר עם סרה ומספר על הפיגוע המתוכנן במעבורת ושהוא לא מצליח לאתר את חוויאר. גם סרה לא מצליח לאתר אותו והאיש היחיד של סוכנות הריגול הוא פרן. הסבא לחוץ שנכדתו תהרג בפיגוע ומטי מבקשת מהסבא להתקשר לסילביה והוא נותן לה את מטי שמסבירה שמדובר במצב חירום ועליה לענות רק בכן וטוב, והם קובעים שיתקשרו ועליה לא לחשוף שום לחץ בשום מקרה והם יתקשרו במסרונים למען ביטחונה. נשלחת לה תמונה של עבדו והיא נשאלת אם הוא באוטובוס והיא מאשרת ואף מצלמת תמונה שלו כדי לאשר או להפריך את החשדות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 26 - מותו של עבדו

ולפי איך שכתבו בסוף הפרק המשך יבוא בניגוד לפרקים אחרים, נראה שזה היה פרק סוף העונה. לפי תקצירי הפרקים הקודמים ברור שמשדרים לנו חצאי פרקים ולמעשה יש 31 פרקים של 80 דקות ופרק 26 היה הסיום של פרק 13 שכנראה היה גם פרק סיום עונה. ואכן נראה הגיוני שהעונה מתחילה סביב עבדו ומסתיימת כשכל מה שקורה עם עבדו נחשף ועם מותו האמיתי.

פרן הולך לחפש את פטימה ובא לפארוק ומזהיר אותו מהפיגוע שעבדו עומד לבצע הם לא מוצאים את פטימה במספרה ומוציאות מפילר את מספר הטלפון אך פטימה בהוראת חוויאר לא עונה לא לפילר ולא לפארוק והם רוצים לברוח מהכול. גם פרן מתקשר וגם לו חוויאר מתעקש לא לענות. אז פרן שולח הודעה לפטימה שעקרב בסאוטה וחוויאר מתקשר ומגלה את כל הפרטים מפרן. חוויאר חושש לאבד את פטימה, אך גם בשקרים יאבד אותה ומספר לה שעבדו בדרך לבצע פיגוע המוני.

מטי וקילס מתחזים לשוטרי תנועה ומבקשים מהאוטובוס לחכות ולסטות מהדרך ובינתיים שולחים חבלנים. הם מנסים להוציא את האנשים מהאוטובוס, אך רגע לפני שהם יורדים, עבדו לוקח את סילביה כבת ערובה ודורש מהאנשים להישאר באוטובוס ושהאוטובוס יסע למעבורת. הוא דורש מכולם לשים את הטלפונים בצד. בינתיים הנסיבות מתגלות לזה ששלח אותו וגם הוא מתקשר לעבדו ואומר שזה לא היום שלו ועליו לוותר, אך עבדו לא מוכן לשבת בכלא של הכופרים ורוצה לבצע את הפיגוע למרות ההוראה.

פארוק מבקש לדבר עם עבדו ודווקא מגלה אנושיות מפתיעה יחסית לברון סמים ומסביר לעבדו שהאישה שם יכלה להיות אימא, וסילביה יכולה להיות אחותם נייט שהוא היה משתגע אם היו עושים לה משהו. הוא מספר שחוגגים חתונה לפטימה אך עבדו טוען שהחגיגות הארציות לא בשבילו. עבדו מאיים על פארוק ודורש להשאיר את סילביה באוטובוס, אך פארוק מגן עליה ועבדו יורה בו, פארוק מצליח להוציא את סילביה מהאוטובוס והיא מספרת שהיא הנכדה של הסבא והולכת אליו.

פטימה המומה לראות את פארוק פצוע והוא מספר שעבדו ירה בו והוא בכה על אחיו כשחשב שהוא מת, והלוואי והיו קוברים אותו בליבם אז. החבלנים מתחילים לפרק את חומר הנפץ לפי ההסבר של הסבא לגבי המזוודה הם מוצאים אותו, אך זקוקים ל-10 דקות. בעוד עבדו מבקש רמקול ודורש שתוך 5 דקות יתנו לו לנסוע למעבורת אחרת ירצח את כל נוסעי האוטובוס.

חאלד מתבשר על מה שקורה ומבקש את הטלפון של עבדו, עבדו לא עונה כי הוא חושב שאיש הדת ששלח אותו פחדן. ולרגע נדמה שחאלד אנושי במקצת ולא ידע שהמחבל שנשלח הוא בן דודו וגיסו לעתיד עבדו. חאלד מגיע לשם ומתקשר לעבדו תחת ההופעה בצג של עקרב. עבדו מבין שהוא מדבר עם השייח וחאלד מסביר לו שהוא בן דודו והבוס שלו והפעם לא יצליחו לבצע את הפיגוע במעבורת אבל לא נורא שיפוצץ עכשיו את האוטובוס על יושביו.

פטימה מבקשת לדבר עם אחיה וחוויאר מתנגד לאור מה שקרה לפארוק, אבל פטימה מתעקש ופרן אומר שזה יעזור למשוך זמן עד שינטרלו את המטען. פטימה לובשת אפוד מגן ונכנסת רגע לפני שעבדו מפוצץ את האוטובוס. פטימה מבקשת לדבר עם עבדו ולהניא אותו מכוונותיו, לשם כך היא מסירה את אפוד המגן למורת רוחו של חוויאר. היא מספרת כמה משפחתו דאגה לו, הוא טוען שמשפחתו כעת הם שותפיו לדרך. פטימה מסבירה לו שהוא מכנה משפחה את אלה שרצחו את שרה ואת הילד שלהם לפני שנולד. עבדו המום ששרה הייתה בהריון ופטימה מספרת לו איך שרה חיפשה אותו וניסתה להסתיר את ההריון וכרם טמן לה מלכודת כאילו תיפגש איתו ושלח מישהו לרצוח אותה כשהיא הרה.

נראה שעבדו נרגע והוא יוצא מהאוטובוס עם פטימה ונראה שוויתר על תוכניותיו. חוויאר מסביר לו שהוא עשה את הצעד הכי חשוב ומבקש למסור את הטלפון אך כשעבדו מבחין בחבלן וזועם על מה שהוא עושה, עבדו מתעקש לפוצץ את האוטובוס כל עוד אפשר וחוויאר ופטימה לא מצליחים להניא אותו מכך ורגע לפני שהוא לוחץ על הכפתור חוויאר יורה בראשו ופטימה נאלצת להשלים עם מותו ואז פלאשבק לתחילת הסדרה כשהשוטרים השליחו גופה שהם חשבו שהיא של עבדו לים בטענה שבאזור הזה הכול מסתיים במי מלח או בים או בדמעות.
 
למעלה