שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל מה שקשור לטלנובלות נא לשרשר לכאן
המשך שבוע נעים


 

faery18

New member
ויויאני פזמנטר(לילי מפשוט נהדרת)משחקת אישה חרדית בהצגה

Amor Profano שעלתה בברזיל. וזה לא כזה רחוק מהמציאות כי מסתבר שהשחקנית היא יהודיה והייתה כבר בישראל 4 פעמים והילדים שלה לומדים בבית ספר יהודי בברזיל


ההצגה נכתבה על ידי המחזאי הישראלי מוטי לרנר בהשראת חייו האישיים.
ההצגה מדברת על זוג חרדי חנה וצבי, שהאמונה הפרידה ביניהם לפני עשרים שנה אחרי שצבי החליט לחזור בשאלה. אחרי עשרים שנה החיים מפגישים ביניהם שוב. את ההצגה מלווה פסקול של הזמרת פורטונה עם שירים בעברית כמו ערב של שושנים ואבינו מלכינו
עוד מסתבר שרק במרץ האחרון השחקנית הייתה פה בישראל כנראה כדי לקבל השראה לדמותה
וביקרה בשכונת מאה שערים בירושליים. ולפי אחד הראיונות שלה הם מתכוונים להציג פה את ההצגה במסגרת פסטיבל ירושליים לתיאטרון
אם זה מה שאני חושבת שזה, עוד החודש השחקנית תהיה פה שוב. כמובן שויוה לא יגידו על זה אף מילה
מצרפת את הראיונות ועוד כמה תמונות
איזו חמודה היא אומרת שבעוד שברזיל בנפילה בישראל הכל מפותח ואיזה מדהים מה שבנינו בכל כך קצת זמן ושיש פה דמוקרטיה והכל. חח כיף לשמוע שחקנית מדהימה כזאת מדברת ככה על המדינה שלנו.

אני זוכרת אותה לטובה גם מיומן חיים, בין היתר שיחקה גם במשפחה שלא זכתה להגיע לפה, וגם בעולם חדש התקופתית שם יש לה דמות כל כך שונה! אינדיאנית הזויה מצחיקה כזאת עושים לה ממש מהפך היא בלתי ניתנת לזיהוי שם חח שמים לה פלטה מיוחדת וגם פה רואים את הכישרון הענק של השחקנית. חבל שהתקופתית הזו לא זכתה להגיע לפה
























 

AndreiTR

New member
איזבל - טלנובלה תנכ''ית חדשה


הטלנובלה ''איזבל'' מספרת על איזבל המלכה שהתחתנה עם מלך ישראל, אחאב. הטלנובלה תתחיל ב-23 באפריל והיא תחליף את ''ישו'' (Jesus)
מוכרים: סידני סאמפיו (''הלוחמת''), סטפני בריטו (''האחד'', ''יומן חיים'' ו''בזמן שישנת'') ז'וליאנה קנוסט (''אמריקה'' ו''שקר היופי'') אדריאנה בירולי (''לחיות את החיים'', ''שקר היופי'' ו''אימפריה'') ועוד!
הטלנובלה מצולמת במרוקו ובברזיל

מצרף גם פרומואים




 

elall

Member
מנהל
לא דמות חיובית בהיסטוריה של העם היהודי, למיטב זיכרוני

על כך השם שלה היה בעצם לא Isabel כמו שבכל העולם מבטאים השם הזה, אלא Izevel (אי
)
 

AndreiTR

New member
על זה גם הסדרה מתמקדת.

בכך שהיא המלכה המסוכנת ביותר.
 

elall

Member
מנהל
סוזנה ויירה חולה בלוקמיה

זה משהו שהתפרסם לפני כמה חודשים , אבל לא זכור לי שפורסם פה.
https://extra.globo.com/famosos/sus...-esta-controlada-diz-assessoria-23229558.html
השחקנית אומרת שבנתיים מצבה תחת שליטה והיא אפילו הולכת לשחק בטלנובלה חדשה של 6 "היינו שישה", רימייק לטלנובלה ישנה שתעלה בסתיו 2019.
&nbsp
 
חוסה פבלו מינור חוזר מהמתים והופך לגיי

הוא יככב בגרסה לכלוב הזאבים ושיהיה בן זוגו של גונסלו גרסיה ויואנקו שיהיה רשע. אגב לא פעם ראשונה שיש ג'יי רשע. ראינו לראשונה ג'יי רשע בשובל שקרים בדמות פליקס הלו הוא אהובו של ניר.
&nbsp
כמו כן קטלינה קרייאל תגלם אותה שחקנית ספרדייה שלדעתי לא מוכרת פה ושיהיו בדמות הפתעות למרות שלא זכינו להכיר את הדמות בכלל בגרסה המקורית.
 

Don Nirtin

New member
פליקססססססססססססססססססססססס


ממש בזבוז שהסדרה החדשה שלו היא כלום
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא סדרה מצוינת

חבל שדפקו את פרטנר וסלקום ולא שמו אותה ב-VOD שלהם וצריך להסתמך רק על המקליט האוטמטי לשבועיים והקלטה ידנית. אבל מצד שני עם הוט מורידים קוריאניות מה-VOD עוד לפני שויוה מסיים את כל השידורים החוזרים שלהן אז אולי הוט VOD לא כזאת מציאה.
 
כנראה שיש קאסט שאושר לראשיים של הרימייק להמתחזה

בנוסף לסנדרה אצ'אבריה ואנדרס פלסיוס לוהק שחקן נוסף לתפקיד הראשי, אראפ בטקה שלא ברור לי את מי יגלם כי היו רק שני שחקנים ראשיים.

 
השחקן פבלו לייל נעצר בשדה תעופה בחשד שהכה גבר בן 63

הוא שוחרר בערבות והשופט אישר לו לנסוע למקסיקו.
&nbsp
בושה! האיש סובל משבץ ומשחררים את השחקן. צריך לשבת בכלא על ניסיון ברצח.

 

elall

Member
מנהל
אני קראתי איזשהי תגובה של מישהו וזה די נראה לי הגיוני

קראתי מה פבלו אמר להגנתו ומה ראו עדים במקום, שהאיש יצא אליו (זה היה על הכביש), בא לאוטו שלו התחיל לדפוק לו על הדלת של האוטו ולקלל והוא הרגיש מאויים ופחד על הבן שלו שהיה איתו באוטו, ולכן הוא העיף לו אגרוף , לטענתו כהגנה עצמית.
ראיתי אחת התגובות של מישהו שכתב שכנראה כל הסיפור הזה הוא מנופח/מספרים חלקים ממנו, כי לא הגיוני שבן אדם שוכב במצב קשה בבית חולים ואת התוקף משחררים תמורת 5 אלף דולר בלבד. זה קרה בארה"ב , זה לא מקסיקו עם משטרה ושופטים מושחתים, אמריקאים בטוח לא היו משחררים מקסיקני ככה בקלות, אם זה לא היה באמת איזשהו אירוע קטן וחסר משמעות. כנראה מצבו של הקורבן לא כזה רע כמו שמתארים, אולי היו עדים שיכולים להעיד שהקורבן לא כזה שה תמים. בקיצור אני מעדיפה לא לשפוט, כי אנחנו לא באמת יודעים מה קרה שם.
 
למעלה