השוד הגדול

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 111 - הסוד הגדול נחשף לצופים ולבבצ'י

מסתבר שלורנסו הוא סוכן פדראלי שנשלח כדי לדובב את אטאידי ולחשוף שאטאידי בתפקידו כשופט מכר פסקי דין. אטאידי רואים את לורנסו עם שותפיו לפשע, ומחליט לנתק איתו קשר אך כבר מאוחר מדי ויש צו מעצר נגד אטאידי. בינתיים גם ארלטי מספרת הכול למשטרה על כך שאטאידי שילם לה כדי להחליף את דו"ח התאונה וגם מספרת על הסיבוב של הכובע עם הראיות שהוא או בידי מלאגטה או בידי מוניקה.

כך לורנסו בא עם שוטרים פדראליים לעצור את אטאידי ומוצא אותו עצור על ידי אנטוניה ודומניקו והוא לא יכול לעשות כלום כי החשד הוא רצח מירלה. גם לואיזה מגלה שלורנסו הוא סוכן של המשטרה הפדראלית והסיבה לפרידה שלו ממנה ללא הסבר הוא בגלל משימה שקיבל.

אטאידי מצליח להשתחרר עם אזיק אלקטרוני על הרגל והוא מזמן את טימוטאו ועכשיו כשידועה שמותה של מירלה לא היה תאונה הוא מבקש מטימוטאו להפליל את אריק ומסתבר שאת המומחה שזייף את הדו"ח לפני שנים ואת אשתו לא מזמן רצח טימוטאו בהוראת אטאידי. טימוטאו לא רוצה לחזור לכלא, אך אטאידי מפתה אותו עם הרבה כסף. כשאריק הולך להצגה של מרסיו ומשפחתו טימוטאו נשלח לשם והמשטרה מקבלת פתק בעילום שם שטימוטאו הולך להיפגש עם מי שהזמין אצלו את רצח המומחה ואשתו. טימוטאו מעמיד פני חובב אומנות ודואג שיתפסו אותו כשהוא מוסר לאריק את הפרטים של דלווה ובעלה.

אריק נעצר כחשוד וטימוטאו מוסר עדות שקר כאילו אריק הזמין אצלו את מעשי הרצח. אנטוניה חושדת בראיות האלה ורק המפקח חושב שאריק אשם, אבל בכל זאת לא מצליחים לשחרר את אריק בערבות כי השופט מחליט שהוא מסוכן.

לואיזה ואריק מחליטים להעמיד פנים שהם נפרדו לאחר שהם ראו את מריה פיה עם מלאגטה והם רוצים לגלות מי מפליל את אריק ולואיזה מודיעה לסבא שלה על הפרידה, ובבצ'י שומעת וזועמת על האנוכיות של לואיזה שעוזבת את אביה ברגע הכי קשה שלו ומסתבר שאריק ולואיזה סיכמו שגם לבבצ'י אסור לדעת את האמת ולואיזה סופגת את הזעם של בבצ'י במיוחד כשהיא מדברת עם לורנסו ובבצ'י טוענת שלא הספיקה להיפרד וכבר חזרה לאקס.

לבסוף משיגים הביאוס קורפוס לאריק וכשלואיזה עוזבת את המלון, אריק ולואיזה מביימים מריבה ביניהם. מסתבר שהיחידים שיודעים את האמת הם סרג'יו עורך הדין של אריק ולורנסו הסוכן הפדראלי. אבל אריק הולך למועדון של דוגלס לדבר עם לואיזה ומול רוביה הם מביימים מריבה ואחר כך הם מבלים ביחד וכשהם ממשיכים להעמיד פנים שהם רבים, רוביה מזכירה להם שגם בסטראס יש מצלמות ושהיא יודעת שהם עושים הצגה, אבל רוביה כמובן משתפת איתם פעולה.

לורנסו כאקס של לואיזה מבקשת את חוות דעתה של אנטוניה ואנטוניה מאמינה בחפותו של אריק, אבל מה שנראה לה מוזר הוא שהיא ולואיזה חקרו על איזבל האומנת של בבצ'י ולאחר זמן מה לואיזה ביקשה להפסיק את החקירה. גם בבצ'י שומעת מאנטוניה שסבתא של מרסיו הייתה האומנת שלה ומנסה לברר את העניין עם אריק, ושומעת שהאומנת שלה היא שהעידה שאביה רצח את אימה ולבבצ'י נראה מוזר שסתם ככה היא השמיצה את אריק והיא שמה לב שאריק מסתיר ממנה משהו. אחר כך כשאריק מתקרב למריה פיה בניסיון להשיג מידע בבצ'י עוד יותר זועמת על אביה.

כשסנדרה אלנה מגלה שעם כל הכסף שלה אין לה זכות להתארח במלון ששדדה סרג'יו מציע לה לקנות בית והיא קונה את הבית של סביני לאחר שסביני עוברת למלון. היא מעסיקה את אגינאלדו כנהג שלה ולבית לוקחת גם את משפחתה וגם את סינתיה. כשהיא שומעת על המאסר של אריק. היא מזמנת את ז'וליו ואומרת את החשד שלה שמלאגטה מפליל את אריק כדי להסיח את הדעת מהשוד. אז ז'וליו חושף בפני סנדרה אלנה ואגינאלדו שהקליט את מלאגטה מודה שהוא תכנן את השוד. הוא מספר להם שלא היה יכול להגן על סינתיה כי מלאגטה מחזיק בראיות שהיו לארלטי והוא איים להפליל את אימו וסנדרה אלנה שואלת אם הראיות עדיין אצל ארלטי.

סנדרה אלנה מארגנת מסיבה ומזמינה את אנשי החברה הגבוהה וגם את ליז'יה ולורנסו. כשלורנסו מתעניין בסינתיה סנדרה אלנה גורמת לו לחשוב שהיא אשת עסקים. במלון לורנסו לא מזהה את סינתיה במדי חדרנית וסינתיה חושבת שהמדים גורמים להם להיראות בלתי נראים. אגינאלדו מתפטר מעבודה כנהג כסנדרה אלנה ועובד לעבוד עם דילסון וכשסנדרה אלנה, סינתיה ולורנסו סועדים שם סנדרה אלנה מונעת מסינתיה לספר שהיא עובדת במלון.

במפגש ליז'יה המומה לפגוש את אניבל ונבהלת, מסתבר שאניבל אביה החורג של סנדרה אלנה היה הנהג של ליז'יה ואטאידי וליז'יה הזמינה אצלו את התאונה של מירלה. ליז'יה נבהלת, אך אטאידי מדבר עם אניבל שבינתיים ארלטי העבירה לו את המונית כי עליה להתחבא מאטאידי ובינתיים ז'וליו מרוויח כסף אז היא יכולה להרשות לעצמה לא לעבוד זמן מה. ואטאידי נכנס למונית ואניבל מבטיח לאטאידי לא לדבר כדי לא להפליל את עצמו.

תוך כדי כך מלאגטה מייעץ לסביני לבקש משמורת על בבצ'י ומסתבר שאריק חשב על זה ונותן משמורת על בבצ'י לסביני כשהוא במעצר וגם מרחיק את עצמו מהחברה למען העסקים ומלאגטה ממונה לסגן נשיא.

לורנסו מגלה שאיזבל הולכת להגיע ואנטוניה דואגת שיקחו אותה להעיד. לואיזה שומעת על כך ומזהירה את אריק ואף מציעה לו לספר לבבצ'י את האמת. אריק מדבר על כך עם מריה פיה שלא רוצה לחשוף את האמת ומדהימה את אריק עם הטענה שהיא שונאת את בבצ'י. איזבל מודה שסוחטת את אריק ולא רוצה לאבד את הכסף וכשאנטוניה חושבת על פשע, איזבל מבהירה שלא מדובר בפשע וחושפת את הכול ואנטוניה מבינה מדוע לואיזה ביקשה לעצור את החקירה.

איזבל שאיבדה את הדרך לסחוט מחפשת את בבצ'י ומספרת לה את האמת הכואבת. מסתבר שמירלה לא יכלה להיכנס להריון או להחזיק הריון ובבצ'י נוצרה בהפריה מלאכותית, אבל השיא שהאם הפונדקאית הייתה לא אחרת ממריה פיה. בבצ'י מסרבת להאמין ונגעלת. מריה פיה מסבירה שזה נעשה בינה לבין מירלה ואריק גילה רק מאוחר יותר. אריק מספר שמירלה הרגישה מוזנחת בגלל שהוא כל הזמן עבד. אך מה שמתגלה לבבצ'י שאריק לא רצה להיות אבא ומירלה שכנעה אותה עם העסקים שלא יהיה לו למי להוריש.

הכול כואב מאוד לבבצ'י והיא במשבר ומתיאס מטפל בעניין. לואיזה באה לתמוך בבבצ'י ואף מספרת לה על הפונדקאות שלפעמים אפילו סבתות נושאות את הנכדים ברחם לבנות שלא יכולות ללדת. היא מנסה לעודד את בבצ'י לסלוח לאריק אך כשבבצ'י שואלת אם לואיזה לא נדהמה, היא מודה שכבר ידעה, ובבצ'י זועמת שלואיזה ידעה ולא סיפרה לה ולא רוצה שום קשר איתה. לאור העובדה שבבצ'י חוותה המון שקרים אריק ולואיזה מגלים לה שהפרידה שלהם לא אמיתית וזה עוד שקר, בבצ'י מבקשת זמן לעכל את כל זה.

על מנת לגלות אם אטאידי או מלאגטה הפלילו אותו אריק מתקרב למריה פיה שחושבת שכעת יש לה תקווה, ורק מדה מנסה להסביר לה שהיא משלה את עצמה.

אטאידי מארגן בריחה לטימוטאו בעת ההעברה לכלא ובראש המחלצים מוניקה שטוענת שכעת לא חייבת לו כלום. טימוטאו בניסיון לסחוט כסף ממלאגטה טוען שהוא חולה מאוד. טימוטאו עוקב אחרי מלאגטה ומגלה שהוא מסתיר את המזוודה בחדר כושר והולך לגנוב אותה, אך מוצא שם פתק ממלאגטה שקודם ביקש ממנו לעבור בדיקות חוזרות שגילה שהבדיקות מזויפות ושינצל את זה שהוא בריא כדי שיתרחק.

מלאגטה מגלה על הבן של מוניקה ובגלל שהוא לא של אווונדרו מלאגטה בטוח שזה בנו ודורש שבנו יישאר איתו כשמוניקה ואוונרדו בורחים ואוונרדו דורש לספר את האמת, ומסתבר שהילד בכלל של קניבטי. מלאגטה שבור בהתחלה הוא לא נותן למוניקה את הכסף, אבל בסוף מביא אותו להם בבריחתם כדי לתמוך בילד.

דון מגלה שסביני השתמשה בטניה כדי להרחיק אותו ממשפחתו וסובל מהבגידה של שתיהן. טניה לא מצליחה לעבוד עליו והוא נפרד ממנה. סביני צריכה לנסוע לשוויץ ולפני הנסיעה שלה דון משלים איתה מתוך לשלומה.
 
למעלה