שאלות, חדשות, בקשות

AndreiTR

New member
Orfaos da Terra


הטלנובלה החדשה של היוצרים של ''תכשיט נדיר'' (Joia Rara) ''יתומים מהאדמה'' שמתחילה בחודש הבא בגלובו ומטפלת בנושא הפליטים - בין היתר היא מציגה לנו אהבה אסורה בין לבנון-סוריה לברזיל
ובנוסף היא מציגה לנו גם את התרבות הערבית


העלילה:
עזיז עבדאללה (הרסון קאפרי - ''לב משוגע'') עזיז הוא שייח' חזק, מיליונר ובעל עסקים רבים
הוא מתגורר בביירות, סוראיה (לטיסיה סבטלה - ''האחד'') היא אשתו של עזיז והראשונה ואמה של בתו הבכורה של עזיז - דלילה (אליסי וגמן - ''בזמן שישנת'') במקביל לסוראיה, עזיז נשוי לעוד שני נשים - פיירוז (יסמין גרסז - לא מוכרת) ועאידה (דארליה אוליביירה - לא מוכרת) אך הן תופסות פחות חשיבות עבורו ולכן עזיז לא הביא מהן שום ילד.
הוא בוחר את דלילה כבתו האהובה, והוא רואה בה יורשת המנכ''ל שלו ולכן היא לומדת בבתי הספר היוקרתיים בלונדון. דלילה היא בידיוק מה שעזיז רוצה: נחישות, שאיפה, ואינטליגנציה בגלל אותן תכונות היא הגאווה של עזיז.

מלבד משפחת עבדאללה, משרתי האחוזה והאנשים הנאמנים של עזיז, אחד מהם הוא ג'מיל (רנטו גואס - ''המלכודת'') הוא האיש הנאמן של עזיז, שהיה ילד עזיז הציל אותו מול בן דודו חוסיין (ברונו קברריזו - לא מוכר) עזיז העניק להם קורת גג, אוכל, לימודים וכל מה שהם צריכים ובתמורה - הוא דורש מהם נאמנות קיצונית בכל מחיר
עזיז רוצה את שבתו דלילה תתחתן עם ג'מיל, ג'מיל מספר לחוסיין שהוא לא רוצה להתחתן עם דלילה.

במחנה הפליטים שגם נמצא בביירות, נמצאת ליילה (ז'וליה דלביה - לא מוכרת) היא חיה עם משפחה באושר בסוריה עד שהפיצוץ הגדול התרחש שאחיה נפצע קשה. משפחתה והיא נלקחים למחנה הפליטים, שם היא תפגוש את ג'מיל ואת המעסיק שלו עזיז עבדאללה, שניהם יתאהבו בליילה. הוא מציע בפני הוריה של ליילה חוזה נישואין על מנת להציל את אחיה של ליילה - חאלד (רודריגו וידאל - לא מוכר) שפצוע קשה. היא נאלצת להתחתן עם עזיז, אך מחליטה לברוח לברזיל כדי להתחיל חיים חדשים. עזיז מבקש מג'מיל להחזיר את ליילה לביירות, שג'מיל פוגש את ליילה, ליילה מתאהבת בג'מיל, והוא שכבר אז היה מוקסם ממנה - חיים אהבה אסורה היא מהצד של עזיז, והוא מהצד של דלילה על האירוסים שעזיז רוצה שהם יקרו.

שחקנים נוספים:
פאולה בורלמנקי (''שד' ברזיל'') אליאני ג'ארדיני (''האחד'', ''שד' ברזיל'', ''שובל של שקרים'' ועוד) רודריגו סימאס (''שקר היופי'') ניסטי ברונו (''בזמן שישנת'', ''הלוחמת'' ו''השוד הגדול'') אוסמר פרדו (''האחד'') בטי גופמן (''הלוחמת'' ו''הכוח לאהוב'') פלאביו מיגיסו (''הדרך להודו'') דנטון מלו (''הדרך להודו'' ו''השוד הגדול'') ועוד שחקנים!















 
ארמנדו מנדוסה המקורי מבטי המכוערת ישתתף בגרסה החדשה

בא לי שיביאו את הטלנובלה הזאת. אין כבר מה לראות בויוה.

 

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל מה שקשור לטלנובלות ושחקני טלנובלות לכאן
סופ"ש נעים


 

faery18

New member
חמוד
נראה שהיא באמת עשתה בוטוקס בשפתיים חבל

אני לא מבינה מה יש לכולן עם זה אנשים באמת חושבים שזה יפה ושלא רואים שזה לא טבעי
סתם הורסים את עצמם.

 

elall

Member
מנהל
אנחליקה ריוורה מתגרשת מאנריקה פניה נייטו

השחקנית לשעבר אנחליקה ריוורה מתגרשת מבעלה אנריקה פניה נייטו, מי שעד לא מזמן היה נשיא מקסיקו.

 

faery18

New member
ויוה פרסמו כרזה ליום האהבה עם זוגות ראשיים

לפחות פה ברזיל וקוריאה קיבלו יחס כלשהו


 

AndreiTR

New member
''פשוט נהדרת'' כובשת את העולם


''פשוט נהדרת'' בכיכובם של מרינה רוי ברבוסה (''אימפריה'') ז'וליאנה פאיס (''הדרך להודו'' ו''הכוח לאהוב'') פאביו אסוסנאו (''סלבריטי'') וז'וליאנה פאיבה (''הכוח לאהוב'')
כפי שידוע - הטלנובלה צולמה מלבד ברזיל, גם באוסטרליה ואורוגוואי, אבל מה בידיוק גרם לטלנובלה הזו להיות הצלחה מסחררת, והיכן היא הצליחה?
העלילה שמשלבת את סיפורה של אליזה, שנאלצת לברוח מהבית בגלל שאביה החורג ניסה לאנוס אותה, ובעיר הגדולה - ריו דה ז'ניירו, אחרי מאבקים קשים היא מקבלת הזדמנות לשנות את חייה ואת חיי משפחתה בעולם הדוגמנות

הנושא הוא רציני, משלב הזדהות גדולה בקרב הנשים במיוחד במדינה כמו ברזיל, סיפורים של אבות חורגים לילדות שלו לא חסר בכל העולם, נושאים נוספים שהסדרה הציגה: הומופוביה, תקיפה, בריונות.

בברזיל, הטלנובלה הגיעה מעל 40 מיליון צופים,
בפורטוגל הטלנובלה הייתה בין התוכניות הכי נצפות,
בצ'ילה היא הצליחה להגיע לדירוג של 19%! והיא הצליחה להיות בין ה10 הברזילאיות הכי מצליחות בצ'ילה בכל הזמנים.
בערוץ MBC4 הערבי ערוץ שמוקרן לכל האמירות הערביות, לטלנובלה היה דירוגים והצלחה טובה.
בגרמניה היא התחילה לא מזמן והיא הצליחה לעבור את הרף שציפו לה בערוץ.
בנוסף, הטלנובלה נמכרה ל-100 מדינות! והיא שודרה בטורקיה, אורוגוואי, אקוודור, יוון, הודו, אזרבייג'ן, בולגריה, אוקראינה, ועוד מדינות בדרום אמריקה, אפריקה, אסיה ואירופה.

מצרף פרומואים שלה מרחבי העולם














 

faery18

New member
אחת הברזילאיות המושלמות
מרינה רוי ברבוסה כזאת מוכשרת

נקווה שנזכה לראות גם את Deus salve o rei ו-O Sétimo Guardião בכיכובה
 

faery18

New member
אוי ואבוי
טוב זה רשמי. יאיר דורי התחיל לפתח קשרים

מיוחדים עם התעשייה הטורקית בדומה לתעשייה הארגנטינאית.
זה המקור של כל הטררם, כמו שחשדתי. העניין הוא שכשהטלנובלה הישראלית
הזו תהיה מוכנה לא קשה לנחש איפה היא תשודר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
יאיר דורי כבר לא קשור לחברת דוריה מדיה שנושאת את שמו

 

faery18

New member
הוא כן קשור הוא משמש כיום כיועץ וחבר דירקטוריון

הוא מייסד החברה ועדיין יש לו מניות שם, ככה שעדיין יש לו השפעה שם גם אם הוא לא ממלא את אותו התפקיד שהיה לו עד לפני כמה שנים. ובכל מקרה יאיר דורי/דורי מדיה אותו הדבר מבחינתי. עדיין לחברה יש קשרים בארגנטינה עובדה שגם בשנים האחרונות קודמו רק אספרנסה מיה שהגיעו לפה והמופע של נטליה(שלא היה
)ועכשיו כאמור גם טורקיות. כל הדבר הזה שנקרא דורי מדיה יש לו כל מיני תתי חברות זה עניין די סבוך הם אחראים לא רק על ויוה אלא על עוד ערוצים. אבל מה שברור זה שגם במהלך השנים הם לא הצליחו ליצור קשרים גם עם יתר השוק הלטיני וזה מה שחבל. אולי בהמשך,נקווה.
&nbsp
 

elall

Member
מנהל
אבל דורי מדיה היא חברת הפצה

היא חברה ישראלית-ארגנטינאית שמפיצה/מוכרת סדרות ותוכניות בעיקר ישראליות וארגנטינאיות. סוג של מתווך, חברות נותנות להם למכור את המוצרים שלהם בכל העולם. ויש להם אתר וקטלוג, בדיוק כמו לגלובו. בגלל שהם חברה חצי ישראלית חצי ארגנטינאית רוב המוצרים שלהם הם מישראל וארגנטינה. אין להם בקטלוג תורכיות , כמו שאין להם מקסיקניות, ברזילאיות וכו'. הקשר שלהם לתורכיה , הוא כמו לכל המדינות האחרות, הם קונים מהם מוצרים. אין להם שום קשר מיוחד לתורכיה, תורכיות זה לא מוצר שלהם שהם מוכרים או מפיצים, ככה שזה לא אינטרס שלהם לדחוף את זה לקהל בכל מחיר.
אז הם החליטו להצלם גרסא ישראלית (מי אמר שזה הם יצלמו/יפיקו? ) בגלל ההצלחה שכלה מאיסטמבול השיגה, כי כולם רוצים לחלוב מזה איזשהי תועלת.
בזמנו עשו את "אסתי מכוערת", וזה כמובן היה בעקבות ההצלחה של בטי מכוערת, אבל איזה קשר לדורי מדיה היה לקולומביה? כמה קולומביאניות אסליות ויוה הביאו כבר? כלום וחצי. אם מעתיקים משהו ,זה כי המקור זכה להצלחה.
&nbsp
 

faery18

New member
כתוב בלינק שהם יהיו אילה שיפיקו וקראתי את זה בעוד כתבה

הם קנו מהטורקים את הזכויות. זו חברה שגם מפיצה גם מפיקה קונה ומקדמת והם אחראים על מספר ערוצים פה בראשם כמובן ויוה. ברור שהם עדיין לא פתחו סניף גם בטורקיה אבל לי זה מאוד ברור שדורי מדיה מתחילים לרקום גם איתם קשרים מיוחדים לאור כל מה שקורה מסביב. אסתי המכוערת(רימייק לארגנטינאית)כמו כל הטלנובלות הישראליות היא גם הפקה של דורי מדיה.
 

elall

Member
מנהל
אבל אסתי מכוערת היא רימייק לטלנובלה קולומביאנית

"אני בטי מכוערת" היא טלנובלה קולומביאנית, ששודרה פה בארץ בויוה ואחרי זה עשו לה גרסא ישראלית, ואחר כך עוד הביאו את "יפה היא לא" של טלויסה, שזה עוד גרסא של אותו הדבר. אני יודעת שחברת בת של דורי מדיה צילמו את אסתי המכוערת וזאת בדיוק הייתה הפואנטה שלי, מה קשר של יאיר דורי לקולומביאנים? אין קשר, רק קנו כמה טלנובלות בודדות בזמנו וזכויות לרימייק כי הטלנובלה הצליחה בישראל ובכל העולם, עכשיו הם מנסים לעשות כל מה שאחרים עושים עם כלה מאיסטמבול, שזה לחלוב כמה שיותר מהצלחה שלה.
 
למעלה