השוד הגדול - שירשור לשבוע חדש

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים 77-79 - הסוד של אריק קשור במירלה ובבצ'י

לואיזה מבקשת את המסמכים הקשורים למועדון על ההופעה שעשו בחתונה שמתעכבים ואינגריד נותנת לה בטעות את העברות הבנק של אריק ולואיזה מגלה שאריק מעביר סכום חודשי לאיזבל, היא מתעקשת לדבר על זה עם אריק, ולכן כשאנטוניה רוצה לספר לה שאיזבל היא אימא של טרזה וסבתא של מרסיו, היא מבקשת מאנטוניה לחכות לשיחה עם אריק, אנטוניה בכל זאת הולכת לטרזה אך איזבל כבר עוזבת עד אז. לואיזה מספרת על הטעות של אינגריד ומתעקשת לדעת מדוע הוא מעביר סכום חודשי למי שהאשימה אותו ברצח ואריק מחליט לחשוף את הכול גם אם הוא מפר נדר למירלה, ומסתבר שזה מידע שאסור שבבצ'י תשמע שלצערי הצופים טרם שמעו את זה עד פרק 79 אבל הרמז הוא שכנראה מירלה עמדה לפגוע בבצ'י ולואיזה מגלה רגישות לעניין ומסתבר שאיזבל גילתה את זה וסחטה את אריק, בתחילת הסחיטה אריק לא נענה לסחיטה ואז היא הלכה והעידה במשטרה שהוא אשם ברצח מירלה.

לואיזה ואריק מבקשים ביחד מאנטוניה להפסיק לחקור ובעיקר לא לחפש את איזבל, כי זה משהו מאוד אישי. אך אנטוניה מבהירה שחייבת לחקור את התאונה כי מסתבר שפדריניו האשים את אריק מכיוון ששמע מאטאידי שהדו"ח על התאונה שונה. אריק זועם על אטאידי שבגללו פדריניו רואה בו רוצח וגם לא התעניין בתוצאות החקירה קודם למרות שבבצ'י הואשמה, הוא רצה להתרחק מזה כמה שאפשר ועכשיו הוא מגלה שאולי לא מדובר בכלל בצעצוע שיכול להיות ששמו אותו בין הדוושות אחרי התאונה למרות הזיכרון המעורפל של בבצ'י זורקת דברים וגם גולת הכותרת שייתכן ואישתו הראשונה נרצחה ולא מתה בתאונה. בכל מקרה הוא דורש הסברים מאטאידי.

אוונרדו ומוניקה ממהרים לתחנת הרכבת אבל מישהי באוטובוס מזהה אותם כזוג שהמשטרה מחפשת ומדווחת למשטרה, אנטוניה מגיעה לאוטובוס בתחנת הרכבת ומוניקה ואוונרדו נתפסים בניסיון לצאת מהאוטובוס. מסתבר שתחנת הדלק הייתה שייכת למשפחה של אוונרדו ואוונרדו היה אחראי עליה. מוניקה הייתה אמורה לפתות אותו כדי לאפשר את השוד, אבל התאהבה בו וניסתה לקחת אותו מהתחנה לפני השוד, אך לא הספיקה וקניבטי ביקש ממנה לעזור בשוד ואוונרדו נדהם שהיא שותפה. אך כדי להגן על אוונרדו מוניקה ירתה בקניבטי ולכן הוא לא סלח לה ורוצה להרוג אותה. מוניקה ואוונרדו הצליחה לברוח מהצד האחורי ומאז מתחבאים חמש שנים. מושג הנישואין מאוד גמיש בברזיל ולכן אוונרדו משתחרר למרות שהחביא פושעת חמש שנים כי בתור בעלה מתחשבים בו כי לא ברור אם זה נישואים עם מסמכים, אבל מוניקה הייתה שותפה לתכנון השוד והייתה נמלטת במשך חמש שנים ולכן היא נשארת בכלא ואוונרדו מתחייב למצוא לה עורך דין.

קניבטי שומע שמוניקה נתפסה ובעת העברתה לכלא שזה הליך מזורז אחרי יום בתחנת המשטרה קניבטי יורה בה והיא נלקחת לבית חולים והמשטרה רודפת אחרי קניבטי ותוך כדי המרדף הוא נדרס למוות. אז נראה שמהכנופיה נשארו רק טימוטאו ומוניקה ואולי מלאגטה במידה מסוימת. אוונרדו דואג למוניקה, אבל היא אפילו לא נשארת בבית חולים כי הכדור רק שרט אותו ומועברת לכלא.

השכונה המומה לגלות על אוונרדו ומוניקה וארלטי נדהמת מכל הסיפור וז'וליו מרגיש שזה סיפור שחוזר על עצמו. אנטוניה לא יכולה לחבר את אוונרדו ומוניקה לשוד במלון, כי ברור שאם אוונרדו היה שותף אז ז'וליו או מישהו אחר כבר השמיד את הראיות.

אנטוניה מנסה זוגיות רצינית עם דומיניקו ונליטו מספר לה על העבודה של ז'וליו שיש אנשים שנותנים לו הזדמנות שנייה ואנטוניה נמצאת בבר וז'וליו מופתע שלא רבה איתו חוץ מבכך שהקיוסק נמכר ואנטוניה עוקצת את הבעלים על שאולי זה בגלל שהעסיק גנב ידוע והוא מבהיר שגם הוא אסיר לשעבר והסתבך בצעירותו ולכן נתן הזדמנות לז'וליו. נליטו מנסה לפקוח את עיני אנטוניה לגבי רגשותיה וארלטי מנסה להסביר לז'וליו שהוא לא מאוהב בסינתיה אלא עדיין מאוהב באנטוניה.

מריה פיה דורשת הסבר ממלאגטה על אביו ושומעת שאביו מעולם לא הכיר בו והוא לא נושא את שמו ואביו חיפש אותו רק כשהיה זקוק לעזרתו ומריה פיה מבינה שמלאגטה תכנן את השוד במלון כדי להוכיח את עצמו בפני אביו. היא משמשת לו אוזן קשבת אך דוחפת אותו לזרועות סביני בשביל התוכניות שלהם למרות שהוא מוכן להיות עם מריה פיה למרות שסביני כבר הזמינה אותו לגור אצלה.

דון זועם על סביני על כך שהאשימה את הוריו שהם רוצים אותו רק בגלל כספו אך נאלץ להיות קרוב לסביני כשאדריאנו מספר לו על מצבה הבריאותי הרגיש והוא משתף את דילסון. סביני מנסה לקנות את דילסון ומציע לו כסף ללימודי נימוסין והליכות, אך הוא מבקש לחשוב על זה כי לא שכח איך היא השפילה את משפחתו. כריסטואבו מסרב לקבל כסף מדון אפילו להשכלה של דילסון.

המשטרה מגלה שסנדרה אלנה וז'ילדה ביקרו את אגינאלדו וזוכרים שז'ילדה הייתה מאהבת של ולדימר ולולא היה לה אליבי היו בטוחים שהיא הסיחה את דעתו כדי לחבל במצלמות האבטחה. ואריק שומע על המתנות שסנדרה אלנה קיבלה ממריאטה לפני מותה והוא משתף את דומיניקו שזה מעורר את חשדו.

סנדרה אלנה פוגשת את ז'וליו בשכונה והוא מטיח בה את הראוותנות שלה והיא מבהירה שזה מכספי הכספת והיא לא מבזבזת את כספי השוד, אבל הוא מזכיר לה שבזבזה קודם. סנדרה אלנה כואבת שאגינאלדו היחיד שמשלם את המחיר אך ז'וליו מבהיר לה שלמרות שהוא ואגינאלדו מגינים עליה ועל מלאגטה, המשטרה תגיע אליהם ותבין שלא היו רעולי פנים.

ארלטי מבינה שהראיות אצל מלאגטה ופונה אליו ומלאגטה מנצל את זה שמוניקה היא שפרמה את הבטנה וטוען שזה אצלה. ארלטי מבקרת את מוניקה בכלא ושומעת שהראיות נשארו אצל מלאגטה והיא מבינה שהוא עבד עליה ומוניקה מבינה שהיה בטוח שלא תגיע למוניקה בכלא וארלטי מבהירה כמה זה חשוב לה.
 

faery18

New member
עד 72
סופסוף מריה פיה חזרההה
וגם עברה מהפך


איך התגעגעתי לקטעים שלה ושל מלאגטה
למרות שהיא עדיין תקועה על אריק חח מסכן מלאגטה היא עושה לו חיים קשים
אבל עדיין אין על הקטעים שלהם
ולמרות הכל רואים שגם היא התגעגעה אליו
רק מעצבנת המוניקה הזו תמיד יש לה טיימינג כזה גרוע
מזל שמלאגטה סילק אותה שוב בזמן
אבל היא לקחה את הכובע עם ההוכחות
מסכנה ארלטי עד שהצליחה להגיע למדלנה
ונראה שאטאידי די עלה עלייה וההוכחות שבכובע בסכנה


הרגה אותי פרזיירס איך שצרחה שראתה את טימוטאו כשהיא עם כובע אמבטיה על הראש
ואחרי זה לא רצתה להאמין לאנטוניה שהוא אסיר משוחרר שרימה אותן אחרי הפריצה. חח התמימות..

ז'וליו ואנטוניה התנשקו! אבל עדיין משהו באמון נסדק. להבדיל מאריק ולואיזה ששם דווקא הדברים מתחילים להשתפר. אריק לא כעס על לואיזה שחקרה על אישתו לשעבר והתאונה והתחיל להיפתח אבל עדיין לא מספר לה את כל הפרטים. אם כי גם זה משהו
מעניין אם לואיזה תמשיך לחקור או שבאמת כמו שאמרה תסמוך על אריק.

ואגינלדו מועבר ממעצר לכלא אבל זוכה לקבלת פנים חמה במיוחד חחח ומסכנים כריסטובאו ומדלנה איך שסביני בכוונה ביישה אותם
אבל סלחתי לה אחרי עוד סצנה קורעת עם טניה
הקטעים האילה ממש עושים דה ז'ה וו לדמות שלה ויטוריה התקופתית ממעבר לזמן










 

evglev1

Well-known member
מנהל
אנטוניה לא יכולה כשוטרת להיות עם עבריין

ספק אם אפילו עם אסיר לשעבר וגם ז'וליו אמנם מכיר בכך שאנטוניה התאהבה בו, אך עדיין חושב שהתקרבה אליו כדי לחקור את השוד וגם היא עדיין חושבת שניצל אותה כדי לתקוע את החקירה ואכן זה שאנטוניה גילתה על ה"קבר" של שרלוק לפני שז'וליו הסגיר את עצמו ולא שמעה את כל האמת לאחר שז'וליו הסגיר את עצמו יצר סדק רציני ואנטוניה לא יודעת אם זה שהסגיר את עצמו וזה שעלתה עליו זה צירוף מקרים או שז'וליו הבין שנחשף ולכן העדיף לחסוך לעצמו את הבושה. וגם כבר עלו על זה שאגינאלדו גנב מדי מלצר כדי להטעות את המשטרה וזאת הוכחה חותכת שהוא ידע שז'וליו מעורב בשוד כך שהשקר שהם השתתפו בשוד בלי לדעת שהשני השתתף גם כן כבר התפוצץ.

פרזדיס באמת מצחיקה ואיך שסומכת על טימוטאו "מה הוא אסיר לשעבר?" כאילו היה מדובר בצדיק גמור "אתם לא יכולים לקבל את זה שהוא באמת התאהב בי?" באמת תמימה מאוד.

כמה חבל שמריה פיה נעולה על אריק והכי טיפשי שהיא חושבת שבגלל שהיא רזה ושומרת על דיאטה זה ימשוך את אריק, אז נכון שהיא משקיעה את עצמה, אז מה אריק רואה בו ידידה. אה בעצם היא רוצה שאריק יתמוטט ולהיות המשענת שלו. מסכן מלאגטה שכבר מאוהב וצריך לסבול את זה למרות שברור שהיא לא אדישה אליו וגם מלאגטה מבין שאריק זה חלום נעורים שהיא רוצה להגשים ולכן לא מוותרת עליו ונלמת על זה.

וואלה נכון סביני וטניה כמו ויקטוריה התקופתית עם המשרתים וטניה מסתבר חושבת להתחתן עם דון, מה היא חושבת לעצמה? ברגע שסביני תגלה שטניה רוצה יחסים רציניים עם דון, היא ישר מספרת לדון על התככים שהן תכננו ביחד נגד משפחתו ודון יגלה את פרצופה האמיתי.
 

faery18

New member
לפחות הם מכירים בעובדה שהאהבה שלהם כנה

אבל אכן האמון לא חזר לחלוטין מלבד העובדה שז'וליו בעצם ממשיך לשקר לה לגבי "רעולי הפנים". ועוד בתקציר הבא הוא מתנשק עם סינתיה אז נראה שיש להם עוד דרך..

&nbsp
אני מתה על הקטעים של אלזה ופרזיירס חח קורעות מצחוק. אבל כואב הלב קצת על פרזיירס המסכנה האמינה בכל ליבה שסופסוף מצאה מישהו חח ולא חשדה בו אפילו לרגע והוא ידע לזהות את התמימות אם לא טיפשות שלה וניצל את זה לטובתו אבל עכשיו זה כבר חוזר אליו כמו בומרנג כי הוא עצמו הביא עליו עכשיו את המשטרה

&nbsp
כן מריה פיה ממש אובססיבית לאריק. חבל על הזמן שהיא מבזבזת,היא עצמה עדיין לא הבינה שהיא כבר מזמן מסרה את ליבה למלאגטה
אבל האסימון עוד ייפול

&nbsp
ולגבי סביני בדיוק חח איך שהיא ירדה על המשרתים אבל בסטייל אותו הדבר פה עם טניה גם טניה משעשעת איך שהמשיכה לשתות את היין מהכוס של סביני כשחשבה שהיא לא רואה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרזדיס ואלזה מצחיקות אך אלזה יותר הגיונית

נראה שז'וליו מרגיש אהבה כנה מצד סינתיה והיא היחידה מכל צוות המלון חוץ משותפיו לשוד ונליטו שלא הפנתה לו עורף, כך שהוא ללא ספק ייתן לאהבה הזאת הזדמנות. גם אנטוניה לא תשכח שדומיניקו תמיד חשד בז'וליו וצדק ומבחינתה ראה את מה שהיא סירבה לראות וזה לא היה סתם קנאה ותחשוב שהוא הבן זוג שמתאים לה, כך שהדרך עוד ארוכה.

מריה פיה אובססיבית לגמרי וגם אריק לא קולט לא אותה ולא את סנדרה אלנה נראה שבנשים הוא מאוד תמים, לואיזה לעומת זאת מזהה יריבות מקילומטר.

טניה גם מצחיקה וגם מעצבנת איך שהיא כבר חוגגת את זה שסנדרה אלנה תאבד את הירושה ותחזור להיות חדרנית היא כבר רואה בעיני רוחה אותה כאשת בעל המלון משפילה את סנדרה אלנה שחוזרת בזחילה להיות חדרנית ובעצם אולי היא באמת הייתה מאבדת את הירושה עם עורך הדין שלה ולא עורך הדין של אריק.
 

faery18

New member
עד 75 - ההוכחות שבכובע בידיו של מלאגטה


אהבתי את ההשוואה שלך יבגני למשקפיים של אריק שעברו מיד ליד ככה גם הכובע חח
ארלטי--אלזה ופרזיירס--מדלנה--מריה פיה--מלאגטה--מוניקה--ובחזרה למלאגטה! מסכנה ארלטי היא הייתה די שקופה עם אטאידי ועכשיו די ברור לו שהיא לא בדיוק שרפה את הראיות של התאונה
מלאגטה מבין שמדובר בראיות מהתאונה של אישתו של אריק וארלטי מבינה שזה עתה היא לקחה במונית שלה את הקורבן של התרגיל שהיא נאלצה להשתתף בו חח איך היא התנגשה עם המונית איך ששמעה את השם שלו
מלאגטה עדיין לא משתף את מריה פיה במה שמצא אבל כמובן שהם ממשיכים להתקרב
למרות שמריה פיה תקועה על אריק ועל התכנית שלהם שמלאגטה יתקרב לסביני כדי לעשות לה תרגיל עוקץ. משום הם לא פירטו על זה יותר מידי עושה רושם שחתכו את השיחה הראשונית שלהם על העניין
טימוטאו ומוניקה המבועתים מבינים שהם בין החשודים של המשטרה, טימוטאו מאיים על מלאגטה והוא נאלץ לשלוח לו חלק מהדולרים דרך מריה פיה
שהמומה לגלות ש"אותו פושע" הוא לא אחר מאביו




 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעניין אם התוכנית של מריה פיה להוריד את אריק למטה

יכלה לכלול חשיפת זיוף הדו"ח של התאונה כדי לחדש את החשד באריק, או שזה כבר רחוק מדי, וגם אין לה כלים לחלץ אותו מהכלא אם זה יגיע לזה. בכל מקרה מלאגטה רק חושב איך להרוויח מזה בעצמו.

ארלטי לא האמינה שכובע שהיה אצל מריה פיה הבת של אטאידי לא הגיע לידי האבא שלה ולכן פשוט חשפה את הקלפים ורק כשהבינה שאטאידי לא יודע כלום, המציא סיפור כיסוי על מסמכי הזהות המזויפת שלה, אבל אטאידי כבר הבין שהראיות קיימות ומסתבר שזה לא ייגמר באטאידי גם ארלטי בהחלט יכולה להגיע לכלא עם המסמכים יגיעו למשטרה.

ארלטי גם שומעת את השם של אריק שבו פגעה בהעלמת המסמכים ועשתה תאונה, מזל שאריק לקח את זה בקלות, למרות שזאת בהחלט הייתה תאונה באשמתה של ארלטי.

ופצצת הפרק טימוטאו מגלה למריה פיה שמלאגטה בנו ולמעשה מלאגטה נסחט על ידי אביו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים 80 - 84 - סנדרה אלנה נתפסת

אריק ודומניקו קובעים פגישה עם עורך הדין של מריאטה ושומעים שמריאטה מעולם לא נתנה מתנות לסנדרה אלנה ורק לעורך הדין היה קוד הכספת כשמריאטה היה בחיים וכל ההוצאות דווחו לו, כך שאין סיכוי שמריאטה השקיעה כסף במתנות לסנדרה אלנה. זה משכנע אותם שסנדרה אלנה שיקרה ומעורבת בשוד ודומניקו גם הולך לדומניקו ומספר לו שהם גילו שסנדרה אלנה מעורבת בשוד, אגינאדלו מגן על סנדרה אלנה בכך שחושף אותה וטוען שהיא הסכימה רק משום שחשבה שהיא בהריון ולכן שכנעה אותו ודומניקו מנסה לדעת אם סנדרה אלנה המוח מאחורי השוד אך אגינאלדו לא מוסר פרטים נוספים ומגלה שדומניקו עבד עליו. אנטוניה מנסה את מזלה עם ז'וליו וטוענת שיודעת שסנדרה אלנה השתתפה בשוד ורוצה לדעת מה היה חלקה, אך ז'וליו ממשיך להעמיד פנים שהוא לא יודע.

מריה פיה מביאה את לורנסו מג'נבה כדי לעורר את קנאתו של אריק ומצליחה אבל לא כלפיה, כי מסתבר שהוא האקס שלואיזה והם כמעט הפכו לזוג ונפרדו כיוון שהוא נסע וזה מעורר קנאה של אריק. אריק מספר ללואיזה על כוונתו להתקרב לסנדרה אלנה כדי לחשוף את חלקה בשוד ומבקש את רשותה ולואיזה מסכימה. אחרי שאריק ולואיזה נשואים וסנדרה אלנה כבר חטפה מלואיזה היא לא רוצה לקחת סיכונים ואריק "מגלה" לה שהנישואים שלהם פתוחים. גם טניה מצלמת את אריק עם סנדרה אלנה כדי להלשין ללואיזה ולואיזה אומרת לטניה להפסיק כי יש להם נישואים פתוחים. לואיזה חוששת שאריק יעבור את הגבול. לורנסו שופך את הלב בפני טניה על אהבתו ללואיזה והיא מספרת לו על הנישואים הפתוחים והוא בא אליה למועדון סטראס ומנשק אותה בלהט והיא מוחה על כך שחושב שהיא מסוגלת לבגוד בבעלה והוא מספר על הנישואים הפתוחים כביכול והיא מגלה שזה לא נכון ולואיזה מרגישה אשמה שבלבלו אותה ומספרת לאריק על הנשיקה ועל כך שהיא אשמה במידע השקרי שמסרה לטניה ואריק צוחק שהם חשבו על אותו דבר כשהוא אמר את זה לסנדרה אלנה.

אריק מציע לסנדרה אלנה הלבנת הון והיא מחליטה לזרום עם זה, אבל מחליטה לבסוף להשקיע רק אם תאבד את הירושה, וכשהיא מקבלת את הירושה לאחר שכל צוות המלון מעיד לטובת סנדרה אלנה ולולקיריה אין עדים ואז סנדרה אלנה אומרת שתשקיע מהירושה כי אם הכסף שסיפרה עליו תקיים נדר למחרת. אריק מעדכן את דומניקו והם עוקבים אחרי סנדרה אלנה שלוקחת את המזוודה משדה התעופה והם חושבים שהיא עומדת לברוח ונכנסים להיסטריה, עד שמגלים שלא עלתה לשום טיסה ואנטוניה נזכרת לגבי מיקום הכסף של אגינאלדו בשמירת חפצים והולכים לשם, אך סנדרה אלנה כבר לקחה את הכסף. סנדרה אלנה נוסעת וממלאת מעטפות בכסף ושולחת אותם ללא שם שולח ואז נכנסת לכנסייה ואומרת שהיא מקיימת את הנדר שלה ומשאירה את מזוודת הכסף בכנסייה.

ביציאה מהכנסייה סנדרה אלנה נעצרת וטוענת שמדובר בטעות אך שומעת שעקבו אחריה משדה התעופה, המזוודה של פדריניו ריקה והיא מספרת שמזוודת הכסף בכנסייה ואריק מאושר לראות אותה נעצרת והכסף עוזר. אך אחר כך אריק מרגיש יסורי מצפון שוויתר על האתיקה שלו ומעולם לא חשב שהמטרה מקדשת את האמצעים ומבין ששיחק ברגשותיה של סנדרה אלנה ולכן שולח את סרג'יו להגן עליה בתקווה שתספר את האמת. סנדרה אלנה מודה שהסיחה את דעתו של וולדימר וטוענת שרק היא, אגינלאדו וז'וליו מעורבים בשוד והמציאו רעולי פנים כי סיכמו לא להסגיר זה את זה וכשכולם נתפסו אין טעם. סנדרה אלנה מספרת על מופע החשפנות לוולדימר אך לאנטוניה נשאר הספק מי צבע את המצלמות.

בכל התהליך הזה ז'וליו שלא יכול להיכנס למלון בא להזהיר את מלאגטה לגבי החשד בסנדרה אלנה ובדרך גם אגינאלדו משיג טלפון כדי לספר למלאגטה על פליטת הפה שלו ומלאגטה מזהיר את סנדרה אלנה, אך סנדרה אלנה חושבת שתוכל להפיל את זה על הקנאה של אגינאלדו ולא יוכיחו כלום נגדה. מלאגטה מזהיר את סנדרה אלנה להסגיר אותו אם תיתפס ומחליט לפעול כדי להגן על עצמו וכשהיא נתפסת מריה פיה המומה לגלות שנעזרו גם באישה שהרי ראתה רק שלושה גברים מעמיסים את מזוודות הכסף.

לאחר שסנדרה אלנה נתפסת ארלטי דורשת מז'וליו לספר את האמת וגם מביאה את עורך הדין שלו שדורש אותו דבר, גם ז'וליו לא מסגיר את מלאגטה וטוען שמדובר רק בשלושתם אך סיפורי רעולי הפנים כבר נמחק.

בעל הקיוסק ליד המלון סוגר את הקיוסק ונאלץ למכור אותו וז'וליו בטוח שהבעלים החדש לא יעסיק אותו. אך דילסון מתעניין בהצעה של סביני לפתוח עסק ויחד עם דון מתעניין בקיוסק ובעסקים שסביני מציעה לו בוחר דווקא בקיוסק ונראה שהוא יהפוך לבעלים שלו, אם כריסטואובו לא יעצור את זה כי הוא מתנגד שדילסון יקבל מתנות מסביני ודי בצדק כי אצל סביני זה כדי שיהיה ראוי להסתובב עם דון.

סביני מוחה על כך שמלאגטה לא עבר לגור איתה והוא מזכיר לה שהם לא נשואים, היא מציעה להודיע על יחסיהם, אך מלאגטה מכיר את דפוס סביני ולא רוצה לאבד אותה בגלל זה, סביני מוחה על כך והוא מתרץ את זה ביכולת לעקוב אחרי אריק וסביני מסכימה להמשיך על יחסים בחשאי אך שלא יבוא בתלונות אם תהיה עם גבר אחר אחר כך.

סביני מחטטת בדברים של מלאגטה ומגלה את הדו"ח הראשוני על התאונה על מירלה ומלאגטה נלחץ כשהיא מגלה את זה ומחטטת בדבריו והיא מוחה על הסודות שלו. בסוף מלאגטה מוצא פירצה בחוזה עם אריק, שאריק הוא הבעלים של החלק הברזילאי של החברה מכוח היותו האופטרופוס של בבצ'י היורשת של מירלה, והיא בתור הסבתא החורגת של בבצ'י תהיה הראשונה לבקש משמורת על בבצ'י אם אריק יאבד אותה. את סביני מפחיד איך עובד המוח המלוכלך של מלאגטה אבל היא אוהבת את הרעיון שזה אפשרי במיוחד אם תשתמש במידע שהדו"ח על התאונה של מירלה זויף ולהאשים בכך את אריק.

מלאגטה מברר על בעלת הכובע ומגלה שזו ארלטי אימו של ז'וליו ועוקץ אותה על כך כשהיא מבקשת את הראיות שהוא השיג.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וגם עם סגירת הקיוסק בעל הקיוסק פיטר את כל העובדים

והביע תקווה שהבעלים הבא יעסיק אותם, כך שההיסטריה של מלאגטה לא הייתה לגמרי לא מבוססת, אריק אכן התכוון לפטר את כולם והם היו צריכים לחכות עד שאריק ימכור והבעלים החדש יחליט מה לעשות. כך שלז'וליו באמת לא הייתה דרך אחרת למנוע את פינוי הדודות ועל סנדרה אלנה מלאגטה שיחק שהם יהיו זוג מובטלים עם ילד.

וז'וליו הציע חברות לסינתיה והיא הסכימה באושר. אך לאחר שנחשף החלק של סנדרה אלנה בשוד סינתיה הפכה למאוד חשודה וליוו אותה עם מאבטח וגם דוגלס תוהה אם היא באמת לא ידעה ושכולם מאותה שכונה. וגם טניה לא חסכה ממנה והטיחה בה שצדקה לגבי חברתה שלא שווה וכשסינתיה סירבה לתקוף את סנדרה אלנה טניה האשימה את סינתיה שהיא מקבלת מהצד אם היא לא השתתפה בשוד בעצמה, והאיפוק של סינתיה נגמר והיא התנפלה על טניה במכות.
 
למעלה