שאלות, חדשות, בקשות

AndreiTR

New member
הפתעה: טלנובלה חדשה של גלוריה פרז


אבל יש עוד הרבה זמן עד לרגע הזה
בנתיים החלוקה תתנהל ככה:
Dias Felizes (''ימים מאושרים'') של היוצר ולאסיר קראסקו (''שובל של שקרים'') תחליף את ''השומר השביעי'' של אגינאלדו סילבה
את ''ימים מאושרים'' תחליף Troia (''טרויה'') של מנואלה דיאס (מי שיצרה את Justica) ולאחר טרויה ליסיה מאנזו (מי שיצרה את ''בזמן שישנת'' ו''שבע נשמות'') חוזרת בטלנובלה חדשה ששמה: Em seu Lugar (''במקום שלך'') ולאחר ליסיה - גלוריה תחזור.
 

Renat Zeitune

New member
ותתכוננו לזה נפשית

זה הולך להיות כמו עם נטליה אוריירו רק יותר גרוע. לא רק ויוה אלא כל אמצעי התקשורת יחפרו על זה. מעניין מה יש לארדואן לומר בנידון.
 

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל מה שקשור לטלנובלות ושחקני טלנובלות לכאן
שבת שלום


 

Renat Zeitune

New member
חואן דרטס יהיה במעצר 3 חודשים בניקרגואה למרות הצהרתה

של אחותה של תלמה פרדין, שטוענת שסובלת מבעיות נפשיות ושהאשימה את אביהן שתקף אותה מינית למרות שזה לא נכון והוסיפה ואמרה שהיא בטוחה שדרטס לא אנס אותה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם בארגנטינה הזכירו רק את שנות התשעים

בפקונדו ארנה הזכירו רק את קטנטנות ובובה פראית ורק בסקר שלהם הזכירו את יאגו ולב אמיץ משנות ה-2000 כך שהחדשים היו רק מטורקיה שמן הסתם לא היו שחקנים משנות ה-90 וה-2000 מטורקיה ונראה שהם לא מתואמים עם ויוה כי בויוה החליטו שכל הבנות מאוהבות בויליאם לוי ובכל הפרומואים של אהבה מנצחת ובלב הסערה הדגש היה על ויליאם לוי ולא על העלילה וכמובן את פרננדו קלונגה שכחו. וסוף סוף כתבו באויביקטיביות על הדמות של פארוק ולא הציגו אותו כאביר על הסוס הלבן והציגו גם את השמרנות שלו. אבל אכן מקסיקו קופחה גם שם יש כוכבים.
 

Renat Zeitune

New member
איך שכחו את וויליאם לוי ופרננדו קולונגה

גם את מריו סימארו לא ציינו שלושתם היו אהודים בקרב הטלנובלות הלא ארגנטינאיות והיו חביבות על ערוץ ויוה ואפילו פקונדו ארנה וגוסטבו ברמודס כיום לא בויוה וגם לא גבריאל קוראדו. איך ציינו את קיבנץ' טטליטו לא היה סביבו רעש כמו השאר שצויין רק מי שראה ויוה או התחיל טורקיות כי קיבנץ' טטליטו עשה סיפתח לטורקיות. השערה שלי כנראה מעורב פה דיעה אישית ולא פרננדו קולונגה, לא וויליאם לוי, לא מריו סימארו שווים עבור אותו כותב במיוחד לא ווליאם לוי שזכה לכתבה ישראלית לא של ויוה אלא מטעם רשת אם אני לא טועה וגם כן מכל הטלנובלות שעשו כתבות ללהיטים הגדולים בויוה לפעמים והמתחזה הייתה ביניהם ואני בטי המכוערת. רובי הייתה גם מבין המוצלחות ולא רק פה אבל היא אחרי שנות 2000 2004-5 והיו אנשים שעדיין צפו בויוה ואחריה שודרה תשוקת הנצים שכל כוכביה כבשו את צופיה והגיעה להצלחה גדולה והנה מישל בראון מככב בטלויסה אחרי דנה גרסיה ומריו סימארו. נראה לי שאני אקדיש פוסט דומה על הכוכבי הטלנובלות האהודים שכבשו את צופות ויוה רק יהיה יותר יסודי ואציין את כל הגאלנים הכובשים והאמת פרוק לא כזה הכי כובש את צופות ישראליות כמו שעושים בתקשורת זה יותר צופות ויוה אבל נתקלת בתגובות של אנשים שאפילו לא מבינים את הרעש סביבו וסביב הסדרה זאת התקשורת שעושה יותר רעש וויוה כמובן מתלהב מזה אבל זה רק עניין של זמן עד שיופיע גאלן חדש שיתפוס את מקומו של פארוק שאפילו אוהבים את דמותו הפיקטיבית ושמו בסדרה אבל לא ידוע מה אופיו במציאות.
&nbsp
גם אקדיש פוסט לההצלחות ששודרו בויוה והלהיטים הגדולים כיום ובעבר למרות שכיום יש רק טורקיות מוצלחות יותר מלטיניות או סדרות שהיו בשנים האחרונות כמו תהום של תשוקה והחיים שגנבו ממני שהיו הצלחות גדולות אם כי לא בגודל עולמי כמו בעבר נראה לי הטלנובלה האחרונה של טלויסה שהצליחה בעולם הייתה טרסה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זאת הבעיה של אימא

שהיו ארבע גאלניות זיינפ, גונול, שולה וכמובן הילדה מלק/טורנה וכל הגלאנים גם עלי וגם סינאן היו משניים ולכן גם לא כבשו את הצופות, שעדיין הדעה הקדומה שטלנובלות שמשום מה הטורקיות גם מקבלות את התווית הזאת ללא הצדקה הן בעיקר לנשים, אז מחפשים את הגאלנים ולא את הנשים דווקא ובכלה מאיסטנבול יש מבנה קלאסי של זוג ראשי שביחד ודמויות משניות אז עושים מפארוק לא יודע.

קיבאנץ' טטליטו היה הטורקי הראשון בויוה במנקשה וחליל וגם בערוץ 25 כשהיה עוד ייחודי ליס הוא היה בין הראשונים בגומש.
 

faery18

New member
ידעתי שזה חלק מקמפיין! והבנתי שגם לקח זמן לשכנע אותם לבוא...

מצאתי כתבה מדצמבר האחרון "הכלה לא קלה"
https://www.israelhayom.co.il/article/618183
לקחו פה הימור, לדעתי יש מצב גדול שבדקה התשעים יחטפו שם רגליים קרות. ובכל מקרה בטח הציעו להם בוחטות
אחרת לא היו מסכימים. "כי זו ישראל".
וכאילו ויוה לא דחפו לנו מספיק את הסדרה הזו אז הנה שוב הם שמו תמונה שלה הפעם בתקצירים. https://www.facebook.com/vivatv.il/
נו מה כבר עברו יומיים בלי אף איזכור טורקי! אה נכון זה היה סופ"ש
 

elall

Member
מנהל
אני באמת לא מצליחה לדמיין איך הסיפור הזה יכול להגמר

בלי איזה סקנדל? הטורכים, הערבים, הBDSים למיניהם יעשו להם את המוות!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
השאלה מה הנשיא החמאסניק של טורקיה יעשה עם זה

האם יינצל אותם כדי להעמיד פנים שעדיין יש דמוקרטיה בטורקיה או ייכנס בהם בכל הכוח.
 

Renat Zeitune

New member
היה יותר משתלם לעשות קמפיין לכוכב המקסיקני, פרננדו קולונגה

והיו מביאים אותו אבל כרגיל הז'אנר המקסיקני מקופח
 

elall

Member
מנהל
לא היה יותר משתלם, פרננדו קולונגה כבר פאסה

עבר זמנו , כנראה גם במקסיקו. אם היו מביאים אותו, מי היה בא? כמה מעריצות בודדות שעוד נשארו לו בארץ? אין פה עניין של קיפוח, צריך להבין שמקסיקו כבר לא מעניינת כמעט אף אחד. יש קהל קטן שאוהב טלנובלות מקסיקניות, אבל הוא בטח לא כמו שהיה לפני 15-10 שנים. רבים כבר מזמן נטשו את הטלנובלות. צריך להודות שכלה מאיסטמבול הפכה ללהיט ענק בארץ, אני כל הזמן שומעת אנשים מדברים על זה, אפילו כאלה שלא צופים בה, שומעים עליה כל הזמן. ככה עובדים העסקים, מביאים את מה שהכי חם, אז אפשר להרוויח מזה. ומה שהכי חם עכשיו זה הכלה מאיסטמבול, ומקסיקו כבר מזמן דעכה.
 

faery18

New member
נכון שלאחרונה הוא נעלם קצת מהמסך אבל אי אפשר לקחת לו

את הרזומה העשיר הכישרון ההצלחה וההערצה העצומה שיש כלפיו. זה שויוה וכלל אמצעי התקשורת לא מפמפמים יומם וערב גם על שחקנים וטלנובלות מקסיקניות או אחרות לא אומר שאין גם להן קהל. זה הכל עניין של אנשי קשר וקמפיינרים. יאיר דורי תמיד קידם ארגנטינאיות כנראה שיש עכשיו מי שדואגים לקדם לקהל הישראלי את הטורקיות. טרה נוסטרה והאחד לא נחשבות להצלחה מסחררת? אז איך זה שמעולם אף אחד לא טרח לכתוב עליהן להזמין שחקנים משם ולעשות את כל הטררם שעושים עכשיו עם הטורקיות? זה הכל תלוי באנשים שמנהלים את העניינים מאחורי הקלעים. אז ברור ששיחת היום תהיה הכלה מאיסטנבול שכבר סחטו לה את המיץ כי זה מה שמפמפמים. וזה נכון שטלויסה כיום פחות משקיעים בגלל הקשיים הכלכליים אבל עד לא מזמן היו להם מלא טלנובלות מצליחות שאף אחת לא זכתה לשום קמפיין כזה או אחר. לקוריאניות יש אפילו קהילת מתרגמים ובכל זאת אפילו כתבה אחת לא נראתה עליהן בויוה. אין לי בעיה שהם ימשיכו לקנות טורקיות(אם זה עושה להם טוב לרכוש דברים ממדינות שאין לנו בכלל קשר איתן)אבל שיפסיקו לנסות ליצור מצג שווא כאילו זה הדבר היחיד שאנשים רואים בויוה
 

elall

Member
מנהל
הפרסום לא קשור, זה הז'אנר הטלנובלי שמת

שום פרסום בעולם לא יגרום לבן אדם לראות סדרה של 100+ פרקים ולבזבז כל יום שעה מזמנו על משהו שלא באמת מעניין אותו.
זה כמו הסרטים הגדולים שהוליווד שמשקיעים בהם מיליונים, מביאים את השחקנים הכי נחשבים, מפרסמים בטירוף ומכתירים ל"סרט הכי מצופה של השנה" ובסוף זה מתרסק בקופות. כי הראשונים שהלכו לראות קלטו שהסרט לא כזה מעניין או מוצלח כמו שעשו ממנו ומספרים את זה לחברים, חולקים בפייסבוק, בטוויטר וכו' ומוציאים את החשק לאחרים ללכת לבזבז את הכסף על הכרטיס בקולונוע. היום לקטול משהו או מישהו זה עניין כל כך פשוט. וזה אותו דבר גם הפוך, מישהו אהב משהו, המליץ לחברים שגם אהבו, שיתפו בפייסבוק , "הדביקו" את המשפחה, את האנשים בעבודה, את השכנים. וככה הכלה מאיסטמבול הפכה לדבר הכי חם אצלינו במדינה. והתקשורת וויוה לא יצרו את הבאז, הם אלה שתופסים עליו טרמפ. הם מזהים מה הכי מעניין את הקהל עכשיו והם מפמפמים את זה כדי לגרוף כמה שיותר לייקים, קליקים, מנועים ורייטינג.
כשהביאו את הארגנטינאיות הן זכו להצלחה כי טלנובלות היו משהו חדש שהקהל התמכר אליו. בהמשך גם טלנובלות ממדינות אחרות זכו לחלק מהצלחה הזאת, אבל כפי שטלנובלות פעם דחקו החוצה את אופרות הסבון האמריקאיות, ככה בהמשך טלנובלות איבדו את הפופולאריות שלהם כאשר הגיעו תוכניות ראליטי ותכנים רבים אחרים. ויוה מנסים לשרוד להביא סגנונות חדשים כמו קוריאנייות, שכן זכו הצלחה וכן קיבלו הרבה סיקור מויוה בתחילת הדרך , אבל בהמשך הגיעו טורכיות (גם כדי להמשיך לחדש ולהביא דברים חדשים) וגנבו את אור הזרקורים מקוריאניות וטלנובלות (שגם ככה כבר בנפילה מתמדת). וככה זה בכל העולם, גם בדרום אמריקה , גם שם יש ראליטי וטורכיות זוכות להרבה הצלחה, וטלנובלות בנפילה.
למה טלויסה בקשיים? כי תרנגולת שהייתה מטילה להם ביצי זהב כבר לא רלוונטית. אז הם מחפשים דרכים לחדש, מנסים לצלם סדרות, מקצרים טלנובלות, מפטרים שחקנים ומפיקים וכו'
למה טלמונדו הפסיקה כמעט עם טלנובלות? כי הן לא מביאות להם רייטינג. והם כנראה מבינים שפרסום לא יפתור להם את הבעיה. מה שמביא להם רייטינג זה נרקונובלות, ובזה הם משקיעים בעיקר.
העולם משתנה כל הזמן, אנשים גדלים, מתבגרים, הטעם שלנו משתנה, אנחנו מחפשים תמיד דברים חדשים, בכל תחומי החיים. היום יש כל כך הרבה תוכן מגוון ומעניין, רוב האנשים לא נתקעים באותו מקום. אני לא מכירה אף בן אדם מהסביבה שלי שצופה היום בטלנובלות. הרבה מספרים שפעם לפני 10-15 שנה הם ראו, אבל כבר לא. שהאמת, גם אני רואה אולי טלנובלה אחת בשנה והרבה יותר סדרות ותוכניות אחרות. אז זה המצב וצריך להודות בזה, טלנובלות איבדו כבר את רוב הקהל שלהן. יש עדיין קהל, אבל הוא מאודדד קטן, ובשלב הזה אני חושבת שאנחנו כבר צריכים להגיד תודה לויוה שמתחשבים ומביאים עדיין טלנובלות מדרום אמריקה.
&nbsp
ובקשר לפרננדו קולונגה, כבודו במקומו מונח, אבל אם שחקן לא דואג כל הזמן לעבוד ולשחק בדברים רלוונטיים ומצליחים לתקופה הנוכחית, הוא יעלם מהתודעה, כי באים שחקנים רבים אחרים, לא פחות יפים ומוכשרים ו"גונבים" את האהדה.
&nbsp
 

faery18

New member
ברזיל ארגנטינה ואני בטוחה שעוד מדינות בדרום אמריקה

ממשיכות להשקיע בטלנובלות לא פחות מבעבר. מקסיקו וקולומביה אני מסכימה שכבר ממש לא משקיעות כמו פעם וזה פשוט חבל. ואגב הכלה מאיסטנבול הבנתי שזו יותר טלנובלה מדרמה כשהעלילה הכללית היא סופר טלנובלית אז אנשים עדיין מכורים לעלילות קלאסיות. העניין הוא הדגש בתקשורת רק על הז'אנר הזה שמבחינתי שקוף שזה קמפיין כמו שמבחינתי שקוף שרוב הצופים בטורקיות זה אנשים עם שורשים טורקיים ואני מכירה גם לא מעט כאלה שאכן צופים בגלל הזיקה העמוקה לשורשים. אבל הם לא מהווים את כלל הציבור ולכן ברור לי שהקמפיין התקשורתי יוצר את הבאז והדיבור עליהן ולא ההיפך אבל כל אחד וזווית הראייה שלו:) נכון שככל שהזמן עובר יש דברים חדשים בטלוויזיה אבל לדעתי האישית, במקום שיהיו התפתחויות טובות בתחום זה רק הולך ומתדרדר. וניסיתי לדגום סדרות וזה כל כך לא אותו הדבר. מבחינתי אין ולא יהיה על הז'אנר הטלנובלי אני ממשיכה לו אמונים חח
אני חושבת שאם כבר לא היה קהל לטלנובלות ויוה באמת היו נסגרים. העובדה שהם ממשיכים לשדר זה ההוכחה שעדיין יש פה רייטינג יפה. ככה שלא הייתי ממהרת להספיד כל כך מהר את הז'אנר:]
 

faery18

New member
ולגבי הקוריאניות לא זכור לי אף קמפיין או הזמנה של שחקן

כזה או אחר. ועדיין שאפו לויוה שבחרו להביא את הז'אנר המקסים הזה וחבל לי שנפתחתי אליו באיחור, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם
אז אם כבר דברים חדשים ויוה מוזמנים להמשיך להביא ז'אנרים נוספים אין לי כל התנגדות. מקווה שאחרי ספרד יגיעו גם דברים מאיטליה

&nbsp
אגב ציינת שהטורקיות מצליחות גם בדרום אמריקה, אני לפחות יודעת שבערוץ הטלנובלות בברזיל ובמקסיקו לא משודרת אף טורקית.
 
למעלה