לתחילת השבוע

Renat Zeitune

New member
לתחילת השבוע

מי שיש פייסבוק ועוקב אחרי דפי עיריית תל אביב, רמת גן וירושלים. הם התחילו עם השטויות שלהם בפייסבוק לראשונה בתחילת השנה הלועזית ועכשיו בשבוע הכפילים. בפוסטים שלהם בלילה הראשון של 2019 התחילו להגיב שטויות באופן הומוריסטי ובידרו את העוקבים שלהם שאף הגיבו ותייגו את חבריהם והיום זה חזר. רמת גן החליפה תמונה לתמונה של תל אביב, תל אביב החליפה לתמונה של ירושלים וירושלים החליפה לתמונה של פריז וכמו בפעם הראשונה גם הפעם הגיבו דפים רשמיים וזרמו עם הבדיחה הזאת של הערים.



 

faery18

New member
שמעתי על הפעם הראשונה שזה נעשה

עם עוד הרבה גופים גדולים במדינה אבל נראה לי שם זה מוצה חח איזה משועממים
 

Renat Zeitune

New member
קראתי את התגובות כמה שיכלתי כי היו המון

וזה היה מצחיק חלק יצאו סאחים וביאסו וחלק זרמו איתם ושיתפו פעולה וגם תרמו מחוש ההומר של הגולשים. אני אהבתי אבל האמת שלא עקבתי אחריהם אלא נודע לי מכתבה שפירסם אתר חדשות נראה לי ישראל היום ואילולא הם יכול להיות שלא הייתי מודעת לבדיחה הזאת. כל עירייה עם המותג שלה, כמו שגבעתיים עיר של זקנים נחשבת וחולון עיר הילדים נחשבת. תל אביב נחשבת ליברלית, מודרנית ופתוחה אבל לא יודעת בתור מה היא מתוייגת מלבד לעובדה שהיא פונה לכל יעד הקהל.
 

faery18

New member
איזה יפה השיר החדש של נטע "באסה סבבה" אפילו יותר מטוי

והקליפ בכלל

ואם כבר אירוויזיון, אני עוקבת מידי פעם דרך מאקו אחרי כמה מתמודדים בכוכב הבא ואיזה כיף שיש מצב שקובי מרימי יחזור בגלגל הצלה איזה קולל
הוא חייב לזכות!
ממש רמה אחרת מעל כולם. לא ברור בכלל איך הודח




 

Renat Zeitune

New member
מישהו יכול להמליץ לי שירים של עברי לידר?

שמעתי רק שיר אחד שלו "הנסיכה שלי" הוא נחמד אבל אשמח לשמוע שירים שמדברים עליו וגם כי בא לי לשמוע מוזיקה ישראלית איכותית. יצא לי לשמוע שיר של אריה סיני והתאהבתי בו אז אם אתם מכירים זמרים ששרים איכותי ולא סטטיק ובן אל וגם לא מזרחית משהו בסגנון פופ עם מילים ומשמעות לא סתם מילים שלא קשורות אחת לשנייה. ולא מילים סתמיות.
 

faery18

New member
אם את מחפשת לשמוע מוזיקה ישראלית טובה ממליצה לך על יובל דיין

בעבר לא האמנתי שאני אגיד את זה כי לא סבלתי אותה בדה וויס
אבל מאז היא התבגרה המון והחומרים שלה ממש טובים ואיכותיים
עדיין חושבת שאין לה קול וואו אבל הוא מתאים לשירים שלה שהם בסגנון עידן רייכל כזה. הנה אילה שאני הכי אוהבת
(האחרון זה מאש-אפ)












 
למעלה