פרקים אחרונים של חבקי אותי - העברת תגובותי לפה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים אחרונים של חבקי אותי - העברת תגובותי לפה

 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 11 - מגיעים לשותף של הי ג'ה

היון מו מבקר את אימו החורגת ומפתיע אותה באמירתו שתזמין משטרה לשמור על המסעדה, השוטר מגיע ואוק הי שמחה לדעת שהיון מו דאג לה. בינתיים גם במשטרה מגיעים לכך שסגנונות הרצח שונים ויש רוצח נוסף להיון מו ואינו שותף שלו. הם מחפשים אנשים שהעריצו את הי ג'ה ומגיעים לאדם שהתפלל ביחד עם הי ג'ה והשתחרר לפני היון מו.

שואלים את ג'ה יי בעבודה על הסקנדל והיא טוענת שזה אינו סקנדל אך לא מכחישה את יחסיה עם נה מו / דו ג'ין והסוכן שלו חושש שהיא יותר מדי כנה, אך ג'ה יי מתעקשת שאין לה במה להתבייש.

אחיה של ג'ה יי מבקר את הי ג'ה ולועג לו על שבנו ניסה לרצוח אותו והוא טוען שזה לא כך ושנה מו הכי דומה לו יותר מכל ואינו שונא אותו וטוען שהוא מסכן את אחותו בכך שמאפשר לה להיות עם בנו וגם לועג לו שהביא מזל רע, שהוריו הביולוגיים נרצחו וגם הוריו המאמצים ואולי אחותו תהיה הבאה בתור. הוא מתפרץ על הי ג'ה עד שצריכים לעצור בעדו ומבהיר שאם ייעשה משהו לאחותו הוא ירצח גם את אותו וגם את נה מו. בכל זאת כשהוא רואה את ג'ה יי עם דו ג'ין הוא נזכר בדבריו אביו של דו ג'ן וחושש שאחותו בסכנה איתו.

מסתבר שהמפקח של דו ג'ין הוא שהעלים פרטים מהחקירה של הפציעה של הי ג'ה ומצטער שהוא פעל כדי להגן על נה מו והכול נחשף בגלל הכתבת והוא טוען שהוא נשאר במשטרה בזכות זה שפגש אותו ואת אימו ואז פלאשבק לאיך שאוק הי התחננה בפני נה מו שיבוא איתה, לרוע המזל מעבירים בדיוק את הי ג'ה במקום והוא רואה שיחה אבהית בין המפקח לדו ג'ין ומקנא על כך שהמפקח תפס את תפקיד האבא של נה מו ובכלא חושב את מי לרצוח קודם אותו או את ג'ה יי.

במשטרה מדברים על היחסים בין דו ג'ין לג'ה יי והכתבת השנייה נכנסת וטוענת שלדעתה מה שמחבר בינו לבין ג'ה יי הוא שהיא ראתה מה קרה באותו לילה בין האב לבן ושניהם היחידים שיודעים מה באמת קרה, היא מבקשת ראיון בלעדי עם דו ג'ין על הנושא, אך דו ג'ין מסרב לדבר על כך עם כתבים.

בינתיים גם ג'ה יי מקבל ברשת חברתית הודעות לא נעימות על כך שהעריצו את אימה אך היא משהו אחר ושהוריה מתהפכים בקברם ושהיא לא מתחשבת בסבל הקורבנות.

הכתבת שחשפה את הפרשה והוציאה את האוטוביוגרפיה נרצחת ודו ג'ין וצוותו הולכים לחקור את הרצח. מסתבר שהיון מו היה נוכח במקום וניסה לאיים על הכתבת על מה שדיברה עם אביו והיא לא פחדה ממנו כי אביו לימד אותה לזלזל בה, אך הרוצח המעריץ של הי ג'ה שקורא לו אבא דפק בדלת והכתבת פתחה לו בזמן שהיון מו התחבא בחדר והרוצח כמובן בא עם פטיש וקודם הכה את הכתבת אחר כך דיבר איתה כשהיא פצועה ובסוף רצח אותה. גם דו ג'ין מגיע למסקנה שהיו שני אנשים שאחד מהם התחבא בחדר ואולי היה עד לרצח ולאדם השני הרוצח שלה היא פתחה את הדלת והוא שרצח אותה.

בזמן שדו ג'ין שומר על ג'ה יי ואחיה מתבונן בהם וחושש שהוא יסכן אותה בגלל שאביו של נה מו הסית אותו נגדו, מגיע המעריץ של הי ג'ה ותוקף את דו ג'ין ומתעמת איתו ודו ג'ין שומע אותו קורא להי ג'ה אבא, וכנראה לא מדובר בקשר ביולוגי אלא בהערצה וכך מעריך גם דו ג'ין והוא מתעמת איתו ומטיח בו את שמו שהם גילו בחקירת הקשרים של הי ג'ה בכלא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 12 - היון מו מציל את סו ג'ין

הי ג'ה מתכתב עם אישה שמעריצה אותו ואומר שהגיע הרגע למה שתכנן. וג'י הונג השותף של הי ג'ה עורב לסו ג'ין כשהיא חוזרת מהעבודה ובא אליה עם הפטיש ואומר שיהרוג אותה, ברגע האחרון היון מו נכנס ביניהם ומתעמת עם השותף של אביו ודורש שיניח לאחותו, הוא מצליח להציל את אחותו ואומר לה שאם היא חוזרת בשעות מאוחרות כאלה שתתפטר. היא מודה לו ורוצה לתמוך בו ומבקשת שיסגיר את עצמו אך הוא מסרב בטענה שהוא החשוד בפשעים של ג'י הונג וסו ג'ין מבהירה לו שהיא ואימה יודעים שהוא לא עשה את זה אך הוא מסרב ומתרחק מהמקום. המידע נחשף לדו ג'ין וסו ג'ין מספרת שהיון מו נפצע במקומה.

מקודם מסתבר שג'י הונג התרברב בפני היון מו ברצח הכתבת ובמעשי רצח נוספים שהוא עשה כמעריץ של אביו, גם המשטרה מצליחה להגיע לשמו של האסיר שהיה עם הי ג'ה, אך כל מה שיש נגדו זה זיוף מסמכים וגם אביו אומר שהם לא חייבים לשתף פעולה ללא צו. אבל הוא מסגיר את עצמו ומוסר עדות עם עורך דין ואי אפשר לעצור אותו כי אין ראיות נגדו ודו ג'ין שואל אותו בציניות מי הוא ללא הי ג'ה.

הי ג'ה מצליח לברוח בהעברה שלו כשמכונית המשטרה מתנגשת במשאית ומצליח לברוח ונראה שהמשטרה מצליחה למצוא אותו ורואים אותו פצוע ומוקף שוטרים אבל אחר כך מדווח בחדשות שהוא הצליח לברוח וכולם מפוחדים במיוחד ג'י יי שמחבקת את בום ונזכרת איך נה מו הציל אותה כשאביו אמר שכל מה שמחליש את בנו הוא יחסל ונה מו עצר בגופו את אביו שעמד לרצוח אותה. גם דו ג'ין חרד ממה שאביו עלול לעשות.

לפני כן דו ג'ין מצליח להציל את ג'ה יי כשהי ג'ונג מנסה לרצוח אותה והוא גובר עליו ומטיח בו את שמו, אך הוא מצליח לברוח לפני שדו ג'ין מסיר ממנו את המסכה ולכן כשהמשטרה מחפשת אותו אין שום הוכחות נגדו וכל מה שיש זה עדות בקשר למסמכים מזויפים שעורך הדין של משפחתו מחלץ אותו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר על עד פרק 12

בילוי נהדר של נאק וון ונה מו שסוף סוף הבינו שלמרות שנפרדו סבלו המון והרשו לעצמם להיות זוג ובילו כמו זוג רגיל, עד שמישהי זיהתה את ג'ה יי כשחקנית וג'ה יי הסתתרו כדי שלא יזהו גם את דו ג'ין ואחר כך דו ג'ין חיפש אותו בהיסטריה כי חשש שמישהו מהצד של אביו פגע בה.

אכן סונג וו או שמו האמיתי ג'י הונג כל כך העריץ את הי ג'ה שקרה לו אבא, אבל הסתבר שלא מדובר בבן למרות שהוא קשור להי ג'ה יותר מילדיו, אפילו יותר מהיון מו שניסה לקבל את הכרת אביו ושנא את אחיו בגלל זה. והוא אכן ניסה לשחזר את כל מעשי הי ג'ה. איזה ביש מזל היה שהיון מו ניסה לרצוח את ג'ה יי מיד אחרי ניסיון הרצח הקודם וכך היה נראה שהוא אחראי לשני ניסיונות הרצח שבשני פצע את דו ג'ין שבא בזמן להגן על ג'ה יי. וגם אחרי שנה מו מציל את ג'ה יי מסונג וו וחושף את שמו האמיתי ג'י הונג, אבל אין לו שום הוכחות נגדו כי הוא בא רעול פנים וכל מה שמצאו נגדו זאת האשמה של זיוף מסמכים והוא משתחרר ולמשטרה אין כלום כדי לקשר אותו למעשי הרצח וניסיונות הרצח. וגם מסתבר שהי ג'ה רוצה להמשיך את מסע הרציחות באמצעותו ונראה שהתוכנית שלו לרצוח את נאק וון, סו ג'ין ואוק הי כדי שנה מו יאבד את כל הקרובים לו בתקווה שאז יהפוך למפלצת כמו אביו ולרוע המזל הי ג'ה גילה שנה מו רואה במפקד שלו אבא ולכן גם הוא נכנס לרשימה.

נראה שאם כל היחס הרע לסו ג'ין ואוק הי גם היון מו דאג להן וניסה להזהיר אותן מסונג וו למרות שלכאורה לא אכפת לו מהן ובסוף גם הציל את אחותו החורגת ואף דרש ממנה להתפטר כדי שלא תהיה חשופה לסכנה. אך עדיין קשה לו להראות את הרגשות שלו וגם כשסו ג'ין מקבלת אותו כאח ורוצה לעזור לו הוא מעדיף לחיות כנמלט ולא להיעצר כי הוא בטוח שיאשימו אותו בכל פשעיו של סונג וו. כן מסתבר שהכתבת השנייה כנראה רצתה את מקומה של הכתבת פאק ועם כל העמדת פנים שהיא רוצה לעזור היא כנראה עודדה את הי ג'ה לרצוח את יריבתה.

מדהים שאחרי שהשוטרים הקיפו את הי ג'ה ולפי כל המצב הוא היה אמור להיתפס כי הוא אחד על כמה שוטרים, פרק 12 מסתיים כשכולם שומעים בחדשות על בריחתו וכעת הוא חופשי לבצע את זממו וג'ה יי יודעת שהיא המטרה הראשונה שלו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 13 - היון מו פוקח את עיני מו וון

אחיה של ג'ה יי שבוי בסיפורי האיימה של הי ג'ה ומבקש מאחותו להתרחק מנה מו שזה לא לעניין והוא מסכן אותה, אך ג'ה יי שקועה ברומן ולא מוכנה לוותר על דו ג'ין ומו וון חושש לחייה, הוא טוען שאי אפשר לברוח ממה שאתה ואז מסתבר שלאחר שהי ג'ה רצח את הוריהם, המשפחה החצופה של ההורים לא קיבלו את מו וון למשפחה והטיחו בו שהוא לא אחיה הביולוגי של נאק וון והזכירו לו את שמות האמיתי ואת הפשע שביצע והבטיחו לא לתת לו ולנאק וון להון מכספי ההורים ומו וון חיפש איך לדאוג ללימודים ולצרכים של אחותו בלי הכסף הירושה מההורים שהמשפחה מנעה מהם ומכיוון שהוא דקר מישהו וזה רודף אותו, כמו אז בלוויה של ההורים הרגישו חופשיים להטיח בו את זה הוא לא חושב שנה מו יכול להתחמק מהגנים של האב.

מו וון חושב שזאת אחותו ופותח את הדלת בחופשיות והמום לראות את היון מו שמזכיר לו את העבר. היון מו עדיין מאשים את מו וון בכך שישב בכלא ובכך ששמע בכלא שאחיו הסגיר את אביו הנערץ למשטרה וגם מטיח במו וון שגם הוא הרג מישהו והוא חי כל חייו בהעמדת פנים. מו וון מזכיר את המפלצתיות של הי ג'ה ושל היון מו וטוען שנה מו הוא בדיוק כמוהם. היון מו לועג לו ומספר שנה מו לא צעק כשהוא דקר אותו ולא ניסה להזעיק עזרה כדי שיתפסו אותו, איך הוא כמו אביו ומספר על איך שבא לרצוח את אחותו ונה מו ביקש למות במקומה ולא חשש לכלום ורק רצה להגן על נאק וון. היון מו מוסר למו וון הקלטה של רצח הכתבת פאק ושל הווידוי של ג'י הונג בפניו על כל הפשעים שביצע בתקווה לעזור לו.

מסתבר שהי ג'ה אכן נתפס על ידי המשטרה כשהוא פצוע אך שותפתו הייתה בבית חולים והיא ארגנה לו את הבריחה וגם ג'י הונג חיכה לו שהכול היה מתואם בין שלושתם והוא הצליח בקלות לברוח מבית החולים. גם מסתבר שניסיון הרצח של סו ג'ין לא הייתה יוזמה של ג'י הונג אלא הי ג'ה שלח אותו לכך והוא מספר איך היון מו הכשיל אותו והי ג'ה מצטער שההצלחה היחידה של תלמידו היה רצח הכתבת. מסתבר שהשותפה של הי ג'ה כתבה לו מכתבים במשך בשנים והעריצה אותו וטענה שהוא לא רע כמו שחושבים וממש עשתה לו אידיאליזציה. היא גם דואגת להזהיר את הי ג'ה בכל התקדמות של המשטרה.

מו וון רואה את ג'ה יי ודו ג'ין ונזכר בדבריו של היון מו שהוא היה מוכן למות כדי להגן עליה ממנו ומוסר לדו ג'ין את ההקלטה שהוא קיבל מהיון מו הפצוע וכך היון מו כבר לא חשוד במעשי הרצח. ג'י הונג עורב לדו ג'ין וג'ה יי ומתנפל עליהם וכמעט רוצח את ג'ה יי, ודו ג'ין מציל אותה ברגע האחרון והפעם הוא מתפוצץ ורוצה לרצוח את ג'י הונג, אך ג'ה יי עוצרת בעדו ומבקשת לא לנהוג כך ואחר כך מרגישה רע שהוא כמעט ביצע פשע בגללה ומבקשת שלא יעשה זאת שוב.

ג'ה יי גם מסתבכת כי הסכימה לשחק תפקיד משני וכועסים עליה מהפקה אחרת ותוך כדי כך היא שומעת במספרה של סו ג'ין רכילות שהנה ג'ה יי שהיא מאוהבת בבן של הרוצח אז היא לא תסגיר את החם שלה, סו ג'ין שומעת זאת ושופכת מים על הרכלניות בטענה שהיא עדיין טירונית ומדברת עם סו ג'ין. אחר כך בחורה פוגשת אותה ומדובר באחות של אחת הנרצחים של הי ג'ה שנתנה לה את השלט של הקורבנות בבית הספר לשוטרים וג'ה יי מזהה אותה. אחות של אחת הקורבנות מספרת שהיא אכן אז כשראתה אותה וגם הייתה במחאה נגד דו ג'ין חשבה על זה וראתה שהפשע היחיד של נה מו / דו ג'ין הוא שנולד לאבא כזה והם לא היו הוגנים כלפיו ולכן גם לא שופטת אותה, אבל שואלת אם היא בסדר, אם היא לא נזכרת ברצח הוריה בכל פעם שהיא עם נה מו, וג'ה יי מבהירה שזה לא קורה לה כי היא חושבת על הוריה כל הזמן.

נה מו וג'ה יי מבלים ביחד ונראה שיש להם רגעי אושר ואוק הי שולחת להם אוכל אך לא מעיזה להיכנס וחושבת שג'ה יי לא רוצה לראות אותה. ג'ה יי דווקא מצטערת שהיא לא נכנסה כשהיא כשמגלה שהיא באה. מצד שני נראה שמתפתח משהו בין אוק הי למפקח של נה מו, אך הי ג'ה עורב למפקח המשטרה ותופס אותו כשהוא לבדו ושואל איך מעיז לשים יד על בנו כי הוא ראה חיבוק בינהם בעת ההעברה ורוצח את המפקח עם פטיש. נה מו רואה קורבן והמום לראות שזה המפקח שלו ומפציר בו להתעורר ולפני מותו המפקח מספיק לומר את שמו הי ג'ה. דו גי'ן מתפוצץ ונכנס לתא של ג'י הונג בניגוד לנהלים ובניגוד להמלצות עמיתיו ותופס את ג'י הונג ודורש ממנו להגיד איפה הי ג'ה וג'י הונג טוען שהוא לא יודע ודו ג'ין מעקם לו אצבע ומאיים לשבור לו את כל האצבעות אם לא יגיד לו איפה הי ג'ה.
 

faery18

New member
פה מון וו סופסוף מתחיל להתרכך לגבי נה מו וג'ה יי

 

evglev1

Well-known member
מנהל
והכול בזכות השיחה עם היון מו שגרם לו לראות את המציאות

לאחר שהי ג'ה הרעיל אותו עוד יותר.
 

faery18

New member


 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 14 - היון מו ואוק הי מצילים זה את זה

הי ג'ה עורב לאוק הי ומספר לה על כוונתו לרצוח אותה וכך להפוך את נה מו למפלצת כמוהו אחרי שיאבד את כולם. היון מו מגיע במקרה ורואה את אביו מנסה לרצוח את אימו החורגת ומפציר בו לא לעשות את זה. הי ג'ה לועג להיון מו ונותן לו את הפטיש ומבקש לרצוח את אוק הי כדי לקבל את ההכרה שלו שהוא תמיד רצה והיון מו לא מסוגל ומגן על אוק הי בגופו. אוק הי דווקא מפצירה בו לברוח ולא להסתכן והוא מטיח באביו שאישה שזרה בשבילו דואגת לו יותר ממנו. אביו מכה את את שניהם בפטיש אך לפני שהוא מבצע ווידוי הריגה, השותפה שלו מזהירה אותו שהמשטרה הגיעה והוא משאיר אותם פצועים.

לפני כן דו ג'ין שובר את אצבעותיו של ג'י הונג כדי לגלות היכן הי ג'ה והוא לבסוף מודה שמלבדו יש עוד אישה שעוזרת לו ונראה שהם ביחד במחבוא. דו ג'ין מסתכל בכל הביקורים של הי ג'ה ואף מגלה שהי ג'ה האשים את אימו החורגת בכך שברחה בלי להסגיר אותו ולכן אשמה במותם של הוריה של נאק וון ובמצבה של נאק וון ובמצבו של נה מו, אבל גם מגיעה לאישה שביקרה אותו לעיתים קרובות וכתבה לו מכתבים לכלא וגם מסתבר שהיא עזרה לו לברוח מבית החולים שהכול היה מוכן שם, לכן בגלל שהיא עבדה בבית חולים 3 חודשים אני לא בטוח שזו הכתבת שעשתה את שתי העבודות במקביל. בכל מקרה דו ג'ין מגיע להגן על משפחתו ומוצא את אימו ואחיו פצועים ולוקח אותם לבית חולים.

מו וון שומע שג'ה יי נפגשה עם אחותו של אחד הקורבנות ואומר שהיה רוצה שתוכל לשפוך את הלב בפני אנשים רגילים וכואב לו שלא יכולה לשפוך את הלב בפניו והיא מבהירה שיכולה לשפוך את הלב בפני נה מו ושיכבד את זה, מו וון נזכר בדברי היון מו ומכבד את החלטתה של אחותו.

נה מו מופתע מנאק וון שדואגת גם להיון מו שניסה לרצוח אותה והיא מבהירה שהיא רוצה שיהיה לו טוב והיא דואגת לשלומו. אוק הי והיון מו מתאוששים וסו ג'ין מנסה לתמוך באחיה שחוזר לדבר לא יפה. גם אוק הי באה לפני החלמתה לבקר את נה מו ומודה לו ואז הוא מאשים אותה שדאגה רק לנה מו והיא מסבירה שניסתה לדאוג גם לו ומבקשת לתמוך בו ושיהיו משפחה ושלא ידחה את הביקורים שלה כי ברור לשניהם שכשיחלים הוא יצטרך לשבת זמן מה בכלא.

עוד לפני שהיון מו מגיע לאוק הי הוא שואל את עצמו איך היו נראים חייהם אם לא היו בניו של מפלצת ומדמיין משפחה מאושרת עם אוק הי, נה מו וסו ג'ין שיש מריבות וקנאה בין האחים אבל חיים כמשפחה מאושרת של אימא ושלושה ילדים.

ג'י הונג טוען שהיה שטוף מוח שהושפע מהי ג'ה והשוטרים מבינים שזה מה שהמליצו לו עורכי דינו ומזהירים אותו שזה לא יתקבל, אך ג'י הונג בו את תדמית הלא שפוי ואף מאיים לתבוע את דו ג'ין על צורת החקירה שלו. ובינתיים הי ג'ה בורח עם שותפתו, אך דו ג'ין מופתע לשמוע את השותפה מתקשרת אליו ומציגה את עצמה בשם שהוא הגיע אליו בחקירת הביקורים ואומרת שהיא רוצה להסגיר את עצמה, אך לא ברור אם זה באמת או מלכודת אם מקודם היא והי ג'ה נראו מסתדרים היטב ביניהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר על פרקים 13-14

קטע מרגש איך שהיון מו הגן בגופו על אימו החורגת ואחר כך היא עליו כשהוא לא היסס לנסות לרצוח את בנו ועוד הייתה לו הציניות להגיד שאם בנו שהוא פוצע קשה ימות זאת תהיה אשמתה של אוק הי. אוק הי גם העדיפה שהיון מו ייתן לאביו לרצוח אותה כי המילים של הי ג'ה שהיא אשמה ברצח הוריה של נאק וון בגלל שברחה בלי לדווח עליו חלחלו חזק בה והיא לא הייתה מוכנה לפגוש את ג'ה יי והתחמקה ממנה ואחר כך גם לא היה אכפת לה שהי ג'ה ירצח אותה ואז הי ג'ה חשף בפניה את הקלפים שהוא רוצה להפוך את נה מו למפלצת בכל מחיר ואחרי שרצח את המפקח ששימש לו כאבא ויש לציין שזה הצליח חלקית כי נה מו שבר אצבע לג'י הונג כדי להוציא ממנו מידע על הי ג'ה וגם קודם כשג'י הונג ניסה לרצוח את ג'ה יי הוא רצה לרצוח אותו ונאק וון עצרה בעדו. אז הוא רצה שנה מו ימצא גם מי ששימשה לו כאם מתה, וגם את היון מו ניסה להפוך למפלצת בכך שפיתה אותו לרצוח את אוק הי כדי לקבל את הכרת האב שהוא כל כך רצה, אך היון מו גם לא רצה וגם לא היה מסוגל וזה גרם לו להתייאש ממנו עד שלא היה אכפת לו להרוג אותו.

מזל שנה מו והמשטרה הגיעו וכמה מצער לומר זאת, מזל שהשותפה של הי ג'ה הזהירה אותו שהמשטרה הגיעה ובכך הוא לא סיים את הרצח ונה מו היה יכול להציל את שניהם. כעת היון מו עדיין ביצע פשעים מסוימים ועדיין צפוי למאסר אך לא על רצח הכתבת ופשעים אחרים ואוק הי מפצירה בו שהפעם לא לדחות אותה כשתבוא לבקר אותו.

הוא לא הבן של הי ג'ה, נה מו אפילו דיבר עם אביו הביולוגי והסביר לו שהוא רואה ברוצח הסדרתי את האבא ולא בו שמגן עליו בכך שמסתיר מידע ועל מעשי הרצח שהוא אחראי להם ונראה שהצליח לשבור את האב הביולוגי שסיפר לו על ההוצאות הכספיות של בנו. הוא סתם שותף שלו מהתא שהעריץ אותה והנזירה התמימה חשבה ששניהם עוסקים בחרטה והתקרבות לנצרות בעוד הם תכננו את המשך מסע הרצח והי ג'ה מסר לו את כל הפרטים של משפחתו.

ואם כבר פרצופים קשה לי לחשוב שהכתבת במקביל עבדה כאחות ועזרה להי ג'ה לברוח, וגם קשה למצוא דמיון בין הכתבת השנייה לאותה אחות שמסתבר שלא הייתה שם במקרה אלא השיגה שם עבודה מראש כמה חודשים לפני הבריחה של הי ג'ה וגם גילו שהיא כתבה לו שנים מכתבים ובאה לבקר אותו בתדירות גבוהה, זה מה שנודע על האחות ומצד שני בתחילה מדובר על מכתבים שבו הי ג'ה מספר על הכוונה לבצע מה שתכננו ואחד הדברים הראשונים היה רצח הכתבת פאק שהכתבת השנייה שנאה. אז אני לא יודע ואגלה ב-2 הפרקים שנשארו לי אם גם הכתבת וגם האחות שמעריצה אותו שותפות שלו או שהכתבת היא גם האחות שעזרה לו לברוח.

נחמד שאם החקירה האלימה נה מו גילה על שותפה נוספת והצליחה להגיע אליה דרך פרוטוקול הביקורים אצל הי ג'ה, אם כי עכשיו השותף של הי ג'ה מנסה לטעון שהוא לא היה שפוי כשביצע את הפשעים ולהציג את עצמו כקורבן ועוד לתבוע את נה מו על שבירת האצבע. מפחיד החלום הרע של נה מו שנראה כל כך אמיתי ונחמד שהוא אחר מצא את ג'ה יי שהיא בסדר.

האמת לא ברור לי אם האחות או הכתבת או הכתבת האחות באמת החליטה להסגיר את עצמה או שזו מלכודת שטומנים לנה מו.
 

faery18

New member
סוף הפרק זה קפיצת זמן שתתברר כמלכודת של הכתבת והי ג'יי


אכן בפרקים האחרונים חזרו קפיצות הזמן המבלבלות חח


קודם לכן הכתבת אכן התחזתה לאחות וככה היא עזרה להי ג'יי לברוח מהמשטרה, גם פה הייתה קפיצת זמן כי רק בהמשך מבינים איך הוא ברח.

וכן בסוף ניתן היה להבין שהוא לא באמת הבן שלו אלא רק מעריץ שכינה אותו "אבא"
אבל בהתחלה חשבתי שאולי הוא אכן בנו, ואבא שלו שנה מו דיבר איתו הוא רק משפחה מאמצת. כי זה היה מוזר שהוא קרא לו אבא בכזו טבעיות חחח וגם ידוע שלהי ג'יי היו כמה נשים בעברו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן היא כל הזמן רחרחה סעיף ג'ה יי והמשטרה

ואחר כך התקשרה מהבית חולים להי ג'ה כדי להזהיר אותו. אבל גם בגלל המראה השונה כאחות וככתבת וגם בגלל הקושי להבין איך היא רצה בין הבית חולים לעיתונאות חשבתי שאולי יש שתי נשים.
 

faery18

New member
ויש הרי גם כתבת שלישית(לא זו שנרצחה)

אז אני בהתחלה חשבתי שהכתבת המשתפ"ית יו רה והכתבת השלישית זו אותה אחת

זו הקוריאנית היחידה שהדמיון בין הקוריאנים הצליח לבלבל אותי פה במקרה של הכתבת ובמקרה של המשת"פ של הי ג'יי. בלכל הרוחות ובהרי את מוכרת לי זה לא קרה לי. אני מאמינה שזה בגלל הקפיצות בזמן שזה בכל זאת מוציא מריכוז בצורה מסויימת. זו סדרה טובה והקטעים של הראשיים עשו את הכל
אבל היא ערוכה בצורה בעייתית. אבל הכימיה והמתיקות של הראשיים לגמרי כיפרו על זה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 15 - נחשף ה"רצח" של מו וון

מו וון מבקר את היון מו ורושם את ההודאה שלו שביצע ארבע פשעים ביניהם תקיפת ג'ה יי ופציעת נה מו ומבהיר שהוא יקבל עונש רציני וגם מטיח בו שבדיוק כמו הי ג'ה וג'י הונג בשביל אימו ואחותו כך הפשעים שלו צילקו את הקורבנות. היון מו שואל אם תובע בא רק כדי להגיד שהוא יקבל מאסר ארוך ושואל אם הוא שילם על הפשע שלו שהוא מקפיד להסתיר. מסתבר שמו וון בן ה-12 דקר את הרוצח של הוריו הביולוגיים ואחר כך גילה שדקר אותו למוות וזוכה כהגנה עצמית, למרות שדקר אותו כשהוריו כבר נרצחו ומתברר שהוריה של נאק וון היו חברים של הוריו ולכן אימצו אותו והוא מצא תמיכה בנאק וון ומפציר בהיון מו לא לפגוע בה והיון מו מבהיר שנה מו דואג לאחותו בדיוק כמוהו.

כמו שהדר כתבה מסתבר שיש גם כתבת שלישית שהיא גם השיגה מידע מודלף מאחד השוטרים ומסתבר שהיא הרגישה רע עם זה שדו ג'ין הטיף לה מוסר והיא חשבה שאין לו זכות בתור בן של רוצח.

גם נה מו מבקר את היון מו שמגיב בקרירות שלשוטר אין מה לבקר אותו, נה מו מבהיר שהיון מו שהוא לא לבד, מודה לו על שהציל את אימו ואחותו ומבקש ממנו לתת לו לבקר אותו בכלא אפילו למען אימם ואחותם. הוא נזכר בפטיש שאביו נתן לו במתנה ושואל את היון מו מדוע זרק את הפטיש ומסתבר שהיון מו זרק את הפטיש כי אחיו הרגיש רע איתו. גם אוק הי מכינה להיון מו ארוחה אחרונה לפני שהוא הולך להיות מועבר לכלא.

עכשיו רואים בבירור את הזיכרונות של נה מו ונאק וון, שדווקא בגלל שנה מו הגנה עליה, הי ג'ה הרגיש צורך עז לרצוח אותה כי היא לטענתו מחלישה אותו ונה מו הגן עליה ובמאבק עם אביו הוא הצליח למשוך זמן עד שהמשטרה תגיע אך הי ג'ה לא היה מוכן לוותר ונה מו הכה אותו בפטיש בפניו וזה מה שגרם להי ג'ה להתגאות בו שכאילו היה מסוגל לרצוח וזה גם הפטיש שהי ג'ה נתן לנה מו במתנה בתקווה שיהפוך למפלצת כמוהו. נה מו לא סלח לעצמו את היותו בנו של רוצח ולכן גם לא הגן על עצמו כשמשפחות הקורבנות התנפלו עליו וגם לנאק וון זאת הייתה מכה לכל החיים של אובדן הוריה והסצינה שחוותה.

ג'ה יי רוצה לבקר את הוריה ביום הזיכרון לאימה וחוששת להיתקל במעריצות של אימה, דו ג'ין מבקש להתלוות אליה ו"לדבר עם הוריה" וג'ה יי מסכימה. אבל לפני שהם יוצאים דו ג'ין מתעכב כי הכתבת יו רה מתקשרת ואומרת שתסגיר את עצמה, זאת לאחר שהי ג'ה מבצע מעשי רצח נוספים. דו ג'ין חושד שאולי מדובר במלכודת ומכין את המשטרה לכך, אך המלכודת האמיתית נטמנה לג'ה יי שמבוימת תאונה לאחר שדו ג'ין מודיע שייאחר ולאחר התנגשות הי ג'ה חונק את השוטרים במקום וחוטף את ג'ה יי ואת המנהל שלה שלא ברור אם הרג אותו.

יו רה לוקחת את דו ג'ין למקום של בית קברות ושם מחכה לו פטיש והיא מזהירה אותו שכל מה שהוא עלול לעשות יכול להביא למותה של ג'ה יי ולוקחת לו את הטלפון והוא לא יכול ליצור קשר עם עמיתיו השוטרים שמסתבר משנות אקדמיה לא הרבה השתנה ועדיין שופטים אותו על מעשי אביו. הי ג'ה לוקח את ג'ה יי לחוות הכלבים והיא דורשת לדעת אם הרג את המנהל שלה והוא מסרב להבהיר זאת. היא מטיחה בו שהרס את חייה וגזל ממנה את הוריה ובגללו נאלצה לחיות בשם אחר ודורשת שיתנצל אך הוא טוען שמוות הוא עניין של מה בכך כי כולם מתים. הוא טוען שנה מו כמוהו והיא טוענת שלא והוא מזכיר את אותו לילה שהכה אותו בפטיש והוכיח שהוא כמוהו. נאק וון אומרת שלא יודעת מה ראה אבל נה מו לגמרי אחר ומה שהוא עשה היה כדי להגן עליה, אבל דווקא בגלל זה הי ג'ה מקווה שאם ירצח את נאק וון גם נה מו יהפוך למפלצת. ג'ה יי מבהירה שגם אם ירצח אותו נה מו לעולם לא יהפוך לכמוהו, היא טוענת ש-16 שנים הוא הטיף לו שטויות ולא השיג את שלו.

לפני הפגישה עם יו רה דו ג'ין מתקשר לג'ה יי והי ג'ה עונה לו ומבהיר שחטף את נאק וון וכעת הוא ייאלץ לפעול לפי הוראותיו. נה מו משתף במידע את מו וון ויוצא להציל את ג'ה יי ומבהיר לו שעליו יוטל לחלץ אותה אם משהו ישתבש. מו וון פונה להיון מו ששומע על מעשי אביו ועל הסכנה לאחיו ולג'ה יי והיון מו מוסר כתובת של בית שהייתה שלהם ובעיקר נזכר בחוות הכלבים שאביו לקח אליה רק את נה מו. מו וון מכיר היטב את המקום והיון מו מבקש ממנו להציל גם את אחותו וגם את אחיו. סו ג'ין ואוק הי באות לבקר את היון מו בדיוק כשהוא מנסה לצאת מהחדר ושוטרים מונעים ממנו והוא מרגיש אבוד ששוב לא יכול לעזור למשפחתו כי הוא עצור וגם לא מסוגל לספר לאימו ואחותו על הסכנה שנשקפת לנה מו ונאק וון. מו וון מבקש לברר מי כעת הבעלים של חוות הכלבים ומסתבר שזו אימו הביולוגית של ג'י הונג.

נה מו מגיע למקום בו נמצא אביו ודורש לראות את ג'ה יי ואביו מנסה לשכנע אותו שעשה מה שלא הצליח לפני 16 שנה וכעת הרג את נאק וון ומצפה שכעת נה מו יהפוך להיות הבן שראוי לו. נה מו מתנפל על אביו עם הפטיש שאביו השאיר לו ודורש לדעת איפה ג'ה יי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר על פרק 15

כל הכבוד לנאק וון על הסטירה שהיא שמרה לרוצח במשך כמה שנים והטיחה בו את הכאב שגרם לה, אך בניגוד למה שטען באוטוביוגרפיה שלו זה לא הזיז לו כלל. לא ייאמן איזה פסיכיפט לרצוח את כל מי שבנו אוהב כדי להפוך את בנו למפלצת ולהוציא ממנו את הגנים שלדעתו יש בו. וגם אז את נאק וון הוא רצה לרצוח לא בגלל שמצאה את גופות הוריה ואותו, אולי גם בגלל זה, אך בעיקר בגלל הרגשות שעוררה בנה מו, להיות אנושי זה מבחינתו להיות חלש ופתטי ולכן הוא גם התנכר להיון מו שאמנם היה בריון דווקא כדי להוכיח את עצמו בפני אביו, אבל היה רגיש מדי לטעמו ובעצם גם ראינו איך הוא "אילף" את היון מו עם פרחחים שהוא הורה להם להרביץ לו, הוא קורה לזה להיות כמו חיה אבל הוא למעשה רצה מכונות רצח בתור ילדים!!!

אכן היון מו ביצע פשעים שעליו לשלם עליהם ומו וון שמח לאידו כי בכל זאת הוא באמת ניסה לרצוח את אחותו, אך נחמד המעבר לאחר החטיפה אך מו וון והיון מו נעזרים זה בזה כדי לחלץ את האחים שלהם ולראשונה היון מו מביע דאגה לנה מו ומבקש ממו וון להציל לא רק את אחותו אלא גם את אחיו.

כן נאק וון טענה שלא בישלה הרבה, אבל הפעם בישלה לו ואיך שהוא ממש כשביקש ללוות אותה לאזכרה של הוריה הוא ביקש את זה כאילו אין לו זכות לכך, וממש צריך להתחנן ודווקא היא מבינה שזאת זכותו המלאה. וגם עם המנהל שלה שהוריה רצו שתהיה מאושרת אז הם שמחים בשבילה, בניגוד לכל הרכלנים מסביב שהיא לא רצתה להיתקל במעריצים של אימה שכבר ראתה ברשתות החברתיות איך הם קוטלים דווקא אותה על יחסיה עם נה מו.
 
למעלה