השוד הגדול - ז'וליו אומנם הסגיר רק את עצמו אבל מאז...

faery18

New member
השוד הגדול - ז'וליו אומנם הסגיר רק את עצמו אבל מאז...


{עד 65}המשטרה כל הזמן שמה עין על הסביבה הקרובה שלו ונראה שכולם פשוט ייפלו אחד אחרי השני כמו דומינו
כשהם בדקו את השק איגרוף בחדר של אגינלדו הייתי בטוחה שזהו הוא נתפס אבל מזלו שבדקה התשעים הוא העביר משם את הדולרים, הבעיה מה שהוא עשה איתם אחר כך
חח מי שם דולרים על גג של מלון דרך המעלית
הוא לא חושב במקרה שאם יעבור מסוק משטרתי ייראו את זה?
זה מה שקורה כשמלאגטה בחברה של אריק וכבר לא במלון כדי לפקח על העניינים מקרוב


איזה קטע שאלזה מכרה במכירה הפומבית של הכנסייה את הכובע של ארלטי(למדלנה!)עם הראיות של התאונה של בבת' ואמא שלה
מסתבר שהיא לא סתם עברה שם במקרה אלא אטאידי שכר את שירותייה בעבר כדי להעלים את הראיות האמיתיות. היא הסכימה כי לא הייתה לה ברירה מבחינתה כדי לשלם על ניתוח הלב של ז'וליו כשהיה ילד ולכן היא נעלמה כל כך הרבה זמן כי היא פחדה שיגלו אותה וכולם היו בסכנה
לפחות ז'וליו הסכים להקשיב לה אבל בינתיים נראה שהוא עדיין מנסה לעכל את הכל


אריק ולואיזה אומנם התחתנו וחיים באושר עכשיו
אבל יש עדיין משהו שמכביד על האווירה לעיתים וזו אותה תאונה של בבת' ואמא שלה. לואיזה ואנטוניה לקחו על עצמן לברר מה בדיוק קרה ביום התאונה והאם בבת' באמת אשמה בה
מעניין מה יהיה עם במפגש שלהם עם האומנת


סנדרה אלנה עוברת מהפך על ידי ליז'יה ופדריניו חח היא מצחיקה איך היא משתוללת עם הכסף ובמקביל מנסה להיות עלמה מכובדת לא בהצלחה יתרה


וסביני מנסה לחבל בקשר שמתפתח בין דון למשפחתו האמיתית, טוב זה היה צפוי












 

evglev1

Well-known member
מנהל
מלאגטה הזהיר את אגינאלדו בזמן

כשאמר לו שאתה לא מספיק טיפש להחביא את הכסף במלון ואז זה שימש לו תמרור אזהרה כדי להוציא את הכסף משק האגרוף ובמעלית זה אמנם במלון, אבל לפחות לא בחדר שלו שזה לגמרי שקוף.

נראה שמלאגטה הוא אגוז קשה לפיצוח, סנדרה אלנה ואגינאלדו הם הסביבה הטבעיות של ז'וליו בעוד מלאגטה לא היה חבר כזה קרוב ורק ניצל אותם לשוד וגם זכה באמונו של אריק. סנדרה אלנה הייתה החשודה העיקרית לולא הירושה, אך הירושה הצילה אותה וגם סיפור הכיסוי של מלאגטה שכאילו היא מקבלת מתנות ממריאטה, אז אם מריאטה השאירה לה חצי מהירושה אז הגיוני שגם קודם פינקה אותה, ואגינאלדו הפך לחשוד העיקרי. מלאגטה שהוא בדיוק המפתח לקשר עם טימוטאו שידע את קוד הכספת הוא נעלם מאור הזרקורים ולכן אפילו לא זומן כשזומנה הסביבה של ז'וליו.

הכובע עם הראיות נמכר על ידי אלזה שחשבה שהכובע שלה, אבל בעיתוי טוב שאטאידי שולח את טימוטאו לחפש ראיות, כשהם כבר לא בידי ארלטי ולא בביתה, כך שזה רק בזבוז זמן ומדלנה לא מתארת לה מה היא מחזיקה. וגם מסתבר שארלטי הייתה שותפה לזיוף כדי לממן ניתוח לז'וליו, לכן היא לא בעמדה לשפוט את ז'וליו על השוד כדי למנוע את הפינוי, ז'וליו הקשיב ויודע למה נעלמה, אך עדיין מתקשה לעכל ולסלוח לאימו.

איזה קטע מדובר לא סתם בדמיון הפרוע של פדריניו, האומנת האשימה את אריק ואריק היה חשוד, לכן פדריניו חושב שהחקירה טויחה ובזה הוא דווקא צודק ובבצ'י משלמת את המחיר שלא היא זרקה את הצעצוע, אלא המומחה תקע אותו שם כדי שיהיה תירוץ לתאונה.

מפתיע לפדריניו יש סבלנות לסנדרה אלנה, נראה שגם הוא עבר מהפך ומוכן באמת לעבוד כי ללמד את סנדרה אלנה זה קשה.

גדול איך שדוגלס העמיד את סביני במקום כשדרשה לפטר את כריסטואבו ועכשיו כשהיא יודעת שהם משפחתו אז בכלל ומסתבר שנטליה לא כל כך שונה מסביני איך שניסתה לשכנע את דון שמשפחתו הביולוגית נצלנית והוא לא יכול לסמוך עליהם והוא ישר נפנף אותה ולא היה צריך את סביני, מסתבר שנטליה מתייחסת לעובדים אחרים בדיוק כמו שסביני התייחסה אליה.
 

faery18

New member
לא היה לאגינלדו אומץ להודות שהוא אכן היה מספיק טיפש חח

כדי להחביא את הכסף במלון

בטח הוא יקבל עונש יותר כבד משל ז'וליו כי הוא ניסה לברוח בעוד ז'וליו הסגיר את עצמו.
&nbsp
קטע שהאומנת היא לא אחרת מסבתא של מרסיו. באמת נראית מכשפה
כשאמרו שהיא "הלכה לריו לבקר את הבת שלה" כבר היה שקוף שזו אותה אחת.
&nbsp
כשפדריניו יידע שהוא העביר שיעורי נימוס לגנבת שלו הוא ירצה למות

&nbsp
הקטע עם נטליה ממש ממש מוזר. חשבתי בהתחלה שסביני איימה גם עלייה בפיטורים והדריכה אותה כדי שתלכלך על המשפחה הביולוגית שלו ומאחר וזה כלל לא הוסבר אז יש מצב שחתכו בעריכה או שהדמות של נטליה עברה שינוי של 180 מעלות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בהמשך
קטנטן

אריק מנסה לתחקר את סנדרה אלנה על שותפים אפשריים בשוד למלון על החברים של אגינאלדו וז'וליו, נראה שלאריק יש חולשה לנשים שמאוהבות בה, בסנדרה אלנה עצמה הוא לא חושד אז היא מספרת שנטליה אפילו לא אומרת שלום לחדרניות ולעובדים שמתחתיה. כך שנטליה הייתה לקורבן למה שהיא בעצמה וגם סביני לא רוצה אותה כי היא גרושה ולמעשה היא ממשפחה עשירה שפשטה את הרגל, כך שבניגוד לכריסטואובו סביני בלי כוונה ובלי לדעת שמה לנטליה מראה מול הפרצוף.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעביר לכאן את תגובתי - עד פרק 68 - אריק ודומניקו מצליחים

להגיע לאגינאלדו.


לאחר שדומיניקו חושף את הסתירות בין וונרדלי לאגינאלדו ואחר כך דומניקו מדבר עם דילסון ומגלה שהאליבי בכלל מזוייף כי וונדרלי בכלל מכר סוכריות עם דילסון בזמן השוד וגם שאגינאלדו נתן כסף למשפחתה של מדלנה כשהיא נשדדה והוא בטוח שאגינאלדו מעורב בשוד. בנוסף לביש המזל של אגינאלדו מישהי שמוכרת ציור חושבת שהציור נגנב ודוגלס שומע שמיליוני דולרים ואומרים שאף עובד לא יצא ואגינאלדו מפרש את זה לכספי השוד ומבקש מוונדרלי לנתק את החשמל ולוקח את הכסף מהמעלית כי לאחר שהוא סיפר למלאגטה שעוקבים אחריו ומלאגטה אמר שלא עשה שטות להחביא במלון, הוא הוציא את זה משק האגרוף ולכן כשאריק ודומניקו חיפשו בחדרו הם לא מצאו כלום והבריחה עוד יותר חושפת את אגינאלדו.

מריאטה מתחילה להופיע בחלומותיה של סנדרה אלנה ובהתחלה היא מזכירה לה שטרם קיבלה את הירושה ונהנית רק מהכסף שהשאירה בכספת ומבקשת לקחת את מיליוני הדולרים בלוקר ואכן כשסנדרה אלנה מבקשת להכניס את הירושה לחשבון הבנק מסתבר שהבת של מריאטה ערערה על הצוואה בטענה שאימה לא הייתה צלולה בדעתה כשהורישה לסנדרה אלנה ועד להכרעה בערעור סנדרה אלנה לא יכולה לקחת שום דבר מעבר למה שיש בכספת שזה כבר עומד להיגמר לה עם הבזבזנות שלה. אחר כך מריאטה מזהירה את סנדרה אלנה בחלום שהדולרים הולכים להיעלם. מלאגטה מנחה את אגינאלדו לברוח במכונית לחו"ל, אבל המשטרה ואריק כבר בעקבותיו לאחר ששמו מפורסם בטלוויזיה בדיוק לאחר שהוא מזמין אוכל בתחנת דלק ומדווחים עליו.

מלאגטה גם מזהיר את אגינאדלו לא להסגיר אותו ואת סנדרה אלנה אם ייתפס ומלגאטה אומר לאגינאלדו להיפטר מהדולרים כדי לא להיתפס איתם, וכשאגינאלדו רואה שהמשטרה בעקבותיו הוא מפזר את הכסף ברחוב לפי דברי מלאגטה, על מה חשב כשהמשטרה רואה את זה והעניים בדרכים אוספים את הדולרים שנופלים מן הרכב ולאכזבתו של פדריניו הוא לא יכול לקבל את החלק של אגינאלדו. בזכות אריק שעוקב אחריו במסוק וחוסם את דרכו אגינאלדו נתפס.

ז'וליו עדיין דבק בגרסה שלא ידע שגם אגינאלדו מעורב ומקווה שאגינאלדו יוכיח את חפותו ואימו לא מאמינה לסיפור שז'וליו ואגינאלדו ביצעו את אותו פשע ולא היו מתואמים ומזהירה את ז'וליו שעדות שקר כזאת עלולה להזיק לו. אך גם אגינאלדו חוזר על הגרסה של ז'וליו שאנשים לובשי קסדות פיתו אותו וטוען שלא ידע שז'וליו גם מעורב עד שהסגיר את עצמו. אגינאלדו מספר שהוא היה צריך לגלות את מספר הגלקסי שבגלל שגר במלון יכל לחפש במחסן בלילות אך כשאנטוניה שואלת לגבי טימוטאו הוא לא מכיר אותו.

לאחר מעורבות של ז'וליו ואגינאלדו דוגלס מבהיר שנראה לו מוזר שמלאגטה לא ידע כלום מזה, ובזהירות מביע חשד כלפיו שמעליב את מלאגטה. נליטו מבדיל בין ז'וליו שדאג לדודות כשמבחינתו אגינאלדו רק רצה להתעשר, אך טוען שכעת יכול לחשוד בכל אחד במלון חוץ מסינתיה שעליה הוא סומך במאה אחוז. סנדרה אלנה רוצה לשלם את הערבות של אגינאלדו ואימה מזהירה אותה שתעורר חשד נגדה ושואלת אם גם היא מעורבת והיא כמובן מכחישה אך למרות הפרידה מאגינאלדו היא כואבת את זה שהוא נתפס והולך להיכנס לכלא.

לפני תפיסת אגינאלדו סינתיה מסדרת לז'וליו עבודה כמלצר בבר ליד המלון והבעלים של הבר סומכים על סינתיה ולוקחים אותו למרות מעורבותו בשוד ובמלון כועסים איך יש לו אומץ לעבוד ליד המלון. אך כשאגינאלדו נתפס באים עיתונאים לראיין את ז'וליו וז'וליו דבק בגרסה שלא ידע שאגינאלדו מעורב ולא ראה את שותפיו לשוד, נליטו מגרש את העיתונאים שמתנפלים עליו בתור עובד במלון ואז מקיים את השיחה עם סינתיה שבה מביע רחמים על ז'וליו אך לא על אגינאלדו.

דומניקו ואריק דוחקים את וונדרלי לפינה והוא נעצר על עדות השקר ואריק נותן לו את עורך הדין שלו כדי שיגן עליו וכשאנטוניה מזהה את עורך הדין של וונדרלי היא מבינה שדומניקו שיתף פעולה עם אריק ונעזר במשאביו כדי לחקור את השוד. בכל זאת המפקח שמח על ההצלחה של דומניקו ועל יכולותו לגנוב קרדיטים ומחזיר את דומניקו לתחנה בתנאי שלא יתראיין לטלוויזיה. וונדרלי יכול להשתחרר למרות עדות השקר אם יביע חרטה.

בחומר החקירות של התאונה של אימא של בבצ'י לואיזה מגלה שהמטפלת של בבצ'י העידה שמירלה ברחה כי אריק ניסה לרצוח אותה ולואיזה פונה לעזרת אנטוניה בחקירה והן מחפשות את אותה מטפלת. מסתבר שהמטפלת היא לא אחרת מאשר אימה של טרזה שבדיוק באה לבקר את בתה כשלואיזה ואנטוניה מגיעות לביתה ומסתבר שהיא אישה מאוד אנטיפתית שמתנגדת לעבודת התיאטרון של בורז'ס ומאוד מתנשאת וגם מישהי סוחטת את אריק ודורשת ממנו להפקיד כסף לחשבונה וזאת כנראה היא.

מרסיו עוזב בזעם כשרואה את בבצ'י מחבקת את וונדרלי וטוענת שלא אוהב שעושים ממנו טיפש, אך אחר כך מתנצל ומודה שהיה טיפש.

טימוטאו מזייף עניין בפרזדיס כדי להגיע לראיות שבידי ארלטי שבינתיים נפתחת לפני ז'וליו ומסתבר שארלטי הייתה שותפה לטשטוש ראיות בתאונה של מירלה כדי לממן את הטיפול בז'וליו ולכן היא כל כך מבינה אותו וכשמחבר הדו"ח המזוייף נרצח היא חששה לחייה וביימה את מותה יחד עם אלזה עם סיפור הכדור התועה. טימוטאו וקיבטי מתכננים לביים שוד כדי לחפש בדירה של משפחתו של ז'וליו כי אטאידי בטוח שהראיות בבית של ארלטי.

מוניקה מתחילה לעבוד במלון תחת שם בדוי בעזרת מלאגטה וכשסנדרה אלנה מזהה אותה היא נאלצת לשתף פעולה עם השקר שמלאגטה הכניס לה שאנוורדו היה אלים כלפיה והיא בורחת ממנו. סנדרה אלנה שומרת את סודה. כשאגינאלדו נתפס היא רוצה לברוח למקרה שתצטרך שתזומן להעיד, אך מלאגטה מרגיע אותה שהיא עובדת חדשה שלא עבדה בזמן השוד ולא יזמנו אותה ובינתיים עליה להישאר כי היא גם גרה במלון. לעומת זאת נליטו וסינתיה מבינים שאת סנדרה אלנה יזמנו שוב לאחר שאגינאלדו התגלה כעוד שותף לסוד ונליטו מודה שלולא הירושה היה בעצמו חושד שסנדרה אלנה מעורבת בשוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 74 - מריה פיה חוזרת

והיא בדיוק כמו שליז'יה רצתה אותה רזה ואוכלת אוכל רק ירקות וסלטים ומצליחה להתאפק ולהימנע ממאכלים שאהבה קודם, היא גם בלונדינית. אטאידי חושב שוויתרה על אריק, אך למעשה זה להיפך, כל השינוי נועד להרשים את אריק לאכזבתו של מלאגטה שנראה שהוא כבר מאוהב בה. בנוסף מסתבר שהיא עדיין רוצה למוטט את אריק כדי להיות המשענת שלו. אבל אריק דווקא רואה בה ידידה, לעומת זאת לואיזה מבינה עם מי יש לה עסק ועוינת כלפי מריה פיה ולא שכחה שהחתונה שלה כמעט נהרסה בגלל ניסיון ההתאבדות של מריה פיה.

ללואיזה יש עוד דברים על הראש היא החליטה לחקור את התאונה של מירלה כדי לעזור לאריק ובבצ'י וגילתה שאריק באמת הואשם ברצח אישתו והאומנת של בבצ'י העידה נגדו. היא מגלה מהשכן שאריק ומירלה רבו הרבה מאז לידתה של בבצ'י ובריב אחד מירלה הייתה פצועה אחרי שאריק עזב ורק סביני נשארה איתה ומסביני היא יכולה לספר וזה מכניס את לואיזה למבוי סתום כי סביני תחגוג על זה ותרוץ לספר לאריק שלואיזה חוקרת וכך אריק יגלה שחקרה מאחורי גבו. לואיזה מחליטה להפסיק לפעול מאחורי גבו של אריק וקובעת שיחה איתו לערב ומספרת על החקירה שלה ועל מה שגילתה. אריק מוכן להיפתח בפניה ומסתבר שקודם מירלה הייתה אובססיבית להפוך לאימא ואחרי שבבצ'י נולדה היא לא נתנה לאף אחד להחזיק בה, בטח לא לאריק והייתה רכושנית כלפיה ובגלל זה הם רבו הרבה, כי אריק לא יכל לא לשחק עם ביתו ולא להחזיק אותה והפציעה הייתה כשמירלה התחילה לשבור דברים לאחר שאריק לא התאפק וחטף מידיה את בבצ'י ונסע איתה. לואיזה מבינה שהיא הייתה במשבר קודם, אך על הסיבה לכך אריק לא מוכן לדבר מתוך כבודה של מירלה ולואיזה סומכת על אריק ולא חושדת בו.

איזבל, האומנת של בבצ'י היא לא אחרת מאימא של טרזה שזה אומר שסבתא של מרסיו והיא מאוד שונאת את בורז'ס ואת התיאטרון בכלל. היא שומעת שאנטוניה חיפשה אותה וקובעת איתה פגישה, ולמרות שלואיזה החליטה לבטוח באריק למרות האזהרות של אנטוניה שז'וליו בלבל אותה, היא מוכנה להיפגש עם איזבל, אך לרוע המזל המלצר פולט בפניה שאנטוניה היא חוקרת משטרה, הוא במקרה ידע זאת ואיזבל חומרת מהפגישה ולא מגיעה ולואיזה ואנטוניה מחכות לשווא, מזל שאצל אנטוניה נשמר הטלפון של איזבל.

אריק חושד שיש עוד עובדים מעורבים בשוד והוא מנסה להיות ידידותי מדי לסנדרה אלנה ומנסה לברר מי העובדים שהיו קרובים לז'וליו ואגינאלדו וסנדרה אלנה פולטת שסינתיה הייתה תמיד מאוהבת בז'וליו ושאגינאלדו כפקיד קבלה היה קשור למלאגטה ואריק חושד בשניהם. הוא מודיע למלאגטה שלא בטוח שרוצה בו בתור היועץ שלו לאור העובדה ששניים מעמיתיו שהיו גם חבריו היו מעורבים בשוד וקשה לו לסמוך עליו. הוא מנסה לדבר עם סינתיה וסינתיה היא עובדת מופתית אך גם ז'וליו היה כזה ולאגינאלדו לא היה טענות עד השוד וסינתיה מבינה שחושדים בה.

אריק מכנס את העובדים ומודיע להם שלאור מה שנחשף הוא יכול לבטוח רק בנליטו, דוגלס וכריסטואבו וכל השאר חשודים מבחינתו והוא יגביר את מצלמות האבטחה ויעקוב אחריהם ביתר שאת. סינתיה מזהירה את ז'וליו שכעת העובדים שונאים אותו ואת אגינאלדו ומכיוון שהוא עובד ליד המלון יתנקלו ואכן עובדים אחרים עוברים במקום ומזהירים את הלקוח להיזהר על העודף עם המלצר הזה כי מדובר בגנב. בבצ'י לא אוהבת את זה שאריק הפחיד את העובדים ומוחה בפניו על כך שהם לא אשמים במעשי ז'וליו ואגינאלדו ואריק מבקש ממנה חלופה והיא מציעה דינמיקה קבוצתית עם פסיכולוגית ואריק אוהב את הרעיון. הפסיכיולוגית מהחברה באה ומבקשת תכונות של עובדי המלון קודם טובות ואחר כך חסרונות והתוצאה שהם מלשינים זה על זה על דברים קטנים כמו אכילת תפוחי אדמה שלא נועדו לעובדים.

הבת של מריאטה מערערת על הצוואה בטענה שמריאטה לא הייתה שפויה כשהורישה חצי מהונה לסנדרה אלנה ואריק נותן לסנדרה אלנה את סרג'יו כדי להיאבק על הירושה, אך נראה שזה לא יהיה קל. לכן סנדרה אלנה לא מוכנה להשקיע את שארית הכסף מהכספת שברוך השם לא תצטרך להחזיר גם אם תפסיד כי זה כסף לא מדווח ובטח לא לקחת את הדולרים מהשוד כדי לשלם את הערבות של אגינאלדו. ועוד יותר מסתבר שז'ילדה הצבועה אחרי שבזה לז'וליו בגלל השוד, אין לה את אותו היחס לאגינאלדו והיא באה לבקר אותו בכלא ולתמוך בו ומעוררת את קנאתה הרבה של סנדרה אלנה.

אגינאלדו מעובר לכלא ובכלא דווקא רואים בו גיבור כי שדד את המלון, כמו שקרה לאריק כשהיה חשוד, אבל מצד שני מאמינים שאם הוא זרק כמות כזאת של כסף יש לו עוד ולכן מתחנפים עליו ומגינים עליו בתקווה שיש לו עוד כסף מהשוד. עם זאת הערבות של אגינאלדו היא פי 5 מזו של ז'וליו מאה אלף ריאל כי הוא נתפס בבריחה והשליך את הכסף בניגוד לז'וליו שהסגיר את עצמו והחזיר את הכסף. הוא בונה על השעונים שאסף והיו אצל וונדרלי ועל צמיד היהלומים שנתן במתנה לסנדרה אלנה, אך סנדרה אלנה מוחה על הרצון להחזיר מתנות ומחזירה לו את הדובי שהוא נתן לה לכבוד שנה לרומן שלהם ווונדרלי מסתבר שלא ידע שהשעונים של אגינאלדו וחשב שמדובר בחיקויים זולים ודילסון מכר אותם לרוכל בפרוטות. סנדרה אלנה עדיין מאוהבת באגינאלדו ורוצה לשלם את הערבות למרות הכול, אבל כשהיא באה לבקר את אגינאלדו היא שוב נתקלת בז'ילדה ומצב הרוח שלה משתנה.

למרות שפדריניו מזועזע מכך שלא יקבל את החלק של אגינאלדו הוא מחליט בכל זאת לשכור את נליטו כמשרת אישי וממליץ לו להמליץ על מישהו אחר לסנדרה אלנה וגם מסתבר שגם פדריניו וגם ליז'יה סבלו איתה. נליטו מציעה לסנדרה אלנה לחסוך עד שתקבל את הירושה והיא מוותרת על שירותיו כמשרת אישי. ונליטו אומר שבטוח שתקבל את הירושה כי היא באמת מגיעה לה לעומת כסף גנוב שהוא מקולל. סנדרה אלנה נזכרת במריאטה שהופיעה בחלום והודיעה שהדולרים יעלמו ומחליטה שאכן הירושה זה הכסף שבאמת מגיעה לה ומהכסף הגנוב היא צריכה להיפטר. נליטו מתחיל לטפל בפדריניו והמום כמה פדריניו הפך לעצמאי יותר וזה כבר לא הפדריניו המפונק שהוא הכיר.

טימוטאו וקניבטי מצליחים לחטט בבית של הדודות לאחר שטימוטאו מרדים את פרזדיס ומביימים שוד שבו קניבטי מחפש בכל הבית ולא מוצא כלום, אך בורז'ס רואה אדם חומר מהבית והשוד נודע לכולם. טימוטאו מכין לעצמו אליבי וקושר את עצמו ומעמיד פנים שהיה מעולף. ז'וליו חושש שהפריצה קשורה לשוד שחושבים שחלק מהכסף עדיין אצלו ומבקש את עזרתה של אנטוניה למורת רוחו של דומניקו ואנטוניה חוקרת את השוד ובדרך ארלטי מטיחה בה שהיא עדיין אוהבת את ז'וליו ואנטוניה מבהירה כשוטרת לא יכולה להיות איתו וארלטי אומרת שתצטרך לבחור בין השוטרת לבין האישה ואנטוניה מאמינה שכאישה תוכל למצוא גבר. ז'וליו ואנטוניה נפגשים ומתנשקים, אך עדיין ז'וליו אומר שסלח לה שבאה לביתו כדי לחקור עליו ואנטוניה מבינה שמבחינתם תמיד תחילת הרומן שלהם יהיה כשכל אחד בטוח שהשני רימה אותו ואין לקשר שלהם עתיד.

אנטוניה ודומניקו תוהים מי הם אותם רעולי הפנים שז'וליו ואגינאלדו מדברים עליהם וחושבים שאם לא ראו את פניהם הם יכולים להיות עובדי המלון שכיסו את פניהם. המפקח מורה לחפש סתירות בעדויות העובדים ומסתבר שאגינאלדו התוודה שהוא זה שהשאיר את המזוודה שלו אצל הקבצן עם מדי המלצר. ואז נופל האסימון שאם אגינאלדו ניסה להטעות את החקירה עם התמונה של לואיזה במדי חדרנית ועם מדי המלצר במזוודה כאילו היה מדובר במישהו מבחוץ שהתחפש למלצר אז בניגוד לטענות של ז'וליו ואגינאלדו שאף אחד מהם לא ידע שהשני מעורב בשוד ורעולי הפנים גייסו כל אחד מהם בנפרד, אגינאלדו ידע טוב שז'וליו היה שותף לשוד ומזמנים שוב את ז'וליו ואגינאלדו לתת עדות.

אנטוניה מחליטה לשכוח את ז'וליו בכל מחיר ומחליט לתת הזדמנות לדומניקו ויוזמת יציאה איתו, גם ז'וליו מצידה שומע מסינתיה על החשדות של אריק ושואל אם היא באמת מאוהבת בו והיא מודה שכן וז'וליו מנשק אותה ונראה שמחליט לזרום איתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
המשך עד פרק 74 - הכובע של ארלטי עובר ידיים בדיוק כמו

המשקפיים של מלאגטה ואפילו יותר. ארלטי מפצירה בכומר לדבר במיסה על הכובע שנמכר בטעות וזה עובד ומדלנה מספרת על הכובע ומוכנה להחזיר את הכובע לארלטי, אך לרוע המזל מריה פיה בדיוק מחליטה לקחת את הכובע והכובע לא נמצא בבית. מריה פיה בדיוק מדברת עם מלאגטה על הכוונה למוטט את אריק ושוכחת אצלו את הכובע וכשמדלנה מבקשת מריה פיה מוכנה להחזיר את הכובע אך מלאגטה לקח את הכובע כדי שמריה פיה תבוא לקחת אותו ממנו והלוואי שזה נגמר בזה, מוניקה באה למלאגטה מבוהלת מהחשדות של אריק שעכשיו יבדקו את המסמכים של עובדי המלון ויגלו שהמסמכים שלה מזויפים, מלאגטה מבהיר שמדובר במסמכים של אישה מתה, אך זה עוד יותר גרוע. מוניקה מבהירה שלא יכולה להישאר במלון ומבקשת להישאר אצל מלאגטה. מלאגטה מסרב בתוקף בטענה שמחכה למישהי חשובה ומוניקה חושבת שהכובע הוא הסוואה מצוינת ולוקחת אותו ככיסוי ראש. מריה פיה המומה שהכובע לא אצל מלאגטה שמצטער על השינוי שלה שרק מבחוץ ולא מבפנים ונותנת לו יום למצוא את הכובע. ארלטי זועמת שהכובע לא אצל מריה פיה ואומרת שזה חוסר אחריות לאבד דברים של אחרים ומריה פיה מוחה על החוצפה וארלטי נאלצת להתנצל.

תוך כדי כל זה אטאידי רואה את ארלטי בביתו והם ממציאים למדלנה סיפור על נהיגה במונית אך אטאידי מבין שארלטי לא סתם מחפשת נואשות כובע ומגייס שוב את טימוטאו כדי למצוא את הכובע של ארלטי שיש בו כנראה משהו חשוב. טימוטאו דורש עוד כסף. מלאגטה בא למלון לדרוש את הכובע ממוניקה שמבינה שמלאגטה מאוהב באישה שדורשת את הכובע ומסתבר שניצלה את הכובע כדי לראות בחשאי את אוונרדו. תוך כדי כך דוגלס מופתע לראות את מלאגטה ומלאגטה מנצל את השיחה איתו כדי לנסות לדלות מידע על החשדות של אריק.

מוניקה מביאה למלאגטה את הכובע ושמה לב שיש בתוכו מעטפה ומבינה למה הכובע היה כל כך חשוב. מוניקה רוצה לסחוט כסף מבעלת הכובע בתמורה למסמכים, אך מלאגטה מציע לה את הכסף שלו שהיא לא יודעת שיש לו מהשוד ורוצה לנצל את הראיות בעצמו. הוא מגלה שמדובר בדו"ח של תאונה שבאמת נגרמה מחתיכת בלמים באוטו ומנצל את קשריו כדי לברר באיזה תיק מדובר שגם על כך נאלץ לשלם כסף ומגלה לתדהמתו שמדובר בתיק מותה של מירלה כשאריק היה הנאשם וחושב שיש לו פצצה ביד ומריה פיה שומעת אותו אומר פצצה.

ארלטי המומה שאין את מה שהכניסה לכובע ומריה פיה לא מבינה מה היא מחפשת ושהכובע ישן וגם מטיחה בה את חוסר הנימוס לבקש בחזרה כובע שנמכר. ארלטי בטוחה שהמסמכים בידי אטאידי ופונה אליו בביטחון מוחלט שהוא הוציא אותם מהכובע וכך אטאידי מבין שלא שרפה את הראיות כפי שאמרה אך כשארלטי מבינה שהמסמכים גם לא בידי אטאידי היא טוענת שמדובר במסמכים של הזהות המזויפת שלה כשעזבה ואת הראיות היא שרפה, אטאידי מקווה שהיא דוברת אמת ומסתבר שלמלאגטה יש פצצה שיכולה לסבך את אטאידי ואת ארלטי קשות.

אנטוניה אומרת לדומניקו כמה התרשמה כשבא במסוק לחסום את אגינאלדו ושכעת לא יוכל להיעזר במשאבים של אריק. דומניקו מספר על כך לאריק וגם על כך שבזכותו המפקח קיבל אותו בחזרה ואפילו לא חושד באיזה אמצעים השתמשו כי העיקר ההישג. ואריק מבין שכעת דומניקו לא יכול לעזור לו ומספר לו על החשדות שמעוררים אצלו סינתיה ומלאגטה בגלל קרבתם לז'וליו ואגינאלדו.

אנטוניה ודומיניקו חוקרים את השוד והמומים לגלות שהחבר של פרזדיס הוא טימוטאו ושלפי התמונה זה אכן האסיר המשוחרר. הם חושדים שהוא מעורב בשוד אך פרזדיס מסרבת להאמין שרימו אותה ומאמינה באהבתו של טימוטאו. אנטוניה ודומניקו חושדים שאולי רעולי הפנים שגייסו את ז'וליו ואגינאלדו הם קניבטי ומוניקה שאז היו חופשיים. בזמן שטימוטאו נחקר ומצליח למכור שהוא קורבן של השוד ולא יכולים לעצור אותו והורסים לקניבטי עוקץ וחושדים בו בפריצה שהוא מכחיש ואף דומניקו בסוף מזהיר אותו לגבי 40 מיליון דולר והם מקווים שקניבטי מעורב ושהוא יוביל אותם לשותף או השותפה לשוד. טימוטאו מצידו מודיע שלא יקנה בית בגלל האבטחה באזור ונפרד מפרזדיס ההמומה.

לאחר שנטליה מאכזבת את דון בדעה שלילית לגבי משפחתו הביולוגית טניה מצליחה לפתות אותו והם שוכבים. טניה מספרת זאת לסביני וטוענת שדון סתם ישתעשע איתה והיא תוכל לרגל בשבילה וגם חושפת את עניין משפחתו של דון וסביני מבהירה לה שלא תחלום להיות כלתה. סביני מעמידה פנים שרוצה לפייס בין המשפחות ומזמינה את משפחתו של דון לסעודה של שתי המשפחות אך מביאה לשם דיפלומטים שמדברים בצרפתים ומגישה דג נא כדי לגרום למשפחתו של דון לבייש אותו ותוך כדי גם טניה שופכת רעל למדלנה בטענה שהיא מביישת את דון. כריסטואבו נשבר כשסביני לועגת להם ולבסוף משפחתו של דון עוזבת אך דון אחריהם. דילסון רוצה ללמוד להיות אדון מכובד אך מדלנה טוענת שמספיק בן אחד שהוא לא כמוהם ובכל זאת דון מתעקש לממן לימודים לדילסון, אך כריסטואובו ומדלנה מסרבים לקבל כסף מדון. דון מוחה בפני סביני ומבין שהביכה את משפחתו בכוונה למרות שסביני מנסה לתרץ שזה צירוף מקרים.

טניה התככנית מציעה מצידה לגרום לכריסטואבו להיכשל בעבודה כדי להיות מפוטר וסביני אוהבת את הרעיון ומודה לטניה ונותנת לה מתנות. טניה מביאה לכריסטואבו שואב אבק לתיקון ותוך כדי כך שופכת רעל שהם מביישים את דון ולטובתו הם צריכים להתרחק ממנו. דון לעומת זאת רציני מאוד עם טניה וטניה חושבת שתוכל להנות משני העולמות ולהיות היורשת של סביני.

סביני באה לבית של מדלנה ומאשימה את מדלנה שנטשה את בנה ועכשיו אומרת שאיבדה אותו כי הוא עשיר. מדלנה זועמת על ההאשמה וסביני מסבירה באיזה מצב מצאה את דון. מדלנה מסבירה לה שדון הלך לאיבוד ואז מדלנה גם מספרת איך כריסטואובו אביו איבד אותו והיא אומרת איזה חוסר אחריות זה ומדלנה מספרת שבגלל זה עזבה את כריסטואבו והתגרשה ונראה שסביני משתכנעת אך מנסה לשכנע אותה שדון מאושר איתה והיו לו חיים נפלאים והוא לא זוכר את ילדותו במשפחתם וכאימא לטובתו היא צריכה להתרחק ממנו כדי שיחיה את החיים שיש לו, אך מדלנה מסרבת בתוקף להתרחק מדון.

מדלנה מספרת על הארוחה ועל טידיניו למריה פיה שדווקא שם היא מגלה רגישות ומבינה היטב את התרגיל של סביני. מריה פיה פוגשת את דון בחברה ומספרת את דאגתה להבדלי המעמדות. דון חושב שהיא כמו סביני, אך מריה פיה מבהירה שאומרת זאת בגלל מדלנה שמדלנה למעשה גידלה אותה ולא אימה והיא אישה מאוד טובה ולא מגיעה לה לסבול בגלל סביני ומבטיחה להגן עליה ודורשת מדון גם כן להגן על מדלנה שהיא אישה נפלאה.
 

tami129

New member
עזרה בלוח הזמנים

התאונה של מירלה היתה כשבבצ'י היתה בת שנתיים, מאז חלפו 13 שנים, בן כמה ז'וליו היום? כי בזמן התאונה הוא היה בבית חולים בגלל בעיה בלב.
מתי דון נאבד וסביני מצאה אותו? בטח יש שם סיפור מסריח, אפילו יותר מזה שהיא לא דיווחה לרשויות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ז'וליו היום לפחות בן 20 לא יודע בדיוק

ז'וליו כנראה בגילאי 20-30, כן כמה בדיוק לא יודע.

אני לא יודע אם בבצ'י הייתה בת שנתיים כי בבצ'י עוד זוכרת שביקשה מאימה להאט ובדרך כלל אנחנו לא זוכרים דברים לפני גיל שלוש ארבע או שזה אולי הדמיון במשולב למה שקראה מהתאונה? מצד שני בבצ'י עדיין בבית ספר אז היא עדיין קטינה ואם עברו 13 שנה זה הגיוני מאוד שהייתה בת שנתיים וגם הזיכרונות איך שבבצ'י גנבה דברים לחברות בבית ספר כבר היה כשהיא התייתמה מאם ולפי איך זה נראה זה היה עוד בבית ספר יסודי.

דון הוא הבן הבכור ודילסון היה לכל הפחות בן 3 כי הוא זוכר דברים הוא לא היה ממש תינוק, כך שדון נאבד כשהיה לפחות בן 5 ואכן כנראה יש משהו מסריח שעובדה שהיא לא רוצה לדבר עם ליז'יה על האימוץ ונראה שנעשה משהו לא חוקי, בעצם כבר שלא דיווחה לרשויות זה לא חוקי.
 

faery18

New member
66-67 המרדף אחרי אגינלדו היה מרתק ממש


אריק הכי שיחק אותה עם המסוק חח איך הוא ודומניקו נחתו ממש על הגשר מולו וסגרו עליו כשהניידות מאחוריו
ואיך שכל הדרך הוא זורק את השטרות מחלון המכונית עם דמעות בעיניים וכל האנשים רצים כדי לתפוס כמה שיותר ממש ריחמתי עליו חח כן בטלנובלה הזו קשה שלא לרחם על ה"פושעים" מאחר והם לא באמת כאלה. רק אנשים תמימים והרבה פעמים גם משעשעים
שנכלאו שנפלו קורבן לרעיון של מלאגטה המתוחכם שגם הוא בוא נודה, סוג של קורבן של אבא שלו הקרימינל שכל החיים דחף אותו להיות כמוהו כשעד לא מזמן הוא באמת היה אדם נורמטיבי שהתרחק מפשעים כמו מאש. זה יפה גם איך שהם לא מלשינים אחד על השני. איך שז'וליו לא אמר מילה ועכשיו גם אגינלדו הבטיח


ולא ייאמן שהכל התחיל מאי הבנה כשאגינלדו חשב שגילו את הדולרים שלו על הגג כשלמעשה סגרו את המלון וערכו חיפוש רק בגלל "הציור האבוד" למרות שבכלל לא מובן לי למה הם לקחו למלון שעד לא מזמן נשדד ציור כל כך יקר ועוד השותף שם את זה בכספת שגם אם עברה שידרוג עדיין זו אותה כספת וזה אותו מלון שנשדד
בסופו של דבר אגינלדו מחליט לברוח מעורר עוד חשדות ונדרלי נתפס ומאשר את המעורבות של אגינלדו בשוד בלית ברירה וזהו נראה שאגינלדו הגיע לסוף דרכו מבחינת השוד ועונשו
מסכנה סנדרה אלנה היא כולה בהיסטריה כי היא יודעת שהיא הבאה בתור
בעוד מלאגטה מנסה להרגיע אותה לא בהצלחה יתרה חח.. ועוד עכשיו נראה שהבת של מריאטה תלחם על הירושה ובכלל לא בטוח שהחצי של סנדרה אלנה יילך אלייה
אגב החלומות שלה על דונה מריאטה שנותנת לה רמזים על המצב הכלכלי המקרטע שלה מצמררים משהו חח


ועוד הערה לגבי אריק ולואיזה - אריק כן היה צריך לשתף אותה בכל פרטי הריב והתאונה של אישתו לשעבר גם אם קשה לו לדבר על זה, עכשיו היא אישתו. והיא לא הייתה צריכה להתחיל לחקור בעצמה מבלי לספר לו, גם אם הכוונות שלה טובות כדי לעזור לו. משהו שם באמון צריך להתחזק ביניהם
מקווה שכשאריק יגלה שלואיזה החליטה לחקור בעצמה, זה לא ייגמר ב




 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן מסכן אגינאלדו ובעצם לא מבין את הרעיון של מלאגטה

להיפטר מהכסף כדי לא להיתפס איתו, אז אם הכסף לא יהיה בידיו מספיק שאדם אחד רואה אותו משליך מהאוטו כדי שהוא עדיין ייתפס כשודד, וגם כשאגינאלדו נתפס הוא לא ניסה לטעון לחפותו, אז לא היה ברור בשביל מה להשליך את הכסף ועוד כשהמשטרה אחריו רואה אותו שופך את הכסף מהמכונית, כך שזה ממש לא משנה להיתפס עם הכסף או לזרוק אותו במרדף לעיני כל. מה שמדהים איך אנשים אוספים את הכסף כשאותנו תמיד מחנכים לא לקחת אבדה לעצמינו אלא להביא אותה למשטרה כדי להחזיר אותה לבעליה ומול ניידות משטרה אנשים במצב כלכלי קשה אוספים קשה שברור שמקורו לא חוקי אבל לפחות 10 מיליון דולר זה כל כך הרבה שלא היו מריבות על הדולרים.

נראה שכבר אין זכר למלון הישן ואריק השקיע באבטחה ובשיקום המוניטין ובכל מקרה נראה שלא מצאו מקום אחר לציור, העניין הוא שעל ראש הגנב בוער הכובע, אגינאלדו רק שמע מיליוני דולרים והחליט שמתכוונים לשלו. החלומות של מריאטה בהחלט יפים, מה גם שמריאטה הרוח כבר יודעת על הדולרים של השוד.

באמת מדהים שז'וליו ואגינאלדו בלי לתאם ביניהם אומרים שלא ידעו על המעורבות של השני בשוד ואפילו כשארלטי מזהירה את ז'וליו שעדות שקר עלולה לסבך אותו, הוא ממשיך לדבוק בגרסה שלא ידע על השתתפות אגינאלדו.

אריק בהחלט היה צריך לשתף את לואיזה ולואיזה את אריק בחקירה שלה, למרות שמובן שלואיזה חוששת שאריק יחשוב שהיא חושדת בו לאחר הסיפור הקודם וההאשמות של פדריניו. אם כי לא ברור מה לואיזה חושבת למצוא הרי הרי אריק זוכה כנראה מחמת הספק ולא מכך שהוכחה חפותו ואנחנו גם יודעים שהחומר האמיתי של החקירה בכלל אצל ארלטי ועכשיו אצל מדלנה, כך שיש רק את המידע שהאשים את בבצ'י, איך לואיזה יכולה למצוא משהו שלא מצאו בבית משפט. אבל ככה היא גילתה שפדריניו לא המציא שום דבר, ואריק באמת הואשם בהתחלה ואף האומנת של בבצ'י העידה נגדו, כך שלפחות לואיזה מבינה שלא מדובר בסתם פרנויה של פדריניו, אבל גם מכירה מספיק את אריק כדי לדעת שזה לא נכון.
 

faery18

New member
היה פשוט יותר הגיוני אם היה משליח את התיק

ולא מפזר את כל הדולרים מהחלון חחח אז המשטרה גם הייתה לוקחת מאותו אדם שהיה לוקח לעצמו את התיק כי הם ראו הכל מלמעלה או לפחות היו חוקרים. וככה הכסף לא היה הולך לבלי ישוב חחח.. עשרה מליון דולרים כבר לא יחזרו לפדריניו
עכשיו נותרו החלקים של סנדרה אלנה ומלאגטה
... מה שמסתתר מאחורי הרעיון של מלאגטה זה שלפחות היו רואים שהוא מוותר על הכסף ברגע האחרון. אבל לא נראה לי שמלאגטה התכוון שאגינלדו ישמיד את הכסף כמו שהוא בעצם עשה חח.. כי ככה לפחות הכסף גם היה חוזר לבעליו.

לגבי ז'וליו, דבר אחד זה לא להלשין למשטרה על אגינלדו לפני שנתפס. אבל מה הטעם להכחיש עכשיו את המעורבות שלו אחרי שעלו עליו? או לשחק אותה לא יודע. במיוחד בפני אמא שלו והדודות שלו. הרי ברור לכולם שאם לז'וליו היה חלק בשוד וגם לאגינלדו היה חלק בשוד אז הם היו שותפים מה גם שהם עובדים יחד וחברים טובים. מה הטעם להמשיך להכחיש?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עניין רעולי הפנים אולי יותר הגיוני

שבאו לכל אחד מהם בנפרד משכינסו אותם לפגישה כשהם עם פנים חשופות ורעולי הפנים מכסים את פניהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כל הסיפור התחיל ושימש את מלאגטה לשכנע את שותפיו לשוד

היא המוניטין של אריק שסוגר ומוכר כל מה שהוא קונה וזה מה שהחברה שלו עושה, אבל כשסביני רצתה למכור את המלון, הרי זה למכור זה לא שאריק התכוון להרוס את המלון ולבנות משהו אחר וגם הבעלים החדש זקוק לצוות, אז לכן לא ברור מדוע כדי למכור את המלון אריק היה צריך לסגור את המלון ולפטר את כולם שזה היה המניע העיקרי לשוד. אולי היה צריך באמת לסגור את המלון עד המכירה השנייה, אבל לא לפטר את כל הצוות כי סביר להניח שהקונה מאריק היה גם רוצה לנהל מלון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים 75-76 - העניינים מסתבכים

בעוד אריק חושד בסינתיה ובמלאגטה ומחליט לשמור על מלאגטה קרוב, אנטוניה עדיין בולעת את עניין רעולי הפנים וחושבת שמדובר במוניקה וקניבטי ששמעו את קוד הכספת מטימוטאו, למרות שקניבטי ומוניקה מסוכסכים, אנטוניה רוצה לחקור את מוניקה ומחליטה לפרסם תמונה שלה. המפקח לא אוהב את ההשערה והיא מתפרסמת רק על השוד בתחנת הדלק. מוניקה בדיוק עוזבת את המלון עם הכסף שקיבלה ממלאגטה וכשתמונתה מתפרסמת מזהים אותה בתור קטרינה וטניה ממהרת לדווח למשטרה, כעת העבודה של מוניקה במלון משכנעת את אנטוניה שהיא מעורבת בשוד. אבל אז מוטלת עוד פצצה אניבל מספר שהיא גרה בשכונה של ז'וליו עם אוונדרו וכעת אנטוניה חושבת שרעולי הפנים הם מוניקה ואוונדרו ומפרסמת גם תמונה שלו בדיוק כשאוונדרו מוצא את מוניקה והם מחליטים לברוח יחד, אך קודם מוניקה רוצה לראות את בנה.

מריאטה שוב מתגלה בחלום של סנדרה אלנה ואומרת שהיא שכחה את אימה שלה וסינתיה מסכימה וטוענת שהיא נוהגת בדיוק כמו הבת של מריאטה. למרות שסנדרה אלנה תומכת כלכלית באימה, סינתיה אומרת שבמקומה הייתה מביאה אותה למלון, אך סנדרה אלנה לא רוצה שאניבל יחיה על חשבונה. פדריניו חוגג סיום לתלמידיו כולל פרזדיס ומודה שסבל מאוד עם סנדרה אלנה.

בבצ'י מבקשת להעסיק מחדש את וונדרלי, אך אריק לא מוכן לתת דוגמא שלילית לעובדיו שאפשר לשקר כדי לכפות על אחרים ולמרות שעזר לוונדרלי להשתחרר מהכלא בתמורה לחשיפת האמת הוא לא מוכן לסלוח לו ולהעסיק אותו. עם זאת החגיגה של פדריניו מרגיעה קצת את האווירה בין העובדים שנהנים לשרת את פדריניו ואת תלמידיו.

איזבל מעמידה פנים שאין קליטה וזורקת את הטלפון וגם לואיזה לא מצליחה ליצור איתה קשר. אנטוניה מחליטה לללכת על אטאידי שהגיע למקום התאונה לפני אריק אך לואיזה לא רוצה שאריק ידע דרך מריה פיה על החקירה למרות שאנטוניה מבהירה שלא תהיה ברירה בסוף.

מלאגטה שולח דרך מריה פיה כסף לטימוטאו שרוצה לברוח ואומר שאם ייתפס יסגיר אותו ומריה פיה המומה לשמוע שאותו אסיר לשעבר הוא אביו של מלאגטה ומלאגטה שופך בפניה את הלב על כך שהוא לא נושא את שם משפחתו ואביו חיפש אותו רק כשרצה את עזרתו ונראה שלמרות ההתעקשות של מריה פיה על אריק היא משמשת אוזן קשבת ואשת סוד עבור מלאגטה.

העבודה של ז'וליו בסכנה כי בעל הקיוסק נאלץ למכור אותו, וגם עובדיו עוקצים אותו שזה מה שקורה כשמעסיקים גנבים אך הוא מבהיר שזה לא קשור והוא עשה כל מה שאפשר וכעת הוא מוכר את הקיוסק.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וגם אריק במקרה תופס טרמפ עם ארלטי

כשארלטי שומעת ששמו אריק ריביירו היא עושה תנועה חדה וגורמת לתאונה קלה ללא נפגעים, ואריק דווקא דואג לה. אבל כשאריק מדבר עם מלאגטה על בבצ'י היא נזכרת שמדובר באותה ילדה שהזיוף של מסמכי התאונה פגע בה.

כשאיזבל רואה ששוטרת מחפשת אותה היא גם יוצרת קשר עם אריק ונראה שהיא סוחטת אותו במשך שנים ומסתבר שהיא יודעת סוד רציני שגם מריה פיה מודעת לו וגם אריק וגם מריה פיה דואגים למה שאיזבל עלולה לחשוף.
 
למעלה