וואי ויוה כבר חפרו את הראש עם הטורקיות בפייסבוק שלהם

faery18

New member
וואי ויוה כבר חפרו את הראש עם הטורקיות בפייסבוק שלהם


https://www.facebook.com/vivatv.il/
נראה שהקמפיין התיקשורתי רץ ממש חזק..

על הקוריאניות והלטיניות מילה לא נשמע מהם, עושים טובה ששמים ימיי הולדת
של שחקנים והאמת לאחרונה גם את זה אני לא רואה. כשזה מגיע לטורקיות
פתאום הם מתעוררים. וזה עוד מבלי להזכיר את החוסר איזון שיש בויוה פלוס
בין כמות הטורקיות לכמות הקוריאניות שיש בערוץ
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם לא על הטורקיות אלא רק על הכלה מאיסטנבול

על מריאם לא כותבים רבע מילה חוץ משהתקצירים מתפרסמים. ועטרה מפורום וואלה כשהפורומים עבדו לזמן קצר כתבו ששחקני אישה המבוגרים והילדים קיבלו פרסים ואף מילה על הנושא, רק הכלה מאיסטנבול יוצאת מכל החורים, כנראה רוצים ממנה מה שהיה מבובה פראית בשנות ה-2000 שבשידור הראשון שלה חפרו בכל פינה על הבובה הפראית וגם עכשיו לפני העלייה שלה נטליה אורירו הוקלטה כאומרת שבובה פראית חוזרת כאילו זאת בשורה טובה ענקית. אז עכשיו הכלה מאיסטנבול יוצאת מכל חור בערוצים 12-13 בצנרת ובארץ נהדרת השם השתול מאיסטנבול דמיון לשם כי זאת סאטירה על הטורקיות בכלל. וקיבלתי וואטסאפ של חופשת מחלה לחודש שלם על כדי להשלים פרקים בכלה מאיסטנבול כשהרופא הוא פארוק כמו שם הדמות הראשית.
 

faery18

New member
הם כל פעם תופסים טרמפ על הטורקית התורנית ומפמפמים בלי הפסקה

בכל מקום אפשרי.
קודם זאת הייתה אמא עכשיו זה הכלה. די שקוף שזה קמפיין.
העניין הוא שכשזה בא גם מויוה חוסר האיזון עוד יותר בולט.
הם הרי אף פעם לא כותבים כלום על שום דבר פתאום שזה מגיע לטורקיות
הם מתעוררים משנת החורף
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בכל זאת אישה זה מאותו בית הפקה כמו אימא

וגם אימא וגם אישה מבוססות על תסריט יפני (רק לאימא יש גם גרסה קוריאנית) ועל אישה אין מעבר לתמונות עם פרסום התקצירים ועוד הצופים בחרדה שבאישה ישדרו רק את העונה הראשונה ויעשו הפסקה כמו עם אובססיה וונדטה שזה נראה שמה שיקרה, אבל לא מבהירים את העניין ובכל מקרה זה להיט אמיתי בטורקיה והם תפסו טרמפ דווקא על הכלה, אולי משום שבפתיח כתוב שזה מבוסס על סיפור אמיתי.

בימי הולדת יש לציין שאין אפליות, לפחות זה.

אבל לאור העובדה שאוהבי הטורקיות כל הפייסבוק בוכים על כך שאין פרקים טורקיים של ויוה פלוס ביום חמישי בעוד אוהבי הקוריאניות רק מוחים על השידורים החוזרים כי בקוריאניות אין משבצת מיוחדת לכך והשידורים החוזרים הם על חשבון חדשות, אבל עדיין ויוה מרגישה העדפה כלפי הז'אנר הטורקי לאור הלובי הצעקני והבכייני שלהם בפייסבוק.
 

Renat Zeitune

New member
זאת הגזמה פראית מה שעושים מהכלה מאיסטנבול

והלוואי זה היה רק ויוה אבל הרבה אנשים מכורים אליה ומאבדים פרופורציה. אחת נסעה לטורקיה כדי להיות בבית של הראשיים. זה כבר עובר את גבול טעם הטוב ורק בגלל זה הסדרה הזאת נמאסה עליי רק מלשמוע עליה. הרבה נשים משוות את הבעלים שלהן לפארוק. מבלבלים בין בדיה למציאות. גם סבאש ממריאם הוא אחלה גבר ויותר חתיך מפארוק ואין לי אובססיה אליו. ובכלל מה הקטע להיות מכור לסדרה מסויימת ולדמויות שלה? אני כבר מזמן התגברתי על ההתמכרות הזאת שראיתי את כל ויוה בתקופת התיכון והייתי מעריצה אובססיבית לסבסטיאן רולי וכיום כבר לא מעריצה פנאטית שלו בניגוד לאנשים שמעריצים פנאטיים כמו את בנחמין רוחאס, אריקה בואנפיל, אנריקה איגלסיאס, פרננדו קולונגה ועוד שעושים ממנו אידיאליזציה. זה משהו ילדותי בעיניי ההערצה מסוג סגידה שלא מאפשרים ביקורת עליו גם אם היא ביקורת בונה כי בעיניהם זה אסור כאילו הם אלוהים. אני אין לי בעיה להעביר ביקורת על סבסטיאן כשצריך כמו כשהיה לו את הלוק המזעזע או כשבהתחלה שיחק מזעזע כרודף שמלות בטלנובלה שלו עם מאייטה והסיפור שלו היה משעמם עם מאייטה ואפס כימיה או הדמויות הגרועות שלו מאז הקטור ברובי שנתנו לו ראשי היה מתעלל מינית וכוחנית פרט לישר ללב, עולם של חיות פרא ואהבות אמיתיות. בתשוקות לא מחשיבה כי לא היה ראשי למרות שכסנטיאגו היה פחות גרוע מהקטור. באנה כפול שלוש אהבתי יותר את התפקיד המאתגר שלו כשני אישיות למרות ששם התחברתי יותר לרמירו של דוד זפדה.
&nbsp
אין אף מילה על הלטיניות ודחפו ספרדית מספרד שגם מדבר על מוסלמים.
&nbsp
אגב יש שם תגובות של אוהבי טורקיות ששוב אומרות ספרדיות לא מעניין, עבר זמנן, כשרואים טורקיות כבר לא רואים לטיניות. טוב שלא עוד שנייה רוצים להשתלט גם על ויוה הרגיל. ומה כל כך מיוחד בטורקיות שאין בלטיניות? יש פשע, מאפיות ועולם תחתון או רומנטיקה שזה מה שהיה בלטיניות ומאסו מהן ובכל זאת יש את התכונות האלה בכלה מאיסטנבול. אמא הייתה לגמרי מיוחדת אז אני מבינה את ההצלחה שלה אבל לא מבינה את ההתלהבות בהכלה מאיסטנבול אם היא בדיוק הקלאסיות הלטיניות. היא גם מזכירה בעלילה את אדמה פראית עם חמה מהגיהנום וכלה לא רצויה בעינייה. בעבר באמת היו טורקיות טובות אבל לא היה רעש סביבן כמו עם הכלה מאיסטנבול.
&nbsp
מצד שני יש מנגד שטוענים שטורקיה שונאת אותנו ואני לא רואה קשר בין השניים כי גם ארגנטינה היו מקרי אנטישמיות ומנהיגה מושחתת שונאת ישראל שטייחה פיגוע טרור בשגרירות ישראל בבואנוס איירס וזה לא הפריע לאף אחד לראות סדרות מארגנטינה כמו בובה פראית, חיים שלי, המורדים, אספרנסה, פינת אור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לגבי השנאה זה פשוט כי נשיא טורקיה תומך בהתלהבות באויבינו

אני עוד זוכר את הראיון איתו בתוכנית עובדה, שהוא דיבר רק על מה שאנחנו עושים וכאילו החמאס הם צדיקים גמורים וישראל סתם ככה נכנסת לעזה. אם כי אני לא בטוח שבתחרות שנאת ישראל בין ארדואן לגדעון לוי ארדואן יינצח. עם כי לגבי טורקיה גם וונצואלה מאז צ'אבס היא לגמרי בצד של אויבינו ואולי גם ניתקו יחסים וויוה גם אם היו רוצים לא יכולים לרכוש מוונצואלה. אבל עם טורקיה זה נראה קצת יותר חריף כי זה הרבה מעבר להצבעות נגדינו באו"ם ומלא שכולם תמכו באבו מאזן וערפאת, אבל ארדואן תומך בחמאס. אני לא מוותר על אף טורקית בגלל סיבות פוליטיות ולא מחרים ומתייחס לכל סדרה לגופה וגם לא חושב שחברות ההפקה הטורקיות בקשר כלשהו עם הממשל. גם ארדואן ניצח רק בזכות הפיצול בין היריבים שלו שלא התאחדו נגדו ויש הרבה בטורקיה שמתנגדים לו.

לגבי התגובות של אוהבי הטורקיות, ההתנשאות הזאת באמת מאוסה, אם כי חוץ מעם הברזילאית השוד הגדול ההיצע של ויוה בספרדית לא משהו עכשיו.

גם השוואת הבעל לפארוק נראית מגוכחת, אגב את משבצת הנוער של רבלדה ובבובה פראית בסיבוב הקודם שבין לבין הייתה דמות של ווייוי דמות מצוירת על המסך בין הסדרות לפניהן ואחריהן שאחת מהיציאות שלה הייתה שהיא אומרת לאבא שלה שאם הוא ימשיך להתייחס אליה כמו שפדריקו מתייחס לאיבו הוא יגמור כמו דמיאן לאחר שיחה עם פבלו, אבל זה צחוקים, למרות שבובה פראית הייתה להיט גם בפעם השנייה ששודרה בויוה ופעם שלישית בישראל. אה אם אני כבר משווה לבובה פראית אז עוד לפני שהיא הסתיימה בויוה היא התחילה בקצב של שני פרקים לשבוע בערוץ 22 תחת חברת טלעד, אז האם השיגעון הזה יגיע לכך שהכלה מאיסטנבול תשודר בערוץ מסחרי?
 

faery18

New member
גם אם מדובר בסדרות מוצלחות זה לא מצדיק את העיסוק האובססיבי

רק בז'אנר הזה גם לז'אנרים אחרים יש דברים מוצלחים. ושיפסיקו לנסות למכור לנו שזה סוחף את כל המדינה יותר מכל ז'אנר אחר כי זה פשוט לא נכון. יש קהילה גדולה מאוד עם שורשים טורקיים הם מהווים את רוב הצופים. ואני באמת לא אתפלא אם בקרוב הטורקיות יגלשו גם לויוה הרגיל. נראה שלויוה קל לשכוח איזה טלנובלות בנו את הערוץ. ויוה פשוט צריכים להחזיר הכל לפרופורציות
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם כבר ספרד מפיקה סדרה על מוסלמים בספרד

נראה שתיכף גם יופקו טלנובלות שהדמויות הראשיות בהן הם מוסלמים בארגנטינה או אפילו בארה"ב של טלמונדו, יהיה גדול מוסלמים אמריקאים שמדברים ספרדית. אבל זה לא טורקים, והשם פארוק הוא במקרה סביר להניח שמדובר בערבים או פקיסטנים. אבל נראה שהנושא נכנס חזק גם עם החזרה הצפויה של האחד שעדיין אין מידע רשמי בפייסבוק של ויוה בנושא שזה גם על ברזילאים עם שורשים ממרוקו ושילוב של צילומים במרוקו וברזיל.
 

elall

Member
מנהל
הברזילאים עושים עכשיו טלנובלה על פליטים סוריים בברזיל


כתבתי על זה לפני כמה חודשים, עוד מעט אכתוב עדכונים חדשים.
 

faery18

New member
כן המחליפה של מראה של החיים אבל זה מוזר כי

הטלנובלה שציינת דווקא יותר אופיינית לרצועה של תשע והשומר השביעי למשל היה מתאים יותר לשדר ברצועה של שש. סגנון הטלנובלות לא תואם את סגנון הרצועות
מצד שני עצם העובדה שהשומר השביעי זה בפריים טיים מגביר את הסיכוי שהיא תופץ:]
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כאילו ויוה קראו אותנו ועכשיו פרסמו על פופ קוריאני

 

faery18

New member
יו נראה לי הם באמת קראו את זה


יותר נכון מנהלת הערוץ/אתר. האמת לא פעם ראשונה שמרגיש לי שהיא קוראת גם פה.
טוב לדעת, כי אם הפורומים שם קרסו שוב בפעם המי יודע כמה טוב שהם יהיו ערים גם לדיעות וביקוש במקומות אחרים:]
 

Renat Zeitune

New member
פירגנתי להם

וגם כתבתי שיקדישו גם לז'אנר המקסיקני ולכוכביה שעשו את ויוה כמו פרננדו קולונגה וגבריאלה ספניק ועל הדרך הודעתי על המקרה העצוב של יוצר הלהיטים הקולומביאנים, קפה בניחוח אישה ואני בטי המכוערת שנפטר מהתקף לב.
 

Renat Zeitune

New member
על הארגנטינאיות במיוחד נוער כמו המורדים, כמעט מלאכים

אספרנסה ובזמנו בובה פראית עשו רעש וכנראה זה היה בזכות היחצנות של יאיר דורי שעשו רעש סביב פקונדו ארנה, נטליה אוריירו, לאלי אספוסיטו ועל המקסיקניות בגודל כזה אפילו לא על המתחזה שהצליחה ברחבי העולם או רובי המוצלחת. בזמנו הארגנטינאיות יותר שלטו בויוה ואני זוכרת שבפורום הזה כשהיה פעיל כולם ביקרו את הטלנובלות המקסיקניות ואמרו שזה זבל והעדיפו את הארגנטינאיות יותר גם הייתה מלחמה בין רבלדה הגרסה המקסיקנית למורדים הגרסה הארגנטינאית והיו הרבה שבאו לפורום רבלדה אוהבי המורדים וירדו על הגרסה המקסיקנית. המקסיקניות מעולם לא זכו לרעש כמו הארגנטינאיות והטורקיות וגם כתבתי פה נראה לי שאחד המתמודדים מהמירוץ למיליון הביע זלזול בז'אנר כאשר הגיעו למקסיקו וזה לא היה ככה כשהגיעו לארגנטינה ואפילו הייתה התלהבות כי פגשו את פליפה קולומבו אם אני לא טועה.
 
למעלה