אישה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 55 - מסתבר שסארפ חושב שבהאר והילדים מתים

חשבתי שהוא איבד את הזיכרון ולכן נקרא אלפ, מסתבר שזה יותר חמור, סארפ נותן לנהג כסף למונית והנהג מדווח לסואט, סארפ מגיע לבית הקברות ומסתבר שיש קברים של בהאר, ניסאן ודורוק שלכאורה מתו ב-2013 וסארפ מבכה אותם, לכן הוא לא חזר למשפחתו. פיריל וסארפ/אלפ יושבים לאכול עם סואט ומסתבר שבחלק מהמזן הזה סארפ היה בארה"ב ופיריל רצתה שיישאר שם, אך סארפ הרגיש לא נוח והחליט לחזור לאיסטנבול, סואט ופיריל מנסה לשכנע את אלפ (סארפ) לחזור לארה"ב אך הוא מרגיש צורך להישאר בטורקיה. כשפיריל וסואט נשארים לבד סואט מוחה על כך שחזרו ושזה מסוכן בשבילם ופיריל לא יכולה לישון מאז ששמעה שז'ולידה נתקלה בבהאר ובילדים, ושואלת אם זה ייתכן וסואט לא חושב כי ז'ולידה ראתה את בהאר רק פעם אחת וגם זה כשהייתה שיכורה אז הם מקווים שהיא התבלבלה. מסתבר שגם לסארפ ופיריל יש ילד.

אנוור מסתכל על הרשימה ושבור מזה שלא יכול לקנות כלום וחוזר הביתה והילדים מבקשים ללכת לג'יידה ודורוק מבקש גלידה שאנוור לא יכול לתת לו, כשהילדים הולכים הוא מספר לבהאר שלא יכל לשלם על כלום כי שירין שילמה בכסף שלו על הקורס, ובוכה שלא יכול לקנות כלום לנכדים שלו ובהאר צוחקת ומסבירה שהרבה אנשים אין להם מה לאכול ומספרת איך כשביקרו אותם לראשונה דורוק הופתע מצנצנת הכסף שהייתה להאטיג'ה כי מעולם לא היה להם כסף בבית וכל הכסף הושקע במצרכים שלהם ומסתבר שגם בהאר קיבלה משכורת אז הסתדר.

האטיג'ה מתעמתת עם שירין ומטיחה בה את האדם שאינו רופא שהיא הציגה לה כדי שיישקר לה ומטיחה בה שלא סובלת את האושר של אחרים ולכן גם לא סבלה את קיומה של בהאר והאושר שלה. היא באה עם סכין לשירין ומבהילה אותה, אך נותנת לשירין את הסכין ואומרת שאם היא רוצה להתאבד שתתאבד ושלא תעצור את עצמה. שירין כמובן לא מתאבדת והאטיג'ה מטיחה בה שידעה שהיא לא מסוגלת וז'אלה צדקה שגם הניסיונות הקודמים היו הצגה והיא ידעה שיצילו אותה והיא דקרה את עצמה בכוונה ולא בהצגה כשהיא אז חתכה את הוורידים ומדוע עשתה את זה. שירין מתרצת את זה שפחדה לאבד אותה שבהאר גזלה ממנה את סארפ ועכשיו את אביה שהמשפחה שלו כעת בהאר והוא נמצא לצידה ברגעים הקשים שלה וגם לא עם האטיג'ה והיא פחדה שבהאר תגזול ממנה גם אותה. האטיג'ה אומרת שהיא לא מתביישת לדבר איתה על סארפ וגם לא התביישה להסתכל לילדיו בפנים. האטיג'ה טוענת שקודם שאלה מה עשתה שיש לה בעיות עם הילדה שלה וכעת היא שואלת במה היא חטאה שיש לה בת כזאת. למחרת שירין באה לאכול ואימא שלה לא הכינה תה ובמקרר אין ביצים, אך האטיג'ה אוכלת ביצים.

בעוד סארפ חושב על האובדן ועל משפחתו החדשה שהוא נמצא עם פיריל ובנם בהאר נענקת מכאבים בגלל מחלתה. ז'אלה מספרת למוסה שבהאר התחילה לסבול כאבים וזאת תופעת לוואי של התרופה וכעת הכאבים רק התגברו והיא זקוקה בדחיפות למוח עצם והחדשות הרעות לא נגמרות, מוח העצם של האטיג'ה לא מתאים לבהאר, והיה סיכוי קלוש שיתאים בהתחלה אך היא לא אמרה לבהאר. ז'אלה מבהירה שהיא לא מתייאשת כי להשיג מוח עצם לא קשה כמו פעם. מוסה מזכיר את שירין וז'אלה מבהירה שלא תוותר לה ותחכה שהשפעת התרופה שתחלוף ומבינה ששירין לא באמת לוקחת את התרופה אלא בדקה באינטרנט באיזה מצב לא תורמים מוח עצם ומוסה מסכים שהאפשרות הזאת קיימת.

היקמט בא לבקר את ג'יידה והיא מבהירה שלא תחזור אליו והוא מבהיר שהוא בא לחייט שלו ובא לבית של בהאר לחפש את אנוור. בהאר שולחת את הילדים לחדר שלא ישמעו את השיחה. היקמט מציע מספר שהם עברו בגללו והם טוענים שלא אך הוא מספר שהוא זה שחשף את השקרים של שירין. הוא מציע שאנוור יהיה החייט שלו ואנוור מבהיר שהמכונה נשארה בבית ואישתו החליפה מנעול ולא נותנת להיכנס, כשמקודם אמרו שהאטיג'ה לא גירשה אותו. היקמט מציע לקנות מכונה חדשה אך אנוור טוען שקשור מאוד למכונה שלו והיקמט טוען שהמכונה יקרה מאישתו ואנוור מבהיר שאין מקום להשוואה בכלל והוא אוהב את האטיג'ה.

היקמט שואל את אנוור לגבי ג'יידה ואנוור מבהיר שהיא לא רוצה לחזור אליו והיקמט כועס. בהאר מבקשת ממנו להירגע ולא להפחיד את הילדים. היקמט מבקש את עזרת בהאר בטענה שג'יידה סומכת עליה והוא מבהיר שג'יידה סומכת עליה כי היא רוצה את טובתה ולכן היא לא תעשה זאת כי היא לא רוצה שג'יידה תחזור אליו והוא מאיים שהיא רוצה למות, והיא אומרת שבדיוק בגלל זה בגלל שהוא מאיים, שהיא לא רוצה שילדיה יגדלו בסביבה שמכים נשים. היקמט אומר שהבעיה של ג'יידה היא לא המכות אלא היא רוצה שיתחתן איתה ובהאר מזכירה את כל הפעמים שהכה את ג'יידה ולכן לא רוצה שתחזור אליו גם היא עלולה למות ואז מתחילה לצחוק והיקמט לא מבין את הצחוק ובהאר מסבירה שאמרה שגם אם תמות, והיקמט לא מבין מה מצחיק בזה ובהאר אומרת שהיא הרי חולה והיקמט חושב שהיא יצאה מדעתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 56 - האטיג'ה מתמסרת למשפחתה של בהאר

היא זועמת על שירין על השקר של הפסיכיאטר ובבוקר מכינה בורקס בשר ועוגת גזר אך מבהירה לשירין שזה לא בשבילה אלא בשביל בהאר ואומרת לשירין שתבשל בעצמה וכשהיא מבקשת כסף להזמנה מבחוץ היא טוענת שאין לה כסף. היא מפתיעה את בהאר ואנוור ואנוור בטוח שהיא באה לשכנע אותו לחזור. האטיג'ה מכינה עלי גפן ממולאים לנכדים ובהאר מתעקשת להכין גם כן, והאטיג'ה אומרת שרוצה שתתעייף ובהאר מתייחסת בחשדנות וכשהאטיג'ה מפצירה בהם לחזור בהאר מבהירה שלא תחזור למקום שמהווה סכנה לילדיה. גם אנוור מתעקש להישאר ומזכיר את החשד של האטיג'ה שפגע בו.

הילדים שמחים על הבילוי המשותף עם האטיג'ה ואנוור מופתע כששירין מתקשרת להאטיג'ה ושואלת איפה היא והאטיג'ה מדברת אליה לראשונה תוך כדי זלזול ומתעקשת להישאר עם המשפחה והילדים מאושרים מהבילוי שבילו עם הסבתא. אנוור מופתע מהאטיג'ה לא מהביקור ולא מהבקשה לחזור אל איך שדיברה לשירין בטלפון ושניהם מבינים ששירין נתפסה בעוד משהו, אך גם בטוחים שבסוף האטיג'ה תסלח לה כי אהבה כזאת כמו של האטיג'ה לשירין תסלח הכול, בהאר לא מסוגלת להבין זאת, אך בטוחה שכך יהיה.

סואט מזמן את מונור אליו ודורש ממנו הסבר על איך זה שז'ולידה ראתה את בהאר והילדים ומונור טוען שזה לא ייתכן, אך סואט דורש דווקא ממנו הסבר, האם ייתכן שמונור נשלח לרצוח אותם כדי לפנות את הדרך לפיריל או שאולי מונור הטעה אותם לגבי מותם וכך סארפ/אלפ ופיריל בנו משפחה לא חוקית כי הרי בהאר וסארפ מעולם לא התגרשו כך שהנישואים הראשונים קובעים, כך שמכיוון שבהאר בחיים וסארפ הוא בעלה אז פיריל וסארפ הם למעשה לא נשואים.

המשפחה מתארגנת לפיקניק שאריף הבטיח לבהאר והילדים וגם יליז תבוא איתם, אך בלי ילדיה שילכו למשחק עם בעלה. דורוק מבקש להזמין גם את ג'יידה, אך בהאר מבהירה שזאת החלטה של אריף וזה לא מנומס להזמין עוד אנשים בלי לשאול אותו.

מוסה וז'אלה מדברים עם האימהות שלהם שחשבו שהזמינו אותם בגלל עוד ילד בדרך והן המומות שהם מבקשים להתגרש. מוסה מבהיר שהוא לא מעוניין אלא רק ז'אלה וז'אלה אומרת שנמאס לה ממוסה והן המומות שמפרקים נישואים לא בגלל מריבה או משהו רציני. ואימו של מוסה מזכירה שז'אלה אפילו לא אפתה עוגה ליריד בבית ספר ושמוסה תמיד נשאר עם בנו וז'אלה מוחה על שהלשין לאימו כל מה שקרה בבית ואימה של ז'אלה מוחה בטענה שז'אלה עובדת קשה ומשלמת את החוב של הבית ומוסה עוקץ אותה על ההלשנה. בורה עד למריבה ולמחרת מראה לז'אלה ציור שנראה לה יפה והציור הוא שלו של ז'אלה, של מוסה ושל הסבתות שלו וז'אלה שואלת מדוע הוא לא צייר להם פיות, והוא אומר שכדי שלא תריבו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 57 - מסתבר שלסארפ ולפיריל יש תאומים

אמנם זה היה ברור לאור שפיריל אמרה ילדים, אבל במיטה ראיתי רק ילד אחד, כנראה לא מצאו תאומים אמיתיים לסדרה. סואט מציג למשפחה את נכדיו וכך מסתבר שסואט הוא אביה של פיריל והמסיבה נחגגת בפאר והדר ואז פיריל מבקשת לדבר עם אביה והמומה לשמוע שמי ששיקר זו לא ז'ולידה אלא מונור וז'ולידה באמת ראתה את בהאר והילדים והם באמת בחיים, פיריל המומה.

האטיג'ה מעירה את שירין ודורשת לדעת איפה הצמידים שלה, שירין מתעקשת שלא לקחה אותם, אך האטיג'ה מאשימה אותה בעקשנות, עד שז'אלה מגיעה ומבקשת לדבר עם שתיהן ומספרת שמצבה של בהאר מחמיר ומוח העצם של האטיג'ה לא מתאים ומפצירה בשירין לעשות את הבדיקה כי בטח השפעת התרופה כבר עברה ושירין מסרבת בטענה שתלויים בה כדי להציל את בהאר, אך מתייחסים אליה רע והאטיג'ה מספרת לז'אלה על הפסיכיאטר המזויף ששירין שכרה כדי לרמות אותם, האטיג'ה מבהירה לשירין שאם לא תיבדק היא תגרש אותה מהבית וז'אלה אומרת לה באוזן שאם לא תיבדק לא יהיה הבדל בינה לבין רוצח. שירין מתנה את הבדיקה בכך שהאטיג'ה תתנצל על ההאשמה בגניבת הצמידים, והאטיג'ה מבהירה שתמיד שמה אותם שם ומוצאת אותם במגירה שהיו מכוסות במשהו והפעם שירין באמת לא הייתה אשמה.

דורוק מעיר את ג'יידה מוקדם בבוקר ומזמין אותה לפיקניק ולמרות שהיא עייפה כשבהאר אומרת שתסרב היא מסכימה לבוא לפיקניק. בהאר מתנצלת לפני אריף שגיידה הוזמנה ללא רשות ואריף מבין שדורוק דלוק על ג'יידה ומסכים. אז מתגלה שיש רק המכונית של אריף כי יליז באה בלי האוטו ובהאר וחברותיה יושבות מאחור עם הילדים על הידיים ואנוור נוסע לצד אריף מקדימה. דורוק גם אומר שג'יידה יפה יותר מדודה יליז ויליז מוחה שלג'יידה הוא לא קורה דודה והן ממשיכות לעקוץ זו את זו גם במהלך הנסיעה וגם במהלך הפיקניק כשצריך לארגן את הדברים עד שבהאר מפצירה בהן להפסיק לריב.

פייאמי מברר כשג'יידה יוצאת ומדווח על הפיקניק להיקמט שמצטרף אליהם עם אנשיו כדי להיות עם ג'יידה שעדיין דוחה אותו, אך כבר מקנא ליליז שמבהירה שהיא נשואה וכך כך גם היקמט. בכל זאת אנוור מתעקש להזמין את היקמט אליהם לשולחן לאחר כל הפעמים שעזר להם והיקמט מצטרף והם יושבים ביחד ויליז מציע לו קולה שנשפכת עליו והיא מנגבת וג'יידה עושה סצינת קנאה ויליז מבקשת מבהאר להבהיר לג'יידה שהיא אישה נשואה.

ג'יידה שומעת בשורות טובות שתוכל לבלות חודש עם בנה כי אימה צריכה לנסוע לחודש למעיינות לטיפול ואחותה תביא לה את בנה שאימה ואחותה ניתקו איתה קשר בגלל המקצוע שלה ולא ראתה את בנה עדיין. היא מאושרת מכך ודורוק עצוב וכששואלים על מה הוא עצוב הוא אומר ששמע שסבתות יכולות לקחת את הילדים מהאימהות שלהם, בהאר ואנוור מצטערים שאלה המחשבות שעולות לו בראש ומבהירים לו שסבאתו לא תעשה את זה ולא תיקח אותו מאימו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 58 - פיריל לא רוצה לשקר לסארפ

היא באה אל אביה בהיסטריה ומחפשת את ז'ולידה כי גם לאלפ יש כסף והוא יכול להוציא ממנה מידע על בהאר והילדים. היא המומה לגלות שהיא בבית אביה. סואט מבהיר שהם לא מאהבים והוא הביא אותה כדי שלא תדבר עם סארפ על בהאר. פיריל מבהירה שיש לה יסורי מצפון מאז שגילתה שבהאר והילדים בחיים והיא רוצה לשקר לאלפ ורוצה לספר לו. סואט מבהיר שזה ייסכן אותם הרבה מעבר למשפחה שתאבד והיא חושבת שאלפ ימצא פתרון, אך סואט מבהיר כמה זה מסוכן בשבילם וטוען שאלפ יחשוב שהיא יזמה את השקר, פיריל לא יודעת מה לעשות.

ז'אלה מדברת עם הפסיכיאטר האמיתי של שירין ומספרת ששירין אבדה על המשפחה עם סיפור ההתאבדות והפסיכיאטר מבהיר שהתאבדות היא בהחלט אופציה בעבור שירין והוא רושם תרופות כדי לטפל בזה, ובאופן אירוני הרופא המזויף אמר דברים דומים לאלה שהוא רצה לספר למשפחה.

האטיג'ה תובעת משירין לבוא לבדיקה ומחכה לה במשך כל היום שתעשה את בדיקת הדם ובסוף מתברר ששירין עשתה את הבדיקה והאטיג'ה מודה לה. שירין באה לאנוור אך הוא דוחה אותה ולא רוצה לראות אותה, הוא מבהיר שהאטיג'ה סיפרה על הבדיקה שעשתה ושלא תצפה לפרס על שעשתה מה שהייתה חייבת.

ג'יידה מכינה את החדר וקונה צעצועים לבנה ומתרגשת שלראשונה תבלה עם בנה בן השש, אבל הכול מתמוטט כשאימה ואחותה חוזרות בהן והילד יישאר עם הדודה כי הן לא רוצות להשאיר אותו עם שרלילה. ג'יידה בהיסטריה בוכה ושותה ואנוור מנסה לתמוך בה. יוסוף מספר שהיא חתמה על שטרות חוב כדי לקנות דברים לבנה ושקעה בחובות ובהאר ומשפחתה מצטערים בשבילה. בדיוק בנסיבות האלה שירין מגיעה ורואה את ג'יידה שבורה ואת אנוור מנסה לנחם אותה.

בהאר נפגשת בגן של דורוק עם מוסה שלוקח את בורה ובהאר ששכחה שזה יום הפארק ומוסה מספר לה שהגננת אמרה שכבר לא צריכים ימי פארק כי דורוק ובורה הם כבר חברים טובים. מוסה גם שופך את הלב בפני בהאר ומספר לה על רצונה של ז'אלה להתגרש ושהם מתגרשים והוא יצטרך לעבור דירה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 59 - פיריל מנסה את סארפ/אלפ

ואומרת לו שחלמה שאישתו בהאר וילדיו בחיים ותהתה מה הוא ייעשה במקרה כזה. אלפ מוחה על השאלה המרומזת איזו משפחה הוא יעדיף ומאשים את פיריל שהיא לא מסתפקת שיש לה אותו ואת הילדים והיא רוצה גם את העבר שלו שהיא תמיד חייבת להתחרות והעבר שלו שייך לו. מה שמראה שסארפ משוכנע לגמרי במותה של משפחתו והחלום של פיריל נראה לו הזוי לגמרי. הוא גם מבין שהוא נשאל אם עדיין אוהב את בהאר, ומההתפרצות של אלפ, נראה לפיריל שכן, והיא מתנצלת ולא מספרת לסארפ שזה לא היה חלום אלא המציאות.

שירין מספרת להאטיג'ה על הדחייה של אביה וטוענת שנראה שבהאר היא רק התירוץ ואנוור רוצה להיות עם ג'יידה. אחר כך באה שכנה רכלנית ומסתבר שנפוץ שמועות שאנוור עזב את האטיג'ה לטובת מופקרת שביקרה בבית והאטיג'ה מספרת שאנוור הלך לדאוג לבתה השנייה מגבר אחר, אך הרכלנית לא מעוניית בסיפור וכבר אומרת כמה אנוור אצילי שדואג לבת של אישתו מגבר אחר כאילו האטיג'ה בגדה בו והאטיג'ה מוחה על הרכילויות ומספרת שגם לגבי אותה שכנה היה סיפורים שבעלה בילה את ימיו האחרונים לצד אישה אחרת והיא כיבדה את זה ומעולם לא הטיחה בה את זה, אך מאשימה את אנוור ברכילויות עליהם.

שירין אומרת שנראה מה יהיה אם מוח העצם שלה יתאים ואומרת שזה תלוי במצב רוח שלה אולי תתרום ואולי לא. האטיג'ה המומה ובבוקר אומרת לשירין שאם מוח העצם שלה יתאים לבהאר ולא תתרום היא לא תקבל את ברכתה והיא יכולה לשכוח שיש לה אימא.

בהאר מארגנת את הדברים וצריכה להתקשר למישהו ששמור בטלפון והיא מבקשת עזרה מניסאן וניסאן מחפשת את המספר אך לוחצת בטעות על האישה ההיא ומתקשרת ואישה זרה עונה לה ובהאר מספרת שהיא אישתו של סארפ ושואלת מי היא? האישה מספרת שהיא לא מכירה אותה ונמאס לה לקבל טלפונים כאלה ומספרת שהיא רכשה את המספר הזה לא מזמן ולא יודעת למי היה שייך.

ג'יידה שבורה ושרה שיכורה ושוכחת מילים בשיר ומעצבנת את הלקוחות שלועגים לה והיא מנסה להישאר על הבמה אך אף אחד לא נהנה מהבמה ולבסוף היא מגורשת משם במכות. היקמט בדיוק מגיע ותומך בג'יידה ושואל מי הכה אותה והיא מספרת שזה הבעלים של המקום והיקמט מורה לאנשיו להחריב את המקום והם מתפרצים ומתחילים באלימות. היקמט לוקח את ג'יידה לביתה והיא מספרת איך ברגע האחרון אימה החליטה לקחת את בנה למעיינות גם כן כדי לא להשאיר אותו עם שרלילה שזה מה שהיא מבחינתם והיקמט מנחם את ג'יידה ותומך בה.

מוסה מספר לז'אלה שרכש לעצמו בית וגם הכין חדר לבורה ונראה לו שהבית נהדר אבל מבקש מז'אלה לבקר ולחוות דעה כי היא לא מבין וז'אלה אומרת שזה לא נכון ולועגת לאיך שמוסה ניסה לבחור להם בית כזוג צעיר והבית היה עלוב ומאוד לא מתאים לזוג טרי.
 
למעלה