מריאם

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 23 - בורג'ו וגוצ'לו מגלים מה שגילה אבא של מריאם

גוצ'לו נכנס לחדר שבו בורג'ו חוקרת את התאונה ומודה לה על החקירה שלו ואז הם מסתכלים על דו"ח התאונה וגוצ'לו אומר שמריאם וסבינץ' קצת דומות, שסבינץ' הייתה נדיבה מאוד, אבל כשהרגיזו אותה הייתה סוערת מאוד וזה ההבדל בינה לבין מריאם ובורג'ו מעריכה שגם מריאם לא תוכל להתאפק עוד הרבה זמן. הוא מעלה זיכרון איך הביא מתנה לסבינץ' והיא המשיכה ללבוש אותה בין אם בשביל שירגיש טוב ובין אם מצא חן בעיניה. הם משחזרים את ראיות התאונה ורואים שמריאם הייתה פצועה במצח מהשמשה ואז זה נראה פחות הגיוני שהנהג היה לצד השמשה ואז בורג'ו נזכרת שכשליוותה את מריאם לכלא הייתה לה שריטה של החגורה על הצד הימני של הצוואר ואם הייתה על ההגה השריטה הייתה בצד השני, הימני והם מבינים שמריאם מגינה על מי שהיה לצידה ועל ההגה. גוצ'לו מודה לבורג'ו על חקירתה, והיא מבהירה שלא חוקרת למענו ומבקשת ממנו לשמור את הסוד, אחרת לא תדבר איתו ומספרת שמצאה חפת של סבינץ' שלא היה בדו"ח של החקירה.

סבאש בא לחדר של אוקטאי עם ארטאן ואוקטאי אומר שזה לא נראה טוב שהביאו אותו בכוח ומבקש מהשוטרים ללכת. סבאש מבין שזה יהיה מו"מ על החופש של דרין שיעלה גם בחופש של אביו ואוקטאי מבהיר לו שיעבוד בחברה, סבאש לא רוצה לראות אותו, אבל נותן לו ולאביו לעשות מה שהם רוצים, וכשסבאש רוצה ללכת, אוקטאי מבהיר שזה לא הכול ודורש לוותר על התיק של מריאם ולוותר על נקמתה למען חברות ילדות שמאוהבת בו ולמען אביו. סבאש מטיח בו שאם הוא יעזוב מה הוא ייעשה לבחורה הזאת ואולי יכניס אותה לכלא, ואוקטאי לא מבין מדוע סבאש דואג למריאם, וסבאש מבהיר שהוא יודע שהיא לא עשתה את זה. אוקטאי שואל מה יותר חשוב לו דרין ואביו או מריאם. בליז בדיוק באה לבקר וגם מריאם בדרך לשם. יש טלפון לאוקטאי והוא מבהיר שזה מהתביעה והוא מעכב את זה והוא לא יודע מה להגיד, סבאש נכנע ומסכים לתנאים של אוקטאי ואוקטאי מבהיר שהשוטרים לא הבינו אותו נכון ודרין לא ירתה בו אלא רק הייתה עדה.

שריפה מתקשרת למריאם ומספרת לה שיש בחורה עם אוקטאי ואם היא מכירה אותה זאת בליז ומריאם מבהירה שזאת עורכת הדין שלה, ושריפה אומרת שאם היא סומכת עליה, היא לא תדבר על זה. מריאם מגיעה לבקר את אוקטאי ובדיוק סבאש, יורדאל וריזה יוצאים משם וסבאש רואה את מריאם אך אביו מבהיר לו שעליו ללכת והם יוצאים בלי שמריאם תבחין בהם. מריאם נכנסת לבקר את אוקטאי ובליז רוצה להיכנס ומבהירים לה שיש עוד מישהי איתו ובליז נשארת לחקות. אוקטאי חושב שמריאם חשבה על התאונה ועל פציעתו ומריאם מבהירה שחשבה על דברים אחרים כמו על התאונה שבה היה מעורבים ומה שעשה כדי להציל את עצמו, ולכן לא מאמינה שדרין ירתה בו וחושבת שזאת תחבולה שלו. אוקטאי מתעקש שבזכותה סבאש לא יטריד אותה. מריאם מבהירה שלא רוצה להיות עוד בקשר איתו. בליז ממציאה לשומר שהחליפו לו תרופה כי הוא אלרגי ושילך לבדוק ומתחילה לצוטט לשיחה ושומעת את אוקטאי אומרת למריאם שהוא אוהב אותה מאוד ולא ייתן לה לעזוב אותו ומושך אותה אליו בכוח, מריאם מבקשת להניח לה ומאיימת שאם לא יניח לה כולם יגלו את הסוד שלו, וגם מדברת על בליז שהיא לא טיפשה איך בליז תמיד זמינה לעזור להם כמו בקטע במלון, ושהיא בטח שותפה שלו ולא רוצה יותר מהם ועוזבת בזעם וגם בליז שבורה.

גוצ'לו ובורג'ו מופתעים לשמוע על שחרורה של דרין ולא מבינים איך זה קרה ודרין רוצה ללכת עם סבאש ומופתע שהוא לא נמצא. מריאם יוצאת שבורה וסבאש נתקל בה במעלית ומנסה לתמוך בה. הוא מבין שיצאה מאוקטאי והיא מפצירה בו לא לעלות להתעמת. סבאש מתעקש להחליף בגד למריאם ועוזר לה ומתעקש להסיע אותה לאן שהיא צריכה, מריאם לא אוהבת את הרעיון אך סבאש מתעקש והיא מבהירה שנוסעת לאבא שלה והוא שואל איך אביה יראה אותה במצב הזה והיא מבהירה שתחליף בגדים והוא מבהיר שהכוונה לפנים שלה והיא טוענת שאביה יצטרך להתרגל כי היא לוקחת אותו מבית החולים. סבאש טוען שזה בדרך שלו ולוקח אותה לשם. דרין מתקשרת לסבאש ושואלת איפה הוא והוא לא אומר לה ומריאם שואלת מדוע הוא משקר והוא מסביר שאסור שהתובע ידע שהם ביחד ומריאם מבינה שזה מה שהוא דרש תמורת החופש של דרין. סבאש שואל מה הוא אמר לה והוא מבהיר שזה מה שאמר לה ולפחות הפעם הוא לא שיקר.

מריאם מספרת על הכוונה לעזוב ושום דבר לא מחזיק אותה וסבאש טוען שתיעלם עם כל סודותיה, והיא מבהירה שכולם יהיו יותר מאושרים בלעדיה ולפעמים הדרך לשנות היא לא להילחם אלא לברוח שהכול מראה לה את זה. סבאש מנסה לשכנע אותה שיש לה את הקבר של אימה ומבטיח לדאוג לה בהיעדרה. מריאם מתעקשת לעזוב וכשהיא מודה לסבאש שהביא אותה, הוא אומר שמה שקורה זה שזה שהיא מגינה עליו לא היה לצידה אפילו פעם אחת, והיא מבקשת שימלא את מילתו לתובע זה הדבר הטוב ביותר לכולם. בכל זאת סבאש נכנס איתה לבית החולים ומנסה לשכנע אותה להישאר ללא הצלחה.

מריאם מבהירה לאביה שיצטרכו לעזוב את בית החולים ולהסתדר בעצמם ואז אביה אומר אוקטאי כמה פעמים ולא ברור אם הוא רואה את סבאש שמצוטט כשהגב של מריאם אל הדלת או לא הוא אומר שאוקטאי ניסה ונזכר איך אוקטאי חנק אותו, ובדיוק סבאש מקבל מסרון צא משם אל תנסה אותי ורואה שנראה שהמנקה עקב אחריו ודיווח לאוקטאי וגם יורדאל מתקשר לסבאש ודורש ממנו שלא ייעשה את הדברים כי הם בידי התובע וסבאש מבהיר שהיה צריך לסדר דבר אחרון. אוקטאי מודה לארטאן על הכול וחוגג את זה שהוא שולט בכולם.

מריאם נקראת להנהלה והאלדון מסביר לה שבשום מקום לא יהיה לאביה טוב כמו אצלהם, אך מריאם פוחדת ששוב ישנו את דעתם והאלדון מתעקש מאוד ומריאם שואלת מה השתנה מלפני כמה ימים והוא מבהיר שקיבלו כסף. מריאם מסרבת לקבל והאלדון מסביר שהכסף נועד לעוד ארבעה מטופלים שבתשובתה תלוי אם יקבלו טיפול. מריאם שואלת אם זה סבאש סארגון והוא מבהיר שהוא ביקש ממנו לא לגלות, אך לא יגיד לא לשאלתה ואם תרצה להחזיר לו את הכסף תוכל לעשות זאת כשאביה יבריא. מריאם חוזרת לאביה והאחות מופתעת שלא מפנים אותו ומריאם מבהירה שלא היא החליטה להשאיר אותו והאחות שמחה בשבילו. האלדון מתקשר לסבאש ומודיע לו שמריאם קיבלה את הצעתו והוא מאושר ומבקש גם להודיע לו כשאריף יוכל לדבר. מריאם יושבת לצד אביה ומוצאת פתק שלפיו בקומה מסוימת בחדר מסוים יש תשובה לאחת משאלותיה.

נורטן מנסה לשכנע את בליז לא לעזוב את אוקטאי בטענה שהוא חייב לומר זאת למריאם כדי להציל את הקריירה שלו. בליז מרגישה רע שהיא באותו מקום עם מריאם ונורטן מבהירה שאין מקום להשוואה ואוקטאי מבין את זה אך בליז מבהירה שהבינה שאוקטאי באמת מתכוון זה ונורטן מתעקש שהוא מבלה אצלה לילות ואף אחד לא נמצא במקום מסוים נגד רצונו. בליז מתעקשת שיש לה כבוד עצמי ונורטן מבטיחה להפריד בין אוקטאי למריאם ומבהירה שאם תסרב לכל אחת יש תחליף.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 24 - אוקטאי מסכסך בין יורדאל לסבאש

מריאם מוצאת פתק כנראה של סבאש ונאמר לה שהתשובה לחלק משאולותיה נמצאת בקומה 19 בחדר 42, שהוא נאלץ לוותר, ומקווה שהיא לא תוותר על הצדק. ואכן כשגוצ'לו רוצה לעדכן את סבאש במה שגילה סבאש לא מתעניין וכשהוא אומר שזה תיק מריאם, סבאש מבהיר שזה לא עניינו והתובע דרש ממנו לרדת מזה בתמורה לשחרור דרין. סבאש מתעקש לדבר עם דרין ויורדאל וטולין חוששים שהוא יוציא ממנה את האמת, ויורדאל מבקש מאוקטאי שבדיוק מבלה עם בליז לשכנע את סבאש לרדת מדרין ואוקטאי מבטיח לסדר את זה, אך מבהיר לבליז שיורדאל עוד יתחרט על הבקשה. סבאש מתעקש לדעת מה גרם לה לירות בבן אדם ובכלל להחזיק אקדח ודורש לדעת איך התחיל הקשר שלה עם התובע והיא מבהירה שהייתה מעורבת בתביעה ומוכרת לו את הסיפור שמכונית חיכתה לסבינץ' ואנשים של אביו לקחו אותה לשם וסבאש זועם. ירודאל מבקש לדעת מה דרין אמרה והיא אמרה שסיפרה שרכב אחר לקח את סבינץ' ויורדאל מקווה שסבאש האמין.

סבאש בא זועם לגוצ'לו ומבקש להעלם מהאיש של אביו, שאביו צריך לחשוב שהוא סומך עליו הוא גם אומר שלא יידבר עם אביו אם יתגלה שזה נכון מה ששמע ומבקש לדעת את מה שגוצ'לו גילה. גוצ'לו מספר שהתגלה שמריאם הייתה במושב שליד הנהג ויש ראיות לכך שהועלמו ובנוסף העלימו ראיות לגבי חפת שהיה בידי סבינץ'. סבאש בטוח שאביו טשטש את החקירה וזועם. הוא בא לעבודה ומקבל את העוגיות בצורת שמש שהכינו לו מריאם שמודה לה על תשלום על הטיפול באביה ומבטיח להחזיר לו את הכסף. גם מריאם שרה מאושרת וסלמה סקרנית לדעת מה גורם לה להרגיש כך. אוקטאי מגיע להגיד שלום לסבאש וטועם מעוגיות השמש ומספר שהרשה לדרין לספר את האמת וסבאש לא מבין מדוע התובע שמח שהרי איבד עם מה לסחוט ואוקטאי מבהיר שלא יתעמת עם אביו בתקווה לגלות את האמת וסבאש מבין שאוקטאי מחזיק בקלפים.

בורג'ו מרמה את ארטאן בטענה שמוצא אותה עם החפת וטוענת שהחפת קשור לחקירה אחרת וחומקת ממנו. יורדאל פונה לאוקטאי בטענה שהסיפור שמכרו לסבאש צריך להתעמת כי סבאש יחקור ואוקטאי מבקש מארטאן את כל הראיות בתיק של סבינץ' ולא רק מה שמופיע בדו"ח אלא כל הראיות (שהוא העלים). ארטאן מכין את התיק ומוצא את החפת ומבין שבורג'ו עבדה עליו והחפת שייך לתיק הזה.

נורטן באה לבקר את מריאם ומביאה לה מנה קנויה בטענה שבאה להתנצל ומגניבה את כרטיס הכניסה לחדר של אוקטאי. מריאם וסלמה מופתעות אך מוצאות את הכרטיס ומריאם נזכרת בפתק לגבי קומה 19 חדר 42 ששם תקבל תשובות לחלק משאלותיה. סלמה מבקשת ממנה לדבר עם בליז על התיק שלה כי בעלה מחביא ממנה את בנה, מריאם מציעה לפנות לעורכת דין אחרת, אך סלמה מרוצה מבליז ושואלת את מריאם אם ידוע לה משהו עליה. מריאם מחליטה בכל זאת לבקר במקום של הכרטיס ולברר. אוקטאי ובליז בדיוק נכנסים לבלות שם ובליז מבקשת מהשומר לא להודיע אם אישה תבוא לבקר אותם ולתת לה להיכנס בלי הודעה, כך שנראה שזה מתואם בין בליז לנורטן שמריאם תגלה את הבגידה של אוקטאי.

גוצ'לו מתעקש להתלוות לבורג'ו כדי לעזור לה להשיג את הראיות, אך היא סומכת על תג השוטרת שלה ומבקשת לא לעקוב אחריה. היא מגיעה לחנות שבה מכרו את החפת ומסרבים למסור לה מידע על הלקוחות ללא צו, גוצ'לו נכנס וטוען שזאת בקשה של יורדאל והמוכר מכין את הרשימה. מישהו דופק לאוקטאי ובליז ובליז מבקשת מאוקטאי לפתוח בתקווה שזו מריאם, אך זה ארטאן שמודיע לו שחוקרים את הרצח של סבינץ' ובורג'ו השיגה את החפת. ארטאן מתקשר למוכר ומבקש למשוך זמן כי החקירה נעשית ללא אישור, אך המוכר מבהיר שיש לו מפקחת ואיש של יורדאל והוא סתם קול וארטאן מכניס את התובע לעניין.

אוקטאי אובד עצות ומפחד שיתגלה שהחפת הוא שבליז נתנה לו והוא ייחשף ויתגלה שהיה שם. בליז טוענת שהתובע זה אפשרי אך הוא מסביר שכתובע בא עם מעיל אחר ומסביר שהוא יצא לבדוק לאחר התאונה ויתגלה שהוא היה ברכב, ואם מריאם תספר על הזוגיות שלהם הוא אבוד, בליז לא מבינה מה הבעיה, מריאם נהגה, מריאם דרסה, ואוקטאי טוען שסבאש יחשוב שהוא נהג ובליז שואלת אם סבאש יחשוב או יבין ושואלת אם זה מה שקרה ולכן הוא כל כך פחד ממריאם כי הוא זה שנהג ברכב ונראה שבליז סוף סוף הבינה את זה.

סבאש מצליח להביא אישור למסור את השמות והשמות נמסרים לסבאש ובין השמות בליז בילן. בורג'ו לוקחת את הרשימה מסבאש ומודה לו על העזרה ומסתבר שבדיוק בזמן כי אוקטאי מתקשר לסבאש ודורש ממנו לצאת משם ולקיים את חלקו בעיסקה אחרת יכניס את דרין לכלא.

בעוד בליז מתעמת עם אוקטאי על כך שהבינה שהוא היה זה שנהג בעת התאונה מריאם מגיע לדירה ופותחת את הדלת ומופתעת לראות את אוקטאי בדירה יוקרתית בבגדים של בילוי לילי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 25 - אוקטאי מאבד גם את מריאם וגם את בליז

בעוד בליז מבינה שאוקטאי הוא שנהג מריאם דופקת בדלת ואוקטאי פותח ומריאם לועגת איזה תירוץ ימציא עכשיו ומטיחה בו שהוא עובד בשביל יורדאל סארגון. הוא טוען שהיא מאמינה לסבאש ולא לו, והיא מטיחה זאת שאמר זאת גם כשהוא הראה לה את מזוודת הכסף. אוקטאי מתעקש שרצה שיהיו להם חיים טובים והיא מטיחה בו שהוא חבר למי שניסה לרצוח אותה. אוקטאי מנסה להתחמק ולכבוש את אמונה של מריאם שוב, ללא הצלחה ובליז חומקת משם בלי שמריאם תראה אותה ושומעת את אוקטאי מבקש ממריאם לא להסגיר אותו כי כולם יסתבכו עם זה ומריאם סוטרת לו ואומרת שלא אכפת לו מכלום, לא אכפת לו מי ייפגע, העיקר להציל את עצמו. אוקטאי מטיח בה שסבאש שלח אותה והיא מראה לו את הכרטיס ומספרת שקיבלה אותו מאימו ומבקשת להגיד לאימו להניח לה כי הם כבר לא ביחד ועוזבת.

בליז ננעלת כשאוקטאי דופק אליה ומתחבאת ממנו וכשאוקטאי מוצא אותה הוא מאשים אותה שתיאמה עם אימו כדי שמריאם תתפוס אותו ובליז מטיחה בו שמריאם צודקת בכל מה שאמרה לו אכפת לו רק מעצמו. היא מטיחה בו ששלח את הבחורה התמימה לכלא כדי להציל את עצמו ושואלת אם אהב אי פעם מישהו חוץ מעצמו. אוקטאי מזכיר לה שמה פתאום היא מרחמת על מריאם היא זאת שביקשה ממנו לפעול נגדה ובליז אומרת שהיא בסך הכול אמרה שמי שאשם שיישלם והוא ניצל את זה כי היה נוח לו. אוקטאי טוען שלא ידע שהם דרסו מישהי, ובליז טוענת שמריאם האמינה לזה, אבל היא מכירה אותו הרבה יותר טוב ממריאם ואוקטאי שואל אם היא חושבת שהוא מסוגל להשאיר בכוונה מישהי פצועה, ובליז אומרת שהיא מצטערת להגיד שהיא לא מסוגלת להגיד על שום דבר שהוא לא מסוגל לעשות.

סבאש מתעדכן מהאיש שליד ביתו של אוקטאי שרואה את מריאם יוצאת בבכי ומדווח לסבאש שמודה לו. סבאש שולח את גוצ'לו להציע את עזרתו לבורג'ו למקרה שיש שם שהוא מכיר והיא לא וגוצ'לו מבין שסבאש הולך לחפש את מריאם. גוצ'לו מתקשר לבורג'ו ומבקש לעזור לה והיא דוחה אותה והוא מציע לבוא לתחנת המשטרה והיא מבהירה שלא תלך לתחנת המשטרה כי שם בדיוק נעלמו הראיות של החפת והיא תעבוד על בביתה. גוצ'לו מציע להצטרף ומופתע שבורג'ו מסכימה אך בורג'ו מבהירה שזה אם ימצא את ביתה. הוא עוקב אחריה, אבל מי שעוקב אחריה כל הזמן זה ארטאן, וכשהיא מגיעה לביתה ארטאן המחופש מתנפל על בורג'ו ומכה אותה בראשה והם מתעמתים והוא לוקח את התיק שלה עם הרשימה. גוצ'לו בדיוק מגיע ורואה את בורג'ו פצועה ודואג לה והיא שולחת אותו להשיב את הרשימה שהגנב לקח, גוצ'לו עוקב אחרי ארטאן שמסתיר את פניו ומתעמת איתו ומצליח לדקור את ארטאן ברגלו, אך ארטאן לא מוכן להיחשף והוא יורה בגוצ'לו. גוצ'לו הפצוע מזמין אמבולנס לא בשביל עצמו אלא בשביל בורג'ו ומגיע אליה פצוע לבדוק מה שלומה עד שהאמבולנס מגיע.

מריאם השבורה הולכת וסבאש בא לקראתה ומסביר לה שכרגע ראתה חלק מהאמת ושואל אם תמשיך לשתוק. מריאם מבהירה שחייבת לשתוק כדי שאחרים לא ייפגעו והוא מבקש שלא תדאג לו והיא מבקשת שאם הוא לא עושה את זה בשביל עצמו שייעשה את זה למען האנשים שאוהבים אותו כמו דרין ומשפחתו. סבאש מבהיר שדרין ואביו לא ראויים לשום התחשבות והוא עוזר להם עד כמה שהוא יכול והאדם שנמצא בסכנה באמת זאת היא. מריאם עדיין לא מדברת וסבאש מקבל טלפון מגולמסר ושומע שגוצ'לו נפצע.

גוצ'לו ובורג'ו נלקחים לבית החולים וסבאש וגולמסר דואגים ושומעים איך גוצ'לו פצוע בא להזעיק אמבולנס לאישה שנפצעה והלך אליה במקום לטפל בעצמו ורק כשהאמבולנס הגיע מצאו גם אותו פצוע. סבאש מרגיש אשם שגוצ'לו הסתבך בגלל שליחות שהוא הטיל עליו. בורג'ו מקבלת עוגת תותים ונזכרת במסרון שקיבלה כביכול מגוצ'לו. כשהיא נשאלת על ידי הרופאים היא לא זוכרת בדיוק מה קרה והיא הולכת לדאוג לגוצ'לו חסר ההכרה ושואלת הוא עשה ומביעה דאגה רבה לגוצ'לו לעיני גולמסר. כשגוצ'לו מתעורר היא אומרת ששונאת אותו שמה פתאום רדף אחרי הגנב, והוא מבהיר שהיא ביקשה ממנו ובורג'ו והיא טוענת שלא זוכרת והייתה מבולבלת מהפציעה ומה פתאום הקשיב לה. אחר כך בורג'ו חוזרת לעבודה וארטאן פצוע ומעמיד פנים שהוא סתם מצונן.

לאחר הפציעה של גוצ'לו ארטאן מתקשר לאוקטאי לדווח לו על מה שקרה שנאלץ לחבוט בבורג'ו וכדי שלא יראו אותו הוא ירה בגוצ'לו ואוקטאי זועם שזה הסתבך עד כדי כך, אוקטאי גם רוצה לדעת אם בורג'ו הספיקה לראות משהו ברשימה וארטאן לא יודע ואוקטאי מבקש ממנו לברר ואוקטאי זועם על כל מה שקרה לו.

מריאם חוזרת וסלמה לא מבינה מה עובר עליה ומריאם מתחילה לספר על הלילה שהפך ללילה הנורא בחייה שהוא היה אמור להציע לה נישואים והם אכלו ארוחת ערב ואחרי זה הוא שתה והיא ביקשה להתחלף ולנהוג והוא לא הסכים ונהג שיכור וסלמה מבינה שמריאם לקחה על עצמה את האשמה שלו ומריאם לא מבינה כעת מדוע עשתה זאת. גם סלמה טוענת שזה היה מעשה טיפשי ולא מבינה מדוע מריאם עשתה זאת והיא מבהירה שחייו היו נהרסים והוא היה יכול לדאוג שתקבל עונש קל יותר, גם סלמה וגם מריאם מסכימות שזה היה מעשה טיפשי. בבוקר הן מדברות וסלמה אומרת שהן תמימות מאוד וסלמה מבקשת שלא יהיו תמימות ומבקשת ממריאם לספר את זה לסבאש, מריאם מבהירה שהיא לא יכולה ולא רוצה לסכן אותו. סלמה אומרת שאם סבאש יהרוג אותו זה יהיה בסדר גמור ואז מריאם אומרת שחס וחלילה והן נזכרות מה עברו בכלא ומסכימות שזה לא מגיע לסבאש אחרי מה שעבר. מריאם מבקשת מסלמה להישבע שלא תספר את מה שסיפרה לה וסלמה אומרת שלא תישבע כי היא תגן עליה ואם הוא ירדוף את מריאם היא תדבר ותסגיר אותו, מריאם מנסה להניא אותה מכך.

סבאש מקבל רשימה חדשה של קוני החפתים ומסתבר ששמה של בליז נמחק ממנה לבקשת יורדאל כשהאיש מהחנות מדווח ליורדאל שטוען שתיקן את הטעות שלו. יורדאל מרגיע את אוקטאי שזה הסתדר ומטיח באוקטאי שאם הוא היה עושה זאת בשבילו, היה מכין לו את המעטפה הכי גדולה ומה אוקטאי ייתן לו. אוקטאי שואל מה הוא רוצה? ויורדאל אומר שהוא רוצה תשובה ומבקש לדעת מהיכן אוקטאי מכיר את בליז בילן ועל הקשר ביניהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 26 - מריאם מגלה על הפציעה של גוצ'לו ובורג'ו

בורג'ו מתפנק לאחר הפציעה וסבאש מבשר על הכוונה לפתוח לו עסק ומפטר אותו כי הוא לא רוצה לסכן אותו יותר וגוצ'לו מוחה על כך. בדיוק בורג'ו באה לקחת את גוצ'לו למסור עדות כי נתפס מישהו שהוא לכאורה התוקף שלהם והיא לועגת שאחרי פציעה אחרי יום כבר בעבודה. האיש מודה שהוא תקף את בורג'ו ומספר סיפור בדוי על שרצה לשדוד אותה, אבל גוצ'לו מבהיר שזה לא הוא, אך מבחינתם אוקטאי הכול תואם ולמרות העדות של גוצ'לו שזה לא הוא הוא נעצר. התיק של בורג'ו נשרף והיא מאבדת את הרשימה וברשימה שסבאש קיבל כמובן אין כלום.

אוקטאי מודה בפני יורדאל לגבי מערכת היחסים שלו עם בליז בילן ומבקש להביא אותו לעבוד בחברה, אך יורדאל מסרב בתוקף וטוען שעבד עם אביה ואף בילן לא יינכס לחברה ונראה שלא הכול היה חלק בין יורדאל לאביה של בילן. דרין נתקלת באוקטאי ודורשת לדעת מדוע הוא מסית את סבאש נגד אביו ואוקטאי לא חושף בפניה את הקלפים, היא חושדת שהוא רוצה להשתלט על החברה ולכן רוצה להרחיק את סבאש ממנה אך אוקטאי לועג לה שתספר כי הוא יודע שהיא לא מסוגלת. דרין מפצירה ביורדאל לפטר את אוקטאי אך לא חושפת כלום ורק מזהירה שחוששת שהוא יפיל את יורדאל כפי שהפיל את טוראן, אך יורדאל מבהיר שאם אין לה שום דבר הוא לא ינקוט אמצעים ודרין לא חושפת כלום ויורדאל אומר לעצמו שמזל שהוא לא מעסיק נשים בחברה, גבר היה חושף כל מה שהוא מסתיר תמורת מתנה נדיבה.

בליז שבורה לאחר מה שגילתה על אוקטאי וסלמה לא מצליחה להשיג אותה ומריאם מציעה לפנות לעורכת דין אחרת ובליז אכן לא עונה לטלפונים. מריאם וסלמה מקבלות משכורת וסלמה שואלת את מריאם מה תעשה ומריאם רוצה להשיב לעצמה את השרשרת שהיא בטוחה שטרם נמכרה, אבל נדהמת לגלות שבחנות התכשיטים היא לא נמצאת והם כבר לא ממשכנים וכשהיא מספרת שהמפקחת בורג'ו הביאה אותה הם עדיין לא יודעים.

גוצ'לו אומר לסבאש שעושים מהם צחוק וזה לא האיש ואז גוצ'לו מספר לסבאש ובורג'ו על הפציעה שעל הגנב שהוא פצע. אוקטאי מבחין בפציעה של ארטאן שמספר לו שגוצ'לו פצע אותו ואוקטאי מבקש לוודא שגם הגנב פצוע ברגלו. בורג'ו הולכת לבדוק אם הגנב פצוע, ובינתיים ארטאן פועל ואכן יש פציעה על הגנב שבורג'ו מבחינה בה למרות ניסיונו להסתיר וכשארטאן חוזר מסתבר שמרחו דם על התחבושת אך עדיין יש פצע והאסיר מוחה שלא כך סיכמו וזה כואב לו. בורג'ו חוזרת עם החדשות וסבאש וגוצ'לו לא מבינים.

מריאם בדיוק מגיעה ושמה לב לפציעה של גוצ'לו שמנסה לספר לה אך סבאש טוען שהוא נפל. סבאש מדבר עם מריאם ומודה לה על העוגיות ששלחה לו ושואל מה לעשות כדי שתמשיך לשלוח לו והיא אומרת שלא ישרוף את המאפיה שלה, שלא יחטוף אותה להרים ושלא יאיים עליה ותשלח לו בכל יום, סבאש צוחק שככה נשמע שהוא אדם נורא. מריאם מספרת שבאה לדבר עם המפקחת בורג'ו. .

מריאם נכנסת למשרד של בורג'ו ושואלת על השרשרת שלא נמצאת שם ובורג'ו מחזירה לה אותה ומריאם מודה לה כי היא פחדה שמכרו אותה. היא מבינה שהכסף שקיבלה היה מבורג'ו ומחבקת אותה ומתעקשת להחזיר לה, בורג'ו לא רוצה אך מריאם טוענת שכך תרגיש רע יותר. היא שמה לב שבורג'ו נפצעה ומבינה שזה קשור גם לפציעה של גוצ'לו שגוצ'לו רצה לספר לה אך סבאש מנע ממנו ובורג'ו מבהירה לה שלא תענה לה שהרי לאיזה שאלה שלה היא ענתה. מריאם שואלת אם זה קשור לעניין שלה והיא מבהירה שזה נעשה על ידי האיש שהיא מגינה עליו. היא מראה לה את החפת שמצאה ושהם עמדו לגלות של מי הוא כשהיא הותקפה ומריאם הולכת בזעם ולא אומרת לבורג'ו לאן היא הולכת.

נורטן באה לבקר ובליז מספרת לה שנפרדה מאוקטאי. בליז מספרת לנורטן שנראה שאוקטאי הבינה שהן תיאמו בינהן שמריאם תמצא את הדירה. נורטן שואלת מדוע לא יצאה והיא מבהירה שמה שמריאם יודעת חמור ממה שחשבה ואוקטאי עלול לא רק לאבד את התפקיד אלא להיכנס לכלא. נורטן שואלת מה בנה עשה ובליז מבקשת ממנה לא להתעסק עם מריאם והיא מבינה שכעת זה מסוכן קודם לא ידעה. נורטן מתעקשת לדעת שהוא כועס אבל למה בליז נפרדה ממנו ואם מה שעשה כל כך חמור ובליז אומרת שמוטב לה לא לדעת.

סבאש וגוצ'לו רואים במצלמות שריזה האיש של יורדאל הוא שפנה למוכר והם מבינים שאביו הוא שמחק את השם שהם צריכים מהרשימה. סבאש חושד באביו בכל מה שקשור לסבינץ' ומסביר לגוצ'לו שלמעשה אביו, דרין ואוקטאי חושבים שהוא בידיים שלהם כי הוא נשאר לעבוד איתם בחברה אך למעשה הוא מכניס אותם למלכודת שלו כדי לחשוף את מה שהם מסתירים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 27 - אביה של מריאם מצליח לתקשר

מריאם מתעמתת עם אוקטאי ומבהירה שאמרה שהכול ישתנה עם אנשים ימשיכו להיפגע ומטיחה בו את הפציעה של גוצ'לו ובורג'ו בגלל החפת שלו, אוקטאי מראה לה את הסרטונים של הגנב המזוייף וטוען שאין לו קשר לזה. הוא אומר שאם היא מחפשת תירוץ להסגיר אותו שתספר הכול וכך יישלם על מה שעשה ולא יהיו מואשם סתם בדברים והיא שואלת אם הוא רוצה לשלם על השוחד שקיבל מיורדאל, על כך שהפליל את טוראן, על מה מהדברים הוא רוצה לשלם כי כל מה שהוא הכחיש התגלה כנכון. מריאם מבטיחה לברר את העניין ומבהירה שאם יתברר שהוא אחראי גם לזה תלך ישר לתובע הכללי. מריאם המבולבלת יוצרת קשר עם סבאש ומבקשת להיפגש איתו בחברה וסבאש מזמין אותה.

דרין מבחינה בפתק התודה של מריאם לסבאש על תשלום על הטיפול באביה ומטיחה בסבאש שהבטיח לעזוב את העניין. סבאש טוען שתיקן את השטות שעשתה שמה זה להוציא אדם חולה מהמוסד ודרין טוענת שמישהו היה צריך לנהוג בהגיון. סבאש שואל במה התובע שולט בה, הוא שתק ולא התעמת איתה כי חשב שהתובע הכריח אותה וכעת הוא רואה אותה מגינה על המעשה. דרין שואלת אם זה לעזור לאדם חולה או שהוא לא יכול לעזוב את מריאם. ביציאה דרין נתקלת במריאם ושואלת מדוע רודפת אחרי סבאש ומריאם מבהירה שלא רודפת אותו ובאה לשאול משהו ודרין שואלת אם אוקטאי יודע על הפגישה. ומריאם מבהירה שסבאש גילה לבד והיא לא הלשינה עליה בכלום. ושהיא תעזוב ברגע שאביה ירגיש טוב יותר. דרין דורשת שמריאם תתרחק מסבאש אחרת ואז מריאם אומרת שכמו עם סבינץ' ודרין אומרת שלא תעז לדבר על זה ומריאם מבהירה שיכולה לסתום את הפה של מריאם, אך מה עם הפה של עצמה שבכל רגע שתהיה עם סבאש היא תיזכר במה שעשתה לו.

מריאם ניגשת לדבר עם סבאש ואומרת ששמעה על הפציעה של גוצ'לו ובורג'ו שהוא ניסה להסתיר ממנה וסבאש מזכיר לה שמסוכן לדעת את הדברים. היא מבקשת שלא ידאג לה, והוא אומר שאם היה דואג לה היה מציע לה לשפץ את הקירות שהם עומדים ליפול. מריאם מבהירה שלא יתעסק עם ביתה. מריאם שואלת מי עשה את זה וסבאש מבהיר שהיא יודעת ומריאם אומרת ששמעה גרסה אחרת וסבאש מציג לה את גרסתו של התובע ומריאם אומרת שאם הייתה בטוחה הייתה מדברת וסבאש מבהיר שהם עשו הכול כדי שלא להיות בטוחים. דרין מדווחת על הפגישה ליורדאל ויורדאל בא למחות על הנוכחות של מריאם ומריאם הולכת, ביציאה יורדאל מזכיר לסבאש שרדף אותה וקרא לה רוצחת ומריאם אומרת ליורדאל שכדי לקרוא למישהו רוצח צריך להיות חף מפשע ומטיחה בו את הניסיון לרצוח אותה. יורדאל טוען שהוא תמיד מצליח בדבריו והיא עומדת מולו ומריאם מבהירה שזה משום שמישהי מתה במקומה. יורדאל מוחה על שסבאש אפשר לה לדבר ככה וסבאש שואל מה ממה שאמרה לא נכון ויורדאל מכחיש את ההאשמות ומבין שסבאש חושד וסבאש מבהיר שאם חשדותיו יתעמתו יאבד אותו ולא רק אותו אלא גם את אחותו.

דרין אומרת לאוקטאי שלא מתייחסים לאיומיו ברצינות ושישלוט במריאם, אוקטאי שואל אם תרצה ללכת לכלא ודרין מבהירה שרק עליה יודע לאיים ומספרת על פגישת מריאם וסבאש ואוקטאי מבין שמריאם לא אמרה כלום אחרת סבאש היה מתנפל עליו. דרין מטיחה בו שהוא מצליח ויחסי סבאש ואביו גרועים. אוקטאי טוען שכשסבאש יאמת את החשדות הוא ישרוף את החברה כמו המאפיה ודרין מבינה שאוקטאי רוצה לקחת את התפקיד של סבאש בחברה ואומרת שהוא רוצה להיות סבאש ואוקטאי אומר שלא שסבאש רק זורם עם מה שהוא עושה והוא מתכנן הכול. דרין גם מספרת לאוקטאי שמצבו של אביה של מריאם משתפר וכשהוא ירגיש טוב יותר מריאם תיקח אותו.

אוקטאי מפתיע את בליז ומתנפל עליה והיא חושבת שפחד שתדבר אך הוא מבהיר שאוהב אותה ורוצה להיות איתה אך היא מגרשת אותו בבוז ולא רוצה שום קשר איתו ומגרשת אותו ואז מתקשר מישהו כנראה ממשפחתה ברק שהולך להגיע. בינתיים נאז מתכתבת עם מישהו וטולין מבינה שמדובר ברומן על הפרק אך נאז מנסה להסתיר זאת.

מגיע מורה לפיתוח קול של טולין ויורדאל שומע על כך מריזה ולא רוצה שטולין תחזור לשיר ומבקש לפעול בעניין ומסתבר שהמורה לפיתוח קול לא היה מרוצה מטולין והעליב אותה כנראה יורדאל פעל שכך יהיה ובא לנחם אותה בטענה ששמע מנאז ואומר לה שתשיר בשבילו, טולין אומרת שתשיר גם בשבילו ונאז מבינה שהכוונה רק בשבילו, אך טולין רוצה לשיר כמו בעבר.

בורג'ו זועמת על משהו שאיבד ושוטר מתרץ את זה במישהו חדש שלקח את התפקיד. היא מחפשת במגירות ומוצאת תחבושות וטיפול ונזכרת במה שגוצ'לו סיפר לה על שפצע מישהו עם ברזל וחושדת שאותו מישהו נמצא בתחנה. מסתבר שארטאן לקח לה את התיק ושומע כמה בורג'ו התרגזה ונראה שבורג'ו כבר שמה עין על ארטאן.

מריאם לא מסוגלת להתרכז בכלום ובעצבים וסלמה שמה לב והיא מספרת שדיברה עם סבאש ושואלת מדוע לא דיברה איתה קודם ומריאם מבהירה שלא סיפרה כלום ומספרת על הפציעה של המפקחת בורג'ו וסלמה תוהה מי זה האדם שהיא מגינה עליו שידו בקול.

מריאם מבהירה לסבאש שתעזוב ברגע שאביה ירגיש טוב יותר והוא מבהיר שאביו יכול לחזור לביתו הישן ומריאם מבהירה שלא תרוויח מספיק כסף לכך. סבאש רואה את התקדמות הבנייה במאפייה ונראה שבקרוב היא תהיה מוכנה.

אריף מנסה לדבר ואומר אוקטאי תרדמת. מריאם שומעת שמעבירים אותו למרפאה אחרת, גם בבעלות האלדון כי מצבו משתפר. אריף עדיין מנסה ליצור קשר, לבסוף הוא מבקש מהאחות לכתוב ומצליח לכתוב "אוקטאי שאהין הכניס אותי לתרדמת". המנקה שעובד בשביל אוקטאי מדווח לאוקטאי. גם האחות מדווחת למישהו כנראה לסבאש וכשמריאם נכנסת למרפאה גם סבאש וגם אוקטאי בדרך לשם כשאוקטאי מבקש מהנהג שלו להסתובב לכיוון אחר.

נורטן מנסה לתכנן איך לפייס בין בליז לאוקטאי וחושבת איך לתכנן זאת ביחד, אך לפני שאוקטאי מקבל את הבשורה הוא בא הביתה ושם פס על אימו שהכינה לו מאכלים שהוא אוהב ומוציא מזוודות ודורש שאימו וסבאתו יעזבו למקום אחר שהוא יגיד ונותן להן כסף לכך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 28 - אוקטאי רוצח את אביה של מריאם

אוקטאי שומע מהאיש שלו על הקשר שיצר אריף עם האחות ומיד מפעיל את יורדאל שמקווה שאוקטאי לא מנצל אותם כפי שהוא באמת עושה. אוקטאי גם שומע שמריאם הגיעה. בפקודת יורדאל האלדון מזמן את האחות ומורה לה לצאת לחופשה ושולח אותה, היא לא מבינה והוא מבהיר שאסור לה לדבר על מה שגילתה, היא המומה שעל דבר כזה היא צריכה לשתוק אבל אין לה ברירה אלא לציית ולכן כשסבאש מגיע הוא המום שאותה אחות לא נמצאת.

אריף מנסה לדבר עם מריאם, אך האיש של אוקטאי אומר שהוא צריך לעשות פיזיותרפיה בבריכה ואסור לדחות אותה, מריאם מבקשת להצטרף אך הוא מבהיר שזה לא כדאי. בינתיים אוקטאי מצית את המרפאה וצריך לפנות את כולם. אוקטאי יוצר קשר עם האיש שלו ומבקש לנעול את היציאה השנייה, אריף מפציר בו לא לעשות את זה, אך הוא מציית לאוקטאי. מריאם נואשת שאביה בבריכה כשפרצה שריפה ובאה להציל את אביה, היא צריכה כיסא גלגלים בשבילו והולכת לחפש למרות ההפצרה של אביה שלא ללכת אך היא בטוחה שהכול יהיה בסדר.

כשמריאם חוזרת עם כיסא הגלגלים הדלת נעולה והיא דורשת להיכנס ובינתיים אוקטאי מגיע לאריף ומזכיר לו שהפציר בו לא לדבר והוא היה חייב. שמריאם בטחה בו ומה רע לו מריאם חופשייה ומריאם בניגוד אליו בטחה בו, אבל לאחרונה היא כמוהו בוטחת בסבאש ולא בו כי היא כמוהו. אריף מאשים את אוקטאי בהיותו רוצח. מריאם מנסה לפרוץ את הדלת ללא הצלחה ולמזלה סבאש שומע את הצעקות ובא לעזרת מריאם ופורץ את הדלת אך כשהם מגיעים אריף למטה בבריכה ואוקטאי כבר לא נמצא.

סבאש מוציא את אריף מהבריכה ומריאם מנסה להחיות אותו ללא הצלחה ומבקשת מסבאש לעזוב שלא ילחיץ את אביה, אך סבאש כבר מבין שזה הסוף ומפציר במריאם להשלים עם זה שזה נגמר. מריאם מאשימה את עצמה שלא הקשיבה לאביה שביקש ממנה להישאר. האלדון מתרץ את הינעלות הדלת במשהו אוטמטי ואוקטאי מנסה לשכנע את האיש שלו שלא רצח את אריף ואף מאיים עליו.

מריאם השבורה נלקחת לבית חולים וסלמה וגולמסר נשארות לצידה וגם בורג'ו וגוצ'לו מגיעים וסבאש חושף את הקלפים בפני בורג'ו וגוצ'לו ומספר שאריף הצליח להגיד משהו ונראה שהיה מדובר ברצח. סבאש מבין שמריאם מאשימה את עצמה וגוצ'לו אומר שהלוואי והייתה מאשימה יותר אנשים אחרים ובורג'ו אומרת שאנשים טובים בדרך כלל קודם מסתכלים על הטעויות של עצמם וגוצ'לו מתעקש שהיה קל יותר לו הייתה מחפשת אשמה אצל אחרים. סבאש שואל אם אפשר לפתוח בחקירה, אך נראה שאין שום בסיס כשהאלדון טוען שמדובר בתאונה ומריאם מאשימה את עצמה אין להם בסיס לפתוח בחקירה וסבאש מנסה להתקרב למריאם שתחת תרופות הרגעה וחושב איך יוכל לעזור לה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 29 - הלוויה של אריף

אוקטאי נזכר בדבריו האחרונים של אריף שכינה אותו רוצח ונזכר איך היה תקוע בחושך ולכן אסור לו לחזור על זה ולהיכנס לכלא, זה התירוץ שלו לרצח אריף ולהשארת סבינץ' לדמם למוות. האלדון מצידו פונה לבליז בתור עורכת הדין של אברהם לגבי מה לכתוב בסיבת המוות כדי להימנע מהניתוח לאחר מוות ובליז המומה לשמוע שאביה של מריאם מת ומבינה שזאת העבודה של אוקטאי.

נערכת לוויה לאריף וסלמה וגולמסר תומכות במריאם ואוקטאי מסתכל על הלוויה מרחוק כשבליז מגיעה ושואלת אותו אם הוא מרוצה מתוצאות העבודה שלו. אוקטאי מחזיר את אימו ומורה לה להיצמד למריאם ולתמוך בה ובכך לדעת כל צעד של מריאם ואכן נורטן מפתיעה את כולם ומביעה צער כלפי מריאם ומגלה סולידאריות כלפיה שלגמרי לא ברורה לסלמה וגולמסר.

גם סבאש מגיע לשם ופונה לבליז ומבקש לראות את הדו"ח של הניתוח לאחר מוות והמום לראות את מה שכתוב בדו"ח שמדובר במקרה ברור של טביעה ומבהיר לבליז שטביעה יכולה להיגרם בעצמה או על ידי אדם אחר. בינתיים יורדאל פונה לאוקטאי ומזכיר שהם עשו לו את העבודה ומבהיר לו את הדאגה של האלדון כי בליז התחילה לרחרח ועליו לטפל בזה כי הוא חייב להם. גם סבאש מנסה להוציא את האמת האלדון על נסיבות הטביעה של אריף ללא הצלחה.

בורג'ו חושדת בארטאן עוד יותר כשהיא מגלה שהוא לקח חופשה בגלל זיהום בדם ופונה למפקח הקודם בקשר למרפאה לא חוקית והמומה לראות שמדובר בבית מגורים רגיל. גוצ'לו עוקב אחרי בורג'ו וכשבורג'ו מבקש לדבר עם הרופא והוא מתחמק כששומע שמדובר בשוטרת והיא מנסה לפרוץ הרופא בורח אך גוצ'לו עוצר בעדו וגם הרופא נתפס על ידי בורג'ו. גוצ'לו מתעקש לדעת במה מדובר ובורג'ו מתעקשת להסתיר ממנו זאת. שדורשת לדעת על מצבו של ארטאן והוא מנסה להתחמק מתשובה בטענה לחיסיון רפואי למרות האיומים של בורג'ו שיאבד את הרישיון. בורג'ו מסתכלת במחשב על השוואת התוקף שתיאר גוצ'לו למראה הגוף של ארטאן וחשדה מתגבר.

מריאם, סלמה וגולמסר המומות לראות אוכל שהוכן בבית של סלמה לאורחים באשכבה של אריף ומריאם מופתע שלא סלמה ולא גלמסר לא הכינו את זה וכשהיא מגלה שזאת נורטן שהכינה הכול היא מגרשת אותה וזורקת את כל האוכל שאף אחד מהמתאבלים על אביה לא יוכל מה שהיא הכינה ומגרשת אותה בבוז ואז נורטן גם חושפת את פרצופה האמיתי ומתפרצת על מריאם ומאשימה אותה בכפיות טובה.

מריאם מבקשת דף ועת מסלמה ואחר כך נעלמת מהבית של סלמה וסבאש מודאג ושולח את גוצ'לו לבקש את עזרת בורג'ו וגוצ'לו מבחין במחשב שלה בתמונות של ארטאן ומבטיח להתחשבן איתה על כך אך בינתיים מה שחשוב יותר זה למצוא את מריאם. מריאם מגיעה לקבר של סבינץ' ואומרת שזאת הקללה שלה והיא צודקת שהם הרסו את כל חלומותיה והיא לא יכולה לדבר אך תעשה מה שאימה של סבינץ' ביקשה ותחשוף בפניה את האמת ומשאירה מעטפה עם מכתב לכבוד אימא של סבינץ' שבו כנראה כתובה על האמת על התאונה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 30 - המכתב של מריאם מכיל הרבה פחות מהמצופה

בעוד גוצ'לו מנסה להפעיל את בורג'ו לאיתור האחות מיראל ומגלה על החשד בארטאן, סבאש שומע שמריאם נעלמה ומתקשר כדי לבקש מבורג'ו לחפש אותה, דרין מצוטטת לשיחה ובורג'ו מזכירה את יסורי המצפון של מריאם וסבאש מיד חושב על הקבר של סבינץ', אך דרין מודיע על כך לאוקטאי שמגיע לפניו וקורא את המכתב שבאופן מפתיע לא חושף אותו, מריאם כותבת שחלומותיה נקטעו בדיוק כמו אלה של סבינץ' וגם חייה נהרסו שבן הזוג שלה עמד להציע לה נישואין ואז בדרך הייתה התאונה הזאת ואימה של סבינץ' מחפשת את הרוצח, אז היא הרוצחת ומי שהיה איתה באוטו שאם המצפון יציק לו יחשוף מי הוא, אך מריאם לא חשפה את שמו, ובכל זאת אוקטאי זועם וחושב להתחשבן עם מריאם. מריאם גם כותבת על כוונתה לעזוב רחוק ככל האפשר.

סבאש מגיע באיחור של כמה דקות לבית הקברות ולא מוצא לא את מריאם ולא את המכתב ומתנצל לפני סבינץ' שבא לקבר שלה אחרי כל כך הרבה זמן דווקא כדי לחפש מישהי אחרת. מריאם מנצלת את כספה האחרון כדי לקנות כרטיס לרכבת ולא אכפת לה היעד היא רוצה לכרטיס לרכבת הקרובה ביותר. סבאש מפעיל את גוצ'לו ובורג'ו לאתר את מריאם והם חושדים שאכן מריאם הולכת לעזוב ואכן בודקים כרטיסי רכבת שנרכשים, גם אוקטאי שקורה את המכתב עושה זאת.

בורג'ו מבקשת הסבר על הקרבה בין אימו של גוצ'לו למריאם וגוצ'לו נאלץ לספר שמריאם עובדת אצלה ובורג'ו מבינה שמריאם לא יודעת שגולמסר היא אימו של גוצ'לו. גוצ'לו מנסה להסביר שהם עזרו לה כי הייתה מתקשה למצוא עבודה בתור אסירה לשעבר. אך בורג'ו מתנגדת לשקר, גוצ'לו מפציר בבורג'ו לא לספר למריאם כי חייה בסכנה ובורג'ו מתקשה עם השקר אך נאלצת להשהות את כוונתה לספר למריאם. גוצ'לו גם דורש הסבר בקשר לארטאן ומבין שהוא פצע אותם, אך בורג'ו מבהירה שאין לה שום הוכחות וגוצ'לו מוחה על שלא משתפת אותו.

מישהו שהוא כנראה החבר של נאז ומגיע ומבקר את בליז ובדיוק אוקטאי מגיע לביתה ועושה סימנים שהוא בסביבה והיא שולחת לו הודעה שהיא לא מפחדת ממנו והאיש לא מבין ממי בליז חוששת. מסתבר שאותו איש הוא החבר של נאז והוא מזמין אותה לסושי אך מסתבר גם שהוא עשה חקירה יסודית על משפחת סארגון והוא ידע בדיוק עם מה לפתות את נאז, הוא גם קשר איכשהו לבליז. יורדאל וטולין שמים לב שנאז יוצאת עם מישהו ויורדאל מבקש מטולין לברר הכול על הבן זוג, מספיק לו אחד שבחר בחירה שלא מתאימה למשפחתם.

לאחר קריאת המכתב אוקטאי מנסה ליצור קשר עם מריאם והיא שולחת לו הודעה שדורשת גם ממנו וגם מאימו להניח לו והוא כועס על אימו ומתקשר אליה לשאול מה עשתה למריאם, ואימו מעמידה פנים שאין קליטה. אוקטאי זועם אך מצליח לאתר את מריאם. בינתיים סבאש מקבל מידע על האחות וגם כן מצליח לאתר את מריאם בדיוק רגע לפני שהיא עולה לרכבת. סבאש מסביר למריאם שהאחות שאיתר את האחות שהתקשרה אליו בקשר לדברים שאביה אמר ומבקש ללכת אל האחות, אך מריאם לא מעוניינת ורוצה רק להתרחק. הוא מאשים אותה שהיא מפחדת לגלות את האמת, אך מריאם עולה לרכבת. אוקטאי רואה את מריאם עולה ועולה לרכבת גם כן לחפש אותה, אך לא מוצאת אותה כי מריאם יורדת מהרכבת ומסכימה ללכת עם סבאש אל האחות מיראל, וסבאש מבטיח להניח למריאם אם מה שהאחות תגיד לא קשור לאפשרות שרצחו את אביה.

יורדאל מבלה עם טולין ומתעלם מהשיחה של אוקטאי לאחר שדיבר עם סבאש וחיבר את הקצוות של דברי סבאש, האלדון ואוקטאי והגיע למסקנה שהתובע קשור לרצח אביה של מריאם ועכשיו הוא בידיו וחוגג את זה. כשריזה מתקשר אליו הוא דווקא עונה בטענה שזה יכול להיות חשוב ומבקשת לשלוח אותה לקובה וכשטולין מוחה על כך שהוא שולח מישהי אחרת לקובה בה רצו לבלות, הוא טוען שמדובר במכרה שהוא שולח כדי לבדוק להם את המקום. מריאם וסבאש מגיעים לאחות שבדיוק עומדת לעזוב ולא פותחת את הדלת, אך סבאש מצליח לראות אותה מהחלון והיא נאלצת לדבר איתם. מריאם אומרת שאביה אהב אותה ואם אמר משהו זה בטח לה וסבאש אומר שהוא לא יודע אם יש לה משפחה, אך לא למנוע ממריאם את המילים האחרונות של אביה והאחות נותנת למריאם פתק בטענה שעליו כתובות המילים האחרונות של אביה.
 
למעלה