באהבה אין חוקים - סוף עונה ראשונה

Rene Zeitune

New member
באהבה אין חוקים - סוף עונה ראשונה

לא אספלייר לייבגני אז אציין שהטלנובלה הייתה כל כך מדהימה, כל כך ריאליסטית ועל זה שלא כל גזירת דין היא עשיית צדק במיוחד במקרה של הנערה שרצחה את אחיה ורק החבר שלה בכלא והיא נהנית מהחופש שלה עם אימא בהיותה רוצחת. יש כמובן עוד מקרה ממש בסוף ויותר חשוב אבל ייבגני לא הגיע אליו עדיין. יש לנו את קרלוס איברה העורך דין המושחת שבגלל שתיקתו רוצחת מסתובבת חפשי. לא יודעת אם במקסיקו יש עורכי דין רודפי צדק כמו במשרד וגה ובישראל הצדק פה על הפנים בהכל או שגם במקסיקו מקלים על פושעים ומכניסים לכלא חפים מפשע כמו אצלנו עם רומן זודרוב וגם בנחמין בלי אתיקה שאגב שחקן לא מתאים לו הרשע, הבנתי שהוא יותר קומי ובעיניי הדמות שלו הייתה קריקטורה, השחקן עשה בדיחה מהדמות. היא אמורה להיות רעה ונאלחת אבל היא לוזרית ופאטתית והדמות נהרסה לפי דעתי. אבל מי שהפתיע אותי במשחק היה סרחיו בסנייז(גוסטבו) כשהוא בכה בניחום אבלים יחד עם אלחנדרה. אפילו ירדו לי דמעות.

וקימברלי דוס ראמוס הספיקה להופיע ולהכיר כבר את ריקרדו. אגב אני מרגישה דימיון בינה לחימנה קורדובה(המאהבת של אניבל מאדמה פראית) יוצא לי להתבלבל ביניהן. אלחנדרה עמדה להתקשר לריקרדו כדי לפתוח דף חדש אבל אז היא קיבלה בשורה ששינה הכל. וגם גילינו את פרצופו האמיתי של קרלוס לגבי היחסים שלו עם פטריסיה.

לא יודעת איך יעלימו את פאולה, אמא של אלחנדרה במיוחד אחרי מה שקרה אבל היא כבר בטלמונדו השחקנית אגב בגלל שבסדרה בה הופיע מנואל בילבי יחד עם אזלה רובינסון, דמותו נרצחה שם אז הוא חוזר לעונה השנייה יחד עם הפרטנרית שלו שלא יודעת מה עשתה בתקופת תחילת צילומי עונה ראשונה כי מנואל בילבי מת בנרקונובלה של טלמונדו ואז זמן קצת אחרי הראו תמונות שלו עם אוליביה בעמוד של הטלנובלה, באהבה אין חוקים. מי יודע מתי נכנס כי כנראה לא יכלו לפרסם כדי לא להרוס לצופים של זהות מזוייפת שהוא נעלם מהסדרה. הספיק כבר לגדל טיפה זקן כי בזהות מזוייפת הוא היה לגמרי מגולח בפנים.

בעונה הבאה 2 השחקנים החדשים ביניהם אלחנדרה גרסיה הם עו"ד המחליפים את אוליביה, לאונרדו ולטיסיה/בנחמין רק לא סגורה לגבי מרקו מנדז אם יופיע גם כמחליף עו"ד או משהו אחר. והשחקן השלישי הוא ספרדי לא מוכר אצלנו נאה. לא ברור אם יחזר אחרי ויקטוריה ויהיה יריב של רוברטו, מקווה רק שלא יהיה בנחמין מס' 2 בעונה השנייה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בדיוק הגעתי לרצח הזה בסוף פרק 82

וכשקראתי על כך בתקצירים חשבתי שתהיה איזו תאונה, אבל לא מדובר ברצח מתוכנן מראש, תקיפה מאחורי הגב וווידוי הריגה.

נראה שנוריה ואביה פרימיטיבים בדיוק כמו אנשי הכפר בהסערה שעשו לעשות לינץ' במישל על כך שטענה שהיא מיגלון שעבר ניתוח לשינוי מין ונראה שזה מה שהיה גם בתכנון של התסריטאי והשתנה ברגע האחרון, אז מבחינת נוריה ואביה גם זה שדניאלה תקבל תמונות ועדכונים על בנו ובנו יוכל להכיר אותה כשיגדל זה יותר מדי ומבחינתם הוא/היא מפלצת שצריכה לשמור מרחק מהמשפחה ואביה לא ניסה להתייחס ברצינות לאזהרות של אלחנדרה והיא מסתבר עוד יותר מפלצתית התנפלה עם הסכין ודקרה אותה כמה פעמים בפראות.

האמת עוד משהו בישראל לא יודע אם זה יחס לאח"מים אבל כשאנשים נשפטים על שחיתות או על עבירות שעליהם אין מאסר עד תום ההליכים, הם חופשיים עד הערעור האחרון וגם אז נקבע להם תאריך כניסה לכלא. בסדרה מי שנשפט כאדם חופשי והורשע ישר באו שוטרים לקחת אותו לכלא, גם הגרוש שלא שילם מזונות וגם מילנה שקיבלה מאסר של שנתיים על סחיטה. אז לא יודע אם זה בישראל ממש כמעט מתאמים עם המורשע את תאריך הכניסה לכלא ונותנים לו זמן הכנה, או שזה רק יחס לפוליטיקאים ולטייקונים כמו נוחי דנקנר. אם כי גם אלאור אזריה לא נלקח לכלא ישר מהמשפט ורק לאחר ההרשעה בערעור קבעו מועד כניסה לכלא בעוד שבוע. אבל בסדרה בהחלטים הסתיימו במעצר ממש באולם המשפט.

וואלה גם ללטיסיה צריך מחליפה, חשבתי שלא ידעו בדיוק מה לעשות איתה ולכן תמיד עזרה לאוליביה ולכן כעסה כשקיבלו את אלחנדרה במקום לקדם אותה לעורכת דין בכירה וגם התיקים שלקחה על עצמה לא היו משהו, עשתה טובה לגוסטבו, או אולי לא טובה כזאת, כי אולי אם איסבל לא הייתה צריכה לצפות בגוסטבו ומילנה במשפט פומבי, אולי הייתה סולחת לגוסטבו גם כתוצאה מכך מילנה לא יושבת בכלא. והתיק המטופש עם הפרסומת שלא תרם כלום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 82 - נראה שהתובעת נעולה על קרלוס

אכן קלרוס הוא מושחת ורק אלחנדרה וויקטוריה ואלונסו יכולים לקנות שהוא קורבן בהלבנה של בנחמין, ונכון שהוא שחרר את העיוור בידיעה שהוא פושע, אבל זה לא הופך אותה לרוצח של פטריסיה. סוניה מבקשת להחליף שופט ומתעקשת שלחשודים האחרים של לאונרדו ורוברטו אין מניע חזק, ורק את קרלוס ראו יוצא משם והיא מבקשת לעמת את כל החשודים, זה דווקא רעיון טוב. אבל דווקא קרלוס הוא היחיד שאין לו מניע, אפשר לחשוב שפטריסיה איימה לספר לאלחנדרה על הפרידה מרווקות שלהם, אבל היא גם רצתה להינשא לפדרו, כך שלא הייתה לה סיבה לחשוף את המקצוע שלה או לפגוע בקרלוס אחרי ליל עינוגים. לפדרו היה מניע חזק, הוא גילה שארוסתו עובדת כנערת ליווי ואולי גם ראה אותה בפעולה כשהיא נותנת שירותי מין, בין טטיאנה לפטריסיה היו מריבות על הלקוחות וטטיאנה יכלה לחשוב שפטריסיה גוזלת ממנה את פרנסתה, אלן ניצל את המאסר של קרלוס כדי לגנוב ממנו ורק עכשיו קרלוס שם לב ולאלן יש תירוצים ובכלל תמיד קינא בקרלוס ורצה לתפוס את מקומו וחי בצלו של קרלוס כל החיים. כך שדווקא אפשר להבין את החשש של סוניה שהרוצח לא ייענש, כי דווקא לכולם יש מניעים חזקים ונגד אף אחד אין ראיות מוצקות ודווקא נגד קרלוס יש ראיות נסיבתיות אבל אין מניע.

בנחמין מנסה להצטדק ולטעון שהוא טמן מלכודת לאחיו של ראש העיר, מדהים שזה ששיחק את השמן בכוחו של גורל, פה הוא לא סתם בריון אלא אח של ראש עיר ובעל חברת בנייה, הייתי בטוח שהוא סתם אחד הבריונים. אבל אלונסו לא קונה את התירוצים של בנחמין כי מן הסתם אם בנחמין ניסה לטמון מלכודת הוא גם היה מקליט ואלונסו כועס על הנזק שנגרם למשרד ובנחמין חושף את פרצופו האמיתי ומאשים את אלונסו שלא קידם אותו למרות שהוא הביא הכי הרבה רווחים למשרד ואלונסו מבין שטעה כשהבין מי זה בנחמין ומפטר אותו ומבטיח שייענש אם פשע. ראש העיר מסבך את הקרן והמשרד עורך ראיון וקודם אלונסו ואחר כך אלחנדרה וויקטוריה מבהירות שלא היו קשורים למעשי בנחמין וגם קרלוס מנקה את עצמו מאשמה ומפילים הכול על בנחמין.

העיוור בא למחות בפני קרלוס על כך שבנחמין נחשף במלכודת הראשונה, הוא מבטיח לסדר שלא יימצאו דבר בקרן, אבל מבהיר לקרלוס שכעת רק הוא ילבין את כספו ואם עוד פעם ישלח איש קשר הוא יבין שלא רוצה שיהיו חברים ומדגים לו מה הוא עושה לאויבים עם חבית צבע או איזשהו חומר שהוא מורח בו את קרלוס. בנחמין בא לבקש את עזרתו של קרלוס, אך קרלוס מבהיר שלא כדאי שיראו אותה ביחד וכשבנחמין מאיים לספר עליו ועל העיוור, קרלוס מבהיר לו מה צפוי לו מהעיוור ומציע שיעבוד על תיקי מס בחשאי. העיוור מקבל עוד כסף ומחליט להזהיר את ראש העיר ואחיו הוא מטיח בהם את ההונאה שהם ביקשו את ממנו איש קשר להלבנה כדי לצלם ובראיון של ראש העיר הוא פגע בקרן שמלבינה לו כספים, העיוור מבהיר להם מי שולט בעניינים ומאיים עליהם שלא ייצאו נגד הקרן ולא יפריעו לעסקיו. אחר כך הוא מספר לקרלוס שטיפל בבעיה והם מסכמים לתת הזדמנות אחרונה לבנחמין.

קרלוס מזמן את בנחמין ומביא לו כסף להלבנה. בנחמין בטוח שלא ייתפס אך אלונסו מחליט להגיש תביעה נגד בנחמין, לטיסיה מתנגדת בתוקף, אך אלונסו מבהיר שזה חשוב בשביל להוכיח ניקיון כפיים של המשרד וכל שאר עורכי הדין מסכימים לתביעה.

לאונרדו ואוליביה מתקרבים בעת שמירה על הילדים של ריקרדו אך אוליביה שומרת מרחק ולא רוצה לפגוע באלן ולמרות שהיא כבר נענית לנשיקה היא מחליטה שהיא לא תתקדם ולאונרדו מחליט הפסיק לחזר כדי לא לאבד אותה כידידה ואוליביה שופכת את הלב ויקטוריה שמודה שכדאי לה להכריע לפני שתאבד אפשרות לזוגיות עם לאונרדו, גם בפגישה עם אלן אוליביה מסויגת.

אלנה מחלימה ויוצאת מכלל סכנה ומצליחה להתקשר לילדיה, היא מתנצלת לפני ריקרדו על התנהגותה. מסתבר שעל מיגל מצאו מספיק סמים כדי להאשים אותה בסחר ואלנה צריכה להעיד וריקרדו מציע לה את שירותיו כעורך דין. היא שמחה לחזור להיות עם הילדים ועם ריקרדו וכל עורכי הדין שמחים בשביל ריקרדו. לטיסיה כחברה של אלנה שמחה ומנסה לעקוץ את אלחנדרה שהמשפחה של אלנה וריקרדו מאוחדת.

אלחנדרה מבהירה לאביה של נוריה שיסתבך בתביעה אם נוריה לא תיצור קשר ותקיים את החוזה. הוא מסרב לקרוא לנוריה וכשאלחנדרה מספרת את זה לקרלוס, קרלוס מציע לה ללחוץ באמצעים משפטיים, כי זאת הדרך היחידה. אלחנדרה מגישה תביעה למשמורת משותפת עם דניאלה ומטיחה באביה של נוריה שזה בגלל התנהגותו, הוא קורא לנוריה לבוא. דניאלה שמחה לבשר לאלחנדרה שאביה של נוריה קרא לה לבוא, אלחנדרה רוצה להיות נוכחת בפגישה, אך דניאלה ממהרת ומתרגשת. אביה של נוריה טוען שהיא מפלצת ואין לה זכות לשום דבר ושתתרחק מהנכד שלו והוא כסבא משמש אביו. דניאלה מטיחה בו שהוא הרס חוזה מצויין שהיה לה עם נוריה ומבקשת מנוריה לבוא, אך הוא טוען שנוריה לא נמצאת, הם רבים ודניאלה מבטיחה לתבוע את זכויות על בנו ואז נוריה דוקרת אותה מהגב והיא המומה לקבל את זה דווקא מנוריה עצמה ונוריה מבהירה שאף אחד לא יקח ממנה את בנה ובטח לא מפלצת כמוהה ומוודאת הריגה עם עוד דקירות רבות לתדהמת אביה.

קרלוס מגלה העברות כספים לא מתוכננות וחושד שאלן גונב ממנו אך אלן טוען שמדובר בהלוואות שהוא לקח כדי להציל את המשרד וכדי להעביר אותו לכלא טוב יותר. קרלוס עדיין חשדני ומבהיר לאלן שאם יגלה שבגד בו לא יתחשב בכך שהם בני משפחה.

רוברטו ממשיך לחזר אחרי ויקטוריה בעיקר לאחר הנשיקה שלהם, אך ויקטוריה טוענת שזה לא עושה לה כלום ועדיין מרחיקה מעצמה את רוברטו בטענה שהוא אומר את זה לכל הנשים. הוא טוען שמוכן להתנזר למענה.

פר באה לתמוך בחואן לאחר שהמשרד מאושם בהלבנה וחואן מספר על הראיון שהוא הרגיש חלק מצוות ופר קצת מקנאה כי היא בעבודתה לבד עם המחשב, הוא מנסה לחזר אחריה ששוב יהיו ביחד, אך היא מסויגת וטוענת שהיא ממהרת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 84 - קרלוס עובד כל כך בצורה שונה כשלאחנדרה מעורבת

כמו שבשופט מרופו במקום להגן עליו הוא למעשה הלשין עליו לבנחמין, למרות שהוא הציל את אלן לאחר ששמע שאבא של אלחנדרה מעורב בהליכים נגדו. כך גם בניגוד לאימלדה שהוא עשה מה שאימה ביקשה והאמת לא הייתה חשובה לו. כשהוא הבין שסיפור הרצח של אבא של נוריה לא תואם את הדו"ח הפתולוגי ולא הגיוני שבסלון בבית עם ילד תהיה סכין במקום נגיש, הוא בא לספר לאלחנדרה והם חקרו את הזירה ומצאו שנוריה היא שרצחה את דניאלה ואביה מחפה עליה, גם כי הדקירות חלשות מדי בשביל גבר כמו אוקטביו וגם כי דקר אותו אדם שמלאי וזאת נוריה ולא אביה ולמרות שהעורך דין של נוריה ואביה הוא פועל למען הצדק כדי לחשוף את האמת כפי שאלחנדרה רוצה.

עכשיו מעניין אם לדניאלה הייתה משפחה שתוכל לדאוג לילד במקרה שאביה של נוריה גם יקבל עונש מאסר על עדות שקר, או שהילד ישלח לבית יתומים בגלל ההתנהגות האווילית והפרימיטיבית של נוריה ואביה.

אלנה מרגישה רע עם כל התמיכה שהיא מקבלת מריקרדו לאחר שהייתה כל כך אכזרית כלפיו. ובינתיים פדריקו אומר שהוא אשם בתאונה שלה ומספר לה בדיוק מה קרה ואלנה אומרת שנהג נכון והגן על אחותו ופנה לאדם הנכון, מעניין אם עכשיו כשאלנה יודעת שמיגל דחף את הבן שלה לקיר וגרם לה לקבל מכה תרצה להעיד נגדו, אם כי מצד שני היא סיפרה ללטיסיה שהוא הציע לה סמים, כך שהיא ידעה שהוא לקח סמים והכניסה אותה הביתה, זה לא משתלם לה. ובינתיים ריקרדו לא יודע מה לעשות כי התיק של תביעת המשמורת על הילדים מתקדם והילדים מוזמנים לפסיכולוג, אך ריקרדו לא מרגיש נכון להילחם עכשיו באלנה במצבה, אך ויקטוריה מזהירה אותו שאחר כך יהיה קשה יותר, מקווה שאלנה באמת שינתה גישה וזה לא יהיה מותנה בכך שריקרדו יחזור אליה.

אוליביה ולאונרדו הרגישו כמו משפחה עם הילדים של ריקרדו וללאונרדו חשוב להיות עם אוליביה ואוליביה עדיין לא מסוגלת לבחור בין לאונרדו לאלן וויקטוריה אומרת לה לעשות מה שטוב בשבילה ולא לקבל החלטה בלחץ ורוברטו אחרי שהנחה את חואן איך להשלים עם פר וזה הצליח, את לאונרדו הוא דווקא מנסה לנחם עם בחורות, משהו שלא ממש עובד.

לטיסיה מרגישה רע כשאוליביה מבקשת ממנה להגיד איפה בנחמין כדי שתוכן להעביר לו את תביעת הגירושין ורוצה לעזוב את המשרד בגלל שהיא מרגישה שרואים בה שותפה של בנחמין, בנחמין מנסה למצוא אצלה מכסה והיא מגרשת אותו, אך גם מספרת לו על התביעה של אלונסו ושכולם מלבד לטיסיה היו בעד תביעה, אך בנחמין עדיין בטוח שאין הוכחות נגדו והוא יוכל בהמשך לעבוד בחופשיות במשרד של קרלוס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בן זוג כן, אבל אין לו קשר דם לילד

מה שהיה יכול לאפשר לו לקבל משמורת. רק הורים או אחים של דניאלה הם בני משפחה שיש להם עדיפות מסוימת בהליך האימוץ.
 
למעלה