השוד הגדול

faery18

New member
הטלנובלה עלתה ל-VOD של הוט


יחד עם: רק את, אם סודית, אישה, והכלה מאיסטנבול

&nbsp
הוט הפתיעו לטובה
אחרי שהם העלו את אמא קיוויתי שזה אולי שינוי מגמה ושמחה שזה אכן כך, הגיע הזמן באמת שגם הם יעלו טלנובלות מויוה ומכל הז'אנרים שבערוץ
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ודווקא פרטנר שעד עכשיו העלו הכול ל-VOD

לא העלו לא את השוד הגדול, לא את אם סודית ולא את רק אלוהים סולח, את רק את ואת אישה דווקא כן. לא שזאת בעיה כשיש שבועיים של הקלטה אוטמטית ואפשרות להקליט ידנית. אבל כל כך שמחתי כשהעלו את כל ויוה פלוס חוץ מאני והיא ומקודם לכל הרוחות ל-VOD ועכשיו פתאום שלוש סדרות עולות בערוצי ויוה, ושתיים מהן בויוה הרגיל לא עלו ל-VOD של פרטנר.

באמת מוזר שבהוט ויוה פלוס הוא בתשלום אז מוזר שהם מעלים חצי מהתכנים שלו ב-VOD. נראה שהתחרות עם פרטנר וסלקום בנוסף ל-YES גורמת להם לשפר את השירות, נראה שאנחנו לא היחידים שעזבו את הוט לטובת פרטנר או סלקום.

ומזל שאימא עלתה לאתר ויוה כי מה-VOD של פרטנר היא יורדת כבר ב-09.12.
 

faery18

New member
וואלה? הייתי בטוחה שיש לך את השוד הגדול

גם שם ושתצפה בה רק בהמשך בדומה לרוק סטאר
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה בסדר אני יכול לצפות בה

לא דרך VOD אלא דרך CATCH UP ובהקלטות, פשוט אצטרך להקפיד על פיגור של מקסימום שבועיים, למקרה שההקלטות יימחקו כי אז לא יהיה תחליף ב-VOD. כבר היום או מחר אני מתחיל לצפות בה.
 

faery18

New member
הבנתי
תתכונן להתמכר היא ממש שווה


עלילה מתפתחת לא משעמם לרגע
 

faery18

New member
עד פרק 8 - אריק מואשם בשוד הגדול ונעצר!


והכל בגלל המשקפיים חח
כמה ידיים הם עברו: מלאגטה-ז'וליו-בבת'-אריק
לפחות אנטוניה
ומרסיו הספיקו להגיע לבבת' בדקה התשעים לפני שהספיקה לצאת מהעיר
ועכשיו אחרי העדות שלה אנטוניה מבינה שאריק נעצר לשווא! מסכן עכשיו לואיזה עוד יותר נוטרת לו
אגב מרסיו ובבת' ממש חמודים יחד


ולגבי חבורת השודדים הם די אכלו אותה אחרי שאריק הודיע שלא ימכור את המלון חחח עכשיו הם כלואים בו מבלי יכולת להשתמש בכסף(למעט מקרים בודדים
)או לברוח איתו
היחיד שמתחרט זה ז'וליו המתוק שמההתחלה היה היחיד שנרתע מהעניין. מסכן עם הדודות הפדחניות שלו חח אבל הסצנות שלהן קורעותXD העיקר אירגנו לו דייט עם אנטוניה


אהבתי גם את השואו שדפקה סנדרה אלנה בחנות תיקים איך שנופפה למוכרת עם השטרות מול הפרצוף אחרי שזילזלה בה ואיך שהתיישבה ושתתה שם שמפנייה חח הדמות שלה פה כ"כ צבעונית פי אלף מהדמות האנמית שהייתה לה באימפריה. בכלל לכולם פה יש דמויות ממש שוות.

ונסיים במלאגטה ומריה פיה שכורתים ברית! היא לא תלשין על השוד והוא יעזור לה להרחיק את אריק ולואיזה אחד מהשנייה










 

faery18

New member
בהחלט מומלץ
אין אלימות בטלנובלה זה יותר בקטע של הומור:)

גם השוד המדובר התבצע ללא נשק
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן מומלץ, יש הרבה הומור

אם הפורטוגזית אכן דומה לספרדית אז השם של הסדרה הוא בכלל לא שוד, אלא המלכודת, אבל בגלל השם תפוס אצל ויוה ודווקא על ידי סדרה ברזילאית, הם בחרו בשם השוד הגדול. ואמנם גם בכתוביות כתוב שוד, אך אמנם ראיתי רק את הפרק הראשון, אבל הבנתי שמה שמתוכנן זאת גנבה ולא שוד.

אמנם חלק מהסדרה זה השוטרת אנטוניה, אבל אני מניח שבסדרה יהיה פחות אלימות מאשר ברוק סטאר.
 

faery18

New member
נכון גם אני שמתי לב ללוגו השונה LA TRAMPA

נראה שבגרסה הבינלאומית שינו את השם במקום PEGA PEGA - שהפירוש זה לקחת. אבל האמת אהבתי את זה יותר מאשר LA TRAMPA
למרות שאהבתי גם את העברות של ויוה

&nbsp
&nbsp
&nbsp

 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק ראשון

אז מסתבר שלאריק יש מוניטין גרוע של הורס עסקים, ולכן המכירה מבהילה את צוות המלון. פדריניו מצידו מנסה לגנוב ממס הכנסה על ידי קבלה במזומן וטיסה מהירה לחו"ל. מעניין שהרי בשדרות ברזיל כרמיניה הצליחה לסבך את נינה כשהיא והבן זוג שלה ניסו לנסוע לחו"ל וכרמיניה דאגה לשתול אצלה מזוודה עם הרבה כסף והם נעצרו בהתחלה לא היה מדובר בכספי הכופר, אלא כי אסור להוציא סכומים כאלה מהמדינה בלי לדווח, ופדריניו מתכנן לטוס עם מזוודות מלאות במאות מיליונים.

בינתיים לואיזה למדה מנהל עסקים בדיוק כדי לנהל את המלון שהוא רוצה למכור ומצפה לנהל אותה, ולא יודעת שהיא בעצם מעבירה מסמכים מסבא שלה שמוכר את המלון לזה שקונה אותו.

אחד העובדים מזהיר את העובדים שהמלון ייסגר עם הבעלים החדש והוא מזמן עוד שלוש עובדים בינהם זה ששמע את השיחה ראשון שמסתבר שמשפחתו קיבלה צו פינוי ומציע לגנוב את כספי המכירה. האמת פדריניו לוקח הימור מסוכן עם הכסף במזומן, כל כך חשוב לו להתחמק ממס הכנסה שהוא מוכן להכניס למלון מזוודות עם מאות מיליונים במזומן ולא חושש שיגנבו ממנו, רק חושש לשלם מס הכנסה וגם לא חושש להסתבך כי אריק הזהיר אותו שזה לא חוקי להעביר סכום כזה במזומן והציעה העברה בנקאית שהייתה פותרת את כל הבעיות ולא הייתה סדרה.

חשבתי שננדה קוסטה תהיה כאן בלונדינית כשראיתי אותה בסדרה, אבל מסתבר שמדובר בפיאה שהיא משום מה איתה לעבודה, ויראו את ננדה קוסטה גם עם פיאה וגם בלעדיה.

ואנטוניה השוטרת הקשוחה היא אחותו של העובד היחיד שפדריניו סמך עליו עד כדי כך שסיפר לו על כל התכניות שלו והזמין אותו איתו לניו יורק.

הבת של אריק בורחת ממנו ועושה שמיניות באוויר כדי שלא ימצאו אותה ובינתיים מסבכת את מרסיו עם משפחתו כשהוא עוזר לה לברוח מהאנשים של אביה, אבל בסוף אריק מצליח למצוא אותה. מעניין מה הסיפור כאן.
 

faery18

New member
לגבי השיער של ננדה קוסטה/סנדרה אלנה-זה שילוב של צבעים


בגלל שהשיער שלה למעלה כהה יותר אז עם הקוקו המגולגל של החדרנית שכולו מתוח בג'ל זה נראה כאילו באמת השיער שלה כולו כהה בעיקר אם מסתכלים מקדימה, אבל למטה הוא צבוע בצבע בלונדיני ככה שכשהיא מפזרת אותו הוא אכן נראה שונה לגמרי חח אבל זו לא פיאה






 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לתגובה של הדר

האופרה קטע נחמד שהוא לקח לשם את לואיזה, עם כי בזמנה קיבל בשורות לא טובות לגבי בתו, ונחמד מצד לואיזה שליוותה את אריק למכון פתולוגי ותמכה בו כשהוא נחרד שאולי בתו נמצאת בחדר מתים.

מדהים הקטע הממוחשב איך שבובת הקנגרו זזה, למרות שהיה ברור שזה בובה חשבתי לרגע שלפי הסדרה זאת אמורה להיות חיה אמיתית. ומעניין מה יקרה למשפחת התיאטרון כשיגלו שחוץ מהבן שהם החליטו להעניש שיסע באוטובוס הם גם איבדו בובה שכנראה משמעותית להצגות.


פדריניו באמת אידיוט איך הוא חושב להגן על 40 מיליון דולר במלון שלו, במטוס, בטיסה לניו יורק ולפי הפרומו כנראה גם יודע שנכדתו רוצה לנהל את המלון ומנסה להסתיר ממנה את הכוונה למכור אותו.
 

faery18

New member
אני מתה על הקנגורה הזו


מפעילים אותה בשילוב של עבודת מחשב וגם עבודה פיזית של שני אנשים שלא נראים במצלמה והתוצאה מדהימה! יש שימוש גם בבובה נוספת שלא נראית בצילומים אפשר לראות המחשה בלינקים

https://globoplay.globo.com/v/5937501/



 

faery18

New member
פרק 11 בשתי מילים-אירני רבאשה


איזה כיף שהיא נכנסה עושה רושם שגם פה תהיה לה דמות מעניינת עם לא מעט פילפל
 

tami129

New member
נראית מהממת

וגם נראה שיש סיפור בין המבוגרים שם...סביני, פדרינו, אטיאידי וז'ילדה.

לפחות אריק יצא מהכלא

לואיזה מעצבנת, כלומר, נכון שאריק לא אמר לה דבר, אבל מה הוא אשם, סבא שלה רצה למכור וחייב אותו לא לומר לה כלום, והיא יותר כועסת על אריק מאשר סבא שלה.
 

faery18

New member
אכן ונראה שאטאידי יצא הכי מקורנן איך סילק את פדריניו


לגבי לואיזה מסכימה היא די קשה עכשיו עם אריק אבל לפי מה שקראתי(לא יכלתי להתאפק
)לא לאורך זמן
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 2 - נראה שהקנגורה הפכו לדמות בטלנובלה

והיא עם בבצ'י כל הזמן לאחר שמרסיו נתן לה אותה ונראה כאילו שהיא באמת מבינה מה בבצ'י אומרת לה. ובבצ'י מסתבר שהיא מרדנית לא רוצה לחיות בדרך של אביה.

אריק אפילו לא מעלה על דעתה שמריה פיה מחזרת אחריו, ורואה בה רק ידידה, אך הוריה והיא רוצים הרבה מעבר ולשם כך מריה פיה מתנדבת לבלות עם בבצ'י ורק סובלת כי זאת לא היא ופדריניו מצטער על המפגש שארגן כי אריק הוא הדבר האחרון שרצה לנכדתו, הוא מסכל את פגישתם לכמה רגעים, אך בסוף הם נפגשים ומבלים וכשמריה פיה מקדימה פגישה כדי לגרור את אריק, נראה שלואיזה הבינה מה יש בראש של מריה פיה ומצד אחד משחררת את אריק ומצד שני מנשקת אותו מולה, אך אריק נתן למריה פיה נשק אולטימטיבי כשסיפר לה שהיא לא יודעת שהוא קנה את המלון.

מלאגטה או ויטור הוא היחיד שמשוכנע בקשר לגנבה, שלושת החברים מהססים מאוד ולא מתלהבים, ז'וליו מנסה לפתור את בעיית הפינוי בדרכים אחרות ולסנדרה אלנה מסתבר שיש אב חורג נצלן. מלגאטה מבקר את אביו שלא רוצה לראות אותו והוא אומר שנהיה כמוהו ואז מביע בו זלזול. סנדרה אלנה מקיאה ומסתחררת ויש חשד שהיא בהריון ומלגאטה מביא לה בדיקת הריון, אך מכיוון שהיא לא מה משמעות, מלאגטה מגלה שהיא לא בהריון ואומר שהיא כן, ובכך משכנע אותה להצטרף לגנבה ולשכנע את הבן זוג.

ז'וליו לא מצליח להסדיר את עניין הפינוי וגם לא מצליח לקבל מקדמה או הלוואה, אך עדיין לא זורם עם הגנבה עד שמגלה שהוא האחרון שנשאר כי סנדרה אלנה ובן הזוג שלה כבר הסכימו.

ובכספי החסכונות קטע מצחיק כשהדודה מדברת על שחסכה כסף לקבר של הכלב שרלוק, ובסוף הכלב נובח כאילו הבין על מה מדברים.

מרסיו מוחה על שעזבו בלעדיו ואימו מצטערת לראות שהוא מצא ארגז שנפל להם, אך בובת הקנגורה עדיין חסרה ומרסיו בהתחלה מתנצל ואז מציע לאביו להופיע במסיבות, אך אביו לא רוצה לשמוע ורואה במשפחתם תיאטרון מכובד מדי לזה.
 
למעלה