באהבה אין חוקים

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 76 - מהלך מבריק של קרלוס

שהוא מפיל את העיוור על בנחמין ומספר לו שהוא זה שמלבין לו את הכספים ומכיר להם זה את זה ואחר כך שולח את העיוור לפנות ישירות לבנחמין וכך מוריד אותו מהגב שלו, אך גם לבנחמין הנלהב הוא כאב ראש שמתקשר אליו באמצע הלילה שהוא הולך להביא כסף להלבנה וגם פקיד או יותר נכון בריון של ראש העיר המושחת מבקש ממנו להלבין לו כספים.

ראש העיר המושחת בונה לחיימה אביה של אלחנדרה והמרצה של ריקרדו, רוברטו ולאונרדו בלימודיהם ומסביר לו שהוא חף מפשע והאשם הוא ראש העיר הקודם ומוסר לו ראיות וגם שזה שפנה לאלונסו הוא פועל למען מפלגה יריבה, חיימה משתכנע שאלונסו מנוצל למאבק פוליטי ובא להסביר לו את זה, אך אלונסו טוען שדווקא חיימה הוא זה שמנוצל וחיימה טוען שאלונסו מסרב להקשיב ומסכים לייצג את ראש העיר המושחת במשפט.

בינתיים התיק שלוקח גוסטבו מסתבר שהחברה שמכרה בתים לא גמורים והשאירה את הקונים חסרי בית היא החברה של אחיו של ראש העיר ואת המוניטין צברה על בתים שבנתה בעירייה שלו וגוסטבו מעדכן את אלונסו על התפתחות נוספת בתיק.
בינתיים אותו ראש עיר עושה עיסקה עם העיוור ונותן לו שטח לעסקיו אך בתמורה מבקש לא להתעסק לא עם תושבים ולא עם שוטרים בעירייה שלו וראש העיר מקבל הון תועפות מהעיוור ובדרך גם מבקש לרצוח את זה שפנה לאלונסו.

בקנקון קרלוס מספר לאלונסו שבנחמין עובד בשבילו וזה מסבך את בנחמין מול אלונסו ששם לב שלקח תיק עצמאית ובנחמין מרגיש מושפל מהנזיפה של אלונסו. כמו בנחמין ולטיסיה מתעקשים להסתיר את הרומן שלהם, אך ויקטוריה ואוליביה תופסות אותם מתנשקים ולטיסיה זועמת על התגובה של בנחמין שמתעקש שהרומן שלהם יהיה בסתר.

בהרצאות בקנקון קרלוס מצליח להגיע לשם ומסתבר ששם הציע לאלחנדרו נישואים והוא מנסה להרחיק את ריקרדו מאלחנדרה ורב עם ריקרדו. כשריקרדו ואלחנדרה רוקדים יחד קרלוס מתפרץ וריקרדו מזכיר לו שהוא בגד בה ואיבד קרלוס מכה אותו והם הולכים מכות ואלחנדרה זועמת על שניהם ורוצה לשמור מרחק מהם.

לאונרדו מתוודה בפני אוליביה ההמומה על אהבתו כלפיה והיא חיכתה לזה המון זמן, אך מרגישה שזה לא הוגן כלפי אלן להיפרד ממנו בגלל זה ואלחנדרה וויקטוריה מנסות לשכנע אותה שהיא לא מאוהבת באלן ולכן כדאי שתיפרד ממנו. במשרד כשמדברים על התיקים ועל התיק של קרלוס, למרות שכעת החשוד העיקרי הוא פדרו החבר של פטריסיה, לאונרדו מתעקש שאלן הוא הרוצח, והרצון שלו שאלן יהיה האשם ובכך יתגלה כרוצח ואוליביה תהיה פנויה הוא כמעט מתעלם מהחשדות שמעוררים החשודים האחרים פדרו וטטיאנה.

רוברטו מארגן שייט כדי שתהיה חוויה חיובית מקנקון לאחר הריב של ריקרדו וקרלוס ומסתבר שבכך הוא אפשר ללאונרדו להיות עם אוליביה, לריקרדו עם אלחנדרה ולעצמו עם ויקטוריה שאחר כך הוא משקה את כולם במשקה כבד ונשאר עם ויקטוריה ומצליח להתנשק איתה, אך במשרד היא עדיין דוחה אותה, אך מודה שמעולם לא חשבה שהוא מנשק כל כך טוב.

לפני הנסיעה לקנקון אלנה מבלה עם מיגל ולא נמצאת בבית כשהילדים צריכים להתארגן לבית הספר, נטליה מתקשרת לריקרדו שמאכיל אותם ועומד לקחת אותם לבית הספר אך אלנה בדיוק מגיעה ומאשימה אותו שרצה לקחת ממנה את הילדים. ריקרדו פונה לויקטוריה לספר על הזנחת הילדים כדי לקדם את הבקשה שלו ואלנה מבקשת את עזרתו של קרלוס שמטיח בה שהיא נותנת לריקרדו כלים, אז אלנה מחליטה להיפרד ממיגל לזמן המשפט, אך מחליטה שזה לא הוגן ומחליטה פשוט להמעיט להיפגש איתו ואחר כך מביאה אותו הביתה שיבלו בבית כדי שתהיה גם עם הילדים ואז נטליה תופסת אותם מתנשקים וזועמת ואומרת שלא תקבל אותו, אלנה מסבירה לילדים שריקרדו הפסיק לאהוב אותו וזכותה לשקם את חייה ונטליה מסכימה לומר שלום בנימוס למיגל אך לא יותר מזה.

קרלוס רואה בתיק של קרולינה תיק אישי ומחליט למשוך זמן ומבקש מקרולינה לא לקבל הסדר, ולכן ההצעה של ריקרדו לערוך את בדיקת הד.נ.א לבתה של קרולינה במקום לארמנדו המנוח אפילו לא מגיעה לקרולינה וקרלוס אומר לקרולינה להתעקש שהיא לא ידעה שיש לו משפחה נוספת ובן מחוץ לנישואין, אך ריקרדו מנחה את המאהבת למשפט ושומע ממנה שלא התעניינה בנושא, אך נראה שקרולינה ידעה עליה ועל הילד שלהם, אבל לא רצתה להתגרש בגלל הכסף של ארמנדו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 79 - מסתבר שטמנו לבנחמין מלכודת

והאיש של ראש העיר שביקש להלבין את כספו בסך הכול חיפש שיהיה להם משהו נגד משרד ווגה וכך ראש העיר מסכים להתעמת עם אלונסו וחושף בשידור חי סרטון שבו בנחמין מקבל כסף להלבנה ומספר על הקרן שבה מעורבות אלחנדרה וויקטוריה ומאשים את אלונסו וטוען שהוא עוד קורבן.

קרלוס בא לתמוך באלחנדרה וטוען שסמך בעיניים עצומות על בנחמין כי היא המליצה עליו ובכך התוכנית שלו להפיל אשפה על בנחמין אם ייתפסו מצליחה.

מיגל הוא נרקומן וכשאלנה הולכת להביא אוכל והוא נשאר לבד עם הילדים פדריקו רואה אותו מסניף שמים והוא דוחף אותו חזק ופדריקו מסתגר עם נטליה וקורא לריקרדו שמכה את מיגל ולוקח את הילדים. מיגל גורם לאלנה לחשוב שריקרדו לקח את הילדים ללא סיבה ואלנה מתקשרת למחות בפני ריקרדו כשמיגל נוהג ולא מאמינה לריקרדו אך עוברת תאונה קשה.

כל עורכי הדין עוזרים לריקרדו עם הילדים ואלונסו שומע על כך מכרמן ומודיע על כך בישיבה וכך אלחנדרה האחרונה לדעת והיא רוצה לתמוך בריקרדו והיא לוקחת את התיקים שלו ומתקשרת אליו כדי לתמוך בו. ריקרדו מרגיש אשם שלקח את הילדים ובכך גרם לאלנה להגיב כך ומרגיש אשם במצבה.

ריקרדו מנצח בתביעה של אדלה והיא ובנה זוכים ל-40% מהירושה וקרלוס מבטיח לערער ובינתיים רוצה למשוך זמן רק כדי לפגוע בלקוחה של ריקרדו ובריקרדו למרות שהוא יודע שהערעור אבוד. הוא גם מבקש מאהרון להמליץ לאלנה לקחת את הילדים מחוץ לעיר, אך כאמור כל זה לא יקודם לאור מצבה של אלנה.

חואן מצליח לזכות את הנשים האחרות שהואשמו בסחר בסמים וישבו בכלא בגלל אדריאן והן באות למשרד להודות לו עם עוגה.

בניגוד לכל הגיון התיק של נוריה ודניאלה מסתבך כשדניאלה באה לבקר את ריקרדו ואלחנדרה מקבלת אותה ומסתבר שנוריה הפסיקה לקיים את ההסכם ולא שולחת תמונות וגם לא עונה לטלפונים ומיילים. אלחנדרה מחליטה להבהיר לנוריה שתסתבך עם החוק אם תקיים את ההסכם ובאה אליה והיא לא נמצאת והיא נפגשת עם אביה שמוחה בפניה שהפסידה ומתעקש שלטרנסג'נדר אין זכות לשום דבר ואלחנדרה מבהירה שאם נוריה לא תבוא לדבר איתה תצטרך להגיב לתביעה משפטית ולא רצוי שהיא תסתבך.

אוליביה ולאונרדו משגיחים על הילדים ואוליביה נחשפת לצדדים החיוביים של לאונרדו והוא מצליח לשכנע אותה באהבתו וייעשה הכול בשבילה והם מתנשקים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולי נשארו את 12 פרקים לצפייה של העונה הראשונה


 

Rene Zeitune

New member
הסטורי של דויד זפדה בחשבון האינסטגרם שלו

על זה ששודר באהבה אין חוקים פרק אחרון פה.

 
למעלה