ספיישל סיום - אמא

Rene Zeitune

New member
ספיישל סיום - אמא


הסדרה הטורקית הכי מוצלחת שראיתי עד כה הסתיימה יום שלישי, היום השלמתי את הפרקים האחרונים. יותר מראויה להקדיש לה ספיישל לכבוד סיומה. הטלנובלה זכתה בפרסים וכך גם השחקניות הראשיות.
מה שמיוחד ויוצא דופן בטלנובלה הוא שאין סיפור אהבה או רומנטיקה קיטשית. מדובר בסיפור אהבה בין אמא לבת וההקרבה. אין ראשי זכר(לא סינאן לא ראשי, גם לא עלי).

הטלנובלה היא בכיכובן של גנסו דרה(אזל, הסולטן) והילדה ברן גוקילדיז שכבשה את העולם עם המשחק שלה.

רציתי להגיב על הסוף ועל הסדרה אך לא אוכל להוסיף דמויות כרגע אז סבלנות.

 

Rene Zeitune

New member
הסיפור


מלק ילדה מלאת שמחת חיים בת 7 עוברת התעללות מצד אביה החורג והזנחה מצד אמא שלה. אף אחד לא חושד במה שעובר על מלק עד שמגיעה מורה מחליפה בשם זיינפ לבית ספר. לזיינפ יש עבר לא קל שחוותה, אימה נטשה אותה בגיל צעיר לאחר שרצחה את אביה ומאז זיינפ הייתה אדישה ומנוכרת עד שנתקלה במלק. זיינפ ומלק התקרבו עד שזיינפ קיבלה הצעת עבודה באיסטנבול. זיינפ הלכה להיפרד ממלק ומצאה אותה בתוך שקית זבל. שתיהן החליטו לזייף את מותה של מלק ולחיות הרחק כאם ובת.
שזיינפ קוראת לה בשם החדש, טורנה.
&nbsp
שתיהן התחילו מסע חדש אך נאלצו לברוח כל הזמן שמא יגלו אותם. עלי עיתונאי גילה את השקר שלהן והחליט להעמיד במבחן את זיינפ לגבי כוונותיה הטובות מאחר שהנושא רגיש אצלו כשהוא בעצמו לא יכל להציל ילד מהתעללות וכשהבין שלזיינפ יש כוונות טובות הוא מחליט לעזור להן. לרשותם נמצאת גונול, אימא של זיינפ שהשתחררה מהכלא ומבלי שזיינפ יודעת שהיא אימא שנטשה אותה היא ומלק מקבלות את עזרתה.
&nbsp
העניינים מסתבכים כאשר שולה, האמא האמיתית של מלק מופיעה כאשר היא מגלה שזיינפ חטפה את מלק, ומגישה תלונה נגדה על חטיפה. זיינפ מצליחה להשתחרר על תנאי כאשר שולה מבטלת את התלונה ולאורך כל הסדרה זיינפ ושולה עם בעלה, גנגיז נלחמים על מלק כשזיינפ רוצה לתת חיים טובים יותר למלק כששולה רוצה את מלק רק בשביל המשפחה יחד עם גנגיז וגנגיז מצידו מעדיף למכור לה את מלק.
בטלנובלה יש את הרוע האכזרי של גנגיז שמסרסר את שולה מבלי שיהיה אכפת לו מכלום ושולה מצידה מאוהבת בו בצורה עיוורת ומסכנת את בתה ובנה, חסן שנולד לה מגנגיז.

 

Rene Zeitune

New member
זיינפ גונש

למדה צילום ותצפית על ציפורים. אומצה ע"י ג'אידה. לאחר שקיבלה תואר בהוראה היא מבקשת להצטרף לקבוצת חוקרים באוניברסיטה שמלמדת ציפורים נודדות. בזמן שהיא מחכה לקבל את הבשורה מהאוניברסיטה היא מתחילה ללמד כמורה מחליפה. היא קרה, ומרוחקת. הלימודים שלה, החקירות, תמונות, נסיעות והציפורים הם עולמה של זיינפ, עד שמלק נכנסת לחייה.
&nbsp
מגולמת ע"י גנסו דרה שמוכרת מאזל כאיישן
&nbsp

 

Rene Zeitune

New member
מלק אקאצ'אי/טורנה גונש

בתה של שולה. בעלת לב עדין, מעולם לא שומרת טינה למרות היותה מוזנחת ע"י אימה והיות תחת הזעם והתעללות של אביה החורג, גנגיז. ילדה מאוד נבונה ושמחת חיים. כדי להלחם בכל הקשיים בחייה, מלק יש מחברת שם היא כותבת על הדברים היפים שרואה בטבע וסביבתה.
בגילומה הנפלא של ברן גוקליידז

 

Rene Zeitune

New member
גונול

אמא הביולוגית של זיינפ, הואשמה והורשעה ברצח בעלה ובשל כך בתה נלקחה לבית יתומים, זמן מה היא מגלה שזיינפ אומצה ע"י גאהידה. היא רגועה ומסורה.
&nbsp
מגולמת ע"י ואהידה פורצין שמוכרת מהסולטן כהורם המבוגרת

 

Rene Zeitune

New member
שולה אקאצ'י

אמא של מלק. שולה גדלה במשפחה שתמיד נלחמה כדי להתפרנס ונשארה לבד מגיל קטן. התחתנה עם האיירי, שנהרג בתאונת דרכים. עובדת במועדון לילי שם האלכוהול עוזר לה לשכוח את הקשיים של חייה. במקום הזה היא מכירה את בן זוגה הנוכחי, ג'נגיז.
מגולמת ע"י גונקצה ווסלטרי

 

Rene Zeitune

New member
גנגיז אילדיז

עובד כמאבטח באותו מועדון לילי שנמצאת שולה. מבזבז את כל כספו באלכוהול. בשל בקשתה של החברה שלו הוא עובר אליה. גנגיז לא סובל את מלק ומפעיל אלימות כלפי הילדה. הוא בטוח ששולה תעדיף אותו מעל פני בתה.
מגולם ע"י ברקאי אטיש

 

Rene Zeitune

New member
ג'אהידה

אישה עשירה שעוסקת בעריכת דין, אלמנה שמגדלת את שלושת בנותיה: גמזה, דורו וזיינפ. זיינפ אינה בתה הביולוגית אך גאהידה אוהבת אותה כאילו היא מבשרה. לא תומכת בחטיפת מלק וכמעט מוותרת על זיינפ כאמה בשל כך.
&nbsp
מגולמת ע"י גולני קלקן

 

Rene Zeitune

New member
עלי אראהן

עיתונאי. הראשון שגילה שזיינפ חטפה את מלק.העמיד את זיינפ במבחן כדי לבדוק את כוונותיה הטובות של זיינפ. הוא עוזר לה מאחר והוא בעצמו לא יכל להציל ילד מהתעללות שהיה תחת חסותו. עם הזמן הוא מפתח רגשות כלפי זיינפ.
&nbsp
מגולם ע"י גאן נרגיס שמוכר לנו מדילה בפרק הראשון.

 

Rene Zeitune

New member
סינאן

פקד משטרה. אחראי על התיק של היעלמותה של מלק. תחילה היה משוכנע שזיינפ חטפה את מלק מתוך כוונות רעות אך בסוף הבין שהיא רוצה לתת חיים טובים למלק ומלק נמצאת בבית הרוס אצל שולה וגנגיז. בהמשך הוא מתאהב בזיינפ וכובש אותה ומצליח להתחתן איתה ותומך בה למרות שכאשר גילה שמלק בחיים ושגאהידה פיברקה את מותה של מלק הוא לא מגלה לה.
&nbsp
מגולם ע"י סהרט טואמן מוכר מקוזיי גוניי כבוראק

 

Rene Zeitune

New member
דורו גונש

אחותן של זיינפ וגמזה. רגישה. הייתה בקשר רומנטי עם סראפ אך בסוף התאהבה בעלי ואף הציעה לו נישואים.
&nbsp
מגולמת ע"י אחסן ארוגלו

 

Rene Zeitune

New member
גמזה גונש

אחותן של זיינפ ודורו. עוסקת בעריכת דין ועבדה אצל אימה במשרד. עמדה להתחתן עם מרט והייתה בהריון ממנו. בסוף עברה הפלה וביטלה את חתונתה.
&nbsp
מגולמת ע"י אליז גורדום שמוכרת מסולטן כבתו של מוסטפה

 

Rene Zeitune

New member
סארפ

היה בן זוגה של דורו שהחליפה אותו בעלי. לא נשאר לאורך כל הסדרה
&nbsp
מגולם ע"י אומור ייגיט

 

Rene Zeitune

New member
אריפ

שכן של גונול. עזר לה. נעלם בהמשך הסדרה
&nbsp
מגולם ע"י סוקרו טורן

 

Rene Zeitune

New member
סאנייה אילדיז

אימא של גנגיז. עסקה בזנות.
&nbsp
מגולמת ע"י זואהל גנסר

 

Rene Zeitune

New member
מרט

ארוסה של גמזה. רצה שגמזה תפיל בגלל שבנם עלול להיות לא בריא. גמזה גרמה לו לפקפק באבהותו ובעקבות זה ביקש בדיקת אבהות למרות הסיכון הכרוך בכך וכתוצאה מכך גמזה איבדה את בנה והוא איבד את גמזה לאחר שהתגלה שהוא האבא והתינוק היה בריא. לא נשאר לאורך הטלנובלה
&nbsp
מגולם ע"י עלי סורייאה

 

Rene Zeitune

New member
נגמי

מאפיונר. אחד הלקוחות של שולה. רצה לשכב איתה ובסוף הצליח בכך. גנגיז היה בטוח שהוא אבא של חסן וכמעט הרג אותו עד שנגמי התוודה בפניו שהוא עקר.
&nbsp
מגולם ע"י טייפון סאב

 

Rene Zeitune

New member
טאהיר

אחד מאנשיו של נגמי. עזר לשולה ומלק כשהיו חטופות בידי נגמי. נמצא מת. לא ידוע מי הרג אותו למרבה הצער וגנגיז היה החשוד העיקרי.
&nbsp
מגולם ע"י סאפק בסקייאה

 

Rene Zeitune

New member
ראמו

היה מחזר של גמזה אך לזמן קצר. הופיע בהשתתפות מיוחדת
&nbsp
מגולם ע"י ארדי בולאט
 
למעלה