באהבה אין חוקים

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 67 - העיוור עושה מקרלוס קרקס

הוא מלחיץ את קרלוס בנושא הלבנת הכספים ואף דורש שלא יעסוק בעניינים אחרים, כשקרלוס מסביר שעליהם להסתיר את זה שהוא עובד בשבילו. גם בנחמין השאפתן חושב שהוא במקום קרלוס לא היה עושה בעריכת דין כשעוברים לפניו כל כך הרבה סכומים להלבנה והוא מקבל חלק נכבד, וזאת לאחר שעורכת הדין של ויסנטה שמואשם ברצח אחיה הקטן של חברתו ופציעת החברה שטוענת שהרוצחת היא החברה שרצחה את אחיה וכשקרלוס טוען שלא היה מניע היא טוענת שויסנטה ניהל רומן גם עם אם הילדים, והעיתונות מדברת על איך שנהפכו הקלפים במשפט ובנחמין טוען שקרלוס לא היה צריך לקחת מלכתחילה את התיק וגם העיוור חושש שקרלוס לא יהיה מרוכז בענייני ההלבנה. העיוור מצידו גם מאלץ את קרלוס לשחרר את מי שגבה בשמו דמי חסות ופצע מישהו תוך כדי ומבהיר לקרלוס שהוא עבד שלו ולא מאפשר לקרלוס לסרב. הוא גם מבקר את קרלוס לעיתים תכופות למרות שקרלוס טוען שזה יכול לעורר חשד.

אבל השיא כשהעיוור בא להודיע לקרלוס שפתר לו את הבעיה ומראה לו כתבה בעיתון על מותה של עורכת הדין, קרלוס זועם ודורש מהעיוור לא לפעול כך, אך העיוור מתעקש שניצח לו את המשפט ופינה אותו לענייניו. וקרלוס אכן מנצח את המשפט לא בזכות העיוור, כי העורך דין האחר לא פחות טוב, אלא כי אימלדה פצועה קשה בצוואר והטענה שביקשה לפצוע אותה כדי שיראה כשוד נראה מופרכת כי היא פרפרה בין החיים למוות, גם האם מכחישה בתוקף שניהלה רומן עם החבר של אחותה וגם בחבל שבו הילד נחנק יש חתיכות עור של ויסנטה וויסנטה מורשע ומקבל 60 שנה כשהוא מתחנן בפני אימלדה שתספר את האמת. קרלוס שם לב לסתירות בין מה שסיפרו לו לעדותה של אימלדה במשפט וגם שומע מאימה שאכן ניהלה רומן עם ויסנטה וקרלוס מבין שאימלדה ביקשה מויסנטה לרצוח את אחיה כדי לנקום באימה וטוען שתפקידו לא לשפוט אותה, אך מקווה שתוכל לחיות עם מה שעשתה. ואימלדה מבקרת את ויסנטה ומתברר לצופים שויסנטה דיבר אמת, אם כי לא לגמרי כי עם עורכת הדין הראשונה הוא טען שהוא חף מפשע ואימלדה היא הרוצחת, עם עורך הדין השני טען שאימלדה הייתה שותפתו לרצח ואחר כך כשהורשע טען שוב שהוא חף מפשע. בביקור בכלא אימלדה מודה שעשתה זאת כדי להתנקם בו ובאימה. היא ואימה מוכרות את הבית ועוזבות הרחק.

אלנה באה עם הילדים לבקר את ריקרדו ומוצאת את אלחנדרה חצי עירומה ובתגובה מונעת מריקרדו לראות עם הילדים שגם כועסים עליו ומצליחה להסית את פדריקו נגד ריקרדו, בעוד נטליה מתעקשת על קשר עם אביה. היא פונה לקרלוס ומספרת לו על כך וקרלוס מופתע שאלחנדרה מנהלת רומן עם ריקרדו ומוציא לאלנה צו הרחקה לריקרדו ממנה ומהילדים. אלחנדרה מחליטה מנסה לדבר בהגיון עם אלנה, אך כשהיא לא מצליחה להסביר לאלנה שהיא משתמשת בילדיה לנקמה אישית ופוגעת בהם ואלנה אומרת לה שרק אם תיפרד מריקרדו יוכל לראות את הילדים, אלחנדרה מחליטה להיפרד מריקרדו כדי שיוכל להילחם על ילדיו, ריקרדו מבקש בקשה לאימוץ עם ויקטוריה כי לא יכול לייצג את עצמו וויקטוריה אומרת שאכן לא כדאי שינהל קשר בזמן המשפט. ריקרדו מבקש צו הגנה ומגלה שקרלוס הוציא לו צו הרחקה. בינתיים קרלוס משכנע את אלחנדרה לצאת לאכול כדי שתעזור לו עם התיק של אימלדה לפני הכרעת המשפט, והיא מספרת לו שניהלה רומן עם ריקרדו, קרלוס מנצל את המצב כדי לשחק את התמים ולטעון שאלנה פנתה אליו בלי שידע למה היא כל כך זועמת ורוצה להרחיק את ריקרדו מילדיה ומצליח לשכנע אותה וכשריקרדו מתעמת עם קרלוס אלחנדרה מגינה עליו ומתעקשת על הגרסה של קרלוס.

לאונדרו ורוברטו רואים כמה סבל קרלוס גורם לריקרדו ובאים לקרלוס וטוענים שזה לא אתי כשהם מייצגים אותו הוא פועל נגד ריקרדו, ושיבחר או שהוא יפסיק לייצג את אלנה או שהם יפסיקו לייצג אותו, וקרלוס מסכים להפסיק לייצג את אלנה, אך שולח עורך דין ממשרדו לעשות את זה כשהוא ינחה אותו. הוא מבין כמה טובה ההגנה של לאונרדו ורוברטו ולא מוכן להפסיד אותה. בהכרעת המשפט של אימלדה פדרו בא להחמיא לקרלוס וקרלוס לא מבין כי הוא לא מכיר אותו, אך זה הארוס של פטריסיה שמכיוון שהיה במלון, בטח יודע שלפני חתונתם המתוכננת היא שכבה איתו.

פדרו עוקב אחרי טטאינה ברחוב והיא פונה לחואן וחואן מבקש שיציבו לה שוטר להגנה אך בינתיים משכנע את אימו לתת לה ולבנה מכסה בביתם עד שיציבו לה שוטר. אימו לא אוהבת את זה, אבל מרצה את בנה. כשאימו לא נמצאת פר מבקרת את חואן ואימו וטטיאנה מספרת שלנה אצלו ופר זועמת, היא מאשימה את חואן שטטיאנה חשובה לו מדי והוא לא מצליח לשכנע אותה שאין לו רגשות רומנטיים אליה והיא עוזבת אותו ומסרבת ליצור לענות כשהוא מתקשר אליה. הוא שופך את הלב בפני רוברטו שטוען שהתאהבות זה דבר רע וכשטטיאנה מציעה לדבר עם פר, רוברטו מגלה מה קרה וטוען שחואן מוערב מדי רגשית בתיקים וזה לא בסדר. לטטיאנה מציבים שוטר ובמועדון פדרו מתעקש לרקוד איתה והיא מסכימה, אך נראה שהיא מתכוונת לדווח על כך.

בחורה נעצרת לפתע כשבמכונית של החבר שלה שהיא הייתה על ההגה נמצאים סמים ואחותה שראתה את אוליביה בטלוויזיה מהקטע של ארתורו ומבקשת עזרה והיא מעבירה את התיק לרוברטו. רוברטו מבין שהחבר ניצל אותה וחואן נשלח לברר אם היו מקרים דומים ואכן מגלה שעוד שלוש נשים הואשמו בסחר בסמים וטוענות שהן חפות מפשע. הוא מבקר שתיים מהן או את שלושתן ומראים לנו רק שתיים שטוענות שהן חפות מפשע וכשהוא מראה תמונה של החבר כל אחת מוסרת שם אחר. אך חואן מבחין בכך שבכל השמות שהוא הציג לבנות שרימה השם מתחיל בא' ושם המשפחה במ' והם מסיקים שאלה ראשי התיבות של שמו ושם משפחתו.

לאונרדו מגלה שאוליביה יוצאת עם אלן ואומר לויקטוריה שאסור לה כי הוא אחד החשודים ברצח פטריסיה, ויקטוריה רואה שאוליביה מתלהבת מאלן ומספרת לה על החשדות של לאונרדו אך היא לא מאמינה. היא מתייעצת עם אלחנדה ואלחנדרה מספרת שהיה במלון בליל הרצח ולא סיפר זאת וזה התגלה במשפט והוא זה ששכר את נערות הליווי, אך לא אלחנדרה ולא אוליביה לא מאמינות שהוא הרוצח. לאונדרו מתעקש לחקור יותר על אלן, אך כשהם מציגים את ממצאי החקירה בפני אלונסו הוא מתעקש שהמידע על החבר והארוס של פטריסיה יכול להניב יותר תוצאות.

לאחר שאלונסו מדיח את השופט מרופו וגורם למעצרו פונה אליו מישהו שטוען שראש המועצה שלהם גונב את כספם ולתושבים אין כלום. אלונסו בוחר לעזור לחשוף את השחיתות ומציע להחתים עצומות להדחתו בפני הקונגרס. הוא מבקש מבנחמין לחקור על אותו ראש מועצה, אך קרלוס מלחיץ את בנחמין עם הלבנת הכספים והוא מבקש עזרה מלטיסיה. בישיבה בנחמין חושף איך ראש המועצה העביר כספים מחשבונות העירייה לחשבונו הפרטי וחשבון משפחתו וכשלטיסיה נשאלת במה עסקה הוא טוען שעסקה בעניין אחר ולטיסיה זועמת על הקרדיט שבנחמין לקח על עבודתה והוא מתעקש שלא יכל לספר שביקש את עזרתה כי זה היה פוגע בקשר שלו עם אלונסו, לטיסיה מרגישה מנוצלת ואומרת שלא תעזור לו יותר, אך בנחמין מתעקש שזה ישתלם לשניהם.

מפיק מפורסם נפטר מהתקף לב ומסתבר שמי שהביאה אותו לבית חולים הייתה המאהבת שלו שיש לה ילד ממנו ואישתו באה ומתעמתת איתה וטוענת שלא תיתן דבר לה ולבנה והמאהבת פונה לריקרדו, מסתבר שהתיק קשה כי ארמנדו המפיק לא הספיק להכיר בילד והוא לא נושא את שם משפחתו והוא גם לא כתב צוואה. ריקרדו מנסה לדבר בהגיון עם אשתו אך ללא הועיל ונאלץ לפנות להליך משפטי. אישתו של ארמנדו פונה לקרלוס, וכאן בניגוד לאלנה, קרלוס נזכר במה שכתבה רנת שהוא עורך דין פלילי ורוצה להעביר את התיק לעורך דין אחר ממשרדו אך כשהוא שומע שריקרדו מייצג את המאהבת הוא מתלהב לייצג את האישה כפי שהיא מבקשת כי למרות שקרלוס חסר אתיקה נראה שיש מוניטין של עורך דין מעולה ולכן האישה רצתה דווקא אותו. ואז גם אלן מזכיר לקרלוס שזה לא התחום של קרלוס, בניגוד לתיק של אלנה שכשקרלוס סיפר שהחברים של ריקרדו באו לתמוך בו ולטעון שלא ייצגו אם ייצג את אלנה, ואלן ביקש שלא ייכנע לאיומים וימשיך לייצג ואז קרלוס אמר שיעביר זאת לעורך דין אחר.

קרלוס משיג צו הגנה ומנסה לדבר עם ילדיו אך אלנה לא נותנת להם לדבר וגם רק נטליה רוצה לדבר איתו ופדריקו בכלל לא רוצה קשר איתו. בינתיים לטיסיה לוקחת את אלנה לבילוי והיא מכירה גבר ומתלהבת ממנו ומבלה איתו וכשהיא חוזרת הביתה נטליה רואה אותה כשהיא כל כך שיכורה שהיא בקושי עומדת על הרגליים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 70 - קרלוס הופך למפלצת

קרלוס מציע לריקרדו הסדר בנוגע לאישה ומאהבת, הסדר דבילי של פיצוי חד פעמי שלא יאפשר לפרנס את הילד כל חייו, וריקרדו דוחה בבוז את ההצעה ואז קרלוס בא לספר לאלחנדרה שריקרדו לא אובייקטיבי וסירב להסדר לפני שבכלל שמע מה הוא מציע בגלל כעס אישי עליו, אלחנדרה מאמינה לקרלוס ובאה למחות בפני ריקרדו שלא מפריד בין משפט לעניינים אישיים והוא המום באיזו קלות היא קונה את הגרסאות שלו והם רבים.

כמו כן אישתו של המפיק באה לפנות את המאהבת והילד שלה מביתם כי הבית רשום על שם בעלה והיא היורשת ובפגישת גישור מסתבר שעל הזוועה הזאת אחראי קרלוס שהנחה אותה, גם בלקוחות של ריקרדו הוא מתעלל כי הם לקוחות של ריקרדו וגם בילד קטן שנשאר ללא קורת גג. כמו כן הם קרלוס ואישתו של המפיק מתנגדים להוצאתו מהקבר לצורך בדיקת ד.נ.א וקרלוס לועג לריקרדו שלא הצליח להילחם על ילדיו והם כמעט מתקוטטים באולם. ריקרדו בא לקרלוס עם הצעה שאם אישתו של המפיק תסכים שבתה תעבור בדיקת ד.נ.א הוא יוותר על הוצאה מהקבר, נראה מה קרלוס יעשה עם זה.

אלנה המומה לקבל את התביעה של ריקרדו למשמורת על הילדים והיא באה נואשת לקרלוס שנאלץ לספר שלא ייצג אותה והיא כועסת וחושבת שזה בגלל אלחנדרה, אך הוא מבהיר שלאונרדו ורוברטו אמרו שלא ייצגו אותו בתיק שלו, ואלנה מוחה על שנכנע למשרדי ווגה וקרלוס מסביר שהוא ינחה עורך דין אחר. והם שולחים את הילדים לפסיכולוג ומסתבר שזה פסיכולוג שעובד עם קרלוס והמשרד שלו והכוונה היא שהפסיכולוג יעוות את דברי הילדים ויציג דו"ח כאילו ריקרדו מזיק להם.

ויקטוריה מגישה בשם ריקרדו עתירה, אבל הם אובדי עצות, כי מבחינה חוקית אין לריקרדו שום זכות על הילדים, שאינם ילדיו והוא לא אימץ אותם חוקית קודם והם לא נושאים את שם משפחתו. ובמשרד עורכי הדין נואשים שאין חוק שיכול להגן על המצב של ריקרדו.

קרלוס פותח את הקרן ומבקש מבנחמין לרשום הוצאות כדי להצדיק את הלבנת הכספים לעיוור ולאלונסו בנחמין נאלץ להגיד שלא עובד על שום תיק ואלונסו מבקש ממנו לעזור לו בתיק של ראש העיר, בנחמין מסרב ודורש בתמורה להפוך לשותף, אך אלונסו מבהיר שלא מדובר בבקשה אלא בהוראה ואם הוא לא מרוצה הוא יכול לעזוב ובנחמין מודיע שייחפש משהו אחר ואלונסו אומר שיהיה עליו להודיע מראש כדי שייחפש מחליף. אלונסו מוזמן לכנס והוא מלחיץ את בנחמין לעבוד על התיק ובנחמין מבקש להיעזר בעורך דין ואלונסו מאשר לו.

חואן מנסה להשלים עם פר לאחר ששר לה סרנדה ופר התלהבה אך היא אומרת שעדיף שיהיו ידידים כי אז הוא לא יישקר לה, הוא מסביר את העניין עם טטיאנה, ואז בדיוק טטיאנה מתקשרת לאחר שפדרו נעצר וחואן מסרב לבוא, אך פר אומרת לו שיבוא והיא מבינה כמה זה חשוב לו ועליה להחליט עם היא רוצה קשר כזה והם לא מצליחים להתפייס. אימו של חואן מרגיעה אותו שאם היא רוצה שיישארו ידידים הקשר חשוב לה. לפדרו יש הגנה של עורך דין והוא שומר על זכות השתיקה והצהרה בכתב ורק לוקחים ממנו דרכון. רוברטו ולאונרדו רוצים שחואן לא יהיה כל כך מעורב רגשית ורוברטו מחפש את טטיאנה במקומו ומספר לה ששחררו את פדרו ומסביר שימשיכו להגן עליה ובינתיים רוברטו שומע מרקדנית אחרת שטטיאנה מסבכת אנשים ומפילה עליהם אשמה ומשחקת את הקורבן.

כדי להגן על ג'ייסל רוברטו מתחקר אותו כמו כאילו היה התובע וכשהיא מודה שנהגה ברכב מלא קוקאין, חואן מבהיר שבדו"ח בכלל היה הרואין, מה שמוכיח שלא היה לה מושג מה היה בתא המטען ואין טביעות אצבעות שלה לא על הסמים ולא על תא המטען אלא רק על ההגה. הם גם מציגים נשים אחרות שנעצרו באותן הנסיבות. ג'ייסל משתחררת על תנאי ועליה לבוא לחתום כל שבוע. רוברטו מנחה את חואן להגיש ערעור על שתי הנשים שגם רומו על ידו והם יעבדו ביחד על שלושת התיקים. רוברטו מתחקר את ג'ייסל על החבר שלה ומגלה שהוא דאג לגופו ולפי כך חואן מחפש בכל מכוני הכושר איפה רשום אדריאן מארין ומוצא אחד ומציגים לו את אדריאן שלא מזהה אותו וזועם וחואן ממציג סיפור על שנפגשו כשהיו שיכורים, חואן מספר לרוברטו ואדריאן נעצר ביציאה ממכון הכושר והוא מאיים על חואן ורוברטו מזהיר אותו שיוסיף לו שנים על איום על עורך דין.

לאונרדו מתעקש לתחקר את אלן ומטיח בו שהסתיר את ששהה עם טטיאנה במלון וגם מזכיר לו איזה עבודה עלובה עשה עם נורה, מה שמראה שהוא עורך דין גרוע שחי בצלו של קרלוס וזה בטח לא נעים. כשהוא מבחין בתוקפנות מצד אלן הוא מבקש מאוליביה לנצל את הקשר שלה עם אלן כדי לברר אם קינא בקרלוס ואם ייתכן שהפליל אותו. אוליביה נפגעת מעצם ההצעה ומטיחה בלאונרדו שמנסה לנצל אותו וטוענת שהיא מאוהבת באלן ולא תעשה זאת. רוברטו וריקרדו חוגג את מעצרו של אדריאן ושמים לב שלאונרדו לא חוגג והוא מספר על הריב עם אוליביה ורוברטו שואל אותו אם מה שהכאיב לו זה שהיא כעסה או זה שהיא מאוהבת.

אלחנדרה, ויקטוריה ואוליביה נפגשות בקשר לעמותה ואוליביה מספרת על איך שלאונרדו ניסה לנצל אותם וויקטוריה טוענת שהוא הגזים וגם אלחנדרה אומרת שטוב מאוד שאמרה ללאונרדו איך היא מרגישה.

גוסטבו מצליח להתקרב לאיסבל על ידי קניית ארוחת ערב כשהוא מבקר את בנו ויציאה משותפת שלהם לסרט והוא מרגיש שלאט לאט הוא מצליח לכבוש אותה מחדש.
 
למעלה