אמא

אמא

חזרנו לנקודת ההתחלה רק תוספת תינוק, חסן

 
מלק/טורנה עכשיו לא לבד

יש לה את אחיה הקטן, חאסן. בגילה הצעיר מאוד היא נאלצת לטפל בו במקום ללכת לבית ספר. שולה חזרה להיות אימא חסרת אחריות שלא אכפת לה מילדייה ובמקום לטפל בהם ממשיכה לציית לגנגיז ולהזניח אותם. נורא עיצבנה אותי האדישות שלה כשמלק אמרה לה שלחאסן יש חום. הגרוע מכל שגם בטורקיה הרשות הרווחת לא אכפת מהילדים הזנוחים. שלא לדבר על גנגיז שממשיך להתעלל במלק והשיא היה שנעל אותה בשירותים והשאיר אותה ככה עם חאסן. אילולא הפיקחות שלה מי יודע מה היה קורה. מלק כבר לא חושבת על עצמה אלא על אחיה מה שמראה את אצילות הנפש שלה ושבעתיד תהיה אימא למופת. כואב הלב מה שעוברת היא יחד עם חאסן כי נראה ששולה חזרה לסורה וחאסן נולד לזוג הורים אגואיסטיים שאכפת להם רק מעצמם. כל הסצינה ששולה וגנגיז חוזרים הביתה מוקדם בבוקר ומיד הולכים לישון ממש כאב לי הלב ולרווחה לא אכפת. העיקר האשימו את זיינפ כי לקחה אותה מאימה ללא רשות שלמעשה הפושעת היחידה פה זאת שולה. והנה היא חזרה להתנהג כמו בעבר אחרי כל מה שסבלה מגנגיז ומה שעשה למלק כשכמעט הרג אותה בפריזר. חבל שאימא שלו לא שם לפחות הייתה מתייחסת למלק ולנכד שלה. הכי קרע לי את הלב כשחנוון סירב לתת למלק חלב. לא ייאמן שאכפת לו יותר הכסף מאשר תינוק שזקוק לאוכל כדי לשרוד. מזל שהשכנה התערבה ועוד החוצפן עוד סירב תחילה למכור גם לה בתירוץ שהחשבון שלה מנופח. איזה רוע הלב. מה הילדה אשמה שגנגיז אכפת לו האלכוהול וחיי עונג מאשר לפרנס את בנו מילא לא רוצה את מלק ואם הוא כל כך מפקפק באבהותו יכול לדרוש משולה בדיקת אבהות גם ככה היא תסכים היא נכנעת לכל בקשותיו רק שלא יעזוב אותה אם אפילו לא הגישה אף תלונה אחת נגדו על כל הנזקים והפשעים שעשה לה ולבתה.
&nbsp
הסיפור זיינפ פתאום נשואה וממשיכה הלאה קצת מפריעה לי. קודם כל איך שגילינו שניאה לסינאן ונפגשה איתו לראשונה כבעל ואישה הייתה מוזרה. היא התנהגה בקרירות ולא כאישה מאוהבת כאילו היחסים ביניהם לא השתנו. לאורך כל הסדרה זיינפ לא הראתה אף עניין בגברים ועוד לפני עם טורנה. אין גם נשיקות בין בעל ואישה וכנראה ככה זה אצל הטורקים אולי בגלל זה אני מעדיפה את הלטיניות שאמנם הם נועזות ואפילו בצורה מוגזמת לטעמי אבל מרגישים כימיה וחיבור ולא יובש. אם כי למש אצל דורו רואים את הרגש שמתפרץ החוצה כלפי עלי. גם חסר לי את השלבים שהתאהבה זיינפ בסינאן כי בעיניי זה לא אמין. את של סינאן היה ניתן להרגיש ולראות עוד לפני המעבר זמן כשקינא בעלי וכשהיה עם זיינפ ראו עליו שיש לו עניין בה. כנראה זה המשחק של גנסו דרו למרות שבאזל היא שיחקה בסדר גמור כך שלא ברור למה היא מתנהגת כזיינפ אדישות וקרירות כלפי סינאן וכשהיא איתו בסצינות אינטימיות הללא סקס כמובן מרגישים או לפחות אני שזה מאולץ. כאילו לא נח לה איתו. יכול להיות שהיה משהו בין השחקנים? איזה סכסוך או בעיה כלשהי? כי אפילו חתונה לא הראו חוץ מתמונת פוטושופ שלהם מהחתונה. הלוואי ויראו את ההתאהבות שלה בו אחרת זה נראה כמו חתונה עסקית שכאילו נעשית מתוך כדאיות. לא מצפה שיראו פורנוגרפיה ממש לא אבל כן שיראו נשיקה וכמו שהראו את שולה יחד עם גנגיז שהם הזוג הכי מבחיל שיש בסדרה אז למה לא להראות סצינת אהבה של הראשית. כאילו מה שמנסים להראות שלזיינפ לא אכפת מכלום חוץ מטורנה שלה וילדות אחרות שיזכירו אותה וסינאן מהווה עבורה רק פרטנר לילדים ולא בן זוג לחיים. אשמח לדעת אם יהיה סצינה שתראה לנו איך זיינפ מתחילה לפתח רגשות כלפי סינאן אחרת זה ייראה סתמי כזה בעיניי כאילו מנסים מסר שרק האימהות חשוב ואהבת אם כשמין הסתם הקהל היעד שלה הוא לא לילדים קטנים. כי אם זה אכן המסר אז היה עדיף שזיינפ הייתה נשארת בלי מישהו, בלי להתחתן מאשר היו משדכים לה מישהו ומתחתנת איתו כשאין חיבור רומנטי למרות שאני לא מצפה לרומנטיקה אבל אם דחפו לה נישואים אז שיילכו עם זה עד הסוף. אילו היו עושים רימייק לטיני(ואני מאמינה שמישהו ירים את הכפפה אולי טלמונדו או מקסיקו) בטוח יכניסו רומנטיקה אבל משחק חלש לעומת הטורקים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם ייעשו ריימק לטיני מעניין לאיזו גרסה

כי המקור הוא יפני, והבנתי הטורקים הרחיבו הרבה מעבר למקור היפני, אבל מסתבר שגם קוריאנים עשו ריימק ליפנים, מה שלגמרי טבעי. אז ללטיניות יש שלוש גרסאות יפנית, קוריאנית וטורקית, ואיך שבמילה של כבוד לקחו בעיקר את תשוקת הנצים, אבל לקחו גם דברים מאש ודם ואת רעיון האחיות למחצה ממים שקטים, אבל מן הסתם הטורקית היא הארוכה ביותר, אז זה כנראה יהיה המקור העיקרי.

אכן מעריץ של מוניקה ספיר ז"ל שהיה משוגע על יחסים מסוכנים או בשמה המקורי תשוקה אסורה ונדהם מהמקור הטורקי אהבה אסורה, שנראה לו עלוב לעומת הלטינית שראה קודם, בין השאר בגלל הסצינות המאופקות. אבל דווקא בקרדאיי ושתולים היו סצינות אינטימיות ובטח נשיקות.

נראה שזיינפ שמה לב שלא יכלה לסמוך על רשויות הרווחה במדינה ולכן קיבלה את ההחלטה שקיבלה כשחטפה את מלק, מעניין איך זה ביפן, כי הרי הרעיון של מורה שלוקחת ילדה שעוברת התעללות והופכת אותה לביתה ובורחת איתה, הוא רעיון של המקור היפני.
 
למעלה