הכוח לאהוב

elall

Member
מנהל
עד פרק 55

אויי ביבי! איזה דמות מעצבנת! איך היא בדיוק מתכוונת להיות עורכת דין אם היא כזאת טיפשה?! לא, היא משוגעת, לא שפויה! בעלה פושע! היא רואה תמונות, ומה שמטריד אותה זה מי שלח אותן למשטרה? היא אובססיבית עם ז'ייזה, מאשימה אותה בהכל ולא רואה מי זה בעלה, כשזה מול הפרצוף שלה?! היא נשואה עם בן אדם מיליון שנה, אבל לא עוקבת אחרי חשבון בנק שלה? פתאום הוא קונה בית, מכונית, לוקח אותה לחופשה במלון מפואר והיא חיה בסרט שכל הכסף הזה בגלל שהוא "עובד קשה"?! אז למה לפני זה הוא "עבד קשה" והם נזרקו לרחוב?! כזאת מתלהמת, כזאת בהמתית, איך היא תהיה עורכת דין ? איך בכלל קיבלו אותה לאוניברסיטה עם IQ של נעל? אויי טוב שקאיו לא איתה, באמת שמגיע לבחור זהב הזה בחורה יותר איכותית.
עוד מכת הטלנובלה- סיבלי. גם כן ירדה מהפסים. מהתחלה היא הייתה סנובית דוחה ומתנשאת, אבל עכשיו היא פשוט בלתי נסבלת עם הנקמה שלה. לא שרוי מלאך, אבל בואי, תתקדמי, כמה קרקס את יכולה לעשות? בחורה צעירה , יפה ומשכילה, תמצאי לך חיים וחתן אחר.
טוב נו, על ריטיניה אין מה להגיד, כבר סוג של התרגלתי לטמטום שלה, אין לי ציפיות למשהו מועיל ממנה או מפתיע ממנה.
&nbsp
 

Don Nirtin

New member
זה בסדר אם אגיד שהנובלה הזו לא משהו?


היא כתובה טוב אבל יש לה בעיה שהדמויות לא החלטיות ולא מספיק מעניינות. לפעמים עוברות פרקים שלמים שבהם הדמויות לא מדברות עם דמויות אחרות.
&nbsp
וכמובן יש את העניין הפעוט הזה שרק הסצנות של מרקו פיגוסי ופאולה אוליברה מעניינות. אבל זה באמת בקטנה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בסדר גמור בהחלט לא מתקרבת לרמה של הלוחמת והדרך להודו

 

elall

Member
מנהל
אני דווקא מעדיפה אותה על פני הדרך להודו ובטח על פני הלוחמת

את הכוח לאהוב אני מאוד אוהבת, ופתחתי פער רק בגלל הנסיעות בחו"ל.
 

tami129

New member
בהחלט מסכימה לכל מה שכתבת

מרקו פיגוסי ופאולה אוליברה הם הכי טובים בסדרה.

כולם נעים סביב אותו מקום ואין שום התקדמות.

מצד שני, רוק סטאר, היא סדרה מעולה, הכל זז מעולה, דמויות ממש נהדרות
 
הממיר של הוט הוא הכי זבל שיש

הוא עשה לי בעיות כמה פעמים ופיספסתי פרקים וויוה לא מוכנים להעלות את זה לאתר ובכלל באתר יש טלנובלות רק בש.ח והטלנובלה האחרונה ששודרה באתר כשהייתה הפעם הראשונה בארץ היא באה מאהבה, עכשיו יש בובה פראית, תשוקה וכח, רסיסים שכולן הן שידור חוזר. ומה הכי מרגיז שלבובה פראית יש תרגום ביוטיוב ובאתר סדרות טיוי ובמקביל בהוט ויאודי בזמן שלכח לאהוב אין כמעט פרקים באינטרנט. ואם כבר היה ביקוש על בובה פראית אז היו מוותרים על תשוקה וכח שאף אחד לא ביקש אותה אפילו לא לטלויזיה. והרבה התלוננו על חזרתה של רסיסים אז עוד משדרים באתר?
&nbsp
בנוסף אצל אימא שלי הממיר לעיתים קרובות עושה בעיות ונתקע וכל פעם צריך לנתק ולהחזיר לחשמל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא הממיר של פרטנר עושה הרבה בעיות עם ההקלטות

מזל שהם החליטו לשים ב-VOD ויש את אתר סדרות טי וי, שמשום מה כמעט אין בו אף ברזילאית. בהוט מג'יק הבעיות עם ההקלטה היו הרבה יותר נדירות, אבל לא הייתה אפשרות לצפות בתוכניות מלפני שבועיים ללא הקלטה וה-VOD של הוט בהחלט הכי מגוכך שיש, שום דבר מערוצי ויוה חוץ מאיסבל ועכשיו בובה פראית.

טוב אבל פרטנר חברה חדשה יחסית בשוק, טבעי שיהיו לה כמה תקלות בהתחלת השירות, הוט מספיק וותיקים כדי שלא יהיו תקלות כאלה, מה גם שבממיר של מג'יק הם לא מספקים 500 שעות אלא 100-110 שעות עלובות.
 

רומי 9121

New member
תחליפי ממיר
גם לממיר יש חיי מדף, היום החליפו לי ממיר, אמנם לאחר הרבה תלאות כי הטכנאי שהגיע לא מצא תקלה (ההפרעות באות והולכות ובדיוק כשהגיע הטכנאי לא היו הפרעות) ואז הזמנתי שוב טכנאי להחלפת ממיר אבל הפעם הקלטתי את ההפרעות בהקלטה ורק היום החליפו לי ממיר אחר. כך הבעיה של ההקלטות נפתרת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הממיר שלי שרד מאז שהשתדרגנו למג'יק ב-2006

ועד שהחלטנו לעבור לפרטנר באוגוסט 2017 והיו רק איזה פעמיים שהקלטות לא הוקלטו.
 
למעלה