לבעלי יש יותר משפחה/משפחתו של בעלי עונה שנייה

לבעלי יש יותר משפחה/משפחתו של בעלי עונה שנייה

התחיל שלשום. מתלבטת אם לנסות אותה באינטרנט או לחכות לויוה למרות ששום דבר לא מבטיח שויוה ירכשו אותה ואם לא אז לא אשלים אותה בשלב יותר מאוחר. לא ראיתי איך נגמר העונה הראשונה אך קראתי תקצירים באתר ויוה. אני יודעת שבעונה השנייה תתרחב המשפחה, חולייטה תצטרך להתמודד עם בוסית קשוחה(סוזנה גונזלס) וגם רוברט רוצה ללמוד קורס. יעשו מהפך לדמות של קסנדרה והיא תהיה חברתה הטובה של חולייטה במקום החברה שהייתה לה בעונה הראשונה. אם יביאו את העונה השנייה זאת תהיה פעם ראשונה שנראה את ארט' דה לה טורה, שחקן קומי ודרמטי מוכשר שהיה ראוי לזכות בפרס הרשע הכי טוב בטלנובלה של גבריאל סוטו וסילביה נבארו ולצערי לא זכה.

גם כרמן סלינס תיקח חלק מהקאסט ויהיה סיפור גיי לנכד של דוניה אלמודנה שלא זוכרת את שמו ושמי שמגלם את אביו הוא רנה קסדוס. גבריאל(חואן פבלו מינור) נראה זוועה עם הלוק המוזנח והאיש מערות שלו. למה לא גילחו אותו? דניאלה צבעה את השיער אבל התסרוקת נשארה אותו דבר. גם הראשיים שינו את הלוק בעיקר רואים על זוריה וגה. כנראה זה יתחיל ממעבר זמן כי הבת של חולייטה ורוברט כבר פעוטה.

האם מישהו ינסה אותה באינטרנט(דרך האפליקציה של הערוץ המקסיקני, "הכוכבים" שמשדר טלנובלות של טלויסה)?



 

faery18

New member
יצא שאיך שפה נגמר שם התחיל עונה 2 חח כיפלהם, הנה הפתיח החדש

אהבתי ששיחזרו את ההתחלה איך שחואן פבלו מגיע לבקר את חולייטה ב"קלאס" רק הפעם עם תוספת קטנה


עוד אהבתי שהשאירו את אותו השיר רק שהפעם הוא בקצב הקומביה בהשתתפות מרגריטה


אני בטוחה שויוה יביאו גם את העונה החדשה ככה שלדעתי לא כדאי להתחיל לראות בנט, העונה הראשונה נחשבת להצלחה גדולה במקסיקו ככה שהעונה השנייה היא חלק בלתי נפרד ואין מצב שויוה יוותרו עלייה


לגבי העונה הראשונה יש לי עוד להשלים את 2 הפרקים האחרונים, ואז אני נשארת רק עם השלמות ברזילאיות




 

faery18

New member
היא עדיין בממיר

בינתיים. אני פשוט לא רואה את עצמי מגיעה אלייה כרגע כי קודם אני רוצה להתמקד בתשעת הפרקים האחרונים שנשארו לי במעבר לזמן, ואז להמשיך עם הפרקים האחרונים של זמן לאהוב ועם ההשלמות של רוק סטאר. אגב אתה וויתרת עלייה? או שבכל זאת אתה מתכוון להשלים אותה דרך הVOD?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני מתכוון להשלים דרך ה-VOD וגם מקליט פרקים

למקרה שלא אספיק להגיע ל-VOD בזמן.
 
למעלה