באהבה אין חוקים - עד פרק 13

evglev1

Well-known member
מנהל
מהר מאוד קיבלתי את התשובה למה לריקרדו אין זכות על הילדים של

אלנה, כי הרי את הקטנה הוא גידל מגיל שנה ואת הבכור מגיל 4, כך שלא קשר ביולוגי הוא שצריך לקבוע, אבל אלנה דאגה שריקרדו לא יאמץ אותם ולא ייתן להם את שם משפחתו ולכן אין לו שום זכות עליהם כאבא מאמץ.

מדהימה האתיקה של ריקרדו ולאונרדו, שלאונרדו לא מגן על מי שהוא לא מאמין בחפותו, ולכן דחה את מי שנאשם בהטרדה מינית למרות הכסף הרב שלו שהלהיב את קרלוס, אבל כשקרלוס בכלא הוא לא מוכן להסתכן בשירותיו של חשוד ברצח, אז פנה ללאונרדו שהשתכנע שהוא אשם והכסף לא עניין אותו ויש לו גם מוניטין כזה, ולכן קרלוס רצה את שירותיו כי זה לזכותו שלאונרדו מאמין בחפותו.

וגם ריקרדו כשפנו אליו ילדים חמדנים שרוצים להכריז על אימם כלא כשירה לקבל החלטות וכשהוא שמע את וירחיניה האימא, לאחר שנדהם שהפסיכיאטר הוא האחיין הוא גם הפנה את ורחיניה לאלחנדרה שתגן עליה וגם דחה את ייצוג הילדים. אם כי עכשיו כשוירחיניה כדי להציל את רכושה גם לאחר שהמחלה תחמיר או כשתמות כשהרעיון להתחתן עם המטפל שבגילו מתאים להיות הנכד שלו, יכולה לשחק לידי ילדיה ואחיינה שטוענים שהיא לא שפויה, מקווה שאלחנדרה תדע להגן עליה כי אם יוכיחו שהיא נישאה כשלא הייתה שפויה לנישואין ולצוואה לא יהיה תוקף.

נחמד שרורברטו ולאונרדו השלימו, למרות שרוברטו הוא רודף שמאלות הפעם אנה מריה הייתה אשמה בכל וכמעט מצחיק איך שהוא שואל כל אישה אם היא מכירה עורכי ממשרדו כדי לא ליפול שוב באותו פח, אך נראה שהוא מאוהב בויקטוריה וגם ויקטוריה מאוהבת בו ולכן כל כך בזה להתנהגותו.

לטיסיה מתחילה לשלוף ציפורניים ומספרת לאלנה על יציאה משותפת של ריקרדו ואלחנדרה ואלנה הורסת הכול בטענה שהבן שלו רוצה לעזוב אותה ולעבור לגור עם ריקרדו, וטענה שהוא כבר אורז מזוודות, אבל אם לא נתנה לריקרדו לדבר איתו, כנראה זה הסתכם בזה שהוא אמר שהיה מעדיף לגור עם אבא שלו, ושום מזוודות, ולכן היא לא רצתה שריקרדו יגלה שזאת הייתה אזעקת שווא. ואיך שאלנה מזניחה את ילדיה וחושבת רק על עצמה ועוד יש לה החוצפה לטעון שריקרדו מסית אותם נגדה ולוקח אותם ממנה.

בנחמין ניצל את הרצון של לאונרדו להגן על קרלוס כשהשתכנע בחפותו כהזדמנות לנגח באלחנדרה יחד עם לטיסיה, אבל מזל שבנחמין עדיין לא שותף, ורק אלונסו יכול להרשות או לא להרשות ללאונרדו לייצג את קרלוס.
 

Don Nirtin

New member
אני כבר ב19


העלילה כל כך זזה מאז
 

evglev1

Well-known member
מנהל
טוב גם אתה מפגר אחרי ויוה בארבעה פרקים

ואכן שמתי לב שהעלילה זזה כל שבוע.
 

Don Nirtin

New member
אני בפיגור בעשר פרקים לפחות כבכוח לאהוב


וברוק סטאר.
&nbsp
בזה בפיגור קל.
&nbsp
אתחיל מחר את אגרוף ללב שאצפה רק בגלל אלאונורה ווקסלר ו-ויויאנה סקונה.
 
למי שלא בקצב ויוה

סופיה קסטרו נכנסה לטלנובלה יחד עם נוריה באגס שמגלמת את אימה הצנועה. סופיה קסטרו מגלמת בחורה שהורגת בשוגג נהג מונית שהתנפל עליה וניסה לאנוס אותה. היא כדי להגן על עצמה לקחה ממנו את הסכין שהיה ברשות הנהג ודקרה אותו על מנת להינצל מאונס. פה מסתבר כמה העורך דין אלן הוא גרוע שלא יודע לנהל תיק ולהגן על לקוחות ולא הצליח למנוע את גזר הדין של הבחורה לרעתה.
 

Don Nirtin

New member
לא זיהית מי שיחק את הנהג מונית הנבל?


חסוס אוצ'ואה, הלא הוא הבלש המצחיק של מלון הסודות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כבר בשימוע של קרלוס ראיתי שאלן עורך דין גרוע

 
אני נהנית מאוד מהטלנובלה הזאת

גם אימא שלי רואה את זה כי אבא שלה היה שופט וזה על חוקים ומערכת משפט למרות שזה במקסיקו ולא בישראל. שמתי לב בכל טלנובלה חוליאן גיל מגלם את הרע שמאוהב בראשית חוץ מכישוף. וגם מאנה כפול שלוש עד עכשיו דוד זפדה מגלם את הגבר המושלם שכל אישה מאחלת לעצמה. פה הוא ממש נאמן וג'נטלמן וכשאחד הלקוחות שלו התבטא זוועה על אישתו ריקרדו לא יכל לשמוע זאת כי הוא תמיד מכבד נשים ואלחנדרה יודעת זאת בגלל זה התחילה לפתח רגשות כלפיו. עד היום לא הבנתי מה מצאה בקרלוס, גם אם הוא לא רוצח הוא לא עורך דין בעל אתיקה והוא שונה מאלחנדרה וכשקרלוס הביע את דעתו על טרנסג'רית זה לא כזה הפריע לאלחנדרה שלא מסכימה איתו. מפתיע אותי שלא הפריע לה לצאת עם מישהו בעל דיעות קדומות כשהיא חושבת אחרת ממנו. רק הבגידה היא מה שגרם לה להתאכזב ממנו. אני בעד רחינה, אימא שלה היא צריכה לשכוח מקרלוס ולהפסיק להרגיש ייסורי מצפון ואשמה. כי אילו לא היה שוכב עם ההיא לא היה מסתבך ברצח ולא היה בכלא. גבר כמו ריקרדו מתחשב לא קיים במציאות ובטח לא בבקשה שלה. מה יקרה אילו ימשיך לשבת בכלא? ריקרדו לא יכול לחכות לה לתמיד, טוב זאת טלנובלה, לא יודעת איך המקביל הקולומביאני שלו אבל דוד זפדה פשוט תענוג ויוצא לו טבעי הג'נטלמניות והכבוד לנשים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפי התדהמה של אלחנדרה מהבגידה של קרלוס

נראה שלא הכירה אותו באמת, וכשהיא שומעת על סטוץ שלו במסיבת הרווקים היא רואה שהוא זר לה לחלוטין כי קרלוס שהיא הכירה לא היה עושה את זה. כך שנראה שלא באמת הכירה את קרלוס.

לגבי הטרנסג'נדרית לאם בנו שהייתה הלקוחה של אלחנדרה היו דעות קדומות לא פחות. וגם ריקרדו עצמו לאחר שניצח במשפט דאג שדניאלה תראה את בנה / בנו כנראה בכוונה כדי שלא תרצה להיכנס לחייו, לא כל כך בגלל הטראומה לילד, אלא דווקא בגלל הדעות הקדומות שהילדים הראשונים לקלוט אותם ולהגן על בנו מהלעג של חברים לכיתה על אבא אישה. אם כי ציפיתי שנוריה תתנצל לפני דניאלה על המהומה בבית המשפט לאחר ההסכם הכל כך טוב בשבילה שהיא הציעה.

אגב מדהים השחקן או השחקנית שמשחקת את הטרנסג'נדר של אישה עם קול של גבר, שאולי זה משום הניתוח לשינוי מין עדיין טרי, כי לא יודע איך היה בנשות אפריסיו, אבל בסודות של אהבה את דבורה שיחקה אישה רגילה לחלוטין וגם בהסערה שאמנם ירדו מסיפור הטרנסג'נדר, אבל אני נוטה לחשוב שהתסריטאי עשה אחורה פנה והפך את כל העלילה שלו בעניין וזה לא היה מתוכנן מראש שסיפור שינוי המין יהיה שקר של משוגעת.
 

Don Nirtin

New member
והנה מרגריטה מגנייה המעצבנת הפציעה


כרגיל בתפקיד מעצבנת כמו שהיא רק יודעת להיות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בחיים שגנבו ממני היא הייתה מתוקה ונחמדה

וגם ברק נשיקה.
 

Don Nirtin

New member
שתי סדרות לעומת השאר שבהן הייתה מעצבנת


בעיקר בבשם האהבה עם גבי ספניק - שם הייתה נודניקית נוראית.
 
בטלנובלה האחרונה של חואן סולר גם הייתה חמודה

אגב מי שלא זיהה ארוסתו של רמירו מאנה כפול שלוש גם הפציעה פה כאחת העדות נגד קרלוס בבית המשפט. וכמובן ארנסטו דאלסיו שראינו אותו לאחרונה בתפקיד משמעותי בכנגד כל הסיכויים כאדוארדו החלש שפה הוא עם רעמה של זקן מבקש קצבה מאישתו לשעבר שזוהי כמובן מרגריטה מגנייה לעזור כלכלית בשל שבנם עיוור. אישתו לשעבר של אחת הלקוחות של ריקרדו היא מרתה חוליה שמואשמת ע"י אבי בתה שמרעיבה את בתם בשל אובססיה למשקל ודורש את המשמרת.
&nbsp
כמו כן פביאן רובלס מופיע פה הפעם כטוב(וגם בטלנובלה האחרונה של קרלוס מורנו הבנתי שהוא טוב) כלקוח של אלחנדרה.
 

Don Nirtin

New member
וגם מרתה חוליה הגיעה


כרגיל על תקן מעצבנת. המקרה שלה מזעזע נורא

&nbsp
רובלס שחקן מצוין לדעתי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם לה היה תפקיד לא מעצבן אחד בשקרים

ובעצם גם בפרקים האחרונים באם חורגת לפני שהיא נרצחה היא הייתה ממש מתוקה, למרות שגם שם הפכו אותה לאהבלית מוחלטת כדי לרצוח אותה ובכך אולי סלוודור מחיה וליליאנה אבוד, החליטו שלמרות שנאנסה על ידי הדוד החורג ולא הייתה ממש שפויה, הם לא יכולים לסלוח לה על מה שעשתה במשך הסדרה.
 
למעלה