בחירות מקסיקו, מונדיאל וכל השטויות שלא קשורות לפורום

אז יש נשיא חדש במקסיקו

אנדרס מנואל לופז אוברדור. ממפלגת השמאל. ייכנס לתפקיד בתחילת דצמבר 2018. לא ידוע עד כה מה יהיה השפעתה של היחסים בין מקסיקו לישראל. מה שכן מסקרן אותי לדעת בנוסף אם אנחליקה ריברה תחזור לשחק מאחר ובעלה כבר לא נשיא מקסיקו והיא כבר לא הגברת הראשונה.

 
אז ברזיל עלתה לגמר

ויום שישי הזה ב21:00 היא משחקת מול בלגיה. גיא אקר ומרקוס אורנלאס היחידים שלא ידעו במי להיות בעד במשחק של ברזיל מול מקסיקו.



 

faery18

New member
איזה מתוק הבן של אריאדנה


היה צפוי שברזיל תנצח
יפה להם ובמיוחד לניימאר חח מכירה אותו בזכות שדרות ברזיל
מקסיקו למרות הכל נתנו פייט יפה לאורך הדרך ממה שיצא לי לראות אז שאפו גם להם
 
לא ייאמן למה נהפכנו להיות

קודם הבחור שתקף אישה כי צפרה לו ועכשיו תושבת באר שבע הותקפה ברוטאלית, כי ישבה במקום שלא שייך לה. איבדנו את הערכים שלנו, את החינוך ואני נתקלת בהרבה ג'ורה ברשתות חברתיות. הכי גרוע שזה אצל מבוגרים. ועוד מתפלאים איך הנוער מתנהג. אולי כדאי להסתכל על תורת החינוך של ההורים כמו המקרה של המציל שהותקף ע"י אישה כי ביקש מבתה לצאת מהמים ובגלל שהבת התעלמה הוא קרא לה בגנאי על פי גודלה. לא שזה בסדר אבל למה לפתור הכל באלימות? לא רק שיש לנו אוייבים מבחוץ אלא גם מבפנים ואני לא מדברת על מחבלים. אנחנו רק גורמים נזק לעצמנו ודברים כאלה רק מתפרסמים בחו"ל ונותן לנו אור שלילי. כחברה יש לנו הרבה מה לשפר, המון והממשלה ומערכת המשפט לא עושה כלום אז כמו מחבלים גם החיות פרא מרשים לעצמם לפגוע מבלי לפחד. ועוד משהו כבר נמאס שמתרצים את האלימות של האלימים כבעיה פסיכיאטרית ועושים מהם מסכנים ואני מדברת על המקרה של הנהג מעפולה שתקף את האישה כי צפרה לו. אם כל כך סובל מפוסט טראומה למה הוא לא מטופל? למה הוא ממשיך לנהוג? למה לסכן את הסביבה? נמאס כבר שממסכנים אותם ומתרצים את הפשעים כבעיה פסיכיאטרית רק כדי שלא יתמודדו מול החוק ולא יקבלו עונש ומנצלים את זה שמערכת המשפט חלשה כלפי עבריינים ואנסים בזמן שהקורבנות סובלות. כבר לא מפחדת להסתובב ולעלות לאוטובוסים מפיגועים אבל האלימות שמתגברת לאחרונה בארץ כן מפחידה אותי כל עוד לא עושים כלום לפושעים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
והכי גרוע שעומדים לקבל את הטענה של המטפלת הרוצחת תינוקת

שזאת הייתה רשלנות ואפילו בהריגה לא יאשימו אותה. אבל לפחות זה גרם להורים להתעורר ולפעול נגד עובדים בגנים שמתעללים בילדים, כי זה מפחיד זה יכול לקרות לכל אחד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מזכיר לי בבית ספר כשמצנע בא בתור ראש עיר (אני חיפאי)

הוא סיפר על שיחתו עם איראני, שמצנע דיבר על תוחלת החיים הגבוהה בישראל, והאיראני טען שאנחנו מקצרים להם את החיים, שלא זוכר איך בדיוק אבל דואגים שהמזון יהיה כזה שיקצר את חיי האיראנים.
 
נפלתי קרבן בריונות רשת

סה"כ בתמימותי שיתפתי את כעסי בקבוצה כלשהי(לצורך העניין בקבוצה, כועסים בכעסך) שלא היה בפוסט שלי הטפה או כפייה טבעונית(ומעולם לא הייתי מטיפה כופה טבעונית) שבדירה שבה אני גרה יש סלסלה עם הדברים שלי במקרר והם טבעוניים ושלקחו לי אחד מהם וגמרו לי אותו ותיכננתי את זה למחרת וזאת התגובה היחידה שקיבלתי.

 

elall

Member
מנהל
וזאת הסיבה למה אני נמנעת מלכתוב ברשתות חברתיות

ומנסה לשמור על פרטיות כמה שיותר. הרשת מלאה באנשים מטומטמים, כל מיני גיבורי מקלדת ובריונים, אפילו בעמודים וקבוצות שאמורות להיות הכי תמימות (לדוגמא עמוד של ויוה).
כמובן שהכי חשוב לא להתייחס לדברים האלה ולא לקחת ללב.
 

faery18

New member
אם מדברים על מדינות שלוקחות קשה את המונדיאל הפעם זו קולומביה

איומים ברצח על שחקני הנבחרת אחרי התבוסה לאנגליה

https://www.mako.co.il/Sports-world_cup_2018/Article-3206506d9096461006.htm
ומסתבר שלפני עשרים וארבע שנים אכן התרחש שם רצח על רקע המונדיאל
עצוב והזוי יש מדינות שממש איבדו פרופורציה, זה רק כדורגל!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תבוסה? הם גררו את אנגליה לפנדלים

והפסידו בהפרש של פנדל אחד. אוהדי כדורגל לוקחים דברים נורא קשה ומוציאים דברים מפרופרציות. יצא לי לראות לטלוויזיה שבקהל בוכים ממש כשהקבוצה שלהם מפסידה.
 

faery18

New member
בדיוק אבל הם רואים את זה כמו איזו תבוסה קשה


מילא בוכים, קלטת את הדקת דומיה שעמדו בטלוויזיה המקומית בארגנטינה אחרי ההפסד לקרואטיה?

http://www.sport5.co.il/dayevents.aspx?FolderID=5374&docID=287148&lang=HE
זה פסיכי. בחיי המדינות האילה לא יודעות מה זה דאגות אמיתיות כמו להיות מדינה מוקפת אויבים שכל הזמן צריכה להיות עם שבע עיניים פקוחות. כדורגל זה הדאגות שלהם? חח חיים בסרט
 

elall

Member
מנהל
נו מה יהיה עם המונדיאל הזה? את מי נשאר כבר לעודד?


קרואטיה?
 

faery18

New member
ברזיל בחוץ


בדקות האחרונות ממש קיוויתי שיצליחו לעשות שוויון, לפחות הצילו את כבודם עם שער אחד
 

elall

Member
מנהל
טוב, לפחות לא עפו עם 7-1 המשפיל כמו במונדיאל הקודם


אבל זהו, כל דרום אמריקה עפה. נשארנו עם אירופאים. וכנראה צרפת תקח
 

faery18

New member
באמת ככה הם סיימו פעם קודמת?


אם כך אז יש להם לפחות עם מה להתנחם חח
גם אני מהמרת על צרפת נראים חזקים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן נשארו רק קבוצות אירופיות

ביום אחד כל מה שנשאר מדרום אמריקה עף. אז צרפת ובלגיה אנטישמים, רוסיה תומכת באיראן, שבדיה גם אנטישמית אז באמת נשארו רק קרואטיה ואולי אנגליה.
 
למעלה