אימא, מישהו צופה בה?

אימא, מישהו צופה בה?

עכשיו רשמית העלילה התחילה - זיינפ מואשמת בחטיפת מלק. עכשיו היא בורחת מאנשי חוק. האמת שההגיון אומר שזיינפ לא הייתה חייבת לחטוף את מלק. תאכלס היא יכלה ללכת למשטרה ולהגיש תלונה נגד שולה וג'נגיז על התעללות או שעדותה של הקרבן לא שווה בגלל שהיא קטינה? ושולה הזאת מעצבנת. במקום לחפש עבודה הגונה היא עם גנגיז שמשפיל אותה ואף מתעלל בה וביתה שאפילו לא אכפת לה ממנה איך שהיא אמרה שאין אף אחד חוץ מהגבר שלה. בשביל מה היא רוצה את מלק? שגנגיז ימשיך להתעלל בה? מלק איתה בסכנת חיים ונראה שהלא המאופס או איך שלא יקראו לו לא מתכוון להניח לשולה גם שהוא בכלא. שולה איבדה את האימהות שלה ממזמן, היא אנוכית שלא דואגת ליציבות הנפשית של מלק. אילו הייתה דואגת לה הייתה מבינה שהיא מסכנת את מלק. אני מתכוונת לירי וגם למה שהיא חושפת את בתה שלוקחת אותה לעבודה שלה. הייתה צריכה לנצל שגנגיז בבית החולים כדי לחפש עבודה הגונה ולא מארחת ולהסתבך עם אנשים מפוקפקים שבסוף רוצים לשכב איתה. אפילו שהיא לא עוסקת בזה זה די מזכיר עובדה עם ה"לא מאופס" שהתייחס אליה כזונה. אישה אחרת במקומה הייתה מבינה שילדה בת 7 לא יכולה לגדול לצידה שהיא מסתבכת עם אנשים כמו גנגיז שעדיין לא ברור לי אם הוא התעלל מינית במלק.

ג'אידה מעצבנת אותי גם היא. במקום לעזור לזיינפ להגיש תלונה נגד שולה שהיא עורכת דין היא עושה בדיוק ההפך. לא הבנתי רק למה סוראן אם אני לא טועה בשמו לא יכול לעשות לה כלום אם היא הסתירה את האמת?

יש מסתורין סביב גונול ורצח בעלה. לא ברור למה היא רצחה אותו ולפי דברי האמא זיינפ הבעל היה אדם אציל וגם למה היא מסתירה ממנה שזיינפ היא נכדתה?

בטלנובלה הזאת יש הרבה מסר והיא שונה ממה שמציגים בטלנובלות הטורקיות בדרך כלל. אין פה עניין של תרבות עממית ונושא של כבוד כמו איפט, מנקשה וחליל. פה כל אחד יכול להתחבר לטלנובלה אולי כי היא לא רעיון מקורי טורקי אלא מבוסס על סדרה יפנית. זה מדבר על אימהות בין אימהות מאמצת לאמא ביולוגית. הנושא בכללי זה נושא שגם מי שלא אוהב את הטורקיות יכול להתחבר אליה. זה נושא אוניברסלי במיוחד שיש הרבה מקרים על התעללות בילדים בעולם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
סדרה מעולה

לא סתם ביקשו אותה כל כך מויוה.

נראה שאם זיינפ לא מצאה מספיק ראיות שרשויות הרווחה יתערבו, אז על משטרה בכלל אין מה לדבר.
 
מילתה של מלק לא שווה?

מלק יכולה להעיד עוד לפני שזיינפ החליטה לחטוף אותה מה היא עוברת וההתעללויות. יכלו לשאול אותה אם זה נכון שמלק עוברת התעללות מצד אימה ואביה החורג ואין סיבה שלא יאמינו לה כל עוד אין חוק שפוסל עדות של ילדה. אולי הייתה עוברת לבית יתומים ואם זיינפ הייתה רוצה לאמץ אותה הייתה מגישה בקשה. חוץ מזה שהיו מוצאים לנכון לשלול את אימהותה של שולה כשהיו מגלים במה היא עוסקת.
 
למעלה