מישהו צופה באהבה אין חוקים?

מישהו צופה באהבה אין חוקים?

משחק מעולה הפגיזה אלטאיר חארבו כשרוסיו מתה וגם שנודע לה בטלפון על מותה. איזה מעבר חד מקונסואלו המשעממת בתשוקה וכח לפה כאסטרטיבית. פמניסטית. אוהבת את התפקיד שלה פה מתאים לה אישה חזקה אבל טובה.
מי שדורשת כאפה זאת אוליביה בפרקים האלו ודווקא אהבתי אותה בחיים שגנבו ממני רק חבל שפה היא מגלמת דמות דומה ומשעממת.

אלנה סובלת מפיצול אישיות כל פעם משנה גישה עם ריקרדו. בקרוב ג'קלין אנדרדה תיכנס ולשם שינוי לא תהיה מזיקה. סופסוף התפוצץ הקשר בין אנה מריה לליאונרדו. לדעתי רוברטו לא אשם ששכב עם בת זוגו של חברו הטוב הוא לא פגע במזיד בו אם כבר אנה מריה אשמה ששכבה עם גבר אחר אפילו שלא ידעה מיהו עצם זה שהיה לה קשר רומנטי ולא סטוץ אפילו שהם לא נשואים זה עדיין בגידה וזה שזה היה כביכול קשר לא רשמי לא מהווה סיבה לתת סטוץ מהצד כי יש לה בן זוג שמאוהב בה והם יוצאים והיחסים ביניהם לא פתוחים. בכלל כמות הבגידות בטלנובלה הזאת בלתי ייאמנת מקרלוס ואלנה עד בנחמין ויש עוד מישהו שעדיין לא גילינו בגידה אצלו אבל הצופים יגלו בקרוב אם כי כן היה רמז של בגידה.

הטלנובלה מדהימה ואני אוהבת את ההופעות של השחקנים והשתתפויות מיוחדות. זכינו לראות את לינדה ממשפחתו של בעלי בתפקיד שונה בתור הקדושה והתמימה שסובלת מהתעללות מצד בעלה ושבסוף מוצאת את מותה. גם אנדריאה טורה שראינו אותה בפעם האחרונה באין טיפשות בגן עדן הפעם בתור הומופובית נגד טראנסג'רית אבל נחמד לדעת שאפילו במקסיקו יש זכויות לטראנסג'רים הלוואי והיה כך גם בישראל. אני מקווה שזה לא שקר ולא רק העתק סיפור מהגרסה הקולומביאנית ובגרסה המקסיקנית לא יכלו לשנות את זה שטרנסג'ר רוצה להכיר בבנו והאקסית שלו מתנגדת בגלל דיעותיה הקדומות אם כי בטלנובלה Papa a toda madre שהיא סדרה מקורית מקסיקנית, זוג גיי הצליח לאמץ בסוף ילד בניגוד אצלנו שאנחנו חיים במאה הקודמת.

הולך להיות התפתחות מעניינת עם חואן אבל זה יקרה בהמשך וכשזה יקרה אגיע לפרקים שכבר הפסקתי לעקוב אחריהם באינטרנט.

בנחמין ולטיסיה משעממים אותי סתם קוץ בנעל וטוב שלא הגזימו בסצינת סקס שלהם שאפילו הסתירה את הציצים שלה זה היה לא אמין. ממי היה לה צורך להסתיר אם רק בנחמין היה שם?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני צופה בכל באיחור של שבוע או שבועיים

כך שאתחיל לצפות בסדרה במהלך השבוע הבא, בכל מקרה הקלטתי את הפרקים למקרה שלא אספיק בשבועיים של Catch Up והם גם נמצאם ב-VOD.

לגבי הטרנסג'סטרים הבנתי שגם בנשות אפריסיו היה סיפוק כזה. מצד שני ארגוס בגלל השיתוף פעולה עם טלמונדו במרינה אפשרו שכומר יפר סוד ווידוי כדי למנוע המשך מאסר של חפה מפשע ולא משלם על כך בכמורה שלו כמו הכומר בתהום של תשוקה שחשף סוד ווידוי כדי להציל את חיי האחיין שלו, והבישוף היה חד משמעי ואילץ אותו לוותר על הכמורה. אם כי גם בטלוויסה מאז שקרים כבר אפשר חופשי לבקש ביטול נישואים בכנסייה ולא צריך עקרות או אי קיום יחסי מין בשביל זה, בגלל החוקים הליברלים במקסיקו סיטי. אז ייתכן שגם לטרנסג'סטרים יש זכויות במקסיקו או לפחות במקסיקו סיטי.
 

Dona Sonrisa

New member
אני צופה

מתלבטת האם להמשיך לצפות
והיחיד שמהמם שם הוא דויד זפדה. שהוא שחקן מדהים
הסיפור כבד ושאר השחקנים לא משהו...
&nbsp
 

Don Nirtin

New member
את מדייקת בדיוק


אלטאיר חראבו כרגיל מפציצה במשחק משובח.
&nbsp
מצחיק שכל השחקנים שאני רגיל שהם רעים - בסדרה הזו הם מלאכים קדושים. רוברטו בלסטרוס, אזלה רובינסון, גיירמו גרסיה קנטו, אנה פטריסיה רוחו שהייתה בתפקיד אורח קצרצר - מלאכים. למעשה אין ממש רעים מלבד חוליאן גיל (כי ויוה מתעקשים על גיל. מי אני שאתווכח אתם)
&nbsp
נחזור לרגע לכישוף עם ויליאם לוי וז'קלין ברקמונטס - אנה ברנרדה קונטררס שיחקה שם תפקיד משני מאוד יחד עם דויד זפדה כברונו המרושע. עכשיו הם ביחד בתפקידים הראשיים. איך נפלו הגיבורים.
&nbsp
דווקא חלק מהתפקידים האורחים קצת מפגינים משחק רע - ההוא שירה בבנחמין אבל לאונרדו חטף במקומו למשל.
&nbsp
אני רגיל שג'רלדן בזאן נוראית ומעצבנת אבל עכשיו זה קצת צחוק הגורל כי היא וגבריאל סוטו בדיוק באותו המצב.
&nbsp
ושמישהו יהרוג את לטיסיה בתאונת דרכים. היא דמות מיותרת.
 
אנה פטריסיה רוחו לא כל כך טובה

אם כבר ז'קלין אנדרדה בתפקיד הטובה שאנה פטריסיה מגלמת את בתה ורוצה לאשפז אותה במוסד ולהכריז עליה לא שפויה ולהשתלט על הונה. אנה ברנדה מגלמת את העורכת דין שלה(של ג'קלין אנדרדה).
 
יהיה מישהו בהמשך


חואן קרלוס ברטו שראיתי אותו לאחרונה בטלנובלה משפחתית של סבסטיאן רולי ומאייטה פרוני. הוא היה שם טוב והיה בזוגיות עם מישהי צעירה ממנו בהרבה. לא יודעת את ההסטוריה שלו אצלנו אבל לדעתי זאת תהיה פעם ראשונה שנראה אותו אצלנו כרשע.(אני יודעת שהיה כבר רשע בטלנובלות אחרות אבל הן לא שודרו פה).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני נדהמתי מדוד זפדה הטוב כבר בכוחו של גורל

לאחר ששיחק את המפלצת בכישוף. אבל הוא הוכיח את עצמו. אנה ברנדה לא הייתה כל משנית בכישוף, כי עד שהאימא של הראשית נכנסה לעלילה, היא הייתה הרעה הראשית, למרות שלא עשתה דברים כל כך רעים עד אז עד שהדמות של חוליאן חיל שדכה בינה לבין האימא של הראשית וגם הייתה היחידה חוץ מהראשית שהייתה מעוניינת בראשי.
 

Don Nirtin

New member
בקיצור, אני די בהלם


שבכלל לא נתנו לשחקנים המבוגרים תפקידים של רעים שהתרגלנו שהם מגלמים.
&nbsp
אנה ברנדה הייתה רעה לאולי 15 פרקים ואז שאר הטלנובלה די התעלמו מקיומה.
 
כנראה כי המפיק אוהב לשבור את הקיבעון

גם בבאה מאהבה לאורה כרמינה הייתה טובה לשם שינוי אפילו שלא נשארה בטלנובלה וכנ"ל תשוקה וכח מרלן פבלה הייתה רגילה לבכות של טלויסה ופתאום היא ביצ'ית כנ"ל חורחה סלינס שהיה אלים עם השוט בטלנובלה שלו עם אנה ברנדה וחוסה רון ובתשוקה וכח הוא טוב ואילו קולונגה השרמנטי והג'נטלמן בדיוק ההפך שאגב לא מתאים לו הרע. לא אמין בעיניי.
&nbsp
גם באקסיה קסטרו נתן לכריסטיאן מאייר להיות הרע הראשי שתמיד רגילים לראות אותו כטוב. מעניין איזה תפקיד יהיה לדנה גרסיה באהבה אין חוקים.
 

Don Nirtin

New member
מה שכן ספיילרתי את הפרק האחרון


יש הופעת אורח של קימברלי דוס ראמוס שמפלרטטת עם דויד זפדה מה שנותן רמז לעונה שנייה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא לדעתי במרובע האהבה של ויליאם לוי, ג'קלין ברקמונטס

דוד זפדה ואנה ברנרדה קונטררס, היא הייתה הדמות הכי מעניינת כי דוד זפדה היה מגוכך, הדמות של מריה חוסה לא הייתה מעניינת בכלל וגם אמנם ויליאם לוי היה שם טוב מבאהבה מנצחת עדיין אנה ברנדה הייתה דמות יותר מעניינת.
 
למעלה