גיליתי שסדרות רומנטיות מטורקיה משעממות אותי

גיליתי שסדרות רומנטיות מטורקיה משעממות אותי

ראיתי את הפרומו של הכלה מאיסטנבול וזה היה פשוט קלאסי ונדוש עם חמה רעה שרוצה להפריד בין הזוג. אין שום דבר מקורי כנראה בטלנובלה הזאת אפילו בלטיניות אני משתעממת מהן. ונדטה ואמא לעומתן מרתקות. הבעיה עם ונדטה שמתוכנן לה עוד עונה ועד שזה יגיע אלינו אם בכלל בדומה לאובססיה שהתכוונו לשדר עונה אחת בלבד ובסוף הודיעו שהיא תשודר במלואה שלא ברור לי איך חשבו לשדר חצי סדרה זה זלזול בצופים ועל זה כן יש להתלונן כי בגללם הפסדתי אובססיה ועוד ענו לי שהם משערים שישדרו אותה שוב. מה זה המשחק הזה? זה לא הוגן כלפי הצופים! אנשים משלמים לערוץ כדי לקבל חצי סדרות ועוד סדרה מעניינת כמו אובססיה וונדטה ולא רומנטית סתמית שחוזרת על עצמה. טוב שאת אימא הם מתכוונים לשדר במלואה.

יכלו להביא את גאות שפל הכל כך מבוקשת במקום איפט(אז בפעם הראשונה) או הכלה מאיסטנבול או לחכות עם ונדטה ולשדר את גאות שפל. ויוה פלוס הדרדרו עם הקטע הזה וגם אומרים ש5 כוכבים לא שודרה במלואה. לא ברור לי מה עובר במחשבות של האנשים בהנהלה או ברכש. מויוה אין לי תלונות ממה שאני רואה אבל ויוה פלוס לאחרונה מפשלים ואפילו סתמו משבצת לסדרה ארוכה עם רסיסים. לא שמשנה לי כי גם ככה אין טורקית שאני מעוניינת שיחזירו מעדיפה חדשות ולא קלאסיות נדושות אבל זה טוב אולי עושים משבצות לקלאסיות רומנטיות ומשבצות לדרמטיות מודרניות מקוריות. חוץ מאמא שאולי לא מוכרת לנו אבל טכנית היא רימייק לסדרה יפנית ומה שיפה בה שהיא ריאליסטית. אני מרותקת ממנה. אמרו שאפילו הגבר התעלל מינית במלק שזה מעולם לא הראו בטלנובלות שילדה קטנה עוברת התעללות כזאת כמו במציאות. מקווה בכל זאת שהוא לא עשה את זה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
באובססיה הוא באמת פישלו

אבל בוונדטה העונה הראשונה לא קצרה כל כך ועד שישדרו אותו ויוה כבר ירכשו את העונה השנייה. מה שלא ברור מדוע ויוה במספר הפרקים לא כתבו (לא סופי) אם הסדרות מצולמות ויצרו את ההטעיה שהם מתכוונים לעשות מה שעשו עם אובססיה.

בכלה מאיסטנבול גם אני נדהמתי מעלילה כל כך טלנובלוית קלאסית, ועוד בטורקיה זה כל כך הצליח שמתכוונים לצלם עונה שלישית, אבל החלטתי לא לצפות למרות שאת השחקנית אהבתי במשחק השתיקה.

לגבי רסיסים גם אני נדהמתי, איך סותמים משבצת ככה, הבנתי שקרדאיי לא שודרה פעם שנייה בטלוויזיה בגלל אורכה והשידור ארבע פעמים בשבוע בויוה פלוס, וחשבתי שכך יהיה גם לגבי רסיסים ולכן היא גם עולה לאתר, ההחלטה הפתיעה אותי מאוד ולא לטובה.

נ.ב. מה הפרקים הטורקיים של אובססיה כל כך קצרים שהם שידרו 12 פרקים ב-18 פרקים ואת 10 הפרקים האחרונים ישדרו ב-17 פרקים. הרי מההתחלה הטורקיות היו שני פרקים לפרק וגם הפרקים הקצרים של אלף לילה ולילה שודרו בחצאי פרקים ו-90 הפרקים היו 180. מצד אחד במלכת הלילה וכנראה גם בהצטלבות משדרים בכל פרק 5 דקות מסוף הפרק הוקדם ועושים מ-15 פרקים 49 במלכת הלילה ומ-31 פרקים בהצטלבות 99, ומצד שני באובססיה לראשונה בסדרות טורקיות פרק שלם משודר בפרק וחצי ושני פרקים נכנסים ב-3.
 
בונדטה הבנתי שעדיין לא צילמו אפילו

אני מפחדת שיקרה כמו עם קרדאיי שרכשו אותה ואז היה הפסקה כי בטורקיה עשו הפסקה אז גם אצלנו זה קרה ואז זה קרה ההפרדת ערוצים ובגלל שקרדאיי שודרה באתר אז לא יכלו לשדר רק את העונה האחרונה בערוץ שבתשלום. כך שבעצם הייתה הפסקת זמן מעונה שנייה לשלישית.
&nbsp
לגבי הראשית מכלה באיסטנבול אני מכירה אותה מסודות אפלים שראיתי עד שפרשתי ומחקתי בממיר לאחר שהתאכזבתי ממה שהתפתח מהסדרה. הייתה גאונית. אהבתי את הראשי והכימיה שלו עם אותה ראשית. ועוד התאהבתי בדמותה ולא הגעתי לתגלית של הסוד הגדול שלה אבל ספליירתי כך שלצערי נאלצתי לא להמשיך עם הסדרה אחרי האכזבה מהדמות שלה. קיוויתי לה לסוף טוב אבל לא הגיע לה. באסה על הראשי.
&nbsp
פטמגול למעשה היא הסדרה היחידה שראיתי הכל ואהבתי. עכשיו יש את אמא בתקווה שכל אחד יקבל את הסוף המגיע לו.
 
למעלה