שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל מה שקשור לטלנובלות ושחקני טלנובלות לכאן
שבת שלום


 
ויוה כתבו בפוסט של אנט החדש שלה שהם ייקחו בחשבון את הבקשות

של הצופים לגבי טלנובלות נוסטלגיות. אך לא בערוץ נפרד אלא במשבצת נוספת ואני מצטטת:"זו הזדמנות בשבילנו לספר לכם שאנו לוקחים לתשומת ליבנו את בקשותיכם הרבות לשדר סדרות נוסטלגיות בערוץ ואנו נעשה את כל המאמצים שבעתיד זה אכן יקרה." וזה בהקשר לפוסט שאנט הקדישה כולו לטלנובלה ישנה "נקמתה של אנחלה". לפוסט: http://viva.walla.co.il/item/3155071
 

faery18

New member
אז יש סיכוי לא קטן שהמשבצת של בובה פראית אכן תהפוך לנוסטלגית

 

evglev1

Well-known member
מנהל
יש סיכוי השאלה אם הם יכולים להשיג זכויות של שידור

לכל הסדרות או רק לארגנטינאיות שהם שידרו כשיאיר דורי עדיין עמד בראש ערוצי ויוה.
 

elall

Member
מנהל
אני די בטוחה שעם כסף אפשר היום להשיג הכל


הבעיה שזה יבוא על חשבון תקציב ומשבצות של טלנובלות חדשות
 
ראיתי היום בתחנת אוטובוס חתיך

מין שילוב של בראד פיט וסבסטיאן רולי שהיו צעירים יותר. חבל שהוא לא ישב לידי באוטובוס או בקרבתי.



 
הרימייק לניני בוטל

אכזבה שוב ללטיסיה קלדרון לאחר שהפרוייקט השני שלוהקה אליו בוטלה. פעם ראשונה היא נבחרה לככב ברימייק לחיים במראה/ויקטוריה ולבסוף בוטלה. לטיסיה קלדרון צייצה בטוויטר על אכזבתה ועל הכעס שלה שבוטל שוב טלנובלה שעמדה להשתתף בו בשם Nube שזה רימייק לניני הארגנטינאית, בה כיכבו פלורנסיה ברטוטי ופדריקו אמדור(אהבה שאחרי, יורשי הנקמה). היה אמור להיות פבלו הרדיה ככל הנראה הגאלן הראשי שמוכר לנו מהמורדים כבלאס, בעל תכול עיניים. הראשית שנבחרה מזמן היא רנטה נוטני שמוכרת לנו בעיקר מים של אהבה. הצילומים היו אמורים להתחיל מה שעוד יותר הכעיס ואיכזב את לטיסיה קלדרון שהשאיר אותה מחוץ לטלויזיה בפעם השנייה עד הליהוק הבא.
&nbsp
לפחות מקווה שהיא מככבת בהצגות ובסרטים.
 

elall

Member
מנהל
RE LOCA סרט חדש עם נטליה אוריירו

עוד רימייק לסרט צ'יליאני , אחרי הגרסה המקסיקנית וספרדית.
&nbsp







 

evglev1

Well-known member
מנהל
נדמה לי שאני יודע למה ויוה החליטו להחזיר רסיסים גם לטלוויזיה

זאת הסידרה שבה ויוה הפכו את המדיניות שלהם לגבי קרדאיי לגבי כל הסדרות ולערוך את הפרקים לפרקים של 45 דקות ברוטו שעד עכשיו זה היה 2.5-3 פרקים לפרק טורקי ועכשיו הם עקפו את השלוש פרקים לפרק וברסיסים חילקו 31 פרקים ל-99 ובמלכת הלילה 15 פרקים ל-49. אז גם דילה שבה עוד חילקו את הפרקים לחצי, ממש תקועה להם עם פרקים שלה שעה, שעה וחמש דקות, שעה ועשר דקות, אז מכיוון שאיפט ומחכים לשמש עדיין חולקו לחצאי פרקים, שני פרקים לפרק, ויוה החליטו בנחישות לא להחזיר אותן לטלוויזיה וכנ"ל שורה וסאיט שאמנם שם הם חילקו 21 פרקים ל-46, אבל עדיין כמעט חצאי פרקים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
סתם לידע כללי

מכיוון שגם סלקום TV וגם פרטנר TV מוסיפים ערוצים לחבילות הבסיסיות שלהם. האם סלקום התחילו עם ערוצי ויוה או שהוסיפו אותם כשגם פרטנר נכנסו לשוק?
 
למעלה