הכח לאהוב

evglev1

Well-known member
מנהל
אני אתחיל לצפות לאחר

שאשלים את ארבעת הפרקים האחרונים של אדמה פראית והמורד הקוריאנית.
 

elall

Member
מנהל
פרקי השבוע

סוף סוף ז'ייזה הופיעה! ועוד איך הופיעה
סצנה משעשעת, הפרצופים של זקה

האגו שלו כנראה יותר גדול מהמשאית שלו
. בכל מקרה, ז'יזה "דרסה" אותו גם עם היופי וגם עם אופי

רוי דוחה!
בעצמו מאורס ובלי בושה מנסה להכניס למיטה בחורה מאורסת. ועוד כנראה הוא שלח את זקה לעשות הובלה כדי להרחיק אותו מהכפר ולחזר אחרי ריטיניה.
ריטיניה גם מעצבנת. אמנם לא בגדה רשמית בזקה, אבל מפלרטטת בהגזמה עם רוי ובכללי מאוד ילדותית.
&nbsp
אאוז'ניו נראה איש מאוד מקסים, הייתה ממש יפה השיחה שלו עם איוונה. רק חבל שהוא לא מחנך טוב את רוי, כי הוא ראה שרוי פוזל לכיוון ריטיניה. הוא בעצמו כנראה הולך ליפול בפח עכשיו עם אירנה, רק שבמקרה שלו אפשר גם קצת להבין אותו, עם כזאת אישה
גוייסי ממש מכה, משגעת גם אותו וגם את איוונה.
&nbsp
ביבי מעצבנת אותי בנתיים, ביחד עם כל המשפחה שלה. רוביניו כנראה לא עושה/עובד הרבה ולא ממש מנסה להביא כסף הבייתה, אבל העיקר שהוא אוהב אותה וקונה לה סנדלים, בזמן שאין להם איך לשלם שכר דירה?
&nbsp
מה שבנתיים אני אוהבת זה שאין "חבורת קרקס" כמו שתמיד יש בטלנובלות ברזילאיות. יש קצת את אימא של ריטיניה, אבל זה די משעשע, בקטנה וגם איכשהו קשור לעלילה.
 

elall

Member
מנהל
יש דברים שלא משתנים


מרקו ואיזיס כבר רגילים לרקוד



 

Don Nirtin

New member
צריך להשלים כמה וכמה פרקים


פשוט כי קצת עמוסים ומחכים לויוה שיודיעו מה המחליפה של הדרך לאהבה.
 

Renat Zeitune

New member
איזו כימיה מרגישים בין מרקו פיגוסי לפאולה אוליביירה

גם רודריגו לומברדי וז'וליאנה פאייס לא נשארים מאחור. אהבתי אותם עוד מהדרך להודו.
&nbsp
לא ייאמן שמה שחשוב לאימא של איוונה זה שהיא תתגנדר. לא מבינה למה האובססיה שלה שהיא תהיה כמוה. טוב שלא מכריחה אותה לעשות דיאטה ולהפוך לדוגמנית. ומה יש לה נגד עם זה שאאוג'ניו רוצה לשנות כיוון בחייו במקום לתמוך בו? מה רע במה שהוא רוצה לעסוק? מילא אחיו אני מבינה, הוא מפחד מדנטס אבל מה הסיבה שלה? אולי באמת שייפרד ממנה, לא מבינה מה מצא בה, כזאת שטחית.
&nbsp
אז ריטיניה כן מאוהבת בזקה. אבל הם לא מתאימים. זקה פרימיטיבי קצת ורוצה שהאישה שלו תהיה כנועה וריטיניה ההפך היא חופשייה וזנזונת. עד שיכיר את ז'ייז'ה שתשנה אותו. רק חבל שיש לה מישהו אגב איזה מבט היה לו כשראה אותה בזרועותיו של בן זוגה. נראה שהוא מתחיל לפתח רגשות כלפיה. הרגשתי שהוא קינא קצת.
&nbsp
אם זקה גר בכפר נידח איך יש לו סמארטפון ועוד לשיחת וידאו עם אביו? איפה מוכרים מכשירים כאלו במקום נידח כזה? והבתים שיש להם שם במיוחד של ריטיניה. זה מתחת לעוני. אפילו מזוודות נורמאליות אין להם. לא ראיתי בגדים אינטימיים שלקחה ריטיניה. רק סמרטוטים שלא לדבר על הבגדים שלה. ממש עממי. היא גם לא עובדת. מאיפה היה לה כסף על הקניות בשוק והמשקה בבלן. מה שכן אהבתי את הריקודים שלה.
&nbsp
רוי מעצבן. למרות שאני לא מרחמת על ארוסתו. היא גם לא הבנאדם המושלם. אחרי ההערה שלה למזכירה עם העודף משקל. כאילו זה קל לרזות. נראה לי שהמזכירה כן רוצה לרזות אחרי שראתה תמונות של דוגמניות. אבל למה בחרו מישהי מנותחת? לא יכלו להביא מישהי שנראית לפחות טבעית? כי אם כסף היה לה לניתוח אז בטח גם לשאיבת שומן אם כל כך רוצה לרזות כמו שאני חושבת.
&nbsp
ליליה קברל מקסימה. דמות מושלמת, לא מבינה למה זה הפריע לה שלא הייתה בולטת. לא מבינה את הקטע של השחקנים שרוצים להבליט את עצמם כל הזמן. העיקר היא עושה תפקיד מה זה משנה אם היא ראשית או לא. זה לא מה שמשפיע על התלמדות כשחקן והתפתחותו כאילו שמעולם לא הייתה ראשית. למשל אני לא אוהבת שחקנים כמו פאולינה גוטו שתמיד חוזרת על עצמה בתפקידים והיא חד גוונית. במיוחד שהיא כנראה תגלם בטלנובלה חדשה את אותן דמויות שגילמה בעבר. כאילו חסרים לה הצעות שהיא חייבת לקחת רק הצעות מנטליה לטריוקס שנותנת לה תפקידים קבועים. פאולינה כבר שחקנית יחסית מצליחה במקסיקו יכולה בקלות לחשוב על עוד הצעות לא רק על ראשית של ענייה מסכנה שמתאהבת בעשיר וסובלת מתככים. למרות שכשחקנית אין לי עדיין דיעה כי לא ראיתי אותה מעולם משחקת. גם הורסיו פנצ'רי כמוה. תמיד אותו ראשי הטוב. לא מתחברת כל כך אליו וגם לא מי יודע מה חתיך. לגבי ליליה קברל לפחות היא מגוונת ובכלל הברזילאים תמיד מגוונים בנושאים שלהם ותמיד אצל הברזילאים יש להם הזדמנות לגוון בתפקידים וגם של ראשיים. הברזילאים תמיד מעניינים. נראה לי שפה אין ממש רעים אם כי קראתי ספוילר על אחת הדמויות של דבורה פלבלה. דנטס נובח אבל לדעתי לא נושך.
 

elall

Member
מנהל
אני לא חושבת שהם ממש עניים בכפר ההוא

יש להם סגנון חיים כפרי והם גרים בבתים בסגנון כפרי ומתלבשים בסגנון שלהם. אני לא רואה בבגדים של ריטיניה סמרטוטים, זה פשוט סגנון כזה. מה שכן כל השמלות שלה קטנות ודקיקות, אז לא פלא אם היא דחסה כמה שמלות וכמה תחתונים לתיק.
אני מניחה שהיא כן עובדת במשהו או שיש לה כסף מאימא שלה. זה שהם מרוחקים לא אומר שהם מפגרים טכנולוגית. הם מקבלים הספקות של כל מיני מוצרים שם, הרבה בטח נוסעים לעשות קניות בבלן וכל מיני מקומות אחרים. רואים שלכולם שם כבר יש סמרטפונים ואינטרנט היום אפשר לקלוט בהמון מקומות. מה שמוזר שריטיניה כאילו אף פעם לא יצאה מהכפר שלה. אפילו לבלן שככל הנראה נמצא ממש קרוב. אימא שלה אף פעם לא לקחה אותה לטייל איפשהו?
 

Dona Sonrisa

New member
מה שהכי אהבתי

זה את הסיפור של האינדיאני עם השרשרת והמילים שלו להיזהר מכל מה שבא מנהר.
כי הנהר חיבר בינהם הוא שיפריד. בינהם.
מעניין.האינדיאני כמובן לא ידע על ריטיניה.
אך זו ריטיניה שבאה מהנהר שתפריד בין רוי וזקה שנפגשו שוב מבלי לדעת את זה.
&nbsp
האמא של ריטיניה איומה אלימה כל כך.
כל הזמן מאיימת להרביץ לריטיניה וגם אלימה לחברה שלה.
ואיזו אמא שלא שמה לב שריטיניה ברחה.
מענייין מאיפה היה לה כסף או שעובדת או מאמא או שאולי זקה נתן?
אמא של ביבי גם מוזרה
איפה שיחקה השחקנית הזאת?
&nbsp
רוביניו בנתיים מקסים ורומנטי בדיוק כמו שביבי רוצה.
אך כנראה שהם ימכרו סמים??
כנראה דמות ערמומית כמו פדרו ממעבר לזמן.
רשע ותחמן? שמנצל את ביבי התמימה.
&nbsp
והדמות החדשה של פאולה זה וואו כל כך לא דומה למליסה ממעבר לזמן.
&nbsp
מה הקשר בין סילבנה וקאיו?
מבחינת קשר משפחתי.
&nbsp
&nbsp
 

elall

Member
מנהל
אני דווקא אוהבת את אימא של ריטיניה

אני לא רואה אותה אלימה, אני חושבת שהיא דמות קומית ולא צריך לקחת אותה ברצינות. היא סוג של פרודיה, לא באמת באו להציג פה אימא רשעית שמתעללת בבת שלה. כל האיומים שלה לא אמיתיים, זה רק ביטויים שהרבה זורקים לאוויר כאשר עצבניים, אבל זה בטח לא אומר שהיא תפשוט לה את העור באמת. ובטח גם אין מה לרחם על ריטיניה. היא לא ילדה קטנה חסרת ישע, היא אישה בוגרת ולכן אימא בכלל לא אשמה שהיא ברחה לה. היא אישה גדולה ואף אחד לא צריך לעשות לה ביבייסיטר ולשמור עליה. אם כבר, אז ריטיניה מתנהגת ממש בחוסר אחריות , בורחת ככה , יודעת שאימא דואגת ועדיין ממשיכה לשקר, לגרום לחברות שלה לשקר ולשחק את המשחקים שלה. לא עושים דבר כזה לאימא, ובטח אפשר להבין אימא שמתחרפנת ולא יודעת איפה הילדה שלה ומה קורה איתה. ואני דווקא חושבת שריטיניה באמת צריכה אימא קשוחה שתאפס אותה קצת.
&nbsp
רוביניו אמנם נראה ממש רומנטי, אבל יש שם משהו מסריח. הוא דואג להקסים אותה בכל דרך אפשרית, אבל לתת לה את הדברים הבאמת חשובים כמו קורת גג הוא לא מסוגל. זה נראה לי מוזר שזוג צעיר לא מצליח לשלם שכירות אפילו בשכונה ענייה. אני מבינה שברזיל מדינה יחסית ענייה, אבל עדיין.... זה לא שיש להם הוצאות מיוחדות, הילד חולה וצריך תרופות יקרות או משהו כזה... משפחה בריאה ונורמטיבית. אפילו אימא שלה מבוגרת יחסית ולבדה מסתדרת ולא חיה ברחוב. כנראה רוביניו עצלן שכמעט לא עובד, וביבי צריכה לפרנס לבד את המשפחה. מכאן לא קשה לדמיין איך הוא ילך לחפש דרכים קלות להרוויח כסף.
&nbsp
קשר של סילבנה וקאיו:
קאיו הוא בן דוד של אאוז'ניו ואאוריקו, וסילבנה היא אישתו של אאוריקו.
&nbsp
השחקנית שמשחקת את אימא של ביבי שחקה בהרבה טלנובלות- הלוחמת, אימפריה, האחד, ללא ספק ועוד...
&nbsp
&nbsp
 

tami129

New member
כאן פאולה יותר בלונדינית

וגם הדמות של ליביה לא דומה בכלל לדמות של דיאנה הרוק סטורי, שלא לדבר על אפונסו, שהיה ממש מלאך במעבר לזמן וברוק סטורי הוא רשע.

רוביניו הוא כמו פדרו במעבר לזמן, הוא מקסים מצד אחד אבל מסתיר צד אפל.
 

Don Nirtin

New member
פיגוסי


איזה מהמם הבחור הזה.
&nbsp
הוא, פאולה אולייברה, לילה קברל וז'וליאנה פאיס הם הסיבה שמחזיקה אותי כרגע בכוח לאהוב.
 

elall

Member
מנהל
יש שמועות שהוא ערק מגלובו לטובת סדרה אוסטרלית של נטפליקס


 
למעלה