שאלות, חדשות,בקשות

evglev1

Well-known member
מנהל
מצויין


לפי סיפור העלילה, הראשי לא ראוי לה. חבל שבלב פראי היה משאירים את אנה ברנדה עם סרחיו גווירי ולא עם דניאל ארנס. כל הכבוד על האומץ של טלוויסה.
 

Renat Zeitune

New member
מישהו מוכן להסביר לי מה יש לויוה מצופי בובה פראית

שלא מפסיקים לתת להם פריוילגיות? עכשיו היא עולה גם לאתר. בובה פראית יש גם בויוה, גם בהוט ויאודי ועכשיו גם באתר. כמה כבר אפשר לחרוש עליה?? העלו גם שתי טורקיות לאתר, מקסיקנית אחת וקוריאנית אחת אך ברזילאית נאדה.
כשביקשתי שיעלו ברזילאית שמשודרת בויוה אמרו שאין זכויות אינטרנט. כבר צופה לגרוע מכל עם המחליפה של בדרך לאהבה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
התכתי בוואלה

ואמרתי שהבטיחו מקסיקנית חדשה ומישהי הופתעה שבמשבצת חוזרת סדרה חדשה והסברתי שזה פיצוי על בובה פראית והיא טענה שחוקי ויוה לא חלים על בובה פראית ואז נזכרתי שגם בשידור החוזר הקודם בובה פראית חזרה אחרי פיורלה ויאגו ששודרו בפעם הראשונה אחריה, אבל ייתכן שזה גם בגלל השידור בערוץ 22 של 270 פרקים פעמיים בשבוע ולא רצה לנתבזות שהשידור בערוץ 22 התחיל לפני שנגמר בויוה ונגמר כשבויוה כבר משדרים פעם שנייה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כנראה הם חופרים להם בפייסבוק

ובצור קשר והם רואים בהם את בהם את השלד של צופי ויוה. בכל מקרה הקוריאנים קיבלו צ׳ופר, אם הם פספסו את לכל הרוחות או רוצים לצפות בה שוב, הם לא צריכים להתאמץ למצוא לה זמן או מקום בממיר, היא תסתיים בטלוויזיה ותעלה לאתר.

אני חושש שויוה משקרים והמחליפה של הדרך לאהבה היא תשוקה וכוח. גם לפני שהעלו את אזל לויוה פלוס שסימן את תחילת הפיכתו לערוץ טורקי, אנשים טענו שויוה אנו להם שהשידור החוזר של חיים כפולים יחליף את השידור החוזר של כוחו של גורל, ייתכן וגם אז ויוה הטעו אותם או החליטו בדקה ה 90 שצריך יותר טורקיות.
 

Renat Zeitune

New member
האמת שזה לא יפתיע אותי אם משקרים

זאת לא תהיה פעם ראשונה שהם משקרים כמו שהבטיחו ששבוע ששעבר יפרסמו על המחליפה ולא פירסמו כלום.
 

faery18

New member
לפי איך שהם ענו בקישור שרנת שמה למעלה אני גם לא אתפלא אם הם

בסוף לא ישימו מקסיקנית חדשה
 

Renat Zeitune

New member
דרך אגב דווקא את איפט החזירו?


שהראשי הוא אנס שלא מוכן לקבל את סירובה של אהובתו ומכניס אותה להריון ובסוף עוזב אותה בשביל כסף מבלי שאכפת לו מגורלה. לא אשכח את הסצינה המזעזעת שהאבא שלה הכה אותה עד אבדן הריונה והכי גרוע שהראשית המשיכה לאהוב את הגבר שהרס את חייה. אחרי טלנובלה עצמתית ומעצימה כמו פטמגול לא מסוגלת לראות טלנובלה שמשפילה ומורידה מהכבוד העצמי של האישה כמו איפט והכי גרוע שהגבר שהתייחס אליה כמו מלכה השחירו אותו. אגב ראיתי סצינות בטרסה והבנתי שהדמות של סבסטיאן לא אנסה את הראשית אבל כן רצתה רק שהתעשתה ועצרה בזמן.
משום מה ברובי הקטור מחשיבים אותו כראשי אבל בעיניי הוא צלע שלישית כך שזה לא פוגם בטלנובלה שהוא אבוללה. בעיניי אלחנדרו הוא הראשי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שישימו לאתר מה שהם רוצים

העיקר שלא יחזירו את זה לטלוויזיה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כדאי לך לצפות בגונול

שם הגיבורה חזקה ונחושה. היא יורדת מהאתר בסוף יוני, וזה רק 38 פרקים, כך שיש זמן, אם כי מויוה אפשר לצפות להכול, גם שגונול או שורה וסאיט תחליף את דילה. לאחר שאיפט ורסיסים עולים לאתר ולא יעלו במקביל לערוץ בתשלום, (ורסיסים גם לא תעלה שוב לטלוויזיה בגלל מספר הפרקים) האופציות לשידור חוזר שנותרו הן:

1. הנערה שאהבתי.
2. מחכים לשמש.
3. שורה וסאיט.
4. גונול.
5. צ׳אליקושו.

הייתי מהמר על שורה וסאיט בגלל קיבאנץ׳ טטליטו, וגם בגלל שבניגוד לגונול יעבור זמן מהירידה מהאתר עד לשידור נוסף בטלוויזיה.
 

Renat Zeitune

New member
דמות כזאת אני רואה עכשיו בכח לאהוב

בדמותה של פאולה אוליביירה. לוחמת ושוטרת.
 
למעלה