אדמה פראית עד פרק 59

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 59 - איסבל מצילה את הילד של דניאל וקרולינה

תרסה מגיעה לאירוע ההתרמה ומספרת לכולם שסרחיו ביקש להתגרש ממנה וטוענת שזה בגלל שבגד בה, האירוע נהרס והזקנות לא מוכנות לעזור לאדם "כל כך לא מוסרי" כמו סרחיו. סרחיו מוחה בפני תרסה שמודה ששיקרה כדי להרוס את האירוע ובכך מודה גם בפני רודולפו כשאלבה תומכת בה. אבל למזלם של סרחיו וארתורו חרק ארסי מכיש את הנכד של פילאר וסרחיו מציל אותו במהירות וברגע האחרון הנשים חוזרות וגם מנצלות את ההצלה הדרמתית של הילד כדי לאסוף תרומות. לרוע המזל הכסף שגויס לא מספיק, או לפחות כך אלבה ורודולפו טוענים והם מחליטים לסגור את האגף הציבורי. ארתורו מציע את כספו שקיבל מאלבה על המניות להשקעה באגף הציבורי ומפתיע אפילו את סרחיו, אך אלבה מתעקשת שההחלטה סופית למרות תחנוניו של ארתורו לשקול את זה.

דניאל רואה את קרולינה שרה במועדון של קרלוס ולוקח אותה משם למורת רוחו של קרלוס שלועג להם וקרולינה מנסה להסביר שאין לה ברירה, אך דניאל מתעקש ופתאום קרולינה מרגישה רע. דניאל לוקח את קרולינה לבית חולים והיא זקוקה לתרומת דם והדם של דניאל לא מתאים, אך של איסבל כן, והיא תורמת דם לקרולינה וצריכה לנוח וקרולינה המומה לגלות שאיסבל תרמה לה דם כדי להציל את הילד שלה. דניאל מודה לאיסבל והיא מאחלת לו שיהיה מאושר עם קרולינה. איסבל שוב רואה את קרולינה עם דניאל וקרולינה אומרת לה שלא תכננה שום דבר והייתה בטוחה שאיבדה אותו כשגילתה שהוא איתה, כי לא יכולה להתחרות בה, אך כעת תיאבק עליו, ואיסבל מבטיחה לא להפריע למערכת היחסים שלהם.

איסבל רואה שאלבה לא מבזבזת זמן והחליטה להפוך את האגף הציבורי למחלקה באגף הפרטי וטוענת שהייתה צריכה לדווח לה ואלבה טוענת שארתורו שכר אותה לאגף הציבורי וכעת הוא ייסגר אז היא מפוטרת ומטיחה בה שיודעת שהיא הורסת את הנישואים לאחותה. איסבל מספרת לסרחיו שבה למחות בפני אלבה ומציב אולטימטום שגם הוא יעזוב איתה. רודולפו לא יכול לוותר על רופא ריאות מומחה כמו סרחיו ומוחה בפני אלבה, שמסכימה בינתיים להשאיר את איסבל.

תרסה מתחרטת שהרסה לסרחיו את האירוע ורוצה להתנצל, אך אלבה דורשת שלא תוותר על כבודה ורודולפו אומר לאן הכבוד הוביל אותה. תרסה לא רוצה להיפרד מסרחיו בשנאה ומחליטה ללכת להתנצל. אך אמפרו זועמת על המוניטין של המשפחה שנפגע וסוטרת לתרסה ואומרת שהיא לא ראויה להיות כלתה, אך סרחיו מגן על תרסה ומוכן לדבר איתה.

סילביה ואיסבל מעדכנות את רחינה על התהליך הלא נעים שהיא צריכה לעבור כדי להוכיח את עניין האונס. רחינה אומרת שבטח בגן העדן אנשים כמו סילביה ואיסבל ומחליטה לעבור את התהליך.

ארתורו תומך בקרולינה לאחר שהרגישה רע, ואמפרו מוחה בפניו שחזר מאוחר וארתורו בהתחלה משקר שהיה במנסרה, אך מודה שאין לו מה להסתיר ובה לתמוך בקרולינה, ואמפרו למרות הכול לא אוהבת את זה. דניאל וקרולינה מכינים תכניות לעתיד וקרולינה חושבת על כך שהוא עדיין חושב עם איסבל ודניאל מפתיע אותה בחתונה אזרחית ספונטנית כדי להוכיח לה שהוא רוצה להיות איתה. סרחיו, אנדרס, אליסה וויקטור משמשים כעדים.

ארתורו חוטף התקף לב ממה שקרה עם האגף הציבורי והזעם שלו על אלבה. הוא יוצא מכלל סכנה, אך סרחיו מזהיר שהמצב עלול להחמיר ואסור לו לדאוג. אניבל מחליט לנצל את המצב כדי להשיג חתימה של ארתורו, אמפרו מסרבת לעזור לאניבל לסכן את חיי אביו, אך אניבל מנצל את המצב של ארתורו ומשקר שזקוק לחתימות בשביל המנסרה, ארתורו לא מסוגל לקרוא במצבו ואניבל רק מנחה אותו איפה לחתום ומשיג את מבוקשו.

דניאל וקרולינה מבשרים לארתורו המאושש ולאמפרו על נישואיהם ואמפרו מוחה שגם הוא התחתן בלי להזמין אותם. דניאל מסביר שמדובר בטקס סמלי וצנוע ואמפרו מבינה שגם סרחיו ידע. איסבל באה לדאוג לשלומו של ארתורו ואמפרו עוקצת אותה עם הידיעה על נישואי קרולינה ודניאל. איסבל יוצאת שבורה וכמעט בוכה וסרחיו מנחם אותה ומחבק אותה.

אוריאל המום שאמפרו שמעה על ההריון וכרמן מספרת שלקחה את זה על עצמה ופוטרה. אוריאל זועם שהיא חיפתה על אלחנדה ואלחנדרה הניחה לפטר אותה, אך היא מסבירה שאלחנדרה עשתה את המוות לאמפרו והצילה את משרתה. אוריאל אומר שלפחות זה. אלחנדרה נמצאת עם איקר ואוריאל מתקשר אליה ומודיע לה שייספר לאמפרו את האמת, גם על ההריון וגם על האבהות שלו שלא תחשוב רעות על כרמן. איקר אומר אם שוב הוא מטריד אותה ואוריאל זועם שהיא עם איקר, אלחנדרה מספרת שהם בני זוג ואם יחשוף הכול יכיר את הצדדים הכי רעים שלה. דניאל מזמן את אלחנדרה, ומסתבר שהיבול של אלחנדרה נפגע קשות על ידי מזיקים וכל העסק של הוריה בסכנה ועליה להגיע לשם. דניאל לא יכול לבוא איתה בגלל ארתורו. אלחנדרה לחוצה ורחינה מנסה להרגיע אותה, אך אלחנדרה אומרת שמצד אחד אוריאל רוצה לספר הכול לדודתה ומצד שני כל מה שאביה נלחם בשבילו הולך להיהרס ואיך לא תהיה לחוצה. היא מתחילה לדמם ונראה שהיא הולכת לאבד את העובר, ורחינה ואיקר לוקחים אותה במהירות לבית חולים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 60 - קרולינה נמצאת במקום הלא נכון בזמן הלא נכון

סרחיו מנחם את איסבל ואחר כך דניאל בא להסביר לה, והיא לא רוצה לשמוע את דניאל וטוענת שהוא לא חייב הסברים. סרחיו מבקש מדניאל להניח לאיסבל שהוא כבר נשוי ודניאל מטיח בו שכעת הדרך פנויה לפניו. דניאל שם לב שקרולינה מבינה טוב מאוד שהוא איתה רק בגלל הילד ולא יודע איך לשכנע אותה וסרחיו מנסה לשאול אותו אם הוא עדיין אוהב את איסבל ודניאל מתעקש שאיסבל שייכת לעברו. הוא מחליט לקנות לקרולינה טבעת נישואין לאחר שאנדרס אומר שלא יצליח לשכנע אותה אם נישואים לא שכנעו.

אליסה וקרולינה מדברות ואליסה אומרת שטוב שזה נודע לאיסבל שלא יהיה לה תקווה ואולי קיוותה שתאבד את הילד, וקרולינה מספרת לה שאיסבל תרמה דם להציל את הילד שלה והבעיה היחידה בינה לבין לבין איסבל היא ששתיהן אוהבות את דניאל, אך אליסה אומרת שדניאל כולו שלה. אחר כך אליסה מבקרת את אנדרס וכשקרולינה מתעקשת שדניאל לא איתה מתוך אהבה, אליסה מספרת על הטבעת אך מבקשת לשחק אותה מופתעת.

דניאל המום שאניבל החתים את אביו, אך ארתורו בטוח שאניבל לא היה מרמה אותו. אמדור מחתים את אניבל על מסמך ואניבל מספר לאולגה שמקווה להרוויח כי נאלץ לנצל את מצבו של אביו ולהחתים אותו במרמה. אמדור אומר לאולגה שעליהם לעזוב והוא לא רוצה לחכות לראות את פרצופו של אניבל. אולגה אורזת ובדיוק אניבל מגיע, אולגה מצליחה להסתיר ממנו, אך הוא רואה את ההודעה של אמדור באיזה שעה להיות מוכנה ומגלה שאולגה אספה הכול. הוא גם מגלה שסלילת הכביש בוטלה, ומבין איך אולגה תמרנה אותו כדי להשיג כסף ולחתום על עסק כושל. הוא מטיח באולגה את הרמאות וחוטף אותה ומזמן את אמדור למנסרה. אמדור מחלץ את אולגה באיומי אקדח ואניבל מאיים לחשוף את המוניטין של אמדור, אך לאמדור כבר לא אכפת והוא מסביר לאניבל שיפסיד יותר. קרולינה בדיוק מגיע לשם לחפש את דניאל ושומעת איך הם מטיחים באניבל איך רימה את אביו. אמדור מכניע את אניבל ואולגה אומרת איפה הכסף והם שמים לב שמישהו נמצא ומוצאים את קרולינה. אמדור מציע לה כסף על שתיקה ואומר לה לחשוב על בנה, והיא אומרת איזה אימא תהיה אם תמכור את עצמה למנוולים כמוהם ומטיחה באניבל את מה שעשה לאחיו, אניבל דורש ממנה לשתוק ואמדור יורה בה ופוצע אותה קשות.

מטופל של סרחיו מגיע וזקוק לטיפול דחוף, אך סרחיו קודם ואחר כך נודע לו על אלחנדרה ושהיא בהריון ורודולפו מטפל בה. אוריאל מרגיש אשם ואיקר מאשים אותה, אך רחינה מבקשת מהם להתנהג כראוי שהרי הם בבית חולים ואף אחד לא אשם. אוריאל יושב ליד אלחנדרה ודואג לה ומבטיח להיות איתה אם תינצל. אלחנדרה ניצלת אך הילד עדיין בסכנה. אוריאל מביא דובי צעצוע להשגיח עליה. אלחנדרה מופתעת מהגישה של אוריאל ואוריאל כבר רוצה להיות איתה, אך אלחנדרה מטיחה בה כשהלב שותק הגאווה מדברת, ומסרבת לחזור אליו, וכשהיא זקוקה לטיפול הוא מבקש מהדובים לשכנע אותה. אמפרו רוצה לדעת למה היה לאלחנדרה דימום והיא מודה שהיא בהריון ולא כרמן ואמפרו כועסת ומאוכזבת וכששואלת לאבי הילד, אוריאל מתייצב ומודיע שהוא אבי הילד וידאג לאלחנדרה ולבנו ואלחנדרה מתרשמת מאוד ומתקרבת אליו. אמפרו מאוכזבת קשות מאלחנדרה ואיקר מציע להתחתן איתה ולהכיר בילד וטוען שזה מקובל על אביו ונראה שאמפרו אוהבת את הרעיון.

אלבה מונעת מהזקן המטופל של סרחיו טיפול בטענה שאין לו ביטוח ומרחיקה אותו ורק התערבותה של איסבל גורמת לו להתקבל בטענה שהוא מטופל של סרחיו. הזקן כמעט מת ואלבה באה בטענות לסרחיו על ההוצאות של הטיפול בזקן וסרחיו מציע לה לקחת אותם מהמשכורת שלו, אך אלבה טוענת שהמשכורת שלו לא תספיק לכל העניים וכדאי שיבין שהאגף הציבורי עבר זמנו. סרחיו מבקש מבלאס להציל את האגף הציבורי ולדבר לליבה של אלבה, אך הוא מודה שהוא לא האדם המתאים ומתנצל בפני אלוהים על חט התאווה שלו.

ארתורו מתרגש מהדאגה של אמפרו כלפיו ונראה לו שהיא נוטרת לו פחות טינה, ואמפרו הגאה לא מספרת מה נודע לה ואומרת שהאישה הזאת מתה והיא החליטה לשים את הדף הזה מאחור. ארתורו שואל אם זה גם קשור לגישתה לקולינה שהוא הופתע כשבישרה על כך בשמחה לאיסבל, אמפרו אומרת לארתורו שהוא לא מתאר כמה היא שמחה לספר לו.

רנטו מספר לקרלוס על כך שאמפרו באה לבקר את אמדור ויש לו עסקים חשאים עם אמפרו, וקרלוס אומר שהוא לא מתאר לעצמו כמה המידע הזה חשוב.

סרחיו ותרסה מתגרשים בהסכמה הדדית וההליך קל ותוך חודשיים יהיו גרושים. סרחיו מודה לתרסה שלא עושה מזה עניין והיא מודה שגם היא טעתה.
 

Don Nirtin

New member
פרק 69


אלוהים אדירים. מאיפה מתחילים? מהמשחק הגרוע של קלאודיה אלברז כשהורסיו פנצ'ירי מסר את נשמתו לבורא? אלחנדרה נכנסת לקומה ואז "מתה" ואז קמה לתחייה? ארתורו נזכר תוך פרק (!!!!!!!!!!) בכל מה שקרה?
&nbsp
בעצם, יודעים מה. אתחיל דווקא מהשטות הזו של טקס קורבן אדם שהקריצו בפרק הלפני האחרון כדי לתת מתח אעלק. קלאודיה אלברז אכזבה ונתנה משחק גרוע למדי בפרק הזה.
&nbsp
טוב, לפחות היא לא לבשה מפת שולחן. בעצם היא כן. נעזוב את זה.
&nbsp
***
&nbsp
מחר ב20:50 אדמה פראית מגיעה לסיומה והאמת היא שהיא מסתיימת בצורה מאכזבת למדי ובצורה מטופשת למדי. חבל. חבל. חבל. כל כך חבל.
 

Don Nirtin

New member
פרק 70 ואחרון!


טוב, אז חרא צף לו. וזה לא היה שונה במיוחד בפרק האחרון (שהוא בעצם פרק כפול יחד עם 69)
&nbsp
שכחו להעניש את אולגה והפעם האחרונה שנראתה היה כשמסרה לדניאל את האקדח של אמדור.
&nbsp
המוות של קרלוס היה מוזר ולא אפוי עד הסוף

&nbsp
מריה היא הבת של אלבה ואלבה מתייחסת אליה בחביבות - WTF לעזאזל ראיתי עכשיו

&nbsp
פרדון אה מי איסבליטה
אמרה דוניה אמפרו - ובכל זאת לקח לאיסבל שנה לחזור לדניאל עם דניאל JR.
&nbsp
אניבל בכלא לשנה על שהיה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. שנה? ראית רצח ולא סיפרת למשטרה. למה שנה? 4 שנים במינימום. והוא גם לא ביקש מאיסבל סליחה על שאימלל אותה.
&nbsp
מרשים לאניבל ודניאל להתחבק בכלא למרות שזה כלא ואסור נגיעות שם.
&nbsp
בעריכה של פרק 69 בסופו ראינו טקס שלם של השטת הארון של סרחיו במים. בפרק 70 מראים את דניאל בוכה שוב על סרחיו אבל לא את טקס המים.
&nbsp
ויקטור פושע בכל זאת ונשאר בכלא כי המטומטם לא התאפק והלך אחרי הכסף של קרלוס. כמובן שהוא לא מקבל ואליסה הולכת עם ברירת המחדל - אנדרס.
&nbsp
ובכל זאת אציין 2 דברים שאהבתי בפרק ושניהם קשורים לססר אבורה ודניאלה רומו שהצילו את הפרק הזה מלגרום לי לירות בעצמי פעמיים -
1. כשהם שוחחו והתנצלו וכשארתורו מבהיר לאמפרו שהיא אשת חייו ותמיד תהיה
2. וכמובן, אמפרו מבקשת סליחה מאיסבל (אבל אני לא סולח לה על מפת השולחן/הוילון הצבעוני שהיא לבשה בסצנה הזו.)
&nbsp
היה נעים, אדמה פראית. עכשיו תישרפי בגיהינום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא רק ראה רצח, גם הסתיר ראיות בכך שהעלים גופה

אכן סוף טוב מדי בשבילו, למרות שעדיין לא ראיתי.
 

Anett

New member
הפרקים האחרונים היו זוועתיים כמו אוסף סיטקומים

מבולבלים לגמרי....הכי אהבתי את הטקס הקבורה שבו המפיק מחיה חוזר למקורות ומזכיר לי את הפתיחה ב"לילות מריאנה" ובסוף את הטקס הכפול, הנוצרי והאינדיאיני בחתונתם של איסבל ודניאל.
בגדול זה היה אוסף של סצינות שרצות האחת לשנייה בלי שום קשר...לא הבנתי באמת למה ויקטור שחזר בתושבה התפתה לכסף קל ואליסה בקלות רבה ויתרה עליו תמורת אנדרס...כנראה האהבה לא היתה מי יודע מה...ואולגה? שום דבר וכלום...ואכן ססר ודניאלה נתנו סצינה משובחת ביניהם.
 

Don Nirtin

New member
בדיוק מה שאמרת!


אוסף סצנות לא קשורות שבהן המפיק ניסה לסגור את הטלנובלה אלא שהוא לא שם לב שהוא בעצם חיסל את הטלנובלה עם שטויות של קרבן אדם, אימא שצצה משום מקום, תרדמת ומוות ואז קימה לתחייה, ושטיקים טלנובליים שממש לא מתאימים לאדמה פראית.
&nbsp
מצד שני, זה סלבדור מחיה. הוא בשנים האחרונות לא יודע להפיק טלנובלות וזה מאוד ניכר בשטח.
 

Dona Sonrisa

New member
שוב לא שמת לב למשהו...

מריה היא אמא של אלבה!
ולא כפי שרשמת.
&nbsp
אולגה השתפרה כשהיא עזרה לדניאל עם האקדח אז כאילו סלחו לה.
גם אניבל עכשיו התחרט והשתפר כדמות.
טקס החתונה היה מקסים
וראו את הרוח של סרחיו שראה לכאורה את החתונה.
&nbsp
מגיע לדניאל ואיסבל אושר וילד משותף
איזה מקסים מצד איסבל לגדל את אדריאן
כך אדריאן גם נשאר עם דניאל
בתור דמות אב.
אנדרס מקסים ומאוד מתאים לאליסה
ואהבתי מאוד את הסצנה של אוריאל(אגב איך קוראים לשחקן הזה? איפה שיחק?)
ואלחנדרה זו סצנה יפה
מה שכן ראו את אלחנדרה הולכת על שני רגלייה עם אמפרו ואז ראו אותה בסוג של כיסא גלגלים? עם אוריאל?
&nbsp
אהבתי גם הסצנה עם אמפרו וארתורו,איזה מקסימים.
&nbsp
אדמה פראית טלנובלה מקסימה!
&nbsp
 

Don Nirtin

New member
מצידי שמריה ואלבה יהיו אחיות תאומות שהופרדו מלידתן


ועדיין לא יהיה לי אכפת מאף אחת מהן.
&nbsp
כנ"ל גם מהאחרים.
&nbsp
וסליחה, לא מקבל את זה שסלחו לאולגה. הגיע לה להיענש על כך שגרמה לסרחיו לקבל מה שקיבל בראש. על הפיתוי של אניבל. על ההידבקות באמדור ובכללי הייתה דמות נוראית ומזעזעת.
 

Anett

New member
מסכימה עם ניר כמובן ועם ההודעה על האחות

שבפרק האחרון התגלה שהיא אימא של אלבה אבל זה היה ברור מלכתחילה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 61 - רודולפו סוף סוף מגלה שהוא מקורנן

אבלה עושה בדיקה חשאית עם מריה ורוצה לקבל את התוצאה, אך סרחיו מברך את רודולפו על ההריון של אלבה כשהאב בלאס (האב בשני המובנים) שומע ורודולפו מזכיר לאלבה שלא קיימו יחסי מין ומטיח בה את הבגידה, היא נאלצת להודות ולתרץ ומרגיזה מאוד את רודולפו שמרגיש שיצא פרייאר.

אניבל לא מרוצה מהעובדה שגיסתה נרצחה, אך אמדור מתעקש שהוא מרוויח העיקרי ודורש ממנו להעלים את הגופה ואניבל עושה זאת ואמפרו מוציאה ממנו חצאי אמיתות שקרולינה גילתה על ההונאה שלו ויצאה שהיא מתה, אך לא את מעורבותו של אמדור. המשפחה דואגת לקרולינה והמשטרה מחליטה לאתר את הנייד ואמפרו ממהרת להזהיר את אניבל שלא עונה, אך דואג להיפטר מהנייד, אך ההיפטרות רק מוכיחה שקרולינה בסכנה, אך חושבים שהיא חטופה.

מחפשים את קרולינה וארתורו ממליץ על מקום לחפש אותה שלצערו של אניבל זה המקום הנכון. בעוד גם סילביה ואיסבל נרתמות לחיפושים, הם מקבלים דיווח שנראה שמצאו אותה, מסתבר שדניאל מתבקש לזהות גופה.

מסתבר שהילד של אלחנדרה נדבק במחלה ויש סכנה לחייו. אלחנדרה מחליטה להמשיך בהריון ודואגת לעובר, גם איקר רוצה להמשיך בהריון ואוריאל ואיקר רבים, וסרחיו מזכיר להם שהם בבית חולים. אלחנדרה שמחה על הגישה החדשה של אוריאל ונראה שהם משלימים, אך אלחנדרה חושדת שאוריאל חזר אליה בגלל קנאה וכשאיקר מגיע היא אמנם מסכימה להישאר לבד עם אוריאל אך מחליטה להתחתן עם איקר ואף אומרת לאוריאל שכבר לא אוהבת אותו. איקר ממהר לספר לאמפרו את החדשות הטובות ואמפרו לא רוצה לחגוג כשהמצב עם קרולינה כזה ומציע חתונה צנועה ואיקר מסכים בשמחה.

ארתורו מנסה להתקרב לאמפרו לאחר שדאגה לו כשחטף התקף לב, אך היא מרחיקה אותו ממנה, והוא מטיח בה שיכול היה למות, אך אמפרו עדיין מתעקשת לשמור על מרחק מסוים מארתורו.

איסבל רוצה להשקיע עוד כסף באגף הציבורי וסרחיו מודה על כך. הם חושבים על תכנית ומשתפים בה את האב בלאס שנראה שאוהב את הרעיון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 62 - פרק דרמטי ומלא אירועים

אז רודולפו מספר לסרחיו שהילד לא שלו ומרגיש אידיוט שתמך באלבה, ומציע למכור את המניות שלו לארתורו ובכך להחזיר למשפחה את השליטה בבית חולים שהוא רוצה לעזוב כדי להתרחק מאלבה. אלבה מכחישה בפני האב בלאס שהילד שלו ורודולפו שופך בפניו את הלב שאלבה בגדה בו והילד לא שלו, ואלבה רוצה שיעמידו פנים שכן, אבל לא מסוגל, האב בלאס והאב בלאס מתעמת עם אלבה שטוענת שאין לו דבר ודואגת שלא יספר לרודולפו את האמת, אך רודולפו מבחין בהם מסתודדים ומבין שהאב בלאס הוא המאהב של אלבה ומסלק אותו.

לאניבל יש סיוטים שמוצאים דם במנסרה וקרולינה מופיעה ומאשימה אותו בפני דניאל. הגופה שנמצאה היא לא של קרולינה ובעזרת כלבים מוצאים את קרולינה הפצועה קשה ואיבדה את הילד וכולם חושדים בקרלוס. אליסה מבהירה לו שאם קרולינה תמות בלי להגיד כלום כולם יאשימו אותו, וקרלוס ממהר לבית חולים, אך שומע את קרולינה מזכירה את שמו, בין אם זה משום שראתה אותה ואם בגלל זכרונות רעים ממנו. אניבל מיואש ורוצה להסגיר את עצמו, אך אמפרו מרגיעה אותו והולכת לבקר את קרולינה שאומרת שלא זוכרת מה קרה.

קרולינה מבקשת מדניאל לגדל את אדריאן ומרגישה שהרופאים חושבים שלא תשרוד. דניאל מנסה להרגיע אותה ללא הצלחה. לבסוף היא מבקשת מאיסבל שקודם התפללה בשבילה לגדל את אדריאן ולהרחיק אותה מאביו. היא נפרדת מכולם כולל מאליסה חברתה הטובה ומויקטור אחיה ומבקשת לדאוג לבנה. סרחיו מאפשר לאדריאן להיות עם קרולינה ברגעיה האחרונים כשהיא נפרדת מכולם.

ארתורו מסרב ללכת לחתונה של אלחנדרה עם איקר וחושב שזה רעיון גרוע למרות ניסיונו של איקר לשכנע אותו אחרת ולא הולך לחתונה. במקביל רחינה וסילביה נפגשות עם מישהו לקידום העניין של רחינה. השופט בחתונה נחטף ורגע לפני נישואי אלחנרה ואיקר אוריאל מופיע ומודיע שלא יוותר עליה ואלחנדה נאמנה לרגשותיה הולכת עם אוריאל, איקר חוטף אקדח ועומד לירות בהם, אך מגיע משטרה ועוצרת את איקר ושני חבריו בחשד לאונס רחינה והתעללות בה עם סרטון הסקס ברשת. אלחנדרה ואוריאל מתחתנים וחוגגים את חתונתם, מה שארתורו מפספס ואחר שוכבים את ליל הכלולות שלהם.

בזמן שמחפשים את קרולינה אנדרס מגיע לספר זאת לאליסה על החיפושים אחר קרולינה והיא מבקשת שלא יבוא לבית של קרלוס. הוא מטיח בה את פחדונותה והיא נשברת ומתחילה לזרום איתו והם מתנשקים.

ארתורו מופתע שרודולפו לא מעודכן לגבי קרולינה ורודולפו המום שהוא לא יודע שעוזב את בית החולים ועומד למכור לו את מניותיו. ארתורו מופתע מההחלטה של רודולפו לעזוב את בית החולים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 63 - ויקטור חוזר להזיק

אמפרו מרגיעה את אניבל שקרולינה לא זוכרת מה קרה ושקרולינה מתה ואניבל מצטער שאם הוא מביא אותה לבית חולים הייתה ניצלת ומרגיש אשם ורוצה להסגיר את עצמו, אך אמפרו מונעת זאת ממנו ומבקשת לסגור את העניין כי אף אחד לא חושד בו. היא אומרת שיש להם דאגה אחרת שרודולפו רוצה למכור את המניות וארתורו יגלה שהכסף נגנב. ארתורו לא בודק את החשבון בגלל מותה של קרולינה ואמפרו ואניבל מנצלים זאת כדי להציע עיסקה לקרלוס להשבת הכסף.

ארתורו משתתף בצערו של ויקטור על אובדן אחותו ומשווה את הסבל שלו לסבל של דניאל, אך ויקטור אומר שאי אפשר להשוות כי דניאל חזר לקרולינה רק בגלל הילד ולפני כן היה עם אישה אחרת ומספרת שמדובר בגיסתו לשעבר, ארתורו לא מאמין וויקטור דורש מאליסה לאשר זאת. ארתורו ההמום דורש הסברים מדניאל שמודה במה שקרה ושהיה עם איסבל ואניבל מגיע ומצוטט לשיחה ושומע שדניאל היה עם איסבל ושהוא טוען שאין לו במה להתבייש. אניבל נכנס ומכה את דניאל ומאשים אותו שגזל ממנו את אישתו, דניאל מטיח בו איך נטש אותה ואניבל זועם וארתורו בקושי מצליח להרגיע את הרוחות. אמפרו מתערבת ומבינה שהאמת נחשפה ומאשימה בכל את איסבל.

אניבל הולך להתעמת עם איסבל ומטיח בה שבגדה בו עם אחיו ואיך האשימה אותו בבגידה ועשתה מעצמה קורבן, סרחיו מתערב לטובת איסבל ואניבל מטיח את בגידתה ומבין שגם סרחיו ידע ומרגיש נבגד. איסבל מרגישה רע בהתקף אסטמה ובקושי משיגה את הטיפות כשסרחיו מגרש את אניבל ועוזר לאיסבל. אמפרו מאשימה בכל את איסבל, אך ארתורו טוען שהיא לא האשמה היחידה ואמפרו מאשימה גם את דניאל.

דניאל בא לתמוך באיסבל והיא רואה סימן על פניו והוא מספר שארתורו דרש ממנו הסברים ואניבל שמע ואיסבל מבינה שכולם כבר יודעים והיא אומרת שזה היה צריך לקרות. היא מספרת שהרגישה רע לאחר עימות עם אניבל והם מדברים שצריך למצוא את הרוצח של קרולינה ומריה שומעת ומספרת שקרולינה האשימה את קרלוס ולא מבינה למה המשטרה מחכה ודניאל ממהר ואיסבל מזעיקה את סרחיו שיעצור את דניאל מלבצע רצח. היא רוצה ללכת, אך אמפרו עוצרת בעדה ומאשימה אותה בהרס בניה, איסבל מסבירה שלא התכוונה להתאהב בדניאל, רק למדה להכיר אותו כשכולם תייגו אותו כמורד והייתה נטושה על ידי אניבל. אך אמפרו טוען שאין מחילה למה שעשתה ואם יקרה משהו לאחר מילדיה יסורי המצפון ירדפו אותה (את איסבל) כל חייה.

אניבל נוכח כשדניאל מאיים באקדח על קרלוס ומאשים אותו ברצח קרולינה, אניבל מנסה לעצור בעדו, ללא הצלחה. קרלוס מכחיש אך דניאל לא מאמין לו ועומד להרוג אותו. סרחיו בא ומפציר בו שלא ייכנס לכלא בגללו, ודניאל מאיים על קרלוס בדרישה שיסגיר את עצמו ומוביל אותו כשהמשטרה כבר מגיע לעצור אותו והוא נעצר על רצח קרולינה כי קרולינה האשימה אותו. הוא מבקש מבן דודו את האליבי של קלאודיו. הוא גם נותן לנו את הקוד כדי שיעביר כסף על המנסרה.

כדי שלא שהרחמנים לא יירחמו על קרלוס שהוא נעצר דווקא על פשע שהוא לא ביצע, אלברט מגלה שקרלוס עשיר מאוד והסתיר את הכסף ממנה ומפידל ואליסה ואלברט חושדים שקרלוס עשה משהו לפידל. אליסה מטיחה בקרלוס שגנב מהם, וקרלוס טוען שדאג רק למשפחתו ופידל היה מודע. אליסה אומרת שתגיד שפידל שכבר 20 פרקים לא מופיע, נעלם ושהיא חושדת בו. ומסתבר שאליסה ואלברט לא טועים וקרלוס אכן רצח את פידל בכמה יריות.

איקר וחבריו עצורים ואיקר נואש כי אביו לא נמצא ומבקש מחבריו להפעיל את הקשרים. רנטו רוצה להתוודות ולספר מה קרה, אך איקר טוען שהוא לא חף מפשע. הם לא יודעים לאן אמדור נעלם, אך איקר יודע שאמדור בורח ונרתע מליצור איתו קשר כדי שלא יגלו איפה הוא. אמפרו מופתעת לראות את רחינה בבית החולים וסילביה מעדכנת אותה בכל מה שקרה. לאוריאל יש סיוטים מהגירוש שלו ושל אנדרס מארה"ב, מסתבר שאלחנדרה לא ידעה זאת, והוא מספר ששם למד את כל מה שהוא יודע לגבי העבודה בשדות. אמפרו מתנצלת לפני אלחנדרה ואוריאל ומקבל אוריאל ואוריאל מביע הבנה לדאגתה לאחיינית שלה ואלחנדרה מנתנצלת גם כן וטוענת שאמפרו הייתה לה כמו אם.

אולגה לא מבינה למה היא ואמדור בגווטמלה ולא באירופה ואמדור רוצה שהדברים ירגעו. אולגה מבקשת את החלק שלה בכסף כדי לחכות לו באירופה ואמדור מאיים עליה שהיא יודעת דברים שלא כדאי לו שידעו ואם תבגוד בו תשלם בחייה.

איסבל מבקשת את עזרתה של סילביה באימוץ אדריאן וסילביה מזכירה שאביו קיבל את המשמורת ואיסבל מספרת שקרולינה האשימה את קרלוס והוא נעצר. דניאל נפרד מקרולינה לקראת הלוויה ואיסבל באה לתמוך בו ואומרת שקרולינה הייתה רוצה שימשיכו בחיים, אך דניאל זועם וטוען שהיא נמצאת בארון ואומר שלא זקוק לרחמים והטוב ביותר שאיסבל יכולה לעשות זה להיעלם מחייו. כולם משתתפים בלוויה של קרולינה שנקברת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 64 - מתחילות הקפיצות מסצינה לסצינה

דניאל רוצה להתרחק מכולם ואומר לאיסבל שאהבתם רק הזיקה למי שאוהב אותו ומבקש שתתרחק ממנו ותהיה מאושרת למרות תחנוניה ואמירתה שככה הוא פוגע בה יותר, דניאל נחוש בדעתו להתרחק.

אנדרס רואה שיחה לבבית בין ויקטור לאליסה ומבין שהיא מרגישה משהו כלפי ויקטור. הוא מוכן לוותר עליה, אך מבקש מויקטור לא לפגוע בה.

המשפט של האונס של רחינה מתחיל ורחינה מספרת את מה שקרה ואיך שסיממו אותה וזוכרת הכול מטושטש. איקר מספר את גרסתו שרחינה סתם הייתה פלרטטנית וקנאה לו. רחינה מספרת שהתעוררה במלון ורנטו לקח אותה לאחוזה. סרחיו מדווח על ממצאי הבדיקה הרפואית שרחינה נדבקה בוירוס הפפילומיה ושנאנסה על ידי יותר מאדם אחד ומבקש בדיקת ד.נ.א לנאשמים. עורך הדין של איקר טוען שמדובר ביחסים בהסכמה ומביא את ההודעות הפרובוקטיביות שרחינה שלחה, סילביה טוענת שהן מזויפות, אך רחינה מודה ששלחה אותן, אך לא במטרה לשכב עם איקר. השופט מחליט להשאיר את איקר וקלאודיו במאסר עד תום ההליכים למורת רוחם.

אמפרו ואניבל דואגים שלשם מכירת מחצית המנסרה דרושה חתימה של דניאל וקרלוס עלול לגלות את זה. אמפרו חושבת איך לשכנע את דניאל. קרלוס אכן מגלה שדרושה חתימה של דניאל אך לא מוכן לוותר לאחר מה שחתם עם אמפרו, אך כמובן גם לא מעביר את הכסף. הוא מתעקש על האליבי של קלאודיו ומגלה שקלאודיו במעצר וקרלוס דורש מאלברט לשחרר אותו בערבות. אלברט דורש זאת מהשופט ומשלם את כספי הערבות בטענה שאיקר הוא הנאשם העיקרי. קלאודיו אכן משתחרר וקרלוס מטיל עליו משימה להיפטר ממישהו שמפריע לו בעיסקה.

ארתורו המום לגלות שהחשבון שלו רוקן ומגלה מה אניבל עשה. דניאל מחליט להיפרד מכולם ולהתרחק ואמפרו טוענת שהם אמורים להיות משפחה וארתורו טוען שכן אמורים להיות ומטיח באניבל איך רימה אותו ובגללו אין להם כסף לרכישת המניות ודניאל מבין שאניבל ניצל את המצב של אביו. ארתורו מגרש את אניבל מזעם מהבית וגם דניאל עוזב את הבית. אמפרו מטיחה בארתורו ששני ילדיהם עזבו ולא היה צריך לגרש את אניבל. ארתורו מבין שאמפרו ידעה והיא טוענת שנזפה בו, אך ארתורו מטיח בה את פינוק אניבל ותוהה מה הוא עשה במנסרה, ואמפרו מודה שזאת היא שמכרה מחצית מהמנסרה לקרלוס והוא זועם שחברה לקרלוס רק כדי להגן על המעילה של אניבל ומחליט בנחישות לעזוב את הבית. הוא גם מודיע לרודולפו שלא יכול לרכוש את מניותיו.

יש ישיבת בית חולים וארתורו טוען שעליהם לחכות לשותף ואלבה מגלה שרודולפו מכר את המניות. איסבל היא השותפה החדשה ומודיע על פתיחה מחדש של האגף הציבורי. אלבה טוענת שצריך להעמיד את זה להצבעה ויש לה גיבוי מהשותף ואיסבל מספרת שהיא סיפקה לה את הכסף לרכישת המניות של ארתורו. וארתורו מבשר לאלבה בשמחה שכעת איסבל בעלת המניות העיקרית ותחליט מה ייעשה.

סילביה מבשרת לאיסבל שקרלוס יועמד לדין וכעת יותר קל לזכות באדריאן אך התהליך יקח בין חצי שנה לשנה ואיסבל מאושרת. קרלוס המום שהוא מועבר לכלא ושאין לו אליבי, כשהוא ביקש אותו מאלברט וקלאודיו ואליסה מטיחה בו שעכשיו ייענש ושאף אחד כבר לא מפחד ממנו ושאלברט וקאודיו העידו שהוא כפה עליהם לשקר בשביל האליבי וקרלוס המום שנבגד על ידי אלברט. ויקטור מגיע לבית של קרלוס ואליסה מבקשת מאלברט לקבל אותו כבן זוגה.

דניאל מתבושש עם סבינו ביער כשכולם דואגים לו. ומתגלה שפרצה שם שרפה. סבינו מציל את דניאל ואומר לו ללכת, אך דניאל לא מוכן להשאיר את סבינו למות ומסכן את חייו. לא מצליחים להגיע באש למרות שאיסבל רוצה לרוץ לדניאל ואחרי השריפה כולם חושבים שדניאל מת.

שנה חולפת, איסבל פוקדת את הקבר של דניאל ודואגת. אניבל מתמודד לראשות העיירה ומנצח. אולגה חושבת איך לגנוב את הכסף מאמדור. אלחנדרה עוברת הפלה ולא מצליחה להוליד את הילד שלה ושל אוריאל. איקר עובר בדיקת ד.נ.א ונשאר בכלא, גם קרלוס מתייאש אחרי שיחה עם עורך הדין. אליסה מקבלת את המפתחות למנסרה והיא הבעלים שלה כעת. אלחנדרה ואוריאל מקבלים איזשהי תעודה. תרסה נוסעת להכשרה בפינלנד.

מסתבר שלקח שנה להקים מחדש את האגף הציבורי וסרחיו ואיסבל לא מאמינים שזה לקח זמן, אך כעת יש להם תרומות מעשירים לעניין והאגף לא צריך לממן את עצמו, וגם הוא יותר מפותח. כולם יוצאים לחגוג את הפתיחה יחד עם התורמים לאגף הציבורי החדש.

אלבה מגיע עם רודולפו וביתם ורודולפו אומר שחשב אין לה דבר נגד האגף והיא טוענת שגם לא בעדו, הוא נותן להם יוקרה ועולה להם פחות, אך לא נעים לה לראות אנשים מסוימים. סרחיו מחמיא באירוע לאיסבל שהאגף קיים בזכותה.

איסבל מופתעת שאניבל יגיע בתור ראש עיר ולא מבינה איך הוא הצליח. אניבל מברך לשלום את סרחיו ואיסבל ושואל לגבי אביו וסרחיו מבקש לא להרגיז אותו. ארתורו גם מגיע לחגוג את האירוע שבית החולים נתן לו כוח לאחר שאיבד את דניאל. אניבל אומר לו שלום בתור ראש עיר וארתורו אומר שלא חשב שיתגעגע לאמדור. אניבל מבקש לפתוח דף חדש ואומר שהוא סולח על איך שגירש אותו מהבית וארתורו טוען שלא שכח איך הונה את אביו וגנב ממנו.

מברכים לשלום גם את אלבה ורודולפו וסרחיו וארתורו ציפו לראות גם את תרסה, ואלבה מספרת שהיא נסעה להכשרה בפינלנד, סרחיו מחמיא על כך שהיא רוצה להתקדם. אלחנדרה ואוריאל גם מברכים לשלום את איסבל.

אמפרו מחמיאה לסרחיו על הצלחת האגף הציבורי והוא מבקש לחלוק כבוד גם לאיסבל ואמפרו אומרת ששמה לב איך מסתכל עליה ומפצירה בו לא להיות עם אשת אחיו. סרחיו מסביר שנפרדה מאניבל ודניאל איננו ואם איסבל תיענה לו גם לה לא ייתן להפריד ביניהם. סרחיו מודה לאיסבל שחולקת איתו את חלומותיו ומבקש ממנה לחלוק לא רק את חלומות בית החולים אלא גם להפוך לבני זוג.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תגובה לפרקים 65-66 נראה שניר צודק הסדרה מדרדרת

דניאל ניצל משריפה ולא יצר קשר עם משפחתו במשך שנה ולא העלה על דעתו שהם חושבים שהוא מת.

קרלוס משתחרר לאחר שנה בכלא, לאחר שהוכח שהוא לא ירה, אבל את בדיקת אבק השריפה היו אמורים לערוך עוד לפני שהחליטו להעביר אותו לכלא? לקח שנה לעשות בדיקת אבק שריפה?

מישהו עוקב אחרי אלחנדרה ואוריאל ושולח להם מסרים מאיימים ומסתבר שלאלחנדרה ורחינה אין מושג שקלאודיו שוחרר בערבות והן בטוחות שכמו איקר הוא בכלא.

אמדור מפחד לחזור, אבל אין לו בעיה להפעיל קשרים לשחרור בנו איקר, לאחר שבטח בדיקת ד.נ.א הוכיחה שהוא אנס את רחינה.

לרגע חשבתי שפספסתי משהו ובחתונה של איקר שהתבטלה אוריאל ואלחנדרה התחנו, ולהכנות לחתונה בכנסייה, עורכים כאילו זאת החתונה הראשונה והם לא היו נשואים כחוק במשך כל שנה ומשהו הזה.

והשיא דניאל רואה את סרחיו גונב נשיקה מאיסבל וסרחיו גורם לדניאל לחשוב שיש להם מערכת יחסים וגם דניאל עצמו לא רוצה לסכן את איסבל, ודוחף אותה לסרחיו.

אה עוד משהו קרלוס אומר לאדריאן שאיסבל אשמה במות אימו, והוא לא מברר לא שואל את אליסה, לא מטיח זאת באיסבל אלא סתם מרחיק את איסבל ממנו, כאילו מילה של קרלוס אומרת להיות שווה משהו לאור היחס של קרלוס אליו.

וחררדו שתמיד היה איש סודה של אמפרו, רק שומע שביתו ראתה את אמפרו שורפת ראיות ומוסרת עדות שקר, ישר לוקח את בתו לספר הכול לארתורו.
 

Don Nirtin

New member
והשטויות רק ממשיכים מכאן יבגני


אני כל כך מאוכזב מהסיום המגוחך והמחורבן שארגן סלבדור מחיה. זה לא סיום. זה להשתין על הצופים בקשת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן כבר לאחר המעבר של שנה בפרק 64

הוא מתחיל לקפוץ מסצינה לסצינה. לפחות כנראה בגלל שהיו רק 70 פרקים הוא לא הציף את הסדרה עם השירים כמו באהבה מנצחת ובלב הסערה.

חשבתי שהתסריטאית ליליאנה אבוד הרסה את אם חורגת ואת אהבה מנצחת עם תסריטים הזויים, מסתבר שגם לסלבדור מחיה עצמו לא חסר. ממש לא להאמין שהוא זה שהפיק יצירות מופת כמו המתחזה, חבקי אותי חזק ונראה לי גם לילות מריאנה.

לא מבין מה הבעיה לסיים בפרקי 64-66 ולדחוף את כל השטויות האלה. פעם דוחסים סוף לפרק אחד ופעם מורחים סוף על 5-10 פרקים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה ששכחתי כמה דברים

אז אלחנדרה ורחינה לא ידעו על שחרורו של קלאודיו, אבל השחרור של איקר סילביה מיד מדווחת להן, אך עדיין מאוחר מדי.

סילביה פתאום, בלי משקפיים, עברה ניתוח לייזר? התחילו להרכיב עדשות מגע? או שהשחקנית התעקשה להמשיך לשחק בלי משקפיים?

ופתאום מסתבר שסילביה לא רק עורכת דין אלא גם פסיכולוגית ומחליטה לטפל באניבל ונדלקת עליו למרות שיודעת איך בגד בנבזות באיסבל וכמה קנאי הוא, פתאום נראה שהיא מפתחת רגשות כלפיו.
 
למעלה