אדמה פראית עד פרק 54

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 54 - דניאל מגלה על ההריון של קרולינה

אניבל בא שיכור לאיסבל ושואל מדוע לא חושפת את עצמה עם בן זוגה החדש, האם עזב אותה. אחר כך דניאל בא ומודה שחשב שיש משהו עם אניבל ואולי היא עדיין אוהבת אותו, אך הבין שזה קשור לקרולינה, איסבל מודה שיש משהו אך לא מתפקידה לספר והבטיחה לקרולינה לשתוק. דניאל מחפש את קרולינה שמתחבאת ממנו ואליסה מחפה עליה. איסבל באה להציע תמיכה לקרולינה ללא הצלחה וקרולינה מרגישה רע ואיסבל לוקחת אותה לבית חולים ושומעת שקרולינה שוקלת לעשות הפלה. איסבל נשברת ומספרת לדניאל על ההריון של קרולינה ודניאל מבטיח שיתמוך בקרולינה ובבנו, אך קרולינה יודעת שהוא לא אוהב אותה. דניאל בא לדבר עם קרולינה ומבטיח את תמיכתו. קרולינה מופתעת.

כשדניאל מחפש את קרולינה אליסה אומרת שקרולינה עובדת בבית מרקחת כפי שקרולינה אמרה לה. ויקטור שואל את קרולינה אם אין לה גאווה שתאפשר לדניאל להיות בקרבתה לאחר שעזב אותה. ויקטור בא להתעמת עם דניאל וכשדניאל מבטיח לקחת אחריות, ויקטור מבקש שיגרום לקרולינה להפסיק לעבוד בלילות.

אמפרו וארתורו נפגשים מול עץ בו הבטיחו לאהוב ונזכרים באהבתם ומדברים על זה. אמפרו שוב קוראת את המכתב של מרסדס ומזמינה את חררדו ושואלת בדיוק מה שמע, חררדו טוען שהוא לא זוכר. ואמפרו מספרת שגילתה שהיה לה סרטן ואם שמע משהו על זה. חררדו מודה ששמע שהם עמדו לנסוע וארתורו אמר משהו על תקווה חדשה בשבילה. אמפרו מטיחה בחררדו שבגללו הייתה בטוחה שהם עומדים לברוח וארתורו עומד לעזוב את משפחתו ולכן הם עשו תקלה ברכב כדי שלא יוכלו לנסוע ואולי זה מה שגרם לתאונה והיא כל החיים התנכלה לקרולינה על מה שאימה לכאורה עשתה והכול בגללו. היא קוראת שוב את המכתב והחלק שבו מדובר על כסף שמרסדס ביקשה להעביר לבתה.

קרולינה המומה ששילמו את החוב שלה ושזאת אמפרו, אליסה חושבת שאולי אמפרו גילתה על ההריון. קרולינה הגאוותנית לא רוצה לקבל נדבות מאמפרו ובאה להעתמת איתה וגם אמפרו הגאוותנית במקום להסביר הכול שואל אם כך היא אומרת תודה, קרולינה מתחילה להרגיש רע ואמפרו לוקחת אותה לרופא ורוסה באה ומספרת לאמפרו בדאגה שקרולינה בהריון וכנראה דניאל האב.

איסבל מגישה לסרחיו ציוד שמושקע הרבה כסף אך לא נמצא בשימוש. סרחיו מספר שזה שייך לאגף הפרטי, ואיסבל מסבירה שמושקע הרבה כסף בציוד שלא משתמשים בו והכסף הזה יכול להציל את האגף הציבורי.

אלחנדרה עוברת אולטרה סאונד ואפשר כבר לשמוע את פעימות הלב של ילדה. אוריאל מגיע באיחור, אבל מגיע ואלחנדרה שמחה על כך. היא מדברת על התקווה החדשה שהילד מפיח בה ואוראיל שוב מזכיר לה שהוא תומך בילד ולא יהיה איתה, ואלחנדרה מסבירה שהיא מתכוונת לכוח שהילד נותן לה.

קרולינה שרה ורוקדת במועדון של קרלוס ובן דודו שואל לגבי התגובה של דניאל אם יגלה וקרלוס טוען שהוא הרי כבר לא איתה, וקרלוס מקווה לשכב עם קרולינה שוב. כולם נהנים מהמופע של קרולינה ובינתיים דניאל מחפש אותה בכל בתי המרקחת שעובדים בלילה וגם בכל החנויות האחרות שעובדות בלילה, כמובן ללא הצלחה.

אמפרו רוצה לחפש את דניאל ומופתעת לשמוע שהוא עם איסבל. דניאל שופך את הלב בפני איסבל על דאגתו לקרולינה ואמפרו רואה אותם מתנשקים. אחרי שדניאל הולך אמפרו באה לאיסבל ומטיחה בה שראתה אותה מטיילת ומתנשקת עם דניאל. היא שואלת אם רוצה להרוס את בניה ואיך אניבל יגיב. איסבל אומרת שאהבתה לאניבל הסתיימה בגלל מעשיו של אניבל ולא בגלל דניאל. אך אמפרו טוענת שאסור היה להסתכל על דניאל. היא אומרת שאף אחד לא יגלה כי זה ייפסק. ואיסבל מבהירה שתיאבק על דניאל. אמפרו מספרת על ההריון של קרולינה ואיסבל מודה שיודעת ודיברה על זה עם דניאל והוא יתמוך בילד שלה אך יהיו ביחד ואמפרו אומרת שאפילו במחיר חייה תמנע ממנה לעשות את זה לבניה.
 

Don Nirtin

New member
עד 65 שנגמר ממש לפני דקה או שתיים


הדבר היחיד שראוי לציין בפרק הזה זה החתונה של אלחנדרה ואוריאל. וגם זה היה בסוף הפרק.
&nbsp
בכלליות אני מרגיש שהסדרה בלעה ספיד ואסיד ועירבבה אותם ביחד וככה יצאה סדרה לא מהודקת ומלאה אירועים שלא באמת חשובים למהלך העלילה מלבד המוות של קרולינה. אפילו הרומן של שלושת האחים את איסבל כבר לא מעניין.
&nbsp
ו.... יש סיבה למה ססר אבורה לא היה בחתונה של האחיינית שלו, כביכול?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 55 - האב בלאס מציל את המצב

איסבל מספרת לסרחיו על תכניתה למכור את הציוד המיותר באגף הפרטי ובכסף להציל את האגף הציבורי והם יודעים שאלבה לא תסכים, אז מנסים לשכנע את רודולפו, שמפחד לריב עם אישתו על דברים צודקים וכשהיא תופסת אותו מדבר איתם הוא מיד מספר לה על מה דיברו ואלבה באה לצעוק שלעולם לא תסכים ושישכחו מזה. רודולפו שופך את הלב בפני האב בלאס על היחסים עם אישתו שלא טובים וכמה היא קשוחה והוא לא יכול לצאת נגדה והוא מתבייש שהרי הוא המאהב של אישתו. אלבה רואה אותם מדברים וחוששת שבלאס סיפר לו הכול ובאה לשאול אותו והוא שוטף אותה על כמה היא רעה לבעלה ולכולם, והיא טוענת שאין לו סמכות מוסרית. איסבל מספרת לארתורו שהיא השקיעה את הכסף כדי שאלבה תוכל לקנות את המניות וחשבה שהעדיפה את זה משותף זר וארתורו שמח, אם כי עדיין לא הבנתי מה הפואנטה אם לאיסבל אין זכות הצבעה על ההחלטות למרות שהשקיעה כסף בבית חולים. אלבה מופתעת לראות את איסבל בישיבה ושואלת מדוע הישיבה לא שגרתית ואומרת שלא תסכים למכור את הציוד ומופתעת לשמוע שמצאו פתרון אחר והאב בלאס מופיע ומספר על תכנית להשיג תרומה מקהילות לבית חולים, התכנית נראית מעולה לכולם, אך אלבה כועסת שהאב בלאס התערב, נראה שזה לא עניין של השקעה באגף הפרטי, נראה שלאלבה יש אובססיה לסגור את האגף הציבורי או לפחות לדאוג שייתן לעניים טיפול של ימי ביניים ולכן גם אם ההשקעה באגף הציבורי, היא לא על חשבון האגף הפרטי זה עדיין מעצבן אותה.

דניאל אומר לקרולינה שחיפש אותה בכל בתי המרקחת ולא מצא אותה ושואל איפה היא עובדת, והיא אומרת שעדיין אחד הילד ועניין אחר שיתערב בחייה. איסבל מגינה על יחסיה עם דניאל וגם דניאל מתעקש להמשיך עם איסבל כשאימו מטיחה בו שראתה אותם יחד ונוזפת בו על שהעז להסתכל על אשת אחיו וגם דניאל אומר שאניבל דאג לאבד את איסבל בכל דרך, אך אמפרו מתעקשת שלמרות מה שאניבל עשה, אסור היה לו להסתכל על גיסתו. היא שולפת את הקלף שקרולינה בהריון, אך דניאל מבהיר שיתמוך בה אך יהיה עם איסבל ואמפרו זועמת. היא הולכת לדבר עם קרולינה שמוחה על התשלום והיא מסבירה לקרולינה שמדובר בכסף של אימה שהגיע אליה ולכן החליטה לשלם את החוב, קרולינה לא מבינה את השינוי בגישה של אמפרו ואמפרו מבקשת ממנה לא להסתפק בכך שדניאל יתמוך בה ולדרוש ממנו להיות איתה ועם בנה לגמרי ולהקים איתה משפחה.

אמפרו בוכה בפני ארתורו שהמשפחה נהרסת ובדיוק אניבל מגיע שיכור כלוט הביתה ומבזה אותם.

דניאל וקרולינה הולכים לאולטרה סאונד ורואים את הילד ושומעים את פעימות ליבו, איסבל נכנסת במקרה ורואה אותם. ואחרי זה דניאל מדבר עם איסבל כמה היא מרגש לראות את בנו והם מתנשקים בדיוק כשקרולינה יוצאת ורואה אותם ובורחת משם. דניאל בא למחות בפני קרולינה שברחה ולא חיכתה לו והיא מספרת שראתה אותו מתנשק עם איסבל וזה לא יכול להיות כך, היא לא יכולה להסתיר שכואב לה כי היא עדיין מאוהבת בו, אז יאלץ לבחור בינה ובנו לבין איסבל.

איקר מציע לאלחנדרה להגיד שהוא אבי בנה, כדי שאמפרו לא תחטוף קריזה מזה שאלחנדרה בהריון מאוריאל. הוא מצליח להרשים את אלחנדרה עם ההצעה שלו והנכונות שלו להיות אביו של ילד לא שלו.

אחרי המריבה על איסבל אמפרו מבקשת מדניאל לפטר את אוריאל בגלל יחסיו עם אלחנדרה ודניאל מתעקש שהוא צריך עבודה יותר מתמיד ומסרב, וכרמן שומעת את השיחה וזה כואב לה. אוריאל מספר לאנדרס שמצא עבודה משתלמת יותר ואנדרס שמח בשביל אוריאל אך אומרת לו להגיד לדניאל שעכשיו בטח ציפה יכאב לו שהוא יעזוב את העבודה אצלו.

אמפרו אומרת לאמדור שלא תחפה עליו עוד ודורש שיחזיר את הכסף שגנב, אחרת בעצמה תספר לאלחנדרה שהוא ניהל את החשבון. אמדור מציע להמציא חשבון כביכול נוסף של אביה של אלחנדרה ולשים בו את הכסף ואמפרו נותנת לאמדור שבוע בשביל זה, אחרת בעצמה תתלונן נגדו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 56 - קרולינה הופכת לאישה אנוכית

היא אומרת לדניאל שזה לא טוב לה לראות אותו עם איסבל, ולכן ייאלץ לבחור. דניאל מבטיח שלא תראה זאת יותר, אך קרולינה מתעקשת שכואב לה שהוא עם אישה אחרת. קרולינה ממשיכה לשיר במועדון של קרלוס וכשהיא מתכוננת קרלוס משפיל אותה והיא שואלת מדוע והוא מטיח בה שעברה ממנו לאויב שלו, והיא מזכירה לו שנטש אותה ברגע שהבין שהיא בהריון, אז מה זה משנה לו עם מי הייתה. קרלוס אומר שרוצה אותה שוב וקרולינה דוחה אותו והוא מאיים שאחרת לא תראה את אדריאן. אליסה מוחה על האולטימטום שקרולינה הציבה לדניאל שעלול לבחור באיסבל, אך קרולינה אומרת שאולי זה האות בשבילה, ואליסה המומה שקרולינה שוקלת לעשות הפלה. זאת ההחלטה שמקבלת קרולינה והיא הולכת לעשות הפלה אצל אותה גיניקולוגית שעשתה אצלה אולטרה סאונד ששואלת אותה אם היא בטוחה שזה מה שהיא רוצה ובזה נגמר הפרק.

דניאל סובל וסרחיו שם לב לכך ומבקש ממנו לסמוך עליו ולשפוך את הלב. דניאל מספר לו על ההריון של קרולינה ומבין שדניאל רוצה לדאוג לילד בלי להיפרד מאיסבל. דניאל טוען שמבחינתו הדברים לא קשורים. סרחיו שואל מה הנשים חושבות, והוא אומר שהוא לא מתאר כמה איסבל תומכת בו, אבל קרולינה דורשת לבחור בין הילד לאיסבל. ואז דניאל טוען שמבחינת סרחיו הקשר עם איסבל מעולם לא היה מקובל ועוזב וסרחיו מטיח בו שהוא בורח מהבעיות וכך הוא רוצה להיות אבא? אחר כך סרחיו מחפש את דניאל כדי להתנצל אך דניאל כבר לא נמצא. הוא מדבר עם האדם הרוחני שאומר לו שהבחירה הנכונה היא מה שהוא יחליט והאושר לא מתבטא בלהישאר עם הכול ושהוא יודע מה הבחירה הנכונה.

תרסה מוחה בפני סרחיו שלא ראתה אותו כל היום והוא טוען שעבד בבית חולים, ואחר כך היה צריך לתמוך בדניאל. היא מטיחה בו שהיא במקום האחרון אצלו וסרחיו לא מבין והיא נותנת לו לישון לבד. היא נכווית בהכנת תה ואמפרו רואה אותה בוכה והיא שופכת את הלב שסרחיו מתייחס אליה כמו אל רהיט ואמפרו אומרת שידעה שסרחיו מקדיש את עצמו לעבודה ושואלת אם אין משהו אחר ותרסה שותקת אך אומרת שלא מבקשת שיוותר על העבודה אבל לא רוצה להרגיש את האדישות שלו כלפיה. בארוחת הבוקר המשפחה חוגגת את תמיכתו של האב בלאס וההתרמה ואמפרו מציעה את עזרתה עם ראש הנשים התורמות ומציעה את תרסה לעמוד בראש האירוע, אך סרחיו טוען שהוא ואיסבל כבר מטפלים בכל ותרסה מוחה על שהוא מעדיף לעשות זאת עם איסבל. אמפרו פועלת מאחורי גבו של סרחיו ושולחת את תרסה אל אותה פילאר ואיסבל מתעדכת על העניין מפילאר.

אלבה שומעת שתרסה תעמוד בראש האירוע ותרסה שמחה להיות עם סרחיו. אלבה מאשימה את אחותה שיוצאת נגדה. תרסה מתעקשת להיאבק על נישואיה ואלבה דורשת שזה יהיה בלי להתערב בבית החולים, שזאת הטריטוריה שלה. תרסה מספרת את החדשות לאיסבל ואיסבל שמחה בשבילה, אך סרחיו זועם לשמוע על כך וטוען שחשב שהעניין שהובהר. איסבל מתעקשת שמדובר ברעיון טוב. תרסה מטיחה בסרחיו שאפילו רבה עם אחותה בגלל זה, ולא אכפת משום דבר שהיא עושה כי לא רוצה את קירבתה למרות שהיא אשתו.

אניבל ואולגה שוכבים ואולגה מספרת על הדאגה של אמדור על חקירת השחיתות. אולגה שואלת אם זה יכול לפגוע בו, ואניבל מסביר שאם יוודה שהוא המשקיע הוא ייחשב לאיש העסקים המושחת שהשחית את אמדור. אניבל מבקש מאניבל להתנער מהכביש ולמכור את זה למישהו אחר כדי להסיר חשד ולא להיכנס לכלא, למורת רוחו של אמדור, אמדור חושב שהפתרון המושלם הוא שאניבל יקנה, אך לאניבל אין כסף נזיל.

על מנת להחזיר את מה שגנב מאלחנדרה אמדור מציע עסק לקרלוס ואומר שיתמודד למושל ואם ייבחר יחפה על כל מעשי הפשע שלו. הוא מבקש מקרלוס להשקיע בתפוחי אדמה שגם ישמש עסק חוקי ראשון שלו.

אלחנדרה באה להתייעץ עם איסבל בנוגע לשקר לגבי זהות אבי התינוק ואיסבל מזכירה לה את רצונה להילחם על אוריאל, והיא מספרת שאוריאל דוחה אותה. כשאיסבל מספרת על הרעיון לשקר שאיקר הוא אבי ילדה, איסבל מבהירה שלא תתמוך בזה ואין לזה הצדקה. אלחנדה מטיחה בה שהיא לא מבינה כמה קשה לה בלי אוריאל גם להיות אם חד הורית וגם להיות מרוחקת מאהובה, והיא שאינה בהריון בחיים לא תבין את זה ולה קל לדבר.

אוריאל מספר לדניאל שהציעו לו עבודה ודניאל מבין שחיפש עבודה ואוריאל אומר שרוצה להתקדם בשביל בנו, ודניאל שמח בשבילו. מסתבר שאוריאל ציפה שדניאל יכעס, אך דניאל שמח בשבילו ואומר לו שהיה שמח אם היה משלים עם אלחנדרה כי חשוב להיאבק להיות עם האנשים שאוהבים. כרמן באה לאוריאל שמופתע אחרי השיחה האחרונה וכרמן מודה שזה היה קשה לה. אוריאל מתעקש שאלחנדרה רק שיחקה בו. ורוצה להתקבל לאוניברסיטה ומבקשת ממנו לעזור לה ללמוד למבחנים כי היא רוצה להתקדם ואוריאל מוכן לעזור לה וחוגג את זה ששניהם יתקדמו ולא יישארו משרתים לכל החיים.
 

Don Nirtin

New member
פרק 68


שטויות במיץ עגבניות לקראת סוף הטלנובלה. כל כך הרבה שטויות. כולל סרחיו נאנס שוב על ידי אישה - הפעם איזו אינדיאנית חרמנית בעלת ציצי מכובד למדי.
&nbsp
ארתורו באמנזיה מה שמאפשר לו ולאמפרו לאתחל את הבלגן ביניהם - צעד מטופש לעשות שלושה פרקים לפני הסוף.
&nbsp
רודולפו שכל הסדרה היה דמות טובה פתאום השחירו אותו והפכו אותו למכור להימורים ומלווה מקרלוס כסף..... נו באמת.
&nbsp
תקדים בטלנובלות של טלויסה - הכומר בלאס כבר לא כומר אלא פשוט בלאס. והוא חזר כדי להיאבק על קלרה בתו ועל אלבה. שזו אגב שטות אחת גדולה.
&nbsp
ובאמת שאין לי סבלנות לשטויות של אניבל-איסבל-דניאל בפעם המיליון בערך.
&nbsp
יאללה, יום שני החרא הזה נגמר.
 

Don Nirtin

New member
ועוד חרא אחד שחייב לציין


אלחנדרה מחליטה להיחטף על דעת עצמה כדי להציל את אוריאל ורחינה.
&nbsp
שטויות!!!!!!!!!!
 

Dona Sonrisa

New member
כנראה פרק די מיותר

ארתורו שואל את אמפרו למה כמעט נפרדו?
לפי מה שאני זוכרת היא כעסה עליו בגלל שבגד בה.ועשתה את התאונה שבה הוא נפצע וגם אמא של קרולינה.
ובגלל זה היא מרגישה אשמה ולא מתפייסת איתו
והפעם הם רצו להתגרש כי אמפרו מכרה חצי מהמנסרה. לבני מולינה ועזרה לאניבל לכסות את החוב שנוצר בחשבון של ארתורו בכך היא הגנה על אניבל, במקום לגלות הכל. וארתורו (וגם דניאל)עוד לא יודע על חלקו של אניבל במותה של קרולינה.
 

Don Nirtin

New member
האמת היא ש65-70 הם פרקים מיותרים לחלוטין


יכלו לסגור בכיף את הסדרה בפרק 65 במקום השטויות האלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אמנם לא הגעתי לפרקים האלה, אבל קראתי בתקצירים


וקיבלתי חלחלה, למרות שכבר בפרקים שהגעתי אליהם הפכו את קרולינה לביצ'ית ואנוכית כדי שלא נצטער עד מותה שיגיע בשבילי עוד שני פרקים. מקווה שאת סחריו לא יהפכו למגעיל כדי שלא יכאב לנו הסוף שהם הכינו בשבילו.
 

Don Nirtin

New member
האמת היא...


שקרולינה טכנית מתה בפרק 63.
&nbsp
סרחיו נשאר נחמד וטהור עד לסופו. לא לפני שאיזו אינדיאנית אונסת אותו. זה פשוט מגוחך שהדמות שלו נאנסת כל הזמן.
 

Don Nirtin

New member
ועוד על סרחיו


סוג של הורגים- מחיים -הורגים -מחיים אותו מתחילת הסדרה. עם התאונה, עם המכה שקיבל, עם הקרש במוח, עם איזה מחלה שנדבק מהאינדיאנית (אבל החלים ממנה אחרי שנאנס ואיכשהו חזר לאיתנו תוך סצנה וחצי).
&nbsp
קיצור - אם רצו להפתיע עם המוות של סרחיו - לא הצליחו. אני מעדיף את אניבל מת אם כבר.
 

Dona Sonrisa

New member
נחש הכיש אותו

זו לא האינדיאנית זה נחש
וטכנית הוא חשב שזו איסבל לפחות בהתחלה.
אי אפשר להרוג את אניבל הוא צריך לסבול בגלל שהוא דמות של רשע והוא אמור כנראה להתחרט ולהשתנות לטובה.
&nbsp
 

Don Nirtin

New member
ב2 פרקים שנשארו?


וזה אומר הרבה על רמת העניין שלי בסדרה אם לא שמתי לב שזה נחש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 57 - קרלוס מצליח לקבל אישור למידע

קרולינה נחושה לעשות הפלה למורת רוחה של אליסה. אמפרו מספרת לארתורו על ההריון של קרולינה ועל כוונת דניאל שלא להתחתן איתה. ארתורו הולך לדבר עם דניאל ומברך אותו על הילד. דניאל מודה ששמח להיות אבא, אך העיתוי לא טוב, וארתורו מסביר שאין עיתוי טוב, הילדים פשוט מגיעים. דניאל נפרד מאיסבל למען הילד שלו ומודה שמעולם לא אהב כמו שאהב אותה, גם היא מודה שלעולם לא אהבה כמו שאהבה אותו והם נפרדים בכאב. בדיוק אז אליסה מודיעה לדניאל על הכוונות של קרולינה ודניאל ממהר לשם, אך אם קרולינה הייתה עושה הפלה, הוא לא היה מגיע בזמן, אך קרולינה התחרטה ומתנצלת ודניאל מחליט להיות איתה. קרולינה חוזרת בה ואומרת שלא רוצה שזה יהיה בכוח, ומבטיחה לא להרחיק את ילדו ממנו, אך דניאל כבר קיבל את ההחלטה.

איסבל מזמינה את סרחיו ושופכת בפניו על הלב על הכאב שלה, סרחיו מזכיר לה שעם המחלה שלה אסור לה להיכנס לדיכאון כזה כי זה עלול להחמיר את לגרום להתקף. בדיוק תרסה מחליטה לחפש את סרחיו ומגלה שהוא בבקתה ורואה אותו מתחבק עם איסבל וחושדת שהם מאהבים. סרחיו מסביר שבה לטפל באיסבל בתור מטופלת שלו, אך תרסה עדיין כועסת. הם רבים וסרחיו פולט שעשה טעות שהתחתן איתה ותרסה מבהירה שיחיה כל חייו עם הטעות ומוחה בפניו. אך אחר כך מחליט לחזור למיטה כאילו כלום בטענה שסרחיו ישלם כל חייו על הטעות שעשה.

רודולפו מופתע שאלבה משקיעה באירוע שהיא מתנגדת לו ואלבה אומרת שהיא בתור נציגת בית החולים חייבת וכשרואה את תרסה, אומרת שאילצו אותה וגורמת לתרסה להרגיש לא נעים.

קרולינה ממשיכה לשיר במועדון וקרלוס ממשיך לחזר אחריה והיא מספרת שחזרה לדניאל. קרלוס מזכיר לה שהוא עם גיסתו איסבל וקרולינה מספרת שהוא נפרד מאיסבל כדי להיות איתה. קרלוס שמח על האישור שקיבל ומזמן את אניבל ואומר לו שאיסבל בגדה בו עם אחיו דניאל.

לפני כן אניבל שופך את הלב לפני אולגה על כוונת אמדור למכור את האדמות, לאחר שלא השיג נכונות לקנות מהשותף. ואולגה אומרת שהמחיר של האזור יעלה בגלל מלון שיבנו שם. מסתבר שזאת קנוניה של אולגה ואמדור לגרום לאניבל להשקיע באדמות שלא שווים כלום כי בניית הכביש התבטלה, אולגה שמחה לנקום כך באניבל וגם אמדור שמח לאידו כשיגלה שרומה והם בטוחים שכעת אניבל ישקיע מאמצים להשיג את הכסף, וזה אכן קורה.

אוריאל מביא לאלחנדרה עגלה לתינוק והיא מתרגשת אך מבקשת ממנו לקחת את זה, כי משפחתה לא יודעת והיא לא רוצה שיגלו. אלחנדה מתנצלת לפני איסבל, על איך שדיברה אליה ומספרת על התקרית עם אוריאל. איסבל מציעה לבקש מסילביה שתעזור לייצג את רחינה על מה שקרה לה. רחינה משכנעת את אלחנדרה ללכת לאוריאל ולהסביר לו הכול ושהוא עדיין אוהב אותה ולכן פגוע. אוריאל בדיוק עוזר לכרמן ללמוד והם מתרגשים מאוד ומתנשקים ובדיוק אלחנדרה נכנסת ורואה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 58 - ההריון של קרולינה מציל את איסבל ודניאל

אניבל הזועם בא לחפש את אחיו ולהטיח בו את יחסיו עם איסבל, ושם לב שאימו ידעה על כך, אך אמפרו מתעקשת שמדובר בשקר וארתורו בלי לדעת במה מדובר מציל את המצב כשמספר שדניאל וקרולינה הודיעו שהם מצפים לילד והם הולכים להקים משפחה, אניבל משתכנע ועוקץ את דניאל שהוא עם האישה שמתאימה לו. אמפרו באה לאיסבל ותובעת ממנו להכחיש בפני אניבל אם ישאל אותה על יחסיה עם דניאל, איסבל לא רוצה לשקר, אך אמפרו דורשת שלא תפגע עוד בבניה. אניבל מספר לקרלוס שהטעו אותו ומספר שדניאל וקרולינה הודיעו שהם ביחד ומצפים לילד. קרולינה ממשיכה לשיר במועדון וקרלוס מגלה שהיא כבר עם דניאל ומורה לאבטחה להרחיק את דניאל אם יבוא.

קרולינה ודניאל מתכננים תכניות לעתיד ובהתחלה קרולינה רוצה לספר לאדיראן על אחיו, אבל אחר כך מפחדת שיספר לקרלוס ואז קרלוס לא ירשה לו לבוא לבקר איתה. דניאל לא מבין מדוע קרלוס מאשר ומנסה לגלות מה הוא דורש מקרולינה בתמורה, אך קרולינה טוענת שאדריאן בשבילו נטל ורק בגלל זה ודניאל מבקש לפנות אליו אם קרלוס ידרוש משהו. קרולינה מבטיחה לדניאל לעבוד רק עוד כמה לילות עד שתתפטר, אבל לאליסה היא מספרת שחייבת לעבוד במועדון של אחיה כדי לראות את אדריאן. אליסה מנסה לספר לדניאל, אך השיחה נקטעת כשאנדרס מגיע, אבל לבסוף היא מגלה לדניאל שקרולינה עובדת בבית הבושת של קרלוס.

כרמן נבהלת מהנשיקה ומתרחקת מבלי לדעת שאלחנדרה ראתה אותם. אלחנדרה שופכת את הלב דניאל, ומרגישה שאיקר אדם טוב שתומך בה וכשאיקר מגיע, דניאל אומר לו שלא מאמין בכוונתיו הטובות. אלחנדרה מתעמתת עם כרמן שטוענת שלא שולטים ברגשות והיא מטיחה בה שההתערבות הייתה נוחה לה ומאשימה אותה בבגידה אך אמפרו שומעת את המילה הריון ודורשת לדעת במה מדובר. כרמן לוקחת את זה על עצמה, וטוענת שהיא בהריון ואמפרו מפטרת אותו, אלחנדרה מתחננת בפני אמפרו וטוענת שזה לא הוגן וטוענת שההריון לא וודאי ומצליחה לגרום לאמפרו לחזור בה, אך הגישה של אמפרו להריון גורמת לה לפחד מתגובתה כשתגלה ולקבל את הצעתו של איקר להיות אבי ילדה. כרמן מספר לאוריאל ההמום שאלחנדרה נכנסה וראתה אותם מתנשקים.

אמדור אומר לאניבל ששוקל למכור את האדמות לקרלוס ואניבל לא אוהב את הרעיון. גם אולגה מפעילה לחץ על אניבל כאילו הוא עומד להפסיד. ודניאל שומע את אניבל רב עם השותף שלו על בקשה להשקיע ומנסה לגלות למה הוא זקוק לכסף. אולגה רומזת לו להשיג כסף מאביו ואניבל פונה לארתורו שמסרב וטוען שישקיע כסף באגף הציבורי אם ההתרמה לא תצליח ומעדיף לשמור את הכסף שקיבל על המניות לבית חולים. למרות שאניבל מתרץ את זה בהשקעה במנסרה, ארתורו מסרב בתוקף. אניבל מספר לאולגה על כישלונו והתקווה היחידה היא למעשה לגנוב את הכסף מהחשבון של אביו, והוא מברר מה יצטרך לעשות לשם כך, ואולגה מעודדת אותו לקחת כל סיכון לפני שהעסק יפול בידי קרלוס.

תרסה שולחת את איסבל למשימות ואלבה שמה לב לאווירה העכורה ושואלת לפשר הבעיות שלה עם איסבל והיא מספרת שהיא האישה בה סרחיו מאוהב. אלבה לא מבינה איך אחותה הסכימה להשפלה הזאת ואיך רוצה לעזור לסרחיו אחרי זה, ותרסה מטיחה באלבה שכל מה שהיא רוצה זה לנצל את זה כדי לסגור את האגף הציבורי. אלבה אומרת לרודולפו שסרחיו לא הגון כפי שהוא נראה והוא מאוהב באישה אחרת שאינה תרסה. סרחיו מתבונן באיסבל מטפלת בחולים מהאגף הציבורי ותרסה רואה זאת ומוחה על כך שהוא מסתכל על איסבל וסרחיו טוען שזאת סתם סצינת קנאה והוא רק מתבונן בטיפול, תרסה טוענת שאיסבל מנסה למשוך תשומת לב. רודולפו מבין שסרחיו מאוהב באיסבל ובמחשבה שתרסה שונה מאחותה הוא ממליץ לו להגיד את האמת ולבקש להיפרד. תרסה מתאמצת בשביל האירוע ואלבה לא מבינה למה רוצה לעזור לסרחיו אחרי הכול. סרחיו פועל לפי עצת רודולפו ומבקש מתרסה גט למורת רוחה.
 
למעלה