אדמה פראית - עד פרק 42

evglev1

Well-known member
מנהל
קרלוס משיג את אדריאן לשנה

הוא הגיש תביעת משמורת על אדריאן ואיסבל דאגה לעורכת דין לאיסבל, לאחר שכשהיא גילתה שדניאל רוצה להיפרד ממנה, לא רצתה שיהיה מעורב. בדיון הראשון עורכת הדין אמרה שהם זקוקים לעדויות נגד קרלוס ובעד קרולינה, ואף אחד לא מעיז להעיד נגד קרלוס, אך אליסה התנדבה להעיד. ויקטור נשלח לרחרח מי יעיד, ואליסה בתמימות התרברבה בפניו שתעיד נגד אחיה, וכמובן ויקטור דיווח, וקרלוס טמן לאליסה מלכודת וטען שרוצה לדבר איתה ויכול להיות שיבטל את התביעה והיא נפלה בפח ובן דודו כלא אותה. איסבל העידה לטובת קרולינה ודניאל העיד על כך שקרלוס מעולם לא התעניין בבנו, אך אליסה לא הגיעה, ועדותה נדחתה. דניאל הצליח לחלץ אותה, אך לפני כן קרלוס הטריד את קרולינה ודניאל הלך איתו מכות. השופט הגיע להכרעה מבלי לשמוע את אליסה להפתעת כולם, גם להפתעתי ופסק שקרלוס יקבל משמורת לשנה ואחרי שנה יהיה דיון מחודש.

היה מפתיע שהשופט דילג על העדות של אליסה, אך מסתבר ששום דבר לא הוגן כאן, קרלוס שיחד את השופט, ובא בטענות שלא קיבל משמורת מלאה, השופט טען שמדובר שלא רצה לעורר חשדות, אך מדובר בהליך פורמאלי בלבד והוא יקבל משמורת מלאה בעוד שנה. קרלוס נתן לו רק חלק מכספי השוחד ועקץ אותו שזה גם רק הליך רשמי ובעוד שנה הוא יקבל משמורת מלאה והוא את שאר הכסף.

כמובן שקרלוס לא חיכה רגע ובא עם המשטרה לקחת את אדריאן ולמרות שעורכת הדין הגישה ערעור, החוק כעת לטובת קרלוס. קרלוס כמובן לא מתעניין באדריאן ואפילו נוזף בויקטור על שדואג לאחיין שלו. קרולינה התגנבה לבית הספר כדי לראות את בנה ושמה לב שרע לו אצל קרלוס. אך קרלוס עקב אחריה והתלונן במשטרה שהיא לקחה את הילד מבית הספר ללא רשותו.

דניאל ואנדרס פנו לויקטור שישיג ראיה לחוזה של קרלוס בתקווה להוכיח שהוא כרת את חלקת היער של ארתורו כדי לעמוד בחוזה כדי שקרלוס ייכנס לכלא ואדריאן יחזור לאימו, וויקטור אכן צילם את החוזה בנייד.

אמפרו הכינה לאניבל מנעול חדש ומפתח שייכנס לחדש של איסבל ודניאל ראה מהחלון את איסבל ואניבל ישנים ביחד וגם שמע מסרחיו על כך שאניבל בוגד בה. והאשים את איסבל שניצלה אותו כדי לנקום באניבל, גם איסבל שמעה מאניבל שעל הכול יש יריבות בינו לבין דניאל, וחשדה שדניאל מתנקם באניבל דרכה במיוחד כשכתוצאה מהקנאה וכתוצאה מהצורך המשפטי להמשיך בזוגיות עם קרולינה כדי שתקבל את המשמורת היא ראתה שהוא עם קרולינה כבן זוג. אך הם הבהירו את הדברים וחזרו זה לזו, אבל כשאיסבל רואה כמה קרולינה הרוסה כשלקחו לה את בנה, היא לא מסוגלת לגזול ממנה גם את דניאל ובמיוחד כשאליסה דחפה את האף ואמרה כמה זה פוגע בקרולינה.

לסרחיו יש קריש דם כתוצאה מכך שאולגה דחפה אותו, ואגב אלבה ניצלה את זה כדי לפטר את קרולינה כי אולגה השתמשה בדלי של הניקיון ואלבה החליטה להאשים את קרולינה ברשלנות. סרחיו ניסתה להסתיר את קריש הדם, אך איסבל ראתה את הבדיקות ולאחר שדניאל הציע לה לברוח יחד היא סיפרה לו על מצבו של סרחיו. סרחיו גם שפך את הלב בפני אניבל שתפס אותו בקושי הולך. ומכיוון שהחלק בו קרלוס כרת היער מיועד לפרויקט של אניבל ואמדור, אניבל השתמש במצבו של סרחיו כדי לנסות לשכנע את אביו למכור. בינתיים דניאל גילה מפה של החברה שהציעה לקנות את החלק שבו נכרת חלק היער ודניאל וארתורו משוכנעים שאמדור מעורב בכריתת היער לצורך סלילת הכביש, אך באניבל עדיין לא חושדים.

סרחיו בהתחלה ניסה לטפל בקריש הדם בתרופות, אך לבסוף הסכים לניתוח ורגע לפני הניתוח סיפר את האמת למשפחתו. ברוך השם הניתוח עבר בשלום בייחוד כשסרחיו ביקש מרודולפו לתת לו למות אם זה לא יצליח ולא לכפות עליו חיים בתרדמת, אך ברוך השם הכול הסתדר.

אמפרו שמעה את אלחנדרה אומרת לרחינה שהיא מאוהבת באוריאל והחליטה להחזיר אותה בכפייה למנזר במדריד. איסבל ששמעה את כל הסיפור מכרמן ניסתה להניא אותה מכך ללא הצלחה. גם לפני כן ברודאו איקר ביים קטע שכאילו הוא חוטף נגיחת שור כדי להגן על אוריאל וסחט מאלחנדרה נשיקה, ולכן אוריאל היה בהתקף קנאה, ולא היה שם וכרמן ורחינה בקושי מצאו אותו, אך זה היה כבר כשאלחנדרה נשלחה לשדה התעופה. אוריאל הגיע ברגע האחרון והתגנב למסלול כדי להגיע לאלחנדרה אך למזלו גם היא ברגע האחרון החליטה לחזור והם נפגשו והלכו משם יחד. אמפרו התקשרה למנזר שגילתה שאלחנדרה לא הגיעה בטיסה. אלחנדרה שמעה מאוריאל שכולם היו עם הניתוח של סרחיו והסיקה שלא חשובה לדודתה שעדיין אפילו לא יודעת שהיא לא טסה.

אלבה ממשיכה לפתות את הכומר והצליחה לשכב איתו פעמיים והכומר מיוסר ודיבר על הפקפוק בייעוד שלו לבישוף ומקבל גיבוי ממנו, כמובן שהבישוף לא יודע שהיו כבר יחסי מין. כשהוא היה שבור אחרי ששכב איתה בפעם השנייה, הוא סיפר לבישוף על תאוות הבשרים שלו ושהאישה מודעת למצבו וכל הזמן מפתה אותו והבישוף טען שמדובר בניסיון שבו אלוהים מעמיד אותו.
 

Don Nirtin

New member
עד 41


חבל שקרו לא התאבדה וחסכה אותי ממנה מהמחצית השנייה של הטלנובלה.
&nbsp
קרלוס מעצבן. אניבל מעצבן. סרחיו מעצבן. תרסה מעצבנת. אלבה מעצבנת. הכומר בלאס מעצבן. בעצם, עדיף להגיד שכולם מעצבנים חוץ מדניאל, ארתורו, אלחנדרה, ואוריאל.
&nbsp
אמפרו, בחיי, כפרעלייך, איפה הלב הטוב שאנחנו יודעים שיש לך?
&nbsp
למי אכפת מאליסה ומה שמו. אה, אנדרס.
&nbsp
כרמן/כרמלה היא לגמרי העציצה של הסדרה. יחד עם תרסה. שתי עציצות בסדרה אחת אומר שיש כתיבה גרועה של דמויות וחוסר אחידות עלילתית.
&nbsp
ובאמת, בחייאת, איקר, כפרעלייך, קח את הכנופייה שלך ולכו לחופש לכמה פרקים. עליתם לי על כל העצבים שאני מעביר את כל הסצנות שלכם. כנ"ל קרולינה המתאבדת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם איסבל מעצבנת?

תרסה היא המפלט של סרחיו מרגשותיו לאיסבל, אבל בהחלט עציצה. מכרמן/כרמלה התרשמתי לטובה כשהיא התחילה לעזור לאלחנדרה ואוריאל למרות שהייתה מאוהבת באוריאל.
 

Don Nirtin

New member
כאמור, עציצה


כרמן לא תורמת לכלום לעומת רוסיו וניאבס של מילה של כבוד שלפחות יש להן תפקיד כלשהו גם אם זה להיות הגלגל החמישי במשולש האהבים.
&nbsp
את איסבל לא מחבב ולא שונא. משהו באמצע. יש לי יותר בעיה עם מה שההפקה בוחרת להלביש אותה בסדרה - זה נראה כמו וילון או מפת שולחן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האם גם לינדה במילה של כבוד היא עציצה

שהביאו רק כדי לשחזר את בלינדה הדפוקה מתשוקת הנצים, למרות שלינדה בניגוד לבלינדה, אפילו השם כמעט זהה, היא יפה. אבל נכון שלינדה לא תורמת לעלילה בכלל?
 

Don Nirtin

New member
אתה באמת צודק


היא עציצה לתפארת. ניקולסון ומלקוביץ' עוד מועילים כי הם הבובות של איסדורה ועושים כל מה שהם אמורים לעשות - להיות הרעים במקומה, אבל לינדה היא עציצה טהורה שאין לה מטרה עלילתית מלבד לתת לי 2-3 דקות בפרק (בהנחה שהיא מופיעה) פחות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 43

קרלוס מבטל את החוזה של אמדור עם אניבל, לאחר שהוא מגלה שחיתות של אמדור ולאחר שדניאל חושף איך קרלוס השיג את העץ לחוזה.

אלבה טוענת שהמניות שארתורו נתן לסרחיו זה מהלך לא חוקי, כי הם צריכים להיות בעדיפות ראשונה לקניית מניות.

אמפרו מציעה לקרולינה כסף שתתרחק והיא נואשת ומוכנה לקבל בתקווה להשיב את בנה, אך קורעת את הצ'ק כשאמפרו משפילה אותה.

אליסה לא מסוגלת לספר לקרולינה איך קרלוס מתעלל בבנו, אבל מצליחה להישאר אצל קרלוס כדי לדאוג לאדריאן, קרלוס מתנה את זה בכך שלא תהיה בקשר עם קרולינה ומשפחת אוטרו.

קרולינה תופסת את דניאל ואיסבל במיטה.
 

Don Nirtin

New member
עוד פרק שלא קרה בו כלום


אבל שני זוגות שכבו בו.
&nbsp
יאללה עוד קצת ונגמר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 44

קרולינה מגיבה כאילו דניאל מעולם לא נפרד ממנה וכאילו איסבל אמרה לה שהיא מאושרת עם בעלה, בקיצור כאילו אין שום פרידות ודניאל ואיסבל פשוט בוגדים ללא בושה ודניאל עדיין בן זוגה.

איקר מפתיע שנראה שבאמת התאהב באלחנדרה, פתאום הירושה שלה לא מעניינת אותו והוא מעוניין לשחרר את אוריאל לאחר שאמפרו האשימה אותו בחטיפה רק כדי לעשות לה טוב. אבל נראה שכבר מאוחר מדי כי נראה שהוא זה שהדביק את רחינה במחלת מין, אגב אותה מחלה שבה מריה נדבקה בחיים הכפולים של אסטלה קריז'ו, כנראה טלוויסה פתחו בקמפיין ליחסי מין בטוחים ומעלים בסדרה בחורה שנדבקה במחלת מין מבחור שמקיים יחסי מין בלי חשבון, כך אם בחיים הכפולים של אסטלה קריז'ו זה היה מרצון, ופה זה היה תחת סמים. אם כי יש סיכוי שהיא חטפה את המחלה מרנטו עצמו שהיא דלוקה עליו.

קרולינה רוצה לחטוף את בנה, ובעוד אליסה, איסבל ודניאל רוצים למנוע ממנה להפוך לפושעת נמלטת מהחוק ולאבד כל סיכוי לזכות במשמורת, ויקטור פתאום הפך לאח הטוב ומביא בחשאי את אדריאן לקרולינה לאחר ששמע מאליסה על כוונותיה של אחותו, והחליט לעזור לה.

לאור התגובה של קרולינה, איסבל לא רוצה אפילו לדמיין את התגובות של ארתורו וסרחיו וגם האפשרות שאניבל הזבל ירצה להרוג את אחיו דניאל, והיא מחליטה להיפרד מדניאל.

מול טרסה אמפרו שוטפת את איסבל כמה שהיא כלה גרועה ואיזה כלה נפלאה תהיה טרסה, וטרסה לא רוצה להיות חלק ממשחקי הכוח בין אמפרו לאיסבל ואף חוששת שאחרי החתונה אמפרו תהפוך לחמות מהגהינום כמו שהיא לאיסבל וסרחיו מבטיח להגן עליה אם זה זה יקרה, למרות שלא מאמין כי אמפרו כל כך אוהבת אותה.

אלבה לא עוצרת ומנסה להשיג את המניות בכל מחיר ומוכנה לסכן את המוניטין של בית החולים בתביעה, בעוד אמפרו עושה סוף סוף משהו חיובי ומבקש מטרסה שתדבר עם אחותה, כי המניות של סרחיו הם גם שלה כאישתו ותרסן את אחותה שמנסה למנוע מגיסה לעתיד להיות בעל מניות בבית החולים.
 

Don Nirtin

New member
איקר לא התאהב ולא נעליים


לקראת סוף הסדרה הוא קושר את אוריאל (ומשום מה נטל ממנו את החולצה שלו.) ואז "אונס" לנגד עיניו של אוריאל את אלחנדרה. כשגם זה לא מצליח לו, הוא יורה ולצופה לא ברור מי מהם אבל מתגלה די מהר שהוא ירה באוריאל. אלחנדרה בסדר.
&nbsp
אגב, בכל הסצנה הביזארית הזו גם אוריאל וגם איקר נטולי חולצה משום מה.
 

faery18

New member
אני בפרק 22 אז לא יודעת כמה זה רלוונטי לשירשור..


בכל אופן אלחנדרה ממש מאכזבת בפרקים האילה, היא אומרת לאוריאל שהיא רוצה רק אותו ושלא יחשפו את הקשר ביניהם רק בגלל אמפרו ושנייה אחרי מאמינה לכל הלוקשים שאיקר מוכר לה וקופצת לסירה שלו ועוד אומרת לו שזו החוויה הכי טובה שהייתה לה
עכשיו שאיקר צילם אותה מתנשקת עם אוריאל והראה לאמפרו שתישא בתוצאות כי אני לפחות ממש לא מרחמת עלייה
גם את איסבל אי אפשר להבין, תפסה את בעלה והמאהבת שלו בחדר שינה שלהם ועדיין מעדיפה לעצום עיניים. טוב מאוד שדניאל חזר לקרולינה אחרי שאיסבל המשיכה לדחות אותו גם אחרי שתפסה את אניבל עם אולגה. שגם היא תישא בתוצאות ותבין מה היא מפסידה
מקווה שבפרקים הבאים שתיהן יתעשתו, בינתיים אני ממש מרחמת על סרחיו המסכן שמנסה בכל כוחו לברוח ממסיבת האירוסין של עצמו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולחשוב שגם אני וניר מפגרים בעשרה פרקים מויוה

איקר ואניבל מאוד ערמומיים, אניבל משחק את הבעל המושלם ואפילו שכנע את סרחיו לשתוק עם תירוצים מגן ילדים ואיקר משחק את הידיד הנאמן וטוב הלב. אכן איסבל ואלחנדרה עיוורות.

אבל לגבי אמפרו מי שמשלם את המחיר זה בעיקר אוריאל, שאין לה בעיה לפטר משרתים, גם את כרמן היא הייתה מוכנה לפטר רק על כך שסיפרה לסרחיו שהיא הורתה לאביה לעקוב אחרי איסבל ולולא אביה היה איש סודה של אמפרו, כרמן הייתה עפה על טיל מהאחוזה רק על זה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 45

איקר חוזר לעצמו ולאחר ששומע שאמפרו ביטלה את התלונה ושכנעה את אביו לא לפעול נגדו, משקר לאלחנדרה שהוא שכנע את אביו ואביו את אמפרו, וגורם לה לחשוב שהוא ולא דניאל הביא לשחרור אוריאל. אמפרו ואמדור מתכננים לגנוב את הירושה של אלחנדרה ואמפרו מנסה לנצל את היותה אפטרופסית כדי למנוע מאלחנדרה לקבל את ירושתה שהיא כבר זכאית לה כחוק לפי מה שעורך הדין אמר לארתורו.


רחינה מנסה לגלות מרנטו מי אנס אותה, כמובן ללא הצלחה.

קרולינה בורחת עם בנה ואליסה כמעט משלמת את המחיר, אך הבן דוד מבהיר שזה בטח ויקטור וקרלוס כמעט הורג אותו. קרולינה נאלצת לצאת מהאוטובוס כשהמשטרה באה לראות מסמכים ובמלון מישהו גונב את כספה והיא מתקשרת לויקטור. ויקטור מביים כאבים שמחייבים אותו ללכת לרופא, אך קרלוס לא קונה את זה ושולח את בן דודו לעקוב אחרי ויקטור.

דניאל מוצא בגד נשי במשרד של אניבל, ואניבל מפיל זאת על עובד כלשהו ומבקש מאנדרס לגלות ואניבל באה להטיח באולגה שהשאירה שפתון על חולצתו ובגד במשרדו כדי להפריד בינו לבין איסבל וכמעט חונק אותה.

טרסה מוחה בפני אלבה שמחבלת במשפחתה עם עניין המניות, ואלבה בטוחה שסרחיו הסית את אחותה נגדה, וכשסרחיו לא מבין על מה היא מדברת, היא לא מאמינה לו ונחושה בדעתה לקדם את התביעה. וסרחיו ואיסבל עובדי עצות כי אם ארתורו יאלץ למכור מניות לאלבה ותהיה לה חבילה שולטת היא לא תשאיר זכר מהאגף הציבורי.

הכומר אומר לאיסבל שאסור לה להפר את נדר הנישואים לפני שעשתה את כל המאמצים להציל את נישואיה ואיסבל מתחילה להתרכך כלפי אניבל וכשדניאל בא בתקווה לשמוע שלא התפייסה עם אניבל, היא מסלקת אותו ואומרת שמה שהיא עושה עם אניבל לא עניינו, ומה שייעשה עם אישה אחרת לא עניינה ושכבר אין ביניהם כלום.
 

Don Nirtin

New member
אני כבר ב48.


כנראה הרצון שלנו להדביק קצב ולהיפרד מהסדרה כמה שיותר מהר בסמוך לברזילאיות עושה את שלו.......
&nbsp
אגב תרסה הפכה לעציצה עם יותר טקסט אבל עדיין אין לה הצדקה עלילתית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אצלך, אני לא ממהר הממיר שלי מקליט אוטמטית

שבועיים בויוה ושבוע בויוה פלוס, עד לפני מספר שבועות גם בויוה זה היה רק שבוע, לכן הקפדתי על פיגור של שבוע בדיוק מויוה, אחרי שסידרו הקלטה אוטמטית של שבועיים אני ניסיתי להשתדל לשמור על קצב של פיגור של שבוע בלבד, אבל כאמור לא הצלחתי ואני מפגר בשבעה פרקים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 46

ארתורו מעמיד את המניות למכירה בתקווה שלאלבה לא יהיה כסף לקנות אותן כדי לעמוד בכללים ולא יהיה בסיס לתביעה.

איסבל רוצה לעזוב ומסכימה לעזוב יחד עם אניבל ומשגעת את דניאל.

הכומר מתחרפן ואחרי שאלבה שוב מפתה אותו, הוא משתכר ופולט בפני טרסה שסרחיו אוהב אישה אחרת.

איקר שומע מרנטה שאלחנדרה ורחינה התערבו על אוריאל ומאושר על הצ'אנס להפריד ביניהם, כשרנטו מתחיל לגלות רגשות לרחינה ומתנה את המידע בכך שיניח לרחינה.

סרחיו חולם לפני החתונה שהכלה היא איסבל ולא טרסה.

ויקטור עוזר לקרולינה ואדיראן לברוח, אך נתפס בידי קרלוס שמכניס לו מכות רצח, דניאל מוצא אותו ורוצה לקחת אותו לבית חולים, אך ויקטור מסרב ובמקום זה מצית בכוחותיו הנותרים את המנסרה של קרלוס. בעוד אליסה נושמת הנחת רווחה שקרלוס לא הרג את ויקטור.
 
למעלה