ידיעה לגבי העונה השנייה של החיים כפולים של אסטלה קריז'ו

Renat Zeitune

New member
ידיעה לגבי העונה השנייה של החיים כפולים של אסטלה קריז'ו

לפי העמוד Notichistv העונה בוטלה. למדו מהטורקים. לחכות עם העונה השנייה ובסוף לבטל אותה כמו ששמעתי עם איפט והסוף המזעזע שלה.

באסה עבור צופיה שנשארו עם סוף פתוח ולא ברור. ייאמר לזכותה של משפחתו של בעלי כבר מצלמים עונה שנייה ובקרוב תשודר במקסיקו.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
באמת למדו מהטורקים לא רק באיפט גם בנערה שאהבתי

שבאיפט גם טראגי וגם פתוח ובנערה שאהבתי רק עצרו כמו פרק סיום עונה ואפילו כתבו המשך יבוא. ובאמת למדו הטורקים לא לסיים בעונה הראשונה כמו באישה רעה שסיימו יפה מאוד ואחר כך החליטו לצלם המשך אך אם לא יצלמו אף אחד לא יישאר במתח, כך גם באין שטוחות בגן עדן, הייתה סצינת סיום, אחר כך הוחלט על עונה שנייה. ובנערה שאהבתי והחיים הכפולים של אסטלה קריז'ו הכינו הכול לעצור בקטע מותח ובחיים הכפולים של אסטלה קריז'ו והשאירו את הרעים מאושרים לקראת האפשרות להזיק בעונה השנייה. לגבי איפט אני לא יודע מה עבר על התסריטאי כי בפרק 60 שהוא פרק 30 הטורקי הוא הרג את הצלע השלישית במשולש אהבה, ובסוף הרג גם את הגלאן הראשי, כך שאני לא יודע מה תוכנן לעונה השנייה לאור העובדה שאיפט נשארה לבד עם שני ילדים שהקטנה לא מקבלת אותה כי גדלה במשפחה אחרת ועם יסורי מצפון על כך שבטעות הרגה את אבי ילדיה. אבל בעצם יכלו לעשות המשך על בניית מערכת יחסים בין האם לבת.
 

Dona Sonrisa

New member
אוף..אז שוב צדקתי?

לא תהיה עונה שנייה בכלל?
אבל זה לא הוגן! הסוף שהם עשו כל כך פתוח שיותר דומה לסוף פרק מאשר לסוף עונה ובכלל לא דומה לסוף הסופי של טלנובלה...
העיקר ההבטחות של ויוה לשדר את ההמשך בהמשך של השנה. .
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כל סוף עונה הוא כמו סוף פרק ובדרך כלל יותר מותח

אני זוכר עוד מרמת אביב ג' הישראלית שהיציאה לחופש הגדול תמיד הייתה עם טעם קצת מר עם לחכות שלושה חודשים להמשך הקטע הכי מותח ברמת אביב ג'. המטרה לסיים את העונה במתח. הבעיה כשלא סגורים על הכוונה לצלם את ההמשך.
 

Renat Zeitune

New member
ויוה לא אשמים

אין קשר לויוה. הם גם חשבו שתהיה עונה שנייה. עכשיו שעידכנתי אותם מקווה שיועילו בטובם להודיע זאת בפייסבוק כי הצופים מחכים לעונה הבאה בכיליון עיניים. אם ויוה יניחו בצד את נטליה אוריירו לכמה רגעים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ויוה לא אשמים

אבל להתחייב על השנה הבאה כשהצילומים במקסיקו עוד לא התחילו (וכנראה אפילו התסריט של הפרקים הראשונים לעונה השנייה לא נכתב) זה מעשה חסר אחריות. הם השלו את הצופים שההמשך יהיה בקרוב כשהצילומים יכלו להתחיל עוד שנתיים וההמשך להגיע לויוה עוד שלוש שנים. בקרדאיי לפחות ידעו בדיוק מתי מתחילים לצלם את העונה השלישית בטורקיה ולמעשה פחות מחודש אחרי סיומה של העונה השנייה בויוה כבר התחילו צילומי העונה השלישית בטורקיה.
 

faery18

New member
איזה יופי שמצלמים כבר את העונה השנייה של משפחתו של בעלי

באמת תהיתי מה איתה, תודה על המידע! ידוע לך מתי היא עולה במקסיקו?
 

Renat Zeitune

New member


הצילומים עוד לא התחילו ובנוסף ככל הנראה סוזנה גונזלס תצטרף לעונה החדשה. הצילומים יתחילו במאי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
טלוויסה צריך ללמוד מטלמונדו

בתשוקת הנצים, הראשיים התחילו לצלם פרויקטים חדשים ולא היו פנויים לצילומים ובגלל ההצלחה רצו להמשיך את הסדרה, אז מילאו את הסדרה במלא סצינות של דמויות משניות ואת הראשיים בקושי הראו.

בהסערה נטליה סטריגנר הייתה צריכה לעבור ניתוח שנקבע מראש כשטלמונדו החליטו להוסיף עוד כ-30 פרקים לסדרה אז הם מצאו שחקנית אחרת שתלבש מסכה לאחר שהמציאה תאונה מה נשרפו פניה של הראשית והיא הייתה עם מסכה ופנטום ולצד זה הציפו את הפרקים האלה בזיכרונות.

אז דוד זפדה ואדריאנה דיאס לא פנויים לצילומים יכלו להתחיל לצלם הרבה סצינות של דנילו, אסטלה, לטי ומשפחתה, סטיב, חנסיס ואת הראשיים ראיין ולאורה בקושי להראות בפרקים הראשונים. אולי רק סצינת ההמשך שלאורה הופתעה לראות משהו או מישהו על הבמה ואז לעבור לים של סצינות עם דמויות משניות. ולחזור לראשיים בצורה רצינית רק בפרקים מתקדמים.
 
למעלה