Por amar sin ley - לאהוב בלי חוק ספיישל מיוחד

Renat Zeitune

New member
Por amar sin ley - לאהוב בלי חוק ספיישל מיוחד


טלנובלה מקסיקנית חדשה שהתחילה בפברואר והיא בכיכובם של אנה ברנדה(לב פראי), דויד זפדה(החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו ועוד) וחוליאן חיל(אווה לונה וכישוף). בטלנובלה משחקים גם אלטאיר חארבו(תשוקה וכח בין השאר), איליטיה מנסניז'ה(החיים שגנבו ממני ושקרים), חוסה מריה טורה(הפולשת), מנואל בילבי(השיבה הביתה, הסערה, Rosa diamante), ג'רלדין בזן(מישהו צופה בך, עמק התשוקות, ויקטוריה), איסבל קמיל(תהום של תשוקה), גיז'רמו גרסיה קנטו(אקסיה, אהבה מנצחת ועוד), מויסס אריסמנדי(באה מאהבה), סרחיו בסנייז( שקרים הגרסה הישנה), אזלה רובינסון(באה מאהבה, לא מאמינה בגברים ועוד) רוברטו בייסטרוס(אנה כפול שלוש, זיקיות ועוד) ופבלו ולנטין(כישוף) וכו'.

הטלנובלה בהפקתו של גדולי המפיקים, חוסה אלברטו קסטרו שכיום מופיע הטלנובלה שלו בויוה, באה מאהבה והפיק בין השאר את תשוקה וכח ורובי. בטלנובלה זו תהיה השתתפות מיוחדת של בתו כמו הרבה משחקנים במקסיקו שישתתפו ויהיו לקוחות או קרובי לקוחות של המשפטים שייערכו בטלנובלה מאחר והטלנובלה עוסקת בלשכת עורכי דין של עניייני משפחה ועניינים פלילים ומיטב הדמויות ייקחו חלק במשפטים כעורכי דין וכלקוחות(תובעים/נאשמים).

*הטלנובלה היא רימייק לטלנובלה קולומביאנית La ley del corazon(החוק של הלב).
נא לא להגיב עדיין. תודה.

 

Renat Zeitune

New member
עלילה


זה סיפור של שני עורכי דין שמומחיותם בדיני משפחה, ריקרדו בוסטמנטה(דויד זפדה) ואלחנדרה פונסה(אנה ברנדה קונטררס), שלמרות שקיבלו אכזבות מאהבה ושהם נמצאים בעולם שבו נדמה שהאהבה מאבדת את הכח, מול כל כך הרבה גירושים, להם יש עדיין את האמונה למצוא אהבה אמיתית.
&nbsp
הסיפור מתחיל כאשר אלחנדרה עומדת להתחתן עם קרלוס איברה(חוליאן חיל), עורך דין נוסף שגם מומחיותו בדיני משפחה. היום שאמור להיות הכי מאושר בחייה נהפך לסיוט, כאשר היא מגיעה לכנסייה כדי להתחתן, לוקחים את הארוס שלה למעצר באשמת רצח.
&nbsp
כל הראיות של החקירה נראה שמצביעות נגדו באשמת רצח של הנערת ליווי שהייתה איתו בליל הרווקות. אם זה לא מספיק, אלחנדרה מגלה באמצעות השופט שקרלוס קיים יחסים עם הרקדנית. כך כהרף עין כל מה שחשבה על קרלוס והאהבה מתמוטטים. אלחנדרה מתאכזבת קשות והכאב לראות את מי שחשבה לאהבת חייה במעצר.
&nbsp
מצד ריקרדו, אחד משותפי המשרד של משרד וגה היוקרתי ומקורביו, מתמודד בתהליך זהה שעוברים לקוחותיו הרבים, גירושיו מאלנה רודריגז(ג'רלדין בזן) לאחר שזאת בגדה בו. הדבר הכי כואב בגירושיו הוא להיפרד מילדים של אלנה, אותם רואה כילדיו למרות שאינם ילדיו הביולוגיים אך חינך אותם מגיל קטן ואוהב אותם בשל כך.
&nbsp
למרות הקונפליקטים האישיים, אלחנדרה כמו ריקרדו, עליהם להמשיך בעבודתם וזה כאשר הם מתעמתים בתיק של הכרה חוקית בקטין כאשר שניהם צריכים להוכיח את יכולותיהם וכשרונם ובסופו של דבר זה מוביל לאיחוד ביניהם יותר ולהודות באופן הדדי על עבודתם הטובה שעשו.
&nbsp
כך בעצם הם מוצאים את עצמם כצוות מצויין וריקרדו מציע לה משרה במשרד של עורכי דין ולאט לאט תחת דו קיום היומי, אהבה גדולה החלה לצמוח ביניהם.
&nbsp
למרבה הצער שקרלוס בכלא, אלחנדרה מתמודדת עם דילמה בליבה. היא לא מתמסרת לחלוטין לאהבה שהיא מרגישה כלפי ריקרדו. היא מרגישה אשמה שהיא מאושרת בזמן שקרלוס, מי שחשבה אהבת חייה נמצא במאסר. מה שהיא לא יודעת הוא שקרלוס לוקח צעד להגנתו, ומבקש שלאונרדו(מנואל בילבי) ורוברטו(חוסה מריה טורה) ייקחו את התיק שלו, הפליליסטים הכי טובים בוגה ומקורביו כטקטיקה כדי שהשופט ופקידי משפט יאמינו שהוא חף מפשע מאחר ומי שמגנים עליו הם העו"ד של המשרד, שהם המתחרים שלו. לאונרדו ורוברטו מצליחים להוציא אותו מהכלא כאשר אלחנדרה וריררדו מאוהבים מאוד, לעומת זאת התיק לא נסגר, פשוט הוא יוצא מחוסר ראיות ולא מפני שהוכיח את חפותו.
&nbsp
זה פה כאשר הטאקטיקות שמשתמשים בשטח משפטי מתממשים בין היחסים של ריקרדו ואלחנדרה, כי קרלוס לא רוצה לאבד אותה והוא מוכן להכל כדי להשיב את אהבתה אליו. בסוף המניפולציות והסחיטות מצליחות להרחיק את ריקרדו ממנה. כך אחרי עימותים רבים ובעיות רבות, ריקרדו ואלחנדרה יגלו שהם מוכנים לקרוא תיגר על הכל, לאהוב בלי חוק.

 

Renat Zeitune

New member
אלחנדרה פונסה


עורכת דין שעוסקת בדיני משפחה עם מומחיות למשפט בינלאומי פרטי שבעקבות חתונה מתוסכלת עם קרלוס מסכימה לעבוד בלשכת וגה, שם מכירה את ריקרדו ומתאהבת בו. היא אישה טובה, הוגנת, חרוצה שתמיד חמלה על סבלם של אחרים.
&nbsp
מגולמת ע"י אנה ברנדה קונטררס שמוכרת לנו מכישוף ולב פראי.

 

Renat Zeitune

New member
ריקרדו בוסטמנטה


עו"ד מומחה בדיני משפחה, אדם טוב, אציל, כן וחרוץ שנקודת התורפה שלו הם ילדיו, שאשתו לשעבר, אלנה רודריגז , לא נותנת לו לראותם בעקבות גירושיו. הוא שותף בלשכת וגה ושות'.
&nbsp
מגולם ע"י דויד זפדה שמוכר במחוזותינו מ
החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו, אנה כפול שלוש, תהום של תשוקה וכו'.
&nbsp

 

Renat Zeitune

New member
קרלוס איברה


עו"ד פלילי מבריק שבטוח בעצמו שהוא שותף בלשכה של היריבה של וגה ושות'. מנסה להשיב אליו את אלחנדרה בכל אמצעי אשר איבד לאחר שבגד בה עם חשפנית.
&nbsp
מגולם ע"י ג'וליאן ג'יל שמוכר לנו מכישוף ואווה לונה

 

Renat Zeitune

New member
אלנה רודריגז


אישה נקמנית, נוטרת טינה ושופעת שתעשה את כל האפשרי כדי להשיב אליה את בן זוגה, ריקרדו שביקש ממנה גירושים לאחר בגידה מצידה. אימא לשני ילדים שריקרדו אותם כאילו היו שלו למרות שלא נושאים את דמו.
&nbsp
מגולמת ע"י ג'רלדין בזן אשר מוכרת לנו מעמק התשוקות, ויקטוריה ומישהו צופה בך

 

Renat Zeitune

New member
ויקטוריה אסקלנטה


עו"ד מושכת וכנה שמתחמחה בדיני משפחה ופמניסטית בעל אופי חזק עם יד קשה במקרים של אלימות משפחתית. במצב הרגשי לא מסוגלת לסמוך ולהתחייב למערכת יחסים רומנטית.
&nbsp
מגולמת ע"י אלטאיר חארבו שמוכרת לנו מתשוקה וכח, רק אלוהים סולח, תהום של תשוקה בין השאר.

 

Renat Zeitune

New member
אוליביה


קיטשית, רומנטית, מתוקה, חולמנית ומאוד רגישה לכאב הזולת. חלומה הגדול הוא להתחתן ולהקים משפחה.
&nbsp
מגולמת ע"י איליטיה מנסיז'ה שמוכרת לנו משקרים והחיים שגנבו ממני.

 

Renat Zeitune

New member
לטיסיה


אישה חושנית שעובדת כעורכת דין בהתמחות דיני סחורה ומשפחה בלשכת וגה ושות'. מנצלת את גופה החטוב לאינטרסים שלה.
&nbsp
מגולמת ע"י אווה קדניו שלא מוכרת אצלנו.

 

Renat Zeitune

New member
רוברטו מורלי


חתיך ובעל קסם אישי עו"ד פלילי, אחד משותפי וגה. דון ז'ואן שלא מפספס הזדמנות בכיבוש חדש.
&nbsp
מגולם ע"י חוסה מריה טורה שמוכר לנו מהפולשת והימור מסוכן

 

Renat Zeitune

New member
אלונסו


מייסד והבעלים לשכת וגה, מכובד, רציני, מבריק, וכולו אגדה בעולם המשפט שמאמין בלהט בצוות שהקים.
&nbsp
השחקן הותיק מגולם ע"י גיז'רמו גרסיה קנטו שמוכר לנו מאקסיה, אהבה מנצחת, זיקיות, אם חורגת בין השאר.

 

Renat Zeitune

New member
חואן לופז


סימפטי, חסר שקט, אציל, ועם לב טוב. עורך דין שאוהב בתשוקה דין פלילי. החלום שלו לעבוד בלשכת וגה.
&nbsp
מגולם ע"י ויקטור גרסיה שלא מוכר במחוזותינו.

 

Renat Zeitune

New member
בנחמין אקוסטה


עורך דין שמסוגל לעבור את גבולות האתיקה המקצועית, מחושב, שאפתן וקנאי. מתחמחה בדיניים אזרחיים וחוק המס. נשוי עם שני ילדים אך יש מנהל רומן עם לטיסיה.
&nbsp
מגולם ע"י פבלו ולנטין שמוכר לנו מכוחו של גורל והכישוף.

 

Renat Zeitune

New member
לאונרדו מורן


נאה, סגור, אינטיליגנטי, רציני ומאוד מקצועי. גבר בשנות ה40. עורך דין מתמחה בפלילי. מתמסר לעבודה שלו. הוא החבר הטוב של ריקרדו ורוברטו ותמיד נמצא כדי לתת עיצה טובה . גבר ישר מאוד, אתי, אחראי, ובגלל זה יש לו אמינות רבה גם בלשכת וגה וגם בבתי משפט במקסיקו.
&nbsp
מגולם ע"י מנואל בילבי שמוכר לנו מהשיבה הביתה, הסערה ונשות אפריסיו בין השאר.

 

Renat Zeitune

New member
גוסטבו סוטו


גבר בשנות ה50, סימפטי, ג'נטלמן, טוב, מאוד מקצועי וסולידי. עורך דין מתחמחה בדיני משפחה ותאגידי. הוא מקצועי מאוד ישר וידוע כבעל חוש הומור, נדיבות, ואנרגיה מדבקת. לעיני כולם הוא אב למופת, בעל מסור וגבר מושלם; אך הכל מתמוטט כאשר מתגלה שיש לו רומן עם אישה אחרת צעירה ממנו, טעות שעליו לתקן כדי להשיב את היציבות המשפחתית.
&nbsp

&nbsp
מגולם ע"י סרחיו בסנייז שמוכר לנו משקרים הישן

 

Renat Zeitune

New member
כרמן


אישה בשנות ה60. חביבה, יעילה, אינטואיטיבית ועם לב גדול. כל חייה עבדה בשביל אלונסו והיא המזכירה הראשית שבלשכה. מוטל עליה לקחת את היומן של העורכי הדין שלהם יש הרבה אמון בה והיא יודעת את כל הסודות של כל אחד ואחד.
&nbsp
מגולמת ע"י ארלט פצ'קו שמוכרת לנו מרובי, ים של סודות, לב פראי, ים של אהבה ואין טיפשות בגן עדן.

 

Renat Zeitune

New member
אלן


גבר בשנות ה30 בחייו, מושך, קנאי, נוטר טינה, מניפולטיבי, אך יודע להסתיר זאת היטב עם קסמיו האישית וידידותית. אלן הוא עורך דין אזרחי שתמיד היה "נבלע" ע"י בן דודו קרלוס, איתו יש לו יריבות מאז הילדות, קרלוס תמיד זכה לחום והערצה של כל המשפחה אפילו אימא של אלן , שתמיד הרגישה הערצה והעדפה כלפי קרלוס. לעיני כולם אלן מסתיר עם ההערצה את הקנאה העמוקה שמרגיש כלפי קרלוס ותמיד אומר שהוא כמו אחיו.
&nbsp
מגולם ע"י מויסס אריסמנדי שמוכר לנו מבאה מאהבה, רק אלוהים סולח, החיים כפולים של אסטלה קריז'ו, מלון הסודות.

 

Renat Zeitune

New member
פאולה אורטגה


אישה בשנות ה60 לחייה. סימפטית, ללא מעצורים, ראש פתוח, מושכת ואלגנטית. אימא של אלחנדרה, אותה היא מעריצה ודוחפת אותה ללכת בעקבות ליבה . היא בעצמה הפילוסופית של החיים של עצמה. תודות לקסם האישי שלה והכריזמה היא מאוד מושכת עבור הגברים שמתאהבים בה במהירות. בעקבות כך התחתנה 3 פעמים ובדרך לרביעית. יש לה מערכת יחסים מצויינת עם כל אחד מהגרושים שלה. יש לה מושג יותר רגוע לגבי הנישואים.
&nbsp
מגולמת ע"י אזלה רובינסון שמוכרת לנו מלא מאמינה בגברים, באה מאהבה, הכישוף ועוד.

 
למעלה