מעבר לזמן

faery18

New member
מעבר לזמן


אני בפער לא קטן אבל בינתיים אילה רשמיי עד פרק 66:]


ליביה ופליפי ממשיכים להתקרב אבל כשליביה מגלה שלפליפי יש משפחה וכשפליפי מגלה שליביה מאורסת הם מחליטים לתפוס מרחק, אבל לא לאורך זמן אחרי שהגורל מפגיש ביניהם שוב ושוב למורת רוחה של מליסה
שכבר מתחילה להרגיש במשיכה ביניהם.

אפונסו ואניטה יוצאים יחד ומתנשקים! רק חבל שעד שהוא התחיל למצוא חן בעינייה, היא מתחילה לפזול גם לעבר רוברטו אחרי שרואה בו גם צדדים אחרים. בכל מקרה אהבתי יותר את אניטה התקופתית למרות שהייתה הרבה יותר תמימה, מה גם שפה מאפרים אותה יותר מידי וחבל שחקנית ממש יפה המראה התקופתי עם האיפור העדין הלם אותה יותר, הייתה נראית יותר מעודנת לא אהבתי גם את הקעקוע הענקי שתקעו לה על הזרוע חח
אבל החברות בינה לבין ליביה נשארה מקסימה!

ונסיים בויטוריה שלא ידעה את נפשה אחרי שגילתה שאמיליה סידרה אותה ואחרי הכל כן תיקח ממנה את הבית. האמת בסוף כן קצת ריחמתי עלייה אבל ויטוריה גרמה לאמיליה להרבה כאב, לנטוש ככה ילדה קטנה כדי ללכת עם מישהו אחר
אמיליה אומנם הייתה כביכול מאושרת אחרי הנקמה אבל מייד אחרי שויטוריה ולואיס הלכו היא בכתה ואיבדה את הקול
מה שכן, אהבתי את השבירת דיסטנס בין ליביה ואמיליה עוד קודם לכן כהקבלה לסצנה התקופתית עם החיבוק והמילים החמות איזה חמודות


אני אומנם בפער לא קטן ויש לי עוד להשלים אבל הסתקרנתי לראות את פליסיה המודרנית ככה שהרשתי לעצמי איזו הצצה בסצנות הראשונות שלה ואיזה מגניב איך שאחרי שפליסיה הבטיחה לאלכס ושיקו שהם עוד ייפגשו בהמשך בסוף החלק התקופתי, פתאום עכשיו הם באותו ביצפר והם אכן מתאחדים
על הדרך יצא לי להציץ גם באיזה שתי סצנות של הבן של ז'מה שמתברר שהוא סוג של מדיום ויש לו פלאשבקים לעבר כשהוא בעצם מעלה את זה על גבי הדפים בתור ציורים עתיקים של ז'מה ראול ויטוריה.. מגניב ביותר!
מה גם שזה אומר שהוא סוג של דמות מפתח, אהבתי
מחכה כבר להגיע לפרקים האילה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני בפרק 70, כך שאנחנו בערך באותו הקצב

האמת רוב הדמויות מבחינה חיצונית נראה טוב יותר בחלק התקופתי, ובראש ובראשונה כמובן אניטה וליביה.

ויטוריה בהחלט עוררה רחמים בסצינה הזאת, שמסתבר שאמיליה בכוונה סידרה אותה, כי יום לפני שויטוריה עזבה היא עמדה לעזוב וחזרה בה והבטיחה לאמיליה שלא תעזוב אותה ובאותו יום פגשה את אותו מאריסיו ויצאה וברחה לבעלה ולביתה. כך שגם אמיליה השלתה את ויטוריה שתמכור את הבית לראש העיר והיא תוכל להישאר וניצלה את יום ההולדת שלה כדי לשלוח לויטוריה צו פינוי תוך 48 שעות. שגם מסתבר שכל מה שבתוך הבית נמכר גם, כך שכל הדברים שויטוריה השיבה לבית מתוך ביטחון שתישאר שם, היא לא יכולה לקחת בחזרה, כי זה הם הפכו לחלק מהרכוש של אמיליה ועל כל חפץ אמיליה יכולה לתבוע אותה על גניבה. כמובן שלאלה שלא יודעים על הקשר בין ויטוריה לאמיליה שזה כל הדמויות חוץ מאמיליה ואלברטו המעשה נראה לא אנושי ואכזרי.

שמח לשמוע על פליסיה, כי בפרק הראשון איתה היא מתנהגת כמו ילד מפונקת, אבל כמובן שאחרי החלק התקופתי, ולמרות הגישה ההפוכה של אריאל, ברור שפליסיה תהיה חמודה גם בחלק הזה, מה גם שאריאל הוא לא גלגול נשמה, זה אותו המלאך אריאל שהיה לפני 150 שנה, רק שהפעם הוא מלאך חבלה בניגוד למלאך השומר בחלק התקופתי.
 

faery18

New member
ויטוריה וסברה הן היחידות שפה נראות טוב יותר מאשר בחלק

התקופתי, שתיהן גם נראות פה הרבה יותר צעירות! אבל ללא ספק כל היתר נראו הרבה יותר מעודנים ויפים בחלק התקופתי

&nbsp
לגבי פליסיה הספקתי רק לראות שהיא מגיעה לביצפר שלהם וששיקו ואלכס מתלהבים ממנה לא הצצתי הלאה למפגש שלהם אבל ברור שיהיה איחוד
וכן נראה שבינתיים היא די מפונקת כזאת חח ההיפך הגמור ממה שהייתה בחלק התקופתי אותו דבר לגבי ביאנקה שדווקא פה היא הרגועה והחביבה שמסתפקת במה שיש
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לזה עוד לא הגעתי, הגעתי רק למפגש בין מאסימו לאחייניותיו

אז קודם מאסימו כל כך מפוזר שלא ידע מה הגיל של האחייניות שלו וציפה לילדות קטנות והמום שהן נערות ולא ילדות.

שנית מאסימו חי במאה שעברה (המאה ה-20), אין לו אינטרנט, אין לו מכונת כביסה, אין לו מיקרוגל. ביאנקה מנסה לגלות הבנה ופליסיה פשוט משתגעת מזה. וגם אזכור לחזיר, שסלומה מציעה לפליסיה צלעות חזיר ופליסיה מקבלת כמעט בחילה מהרעיון לאכול בשר חזיר, ואף אחד לא מבין מדוע הצעה של צלעות חזיר כל כך מזעזעת את פליסיה.
 

faery18

New member
גם את זה ראיתי חח זה היה מצחיק

איך חיכה להן עם בובות

סצנת החזיר הייתה ענקית!

התקופה של החלק התקופתי זה המאה התשע עשרה לא המאה העשרים שזו דווקא התקופה של "זמן לאהוב" שנות העשרים של המאה העשרים, גם תקופה שווה חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
התכוונתי שמאסימו המודרני חי בתקופה של

עשרים-שלושים שנה לפני תקופתו, ואת זה אומר אני שעד לפני שנה וחצי השתמשתי בנייד של נוקיה ולא היה לי סמארטפון וחיכיתי עד שהנייד הישן יתקלקל כדי להשתדרג לסמארטפון. למרות שמצד שני גם לפני 20-30 שנה לאנשים היו מכונות כביסה ורק העניים כיבסו עם הידיים. אז התכוונתי שמאסימו חי לפני עידן השכלולים, אך לא במאה ה-19 שאני זוכר מהזר שאז לא היה שירותים כמו שמוכר לנו ועשו את הצרכים בסירים וגם שימוש בסבון התחיל רק במחצית השנייה של המאה ה-19. אז לכן התכוונתי שמאסימו עוד לא נכנס למאה ה-21 וחי חיים צנועים כמו שהורינו חיו.
 

Dona Sonrisa

New member
אני בקצב של ויוה...

בפרק 75...
הטלנובלה התקופתית הרבה יותר מעניינת .
זילדה נראת הרבה יותר אנושית ונחמדה. גם רוברטו השתנה.
הדמות של בן של ז'מה ממש מרתקת.
מעניין מי הצייר שצייר את הציורים במציאות הרי זה לא היה השחקן שמשחק את מתאוס...
הציורים מהפנטים!!
בעלה של ז'מה הוא מגעיל!
גם פדרו.
גם כאן יש חשד שאלכס לא הבן של פליפי...
לרוברטו ומליסה היה רומן בזמן המודרני כשבתקופתית הם היו אחים .
ומה דעתכם על האימוץ של ברנרדו?
האם ויטוריה שוב אמא שלו שנטשה אותו גם הפעם? ??
ואז הוא ואמיליה אחים בזמן המודרני????
למרות שאמיליה וברנרדו שוב מתאהבים לאט לאט....
וגם ז'מה וראול...למרות הזעם של בעלה של ז'מה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קראתי בתקצירים


ברנרדו הוא הבן של בעלה של ויטוריה ואישתו הראשונה ולפיכך הוא ובנטו אחים וויטוריה היא אימו החורגת.

נראה שגם בחלק הזה ברנרדו ואמיליה יהיו ביחד למרות שאריאל דאג שהם יתחילו על רגל שמאל ויבוזו זה לזו בהתחלה.
 

tami129

New member
מצד שני

אריאל הביא אותה למערה בזמן שברנרדו היה שם.
 

tami129

New member
אני בקצב שלך

זילדה נראית יותר נחמדה ואנושית אבל היא מתנהגת בצורה מזלזלת אל ויטוריה, ויטוריה התחילה לעבוד וכבר זילדה אומרת שהיא ראתה שאין טעם שהיא תעבוד כי זה לא מתאים לה.
כאן רוברטו וברניס הם אחים, וברניס שמה עין דווקא על אפונסו שהוא רוצה את אניטה כמו רוברטו....בלגן.
קיירוס הוא חרא של בנאדם, גם גזען וגם מתעלל בז'מה ובבן שלו.
בנטו כמו שהיה בתקופתית...עכשיו הוא גם סוחט את לואיס, בעל המלון.
ויטוריה היא לא האמא של ברנרדו...היא כבר האמא של אמיליה.
מצד שני, מה דורותיאה רוצה לגלות בעזרת השערה של מליסה? האם אלכס הוא הבן של פליפי באמת? או שיש לה רעיון זדוני אחר? לפי דעתי היא רוצה לבדוק האם מליסה היא הבת של אנריקי (בעלה המת של אמיליה) וכך תהיה אחות למחצה של ליביה.
ככה דורותיאה תצא מבלה רוזה ויהיה לה גם כסף בגלל הירושה של אנריקי עם חברת ברלדיני.
לפחות לא הולך לה עם ברנרדו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני חושב ככה שערה של מליסה לא הייתה חושפת דבר

לגבי אלכס, כי ברור שהוא הבן של מליסה, אבל ייתכן ומליסה היא אחות למחצה של ליביה, לאור העובדה שהיה לדורותאה רומן עם בעלה של אמיליה. ויש לזכור שבחלק התקופתי מליסה ורוברטו היו אחים למחצה של ברנרדו ולפיכך הדוד והדודה של ליביה שברוך השם הם לא גילו את זה, כך שהגיוני שבחלק המודרני יסתבר שליביה ומליסה הן אחיות למחצה. אה בעצם זה גם טוב בשביל פליפי וליביה שכן לפיכך ליביה היא דודה של אלכס.
 

tami129

New member
אני חושבת שהקעקוע אמיתי

ובטוח שהציורים הם של אומן ולא סתם שחקן אלא אם השחקן הוא באמת צייר ואז צריך לתת לו את הקרדיט.
 

faery18

New member
ואת צודקת!


הקעקוע אכן אמיתי, הייתי בטוחה שזה קעקוע חינה

הוא יכל להיות נחמד אם הוא היה הרבה יותר קטן ולא חרוט לה על כל היד

לגבי הציורים המגניבים מהחלק התקופתי כן ברור שאמן מצייר אותם




 

faery18

New member
פרק 67
ליביה ופליפי מתנשקים בחורבות האחוזה התקופתית


שהייתה חלק בלתי נפרד מחייהם בגילגול הקודם..איזו סצנה אדירה

ועוד עם אותו שיר רקע שהם טבעו בו בחלק התקופתי


ליביה: "איזה מקום מרשים"
פליפי: "זו אחוזה עתיקה מהמאה התשע עשרה"
ליביה: "יש לי צמרמורת"

ואיך שפליפי אמר שתושבי בלה רוזה מאמינים שהיא רדופת רוחות

ואז איך שהתנשקו במקום הזה שלא הצליחו לממש את אהבתם בגילגול הקודם סצנה גאונית

בגרסה המקורית המלאה יש בסוף הסצנה גם קטעים מקבילים שלהם מהחלק התקופתי שפה השמיטו

https://globoplay.globo.com/v/4593542/

אהבתי מאוד גם את סצנת המפגש המחודש של ראול ושיקו איך שראול מצא אותו ביער אחרי שברח מקיירוס ואיך שהוא וברנרדו
החזירו אותו לז'מה ואז המפגש המחודש בין ז'מה לראול..

פרק מושלם


 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן עשו את זה מדהים עם הטירה התקופתית

ואם ראול ושיקו שבו הם לא אב ובן שראול מצא אותו בדיוק במקום שהוא מצא אותו בחלק התקופתי כשבנטו לקח אותו והשאיר אותו לבד במקום מרוחק. פה שיקו הלך לאיבוד בעצמו לאחר ששמע את קיירוס מדבר שהוא לא רוצה אותו וברח מהבית. וכן המפגש בין ראול לז'מה לאחר שהחזיר את שיקו.
 
למעלה