טריילר לMe declaro culpable

Renat Zeitune

New member
טריילר לMe declaro culpable

יש רק שני טלנובלות שאני מוכנה שויוה יביאו משנת 2017: Papa a toda madre y Me declaro culpable. מאחר וpatm סוג של קומדיה והיא החליפה את משפחתו של בעלי במקסיקו והיא עוסקת בגייז והומופוביה בין השאר נראה לי שויוה יוותרו עליה כמו שהורידו בזמנו את הפוסט על יום גאווה לאומי וזכו לתגובות הומופוביות אז יש לי תחושה שויוה יחליטו שזה לא מתאים לצופים שלהם מה גם לפי תגובות בפייסבוק מאסו מקומדיות כמו שהגיבו על משפחתו של בעלי ואם נוסיף שסבסטיאן רולי לא כל כך אהוב על צופי ויוה כמו פעם(על הרבה) למרות שלדעתי זה הולך להיות פספוס אם ייפסל כי זה עוסק בנושאים חשובים ולדעתי יש מסר חשוב, אבל צופי ויוה כנראה לא מרוצים מקומדיות ומעדיפים דרמה ומתח בלי הומור אז עדיף להתמקד מmdc ולהציק לויוה שיביאו אותה. אני אמשיך לצפות בpatm למרות שיש צלע שלישית חדשה ששמה עין הראשי ונהייתה מעצבנת במיוחד עכשיו שהראשיים נפרדו(למה דווקא מיד אחרי סקס ראשון שלהם??
) חוץ מזה שאם ייראו את סבסטיאן עם מאייטה הרבה יקטרו שהם מעדיפים אותה עם וויליאם ואותו עם אנג'ליק. יש רוע ומתחיל להיות דרמטי עם רוע של מארק טצ'ר שלא מפספס הזדמנות למרר את חייו של הראשי ועכשיו גם על הראשית.

לעומת זאת mdc לא ראיתי חוץ מפרק ראשון אם כי אני מודאגת מהסוף כי קיצרו את הטלנובלה שוב ושוב בגלל סכסוך בין רוסי אוקמפו למפיקה אנג'לי נסמה וגם כי נסמה נותנת סוף מוגזם כמו בחיים שגנבו ממני ואנה כפול שלוש כמו כן הסוף של הגרסה המקסיקנית של בובה פראית שעשתה השאיר טעם רע בפה. אבל בכל זאת היא מתאימה יותר לטעם של צופי ויוה אז עדיף לנדנד לויוה להביא אותה ועדיף כבר עכשיו.

 

elall

Member
מנהל
ו-Sin tu mirada לא?

למרות שאני לא מאמינה שויוה יביאו אותה... היא נראת לי קיצ'ית וקלאסית, אבל הזוג הראשי נראים לי ממש מקסימים
.
אני ממש לא חושבת שויוה עד כדי כך הומופוביים ובטח לא יותר ממקסיקו. אם במקסיקו הטלנובלה הזאת איכשהו שורדת, אז לויוה בטח לא תהיה בעיה איתה. נושא ההומוסקסואליות ממש לא חדש או נדיר בטלנובלות והיו כבר המון טלנובלות עם זוגות גייז, גם בויוה.

&nbsp
 

Renat Zeitune

New member
בsin tu mirada הראשיים לא מוכרים

בטלנובלה זה לא סתם גייז, זה זוג שרוצה להקים משפחה וסביבה יש הומופוביה ושמרנות
 

faery18

New member
הראשית לא מוכרת אבל אוסבלדו דה לאון כידוע שיחק באקאסיה

את חרמן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפני לב פראי דניאל ארנס לא היה מוכר

ואנה ברנדרה קונטררס הייתה מוכרת רק מכישוף.
 

elall

Member
מנהל
בכללי נראה לי כל הרייטינג שם נמוך

או שאני לא מבינה כבר את שיטת המדידה שלהם. אבל בכל מקרה רואים ש me declaro culpable , שמשודרת בשעה יותר מוקדמת, יותר מצליחה מ Papa a toda madre, ועוד שPapa a toda madre משודרת בשעה הכי נחשבת ב8 בערב, ויש לה מספרים כמעט זהים ל Sin tu mirada שבכלל משודרת ב4 בצהריים
.

 

Don Nirtin

New member
לא. הגרסה של טלויסה לADDA הכי כושלת


PATM מסתפקת "רק" במקום שני.
 

elall

Member
מנהל
הצלחה וכשלון זה לא רק מספרים

אלא מספרים ביחס לשעת שידור. הרימייק של ADDA משודר בשעה קצת יותר מאוחרת ופער בינה לבין Papa a toda madre הוא ממש קטן, אז קשה להגיד מי מהן פחות מצליחה.
לא יודעת אם חד משמעית Papa a toda madre אכן הכי כושלת , זה רק נתון של יום אחד, למרות שממה שראיתי הנתונים די דומים רוב הזמן. מה שבטוח שהיא פחות ממה שמצופה ממנה יחסית לזה שהיא משודרת בשעה הכי נחשבת.
 

faery18

New member
גם פה כמו ב-AMAR SIN LEY קאסט מעולה אבל עלילה כבדה-לטעמי

אני בעד PAPA A TODA MADRE ולדעתי יש לה סיכוי לא רע מאחר וויוה חזרו לרכוש קומדיות מקסיקניות ולא מעכשיו, גם EL VUELO DE LA VICTORIA נראית אחלה וכמובן שאני גם בעד SIN TU MIRADA
 
למעלה