מעבר לזמן(עד 46)ליביה ופליפי נוסעים יחד לבלה רוזה

faery18

New member
מעבר לזמן(עד 46)ליביה ופליפי נוסעים יחד לבלה רוזה

בהוראת הרוזנת חח..ונתקעים שם לילה שלם בגלל הסערה! היה יפה הסצנות בבקתה אבל מרגיש שחתכו שם לא מעט, ראינו שהם התנשקו אבל בעצם גם אנחנו כמו מליסה
לא יודעים אם קרה עוד משהו ביניהם ויש רמזים שכן...מאחר שלא ליביה ולא פליפי מוכנים להגיד למליסה מה היה ביניהם באותו ליל סערה בבקתה. האמת שאני לא אתפלא אם חתכו לנו את הפעם הראשונה שלהם אחרי שחתכו לנו סצנה שלמה שפליפי הציל את ליביה מטביעה. בקטע שצירפתי של אירועי הפרק רואים אותם גם בעוד סצנה בבלה רוזה שהשמיטו ככל הנראה, מעצבנים חח


ואי ופדרו אחד השפלים!
איך שהתחיל לספר לפליפי את האמת על ליביה רק כי הבין שהם העבירו יחד את הלילה! חבל שאחר כך ליביה לא סיפרה לו כבר הכל, אי אפשר להאשים אותו שאמר לה לעזוב את האחוזה אם היא לא סומכת עליו ומשתפת אותו כבר בכל הסיפור. היא הרי אוהבת אותו ככה שאמורה גם לסמוך עליו. בסופו של דבר הרוזנת מגיבה קשה בריאותית לבשורה שליביה תעזוב ככה שבינתיים ליביה נשארת


ואיזה קטעים עם זילדה והרוזנת חחח היה מצחיק איך שהיא הראתה לזילדה את התמונה של דודה שלה שדומה לליביה ואיך שאמרה לה שהיא כבר מתחילה להצטער שהראתה לה אחרי שזילדה התחילה להסביר לה ש"יש אנשים שחוזרים בחיים אחרים עם אותם תווי פנים"


ניכר שלא הראו לנו גם את הסצנה שז'מה מגלה על ההלשנה של פדרו, הסצנה שרוזה מראה למשרתים את בנה המתוק, וגם סצנה עם ריטה ופרסיו שזכינו לראות קמצוץ ממנה דרך הזיכרון של ריטה בשיחה עם פליסיה! פשע


ועוד שתי הערות אחרונות-רוברטו כזה חסר בושה איך שהתנהג לאניטה אחרי שאמרה לו שהיא בהריון ממנו מצד שני היא הביאה את זה על עצמה כווולם הזהירו אותה ממנו והיא לא הקשיבה...

ואני פשוט מתה על המשחק של פאולה אוליביירה פה חח כמה פילפל היא מכניסה בדמות של מליסה מלכה


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן ליביה הייתה צריכה לספר לפחות חלק מהאמת

לא הייתה חייבת לספר שאימה בחיים, אם זה מה שכל כך מפחיד אותה ואולי אפילו לא את זה שהיא הנכדה של הרוזנת, אלא רק שהיא הבת של אהובתו של ברנרדו שויטוריה סירבה לקבל, אם כי מצד שני אחרי שז'ילדה וויטוריה הראו לה את התמונה זה היה בדיוק הזמן לספר לרוזנת שהיא הבת של אלגרה וויטוריה הייתה מבינה לבד שהיא נכדתה, בעצם לא, הרופא הזהיר לא לגרום להתרגשות אז גם זה היא לא יכלה לאור התגובה של ויטוריה להתפטרות שלה.

כמובן שאי אפשר לבוא בטענות לפליפי, אין לו מושג במה מדובר, אם כי במצב הנוכחי של ויטוריה היא תשאיר את ליביה גם אם פליפי יספר כל מה שהוא יודע עליה על ששיקרה לגבי הנזירה החולה ולגבי מה שפדרו ניסה לחשוף על זהותה.

מעניין אם אניטה מקבלת את ראול, כי היא מבינה שהיא האחרונה שיכולה לבוא בטענות לאימה, אחרי ששכבה עם הראשון שהציע לה את זה וכפי שיש דעות קדומות לגבי שחורים, כך גם לגבי המעמדות, כך שגם אם רוברטו היה מאוהב בה משפחתו לא הייתה מקבלת אותה ולמרות שאין למשפחה כסף, היו אומרים עליה שהיא מחפשת כסף ומעמד. אבל לפחות כך ז'מה יכולה להירגע עם התגובה של אניטה, אם כי עם פדרו זה ממש מפלצתי מה שעשה לראול ששלח אותו לכלא, ולולא פליפי היה נשאר הרבה זמן. כי לפי הגישה של הפקיד ממשל לגבי שחורים ראול היה יכול לחכות שנים למשפט כשהוא כלוא.

אני מקווה שפליפי וליביה לא שכבו וזה הסתכם בנשיקה, רק כדי שלא יצא שהם משקרים לפדרו ומליסה בפרצוף, כי לגבי פדרו ידוע מה הוא שווה, אבל לא לפליפי ולא לליביה אין מושג לגבי פרצופה האמיתי של מליסה. ובכל מקרה אם הם שכבו אז מבחינת פליפי לפדרו היה על מה לכעוס עליהם כי בשבילו הם מאורסים (עד שפדרו סיפר שהאירוסין זה שקר).

חשבתי שהעריכה של גלובו היא מקצועית למרות שמורידים הרבה, אבל מסתבר שהם מחליטים מה להוריד ומה להשאיר בצורה מאוד שרירותית. חשבתי שהלוחמת זה מקרה ייחודי שהם סגרו בפרק אחד את כל עלילת המבוא של 35-40 פרקים כדי לגשת לעלילה המרכזית כבר בפרק הראשון, אבל מסתבר שגם בטלנובלות אחרות הם חותכים ללא בסיס הגיוני כלשהו.
 

faery18

New member
לפי דעתי אניטה הייתה מקבלת את הקשר של ראול וז'מה בכל מקרה

גם בלי קשר למצב שלה, היא חמודה היא לא כמו פדרו

&nbsp
מכל הברזילאיות שראיתי, את הקיצוצים הרגשתי רק בפשוט נהדרת ופה. בברזילאיות האחרות שצפיתי זה כלל לא הפריע לי כי לא הרגשתי את זה. כנראה במיוחד לאחרונה התחילו לקצץ יותר וללא הבחנה. מעניין אם הם כן מוכרים גם גרסאות מקומיות כי לאחרונה הקיצוצים שלהם זה פשוט קטסטרופה
חח..
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה לי שהם לא מוכרים גרסאות מקומיות

ובפורום רוסי דנים בגרסאות המקומיות, אבל אני לא יודע אם כמו עם הקוראיניות מישהו טורח לדובב או לשים כתוביות ברוסית או שאנשים מבינים פורטוגזית באותו פורום כמוך
.

האמת אם לא טורחים לבדוק בגרסה הברזילאית לא מרגישים שמשהו חסר, חוץ מקרה ייחודי של הלוחמת שבשלב מסוים אתה מבין שנתנו לך לצפות מהאמצע ולא מההתחלה.

אכן את אימפריה בקושי שרדת את הבינלאומית, כך שהגרסה המקומית רק הייתה עושה רע, כנ"ל לגבי שובל של שקרים שפרשת ממנה. בלחיות את החיים המתרגמת של ויוה בעצמה אמרה שמזל שמקצצים כי הגרסה הברזילאית חופרת, אני כאמור השתעממתי גם מהגרסה הבינלאומית ופרשתי, גם ביומן חיים אני מניח שהגרסה המקומית הייתה מעיקה.

וגם בפשוט נהדרת נתקלתי לראשונה בברזילאית שהתקציר הפרק הקודם הוא לא תקציר הפרק הקודם, אלא תקציר של האירוע הקודמים שמתקבים לפרק הקרוב, ובמעבר לזמן אותו דפוס חוזר, האם זאת שיטה חדשה בגרסאות בינלאומיות? או שקשה להם לזכור מה הם השאירו בפרק שהם השאירו לגרסה הבינלאומית?
 

faery18

New member
פה במעבר לזמן אין לי כרגע את הגרסה המקורית כדי להשוות ועדיין

זה מורגש מאוד. אבל למרות כל הקיצוצים היא שווה את זה
 

Dona Sonrisa

New member
טלנובלה קסומה

איך הם מתכוונים תוך שמונה פרקים תקופתייים שנשארו לסיים את הסיפור העלילה התקופתית.?
הרי זה סיפור שיכול להימשך המון פרקים...וכל הקיצוצים בפרקים מרגשים את זה...הטביעה של ליביה למשל...או הסיפור של הלילה שבילו במסתור בגשם או נניח מה עשתה מליסה כדי שאלכס יפול מהסוס?
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפי מה שקראתי בתקצירים


הראשיים יירצחו בסוף החלק התקופתי, אבל יש הרבה סיפורים משניים, ולא כתוב איך הם יסתיימו, האם ישאירו את כל הסיפורים המשניים באמצע ויעברו לגלגול המודרני של הראשיים? ולפי מה שקראתי הם יירצחו על ידי פדרו ומליסה, אז מה החלק התקופתי יסתיים בכך שהרעים ינקמו בטובים ואמנם לא ישיגו את שלהם אבל יוכלו לחגוג את זה שמנעו מהם להיות מאושרים ויישארו ללא עונש? או בחלק המודרני יהיה הבזקים לחלק התקופתי ויראו מה קרה עם שאר הדמויות לפני 130 שנה?
 
למעלה