החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו עד פרק 52

evglev1

Well-known member
מנהל
לאורה מקריבה את עצמה למען ריין

אז בלייק מביא את אביה של פלומה כדי לדרוש אותה ומסתבר שלאורה בכלל לא אימה של פלומה, היא הצילה את הילדה כשניסו למכור אותה, כמובן שזה לא כל כך קל להסביר למועצה לשלום הילד ולאורה מאבדת את המשמורת עלייה והיא עוברת לבית יתומים, אך מרסי מצליחה לקבל עליה משמורת זמנית.

נינה הזונה שעובדת אצל טוניה מעריצה את רחיה, אבל באיום לדרדר את אחותה לזנות טוניה ופאוסטו מכריחים אותה לטמון ללאורה מלכודת שכשבככונתם להרוג אותה, אבל ברגע האחרון נינה מזהירה את לאורה ולאורה מגיעה למלכודת חמושה ונועלת את טוניה ופאוסטו במשאית כשבכוונתה להתנקם בהם על כל מה שעשו לה. הם מביימים הרגשה רעה כדי להסתער על לאורה ולברוח ואז נחש מכיש את פאוסטו, לאורה נשברת ומסגירה את עצמה כשהיא מוסרת את מיקומם של טוניה ופאוסטו ומספרת שהיא חיה בזהות בדויה.

ריין מנסה לשחרר את לאורה בערבות וזה כמעט מצליח אך טוניה ופאוסטו מגישים תלונה על ניסיון רצח ולאורה נשארת בכלא. במשפט נחשפים העובדות על חייה של לאורה בבית הבושת ועל הנסיבות שהביאו אותה לברוח. בלייק וטוניה משמיצים את לאורה ומשקרים ומעוותים את המציאות והתקווה היחידה היא עדות של אחת הבחורות שעבדה אצל טוניה, נינה מפחדת להעיד מחשש שיתנקמו בה.

מסתבר שבלייק קנה את פלומה לא בשביל לאמץ אותה, אלא ביתו הייתה חולה והייתה זקוקה להשתלת לב והוא התכוון להרוג אותה. בגלל שבבית הבושת אף אחד לא יודע לטפל בתינוקות, לאורה נשארה לטפל בה. היא באה עם אוסיאל למסור אותה לבלייק ולפני כן גנבה נשק מאחד הלקוחות כדי לברוח. לאורה סירבה למסור את פלומה לבלייק, במיוחד לאחר שבלייק חשף את הסיבה האמיתית שהוא רוצה אותה, ואוסיאל ובלייק הורה לאוסיאל להרוג אותה, וכשהם פרצו לדירה לאורה ירתה בבלייק וגרמה לעיוורונו, אוסיאל הצליח לעקוב אחריה וניסה לרדוף אחריה ולקחת את הילדה ולאורה דחפה אותו מצוק ונאלצה להרוג אותו מהגנה עצמית.

התובע שמתואם עם בלייק ניסה לטעון שמדובר בסיפור מרגש כדי להרשים את חבר המושבעים. והזכיר שלאורה גנבה נשק ובאה לשם כשהיא חמושה ואוסיאל לא, וכשלאורה האמינה שאוסיאל ובלייק מתים ולא הייתה לה סיבה לברוח לארה"ב, לאורה הסבירה זאת בפחד שלה מטוניה המכשפה.

נינה סירבה להעיד אך ניסתה לטמון מלכודת לטוניה והתקשרה אליה בתקווה להקליט אותה אומרת דברים מפלילים, אך טוניה הבינה את המלכודת, אבל לאורה סיפרה על ראייה שנמצאת ברכב. נינה לבסוף העידה אך נאלצה להודות שהתחילה לעבוד בזנות ברצון והתובע שיבש את דבריה בטענה שהיא יכולה לשקר כי היא נשיאת מועדון המעריצים של רחיה. אך נמצאו הראיות וג'ו השיג הוראה לציטוט לניידים של טוניה ופאוסטו וטוניה הוקלטה כשהיא שולחת את נינה לעבודה ומאיימת עליה ותמונות של פאוסטו אונס את קורבנותיו. התובע טען שזה ניתן לזיוף אך ג'ו הביא את הזונות להעיד.

בלייק מבין שהכול נסגר על טוניה ופאוסטו והם יעידו נגדו והחליט למצוא שעיר לאזאזאל וזאת לואיסה אחרי כל מה שעשתה למענו, והיא גם הסכימה ונתנה למשטרה לעצור אותו, טוניה ופאוסטו הצליחו לברוח כשהמשטרה באה לעצור אותם. לאורה החליטה להגן על ריין וגם ביקשה מדנילו למצוא ראיה לחפותו ברצח פדרו קריז'ו וגם שיקרה בבית המשפט שעדות השקר שמסרה היה שקר שהיא כפתה על ריין למורת רוחו של ריין. דנילו כמובן החליט לחפש ראיות כדי להחזיר את אחיו לכלא ולא לעזור ללאורה.

הנשים בפוריה הקליטו סרטון על כוח הנשים כשלאורה שרה, אך מורגנה שמעה על כך ושיבשה את הסרטון, אך חנסיס, נינה, מרסי וצ'איו עבדו על סרטון חדש כל הלילה והכינו אותו להגנה.

למרות הכול לאורה אמנם זוכתה מהאשמה של ניסיון לרצוח את טוניה ופאוסטו אבל הורשעה ברצח אוסיאל, גנבה זהות וחטיפת פלומה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 55 - גם כשלאורה מזוכה הרכילויות רודופות אותה

בכלא מוכנים להגן על רחיה, ולמרות התכניות של לואיסה שהגיעה לאותו כלא לפגוע בה האסירות האחרות מגינות עליה. האסירות עומדות להכות קשות או אפילו להרוג את לואיסה ולאורה מגינה עליה ומונעת מהן להרוג אותו או להשאיר עליה צלקת. לואיסה עדיין מתעקשת להיות נגד לאורה ובטוחה שבלייק ישלח לה עורך דין וזה לא קורה ולאורה מנסה לשכנע אותה להעיד. לבסוף לואיסה מספרת לה שהייתה מכורה לסמים וישבה בכלא על גנבה ובתכנית שיקום הגיעה לעבוד בבית חולים ושם שמעה במקרה את בכירי בית החולים דנים על סחר באיברים ונתפסה על חם, ורק בזכות בלייק לא הרגו אותה ולכן מרגישה חייבת לו. לאורה מנסה להסביר לה שבלייק השתמש בה לצרכיו וכעת יפקיר אותה ולואיסה נשברת ומספרת על היומן שמתאר את כל הקשרים בהם שכר בלייק.

לאורה מספרת על כך לג'ו והם חושבים שיוכלו להתמקח עם התביעה על שחרורה. ראיין וסטיב מצליחים לגנוב את היומן למרות שלאורה לא רצתה לערב את ראיין ולסכן אותו והם ניגשים ללואיסה שמפענחת את צופן היומן ובאים לתובע שחיפש את בלייק כבר שנים. בלייק מבין שהיומן נגנב ומטיח זאת בשומר שלו שנוטש אותו, גם הסנטור נוטש אותו ואף אחד לא מוכן להסתכן למענו וכולם מפנים לו עורף ולכן הוא מתאבד כשהמשטרה מגיעה לעצור אותו. גם לטוניה ופאוסטו טומנים מלכודת ומקליטים אותם וגם הם נעצרים במקסיקו.

לאורה עומד להשתחרר אחרי כמה שבועות, אך עדיין רוצה לעזור ללואיסה שבזכותה הכול התאפשר. לואיסה אמנם הייתה שותפה לפשע של בלייק, אך ג'ו מקווה שבאמצעות זה שבלייק הכריח אותה לקחת על עצמה את האשמה זה ישמש להקלה בעונשה.

כשבאים לאסוף את לאורה מהכלא אסטלה האמיתית מתקשרת לראין ומספרת לו שנחטפה על ידי האויבים של אביה והיא בידיהם ולשמוע את קולו נותן לה תקווה. ראין מסתיר את השיחה מלאורה ולאורה חושדת ולא מבינה את ההתנהגות המוזרה של ראיין וחושדת שלא שמח על שחרורה.

הורסיו מצליח לפתוח מחדש את התיק של ראין בהוראת דנילו ואסטלה מתקשרת לראיין ואומרת שמכירה את הרוצחים האמיתיים של אביה ומבקשת את עזרתו, עדיין ראיין מסתיר את כל זה מלאורה.

לאורה קוראת תגובות ברשת שבחלקם מאשימים אותה ששכבה עם מישהו חשוב כדי לצאת מהכלא ומזועזעת. לאורה מחליטה לעזוב את חייה כרחיה ומכנסת מסיבת עיתונאים כדי להודיע על פרישה מעולם המוסיקה, אך נינה באה אליה ומספרת לה כמה היא הייתה דוגמא בשבילה והצליחה בזכות סטיב ובזכותה לאחר שבחרה מרצונה בזנות. גם לטי וחנסיס מחמיאים לה, מה שגורם לה להסס. במסיבת העיתונאים היא נשאלת אם שכבה עם השופט כדי להשתחרר ודנילו מגן עליה, היא נשארת עם תמשיך בקריירה למרות שכל פעם משהו מלוכלך נחשף עליה והיא מודיעה שתמשיך בקריירה ללא הלהקה וללא פוריה, היא בורחת מהראיון. לראין היא מסבירה שלא רוצה לעזור לדנילו להלבין כספים.

אוסנסניו מגלה שדנילו הוא אל דוראו ונזכר בעברו של דנילו העלוב ומבין שדנילו לא אל דוראו וסוחט אותו שיספר למרסלו סוחר הסמים שהוא לא אל דוראו אם לא ייתן לא לעזוב עם מורגנה. דנילו מאגן לו הופעות במקסיקו מאחורי גבו. אסדרובל מתגנב למסיבה של דנילו לאחר שמפתה את חנסיס ומוציא ממנה מידע ושואל על דנילו, מרסלו מתחיל לחשוד וחוטף את אסדרובל ודנילו ודנילו ואסדרובל מודים שדנילו אינו אל דוראו ומרסלו מתנקם באסדרובל על השקר. דנילו מעמיד פנים שייתן לאוסנסיו לעזוב עם מורגנה אך אוסנסיו נחטף במקסיקו על ידי אויביו של מרסלו, מורגנה מטיחה זאת בדנילו ודנילו מבהיר שלא היה נותן לה לעזוב כשכולם חושבים שהיא בת זוגתו ומצפה לילד ממנו.

בזמן שלאורה בכלא מרסי מקבלת משמורת על פלומה ומצליחה לאמץ אותה. ולאורה מופתעת שפלומה ישנה עם מרסי. גם מרסי לא אוהבת שפלומה עם לאורה בבריכה כשהיא מחפשת אותה. לאורה מחליטה לעזוב עם פלומה וראין ומרסי טוענת שהיא כפוית טובה ומטיחה בלאורה שכעת היא אימה החוקית של פלומה.
 
למעלה