לסופ"ש

Renat Zeitune

New member
לסופ"ש

אני ואמא שלי נמצאים בסאדאב שבבן גוריון בחולון ונודע לנו שהיה שוד בסניף הדואר שם. לא אני ולא אמא שלי שמנו לב עד שאמרו אנשים והגיעה המשטרה.
 

Renat Zeitune

New member
איזה תגובות מגעילות על טלנובלות בפוסט של המירוץ למיליון בגלל

הערה של אחד מהמתמודדים על הז'אנר. גרמו לי להכנס לארון שאני גם ככה די מהססת לספר למישהו חדש שאני מכירה שאני צופה בטלנובלות.
 

Renat Zeitune

New member
סתם העלו קטע שאחד המתמודדים נתן הערה על הז'אנר

כי הם היו במקסיקו ובתגובות כתבו שויוה זה הערוץ הכי מפגר שיש ותמיד יש בגידות ובלה בלה בלה
 

faery18

New member
מן הסתם מי שהגיב שם ודאי לא באמת מכיר שום דבר מעבר לריאליטי

שזה בעיקר התוכן הבידורי שמגישים כיום לקהל הצופים. לא הייתי נותנת להערות כאלה להשפיע על הטעם שלי, והאמת פעם ניסיתי לצפות במירוץ למליון אבל אני פשוט לא רואה מה הטעם להתעלל בעצמך ובגוף שלך בשביל כסף ופרסום במיוחד שזה מגיע למשימות של אכילת ג'וקים ועוד כל מיני חרקים בלתי מזוהים
אני לא רואה איפה ההנאה שבצפייה זה בעיקר מגעיל
 

Renat Zeitune

New member
היום לא עושים טלנובלות ישראליות בסגנון האלופה

עשו לי את פולמון שאולי השקיעו בסטים אבל התסריט שלהם לא ישראלי. הייתי מעדיפה שיעשו טלנובלה ישראלית אקוטאלית כמו רומן בין שני אנשים עם דיעות שונות שקשורות ליום יום שעם ישראל נתקל בו כמו סיפור רומן בלתי אפשרי בין דתי/חרדי לחילונית או ההיפך או ערבי ליהודייה ושיכניסו נושאים אקטואליים לא סתם רומן או שיעסקו בנושא הפליטים והמסתננים בדרום תל אביב. הבעיה שיעשו מזה סדרה או מיני סדרה ולא טלנובלה כי השחקנים הותיקים בזים לז'אנר חוץ מגילת אנקורי, טוביה צפיר וחנה לסלאו. ישראל מורידה את הרמה של הז'אנר ולא משקיעה מספיק בתסריט שיכול לדבר אל הקהל הישראלי מבלי להפוך את זה לסדרת דרמה ולא טלנובלה כמו השיר שלנו המוצלחת לא הוגדרה בסוף כטלנובלה.
 

Renat Zeitune

New member
כיום יש את המאבק הפוליטי בין הימין לשמאל

לא חסר בעיות יומיומיות בישראל שאפשר להכניס לטלנובלה וליצור מזה קונפליקט ולא סתם זוג שמפרידים ביניהם בגלל בגידות. בהאלופה למשל היה סיפור ערבי ליהודייה. חבל שלא היו ראשיים.
 

Renat Zeitune

New member
מרחק נגיעה לא נחשבת טלנובלה

הטלנובלה היחידה שעסקה בזה הייתה אלופה וזה לא היה הנושא הראשי
 
טלנובלה בע"מ היה בין ערבי ליהודיה שזה טלנובלה בתוך טלנובלה

גם היה סיפור של הומואים בטלנובלה בע"מ היה בהוט טלנובלה בשם החצר על עולם החרדי מומלץ בחום!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם בטלנובלה בע"מ הייתה נגיעה

זאת שנשארה בסוף עם הראשי, היה לה בעבר רומן עם ערבי והוא גם חזר לסדרה לזמן מה, כשהיא הייתה במצב רע. ולכן היא החליטה לכתוב טלנובלה על יהודיה וערבי, אבל כשהיא הייתה בבית חולים, התסריטאית שהיא מקודם עבדה תחתיה ומנהל הערוץ הדפקו הרסו את זה והמציאו שהערבי בטלנובלה שלה היה בעצם יהודי שמשפחתו איבדה. אך כאמור הטלנובלה הפנימית התגלה שהוא יהודי ובטלנובלה עצמה היא נשארה עם הראשי ולא עם הערבי שהיה לה רומן איתו בנעוריה.
 

Renat Zeitune

New member
כן ולא הרגשנו כלום

הבנתי שהשודד נכנס ונעל את עצמו עם כולם. מסכנים אלו שהיו שם בפנים.
 

Renat Zeitune

New member
לא

השודד לקח כסף הבנתי וברח אבל מתארת לעצמי שיש כמה נפגעי הלם או חרדה
 

faery18

New member
חנוכה גם בבית הלבן


אומנם טראמפ הוא לא הראשון ולא האחרון שעורך שם אירוע כזה אבל להבדיל מהשאר היה מרגש לשמוע מה שאמר עלינו+לראות את הנכדים היהודים שלו מדליקים חנוכיה


 
למעלה