שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
שבוע טוב לכולם


 

faery18

New member
חח לפי התמונות באמת מזכיר, במיוחד התמונה השלישית!

 

Renat Zeitune

New member
ורוניקה מונטס שמשחקת את הרעה בPapa a toda madre שמדברת במבטא

ונצואלני כבד כמו ששמה לב הדר מסתבר שזה רק בטלנובלה אם כי יש מצב שהיא לא מקסיקנית אבל המבטא שלה מתון יותר לפי מה שהיה ניתן לשמוע בצ'אט לייב שלה בפרסומת למוצרי קוסמטיקה.

 

faery18

New member
קראתי עכשיו בויקיפדיה שהיא פרואנית


את עדיין צופה בנובלה? מה עם הדמויות של סבסטיאן ומאייטה התקרבו סופסוף?D:
 

Renat Zeitune

New member
כן בטח למזלי ניתן לראות באפליקציה של הכוכבים, הערוץ המקסיקני

אני רואה למחרת. לא יודעת אם פירסמתי פה אבל היה צ'אט לייב עם זוג שחקנים שמגלמים זוג גיי בטלנובלה והייתי שם וגם ענבל הפגנו נוכחות ישראלית. אנדרס זונו הוא אחד מבני הזוג שיחק בתשוקות והשני ראול קורונדו את מיגל החתיך מבאה מאהבה. הם התלהבו שיש מישהי מישראל ושסיפרנו שחיים כפולים של אסטלה קריז'ו משודרת פה והבנתי שהוא מכיר את ישראל אנדרס זונו.
&nbsp
לגבי מאייטה וסבסטיאן בינתיים הם קצת התקרבו למרות שעדיין נמרח ואפילו לא הייתה נשיקה ביניהם. נפטרנו מהמחזר של דמותה של מאייטה אבל הדמות של ורוניקה מונטס הונצואלנית נכנסה לתמונה ושמה עין על סבסטיאן ולפי הטריילר לא נראה לי שהחיים בין הראשיים יהיו קלים אבל קודם שיגלו שהם מאוהבים אחד בשני כי זה עדיין לא קרה. יש את הסיפור של עו"ד שעובד אצל דמותו של סבסטיאן והוא קתולי ומרובע שלא בדיוק מת על הזוג הגיי שנכנס לשכונה שלו, הוא ועוד שכן שלו שהוא חברו הראו התנהגות הומופובית לנוכחות של הזוג. אגב היה הרבה רעש סביב הזוג הזה. היה קמפיין הומופובי שרצה שיורידו מהשידור את הטלנובלה בגלל זה כי זה משודר בפריים טיים וזה פונה למשפחה בקהל הצופים. למרבית ההפתעה לא צינזרו נשיקה בטלויסה כמו שעשו עם חיימה קמיל וחוסה רון בגרסה המקסיקנית לזוג פלס.
&nbsp
ונ.ב הטלנובלה זוכה לרייטינג טוב היא ממש מובילה בראש הטבלה היא והגרסה המקסיקנית לאהבה שאחרי, הם הכי מצליחים שם במקסיקו. בינתיים היא תהיה עד 92 פרקים אבל לא סופי הבנתי שעוד מצלמים ויכול להיות שיאריכו בשל הצלחתה. אני אישית נהנית אפילו מהזוג גיי יותר, נשמע לי מעניין.
 

faery18

New member
באמת מזל, כי אני שמה לב שכבר נהיה ממש לא פשוט למצוא נובלות

לצפייה ישירה בנט. יפה לכן שאתן מראות נוכחות בצ'טים האילה
שיידעו שגם בישראל אוהבים טלנובלות!
 

Renat Zeitune

New member
היה גם צ'אט לייב עם כוכב אדמות פראיות

כריסטיאן דה לה פואנטה והייתה עוד מישהי בצ'אט מישראל, הזמנו אותו לישראל והוא ענה שיזמינו אותו ממשרד התיירות שהביא כוכבי טלנובלות לארץ והוא יבוא. מי יודע אולי יבוא כשהטלנובלה תשודר פה.
&nbsp
לגבי צפייה בנט אני לא רואה דרך אתרים שמעלים פרקים ואם כן אז רק אתרים רשמיים כמו שיוניביסיון שמאפשרים לצפות את לאס אמזונס אתמול ראיתי פרק 7 דרך אתר שפורץ חסימה לישראל הבעיה זה הפרסומות שמחרפנות אותי בדיוק כמו באתר וואלה, באפליקציה של הכוכבים שהורדתי יש כל רבע שעה כשיוצא רק פעמיים שלוש לפרק. מההתחלה, ל15 דק' ול30 דק' וזה קבוע וממש נוח הבעיה שאם עושים הפסקה ארוכה אז אי אפשר להמשיך כי הם נמחקים או לא מופיעים נראה שומרים רק ה10 הפרקים האחרונים כל פעם בגלל זה אני מקפידה לעקוב בהתמדה מקסימום בפער של פרק אחד או שתיים. היום השלמתי את של יום שישי ומחר מחכה לי פרק חדש של השבוע. יש לי להשלים את מעבר לזמן יש לא מעט פרקים להשלים, וגם לאס אמזונס אני רוצה לראות סופסוף התירו את הגישה רק צריך לראות דרך פורץ חסימות וכמובן אני רוצה להמשיך עם אסטלה קריז'ו. סופסוף נזכרתי את מי שיחק שם אנדרס זונו בזכות שמו.
 

faery18

New member
מגניב!

אם קשה לך לעקוב אחרי הכל ממליצה לך להתמקד קודם כל בנובלה של סבסטיאן ששם מוחקים פרקים מהר לפי מה שאת אומרת, ובמעבר לזמן שהיא באמת משהו מיוחד שאסור לוותר עליו, זכור לי שהפסדת את מלון הסודות ככה שלפחות את התקופתית הזו ממליצה לך לא לפספס לפחות את החלק התקופתי
 

Dona Sonrisa

New member
הלוואי ויחזירו את מלון הסודות לשידור חוזר

כי לא צפיתי במלון הסודות.
לגבי מעבר לזמן _טלנובלה קסומה!
אומנם קיצרו את כמות הפרקים. קיצצו את העלילה..וגם הפרטוגזית..
 

faery18

New member
אם היא תחזור היא מאוד מומלצת


דווקא פורטוגזית שפה ממש יפה ומיוחדת.
 

Renat Zeitune

New member
אבל נוסף לעולם הטלנובלות המקסיקני

השחקן המקסיקני, קלאודיו באאז נפטר אתמול. הוא מוכר לנו מלהתעורר לצידך, גאטה, אשת הברזל, הפולשת, הזכות לאהוב בין השאר. הוא סבל מבעיות בריאות שהקשו עליו לנשום היטב. יהיה זכרו ברוך


 

Don Nirtin

New member
תפקיד אורח קצרצרה


והתפקיד הטלוויזיוני האחרון שלו.
&nbsp
באייז (ולא באאז) היה יותר מוכר בתפקידי הנבלים שגילם בעיקר ב"הפולשת" ו"אשת הברזל" שם גילם כזכור לכול את ה"מאהב" של גבריאלה ספניק שנרצח וחזר לרדוף אותה בתור רוח רפאים בהמשך הסדרה.
 

Renat Zeitune

New member
בשורות מעודדות על אדמות פראיות

ויוה ענו לי שיש סיכוי גדול שאדמות פראיות תשודר בויוה

 
למעלה