החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו עד פרק 35

evglev1

Well-known member
מנהל
אסטלה סיפרה לריין חלק מרכזי מעברה

על כך שפאוסטו רימה אותה והכניס אותה לבית בושת ועל ההתעללות של טוניה ובעלה בה. ריין מקבל את זה יפה ומזדהה עם הכאב שלה, אם כי לא יכול להתחמק ממחשבות על מה שכפו על לאורה לעשות. הדבר קרה לאחר שטוניה שבעלה נהרג בבריחה של לאורה, ניסתה לרצוח את לאורה, אבל ריין התחלף איתה באוטו ולכן ירו בו. לאורה הייתה בטוחה שמדובר במעשה של דנילו, אך פאוסטו חזר עם הסחיטה שלו וסיפר שזאת טוניה ואז לאורה סיפרה לריין את החלק הזה בעברה מבלי לספר על התקרית של בלייק ובעלה של טוניה.

נינה הזונה ששכבה עם פאוסטו פיתחה הערצה כלפי רחיה השם האומנותי של לאורה/אסטלה וכשגילתה שפאוסטו סוחט אותה, לדעתה על עברה כזונה, היא מיהרה לקחת ממנו את הדרכון של לאורה, אך טוניה הוציאה ממנה את האמת, וכך במקום לעזור היא רק הזיקה. פאוסטו מצא אותה ודרש את הדרכון שעכשיו בידי טוניה, אז הוא הלשין על טוניה לבלייק וכך בלייק לאחר שעינה את טוניה גילה שלאורה אוביידו היא אסטלה קריז'ו ועכשיו רחיה והבין שפאוסטו ניסה להרוויח משני הצדדים ולסחוט את לאורה. גם פאוסטו מבין שבלייק יעלה עליו, ומבקש את עזרת נינה שלא ברור אם תסכים לעזור.

דנילו שלח את קלאו לרצוח את ריין בבית חולים, אך טליסמן הציל אותו והרג את קלאו, והבהיר שאל דוראו יגבה תמורה והתמורה היא המניות של ריין והפרידה שלו מאסטלה. אסטלה וריין ניסו לשסות את דנילו באל דוראו והוא אכן התעמת איתו, ולאורה התגנבה לטנדר שלו. אסדרובל גבר על דנילו ולא התאפשר לו לראות את אל דוראו והובהר לו שמה שאחיו סיפר לו זה שקר. אבל לאורה הצליחה לשמוע את אסדרובל מדבר עם הבוס ונכנסה לחדרו והיא ואנחנו ראינו לראשונה את פניו של אל דוראו. לאורה דרשה דין וחשבון מאסדרובל למה רוצים שתיפרד מריין ואסדרובל הבהיר שזה לא אל דוראו אלא הוא עצמו אסדרובל רוצה אותה לעצמו ואיים לרצוח את ריין כפי שהציל אותו. לאורה מספרת על כך לריין ואומרת שעליהם לציית כי הם לא משחקים וכנראה ידי ימינו של דוראו רוצה אותה לעצמו ומקבל גיבוי מאל דוראו.

הדבר הטוב בכל זה שדנילו נדרש לזוז הצידה ולאורה לעגה לו על כך שהוא כל כך חסר אונים מול אל דוראו ואסדרובל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת נראה שהטעו בסיפור העלילה


כי היה כתוב שאסטלה קריז'ו האמיתית תופיע ותדרוש את חייה, וקראתי תקצירים עד פרק 53, וזה לא קורה ויש רק 72 פרקים בעונה ראשונה, כך שאם בכלל אסטלה קריז'ו האמיתית תופיע בעונה הראשונה זה יהיה רק לקראת הסוף.
 
למעלה