איסבל - פרק 31

tami129

New member
איסבל - פרק 31

האסונות רק רודפים את איסבל ומשפחתה
חואן מת בפרק שעבר ועכשיו גם אישתו הפילה, כנראה בגלל הצער של אובדן בעלה.
חואנה נשלטת ע"י בעלה, לא מעביר אליה מכתבים, מתחבר עם האויבים של ההורים שלה...ומתאכזר אליה אחרי שהיא יולדת בת ולא בן.
כדי לחסום את פיליפ, איסבל ופרננדו כורתים ברית עם מלך צרפת החדש ובכך משפילים אותו.
סיסנרוס בא לגרנדה לנצר את המוסלמים ואם לא בטוב אז ברע ואז גם בשריפת ספרים, חבל שאז לא היה את הנריך היינה שאמר "במקום בו שורפים ספרים יישרפו בני אדם".
מצבו של קולומבוס לא טוב, ומצד שני, הכומר המושחת חוגג מכל עבר, הייתי רוצה לראות אותו נופל אבל לא נראה לי.
אנחנו מתקרבים לסוף...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כבר פרק 32 שטרם צפיתי בו

ואת תיארת אירועים של פרקים 31-32.

חואן ומרגריטה היו כל כך מאושרים יחד, מרגריטה כל כך שונה מפליפה, חואן היה מאושר כמו הוריו, אבל זה לא נמשך הרבה זמן. חשבתי כשקראתי בתקצירים שהוא ימות, שבאמת הוא פעיל מדי יחסית למצבו הבריאותי והאזהרות היה במקום, אבל זה אבעבועות שחורות שיכלו לפגוע בכל אחד, בכל עת.

פליפה באמת מפלצת אנוכית וחואנה לא מבינה עם מי יש לה עסק.

מעניין אם ככה זה היה גם במציאות שגירוש יהודים מפורטוגל היה לבקשת הנסיכה איסבל שהתנתנה את נישואיה למנואל המלך החדש של פורטוגל בכך.
 

snirf

Active member
לכל צופי איסבל-מישהו יכול לכתוב לויוה...


דרך הפייס בהודעה פרטית לגבי המחליפה של איסבל

בעוד כחודש וחצי, בשעה טובה (וברוך שפטרנו!), תסתיים הסדרה...אחרי שויוה מרחו אותה לכדי כמעט שנה של שידור

אבל לפחות הם פתחו פתח לסדרות איכות מספרד...השאלה והציפייה היא-האם הם ימשיכו ברכש מספרד? (בתקווה לסדרות מצליחות ומדוברות יותר) במשבצת זאת...המלצתי להם על:
El principe סדרת מתח מוצלחת ומדוברת-עדיפות עליונה
Mar de plastico- סדרה על הכוכב הראשי של איסבל (מגלם את פרננדו)
el barco ו-tierra de lobos סדרות מתח
Velvet- סדרה תקופתית

אני חושב ששיגעתי אותם מספיק גם ככה
אז לפחות שהם יראו שם בהנהלה שיש ביקוש והיענות לעוד סדרות ספרדיות...
אודה לכם אם תשאלו אך גם תמליצו
עדכנו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הם לא מודיעים על המחליפה חודש וחצי מראש

אם מודיעים חודש מראש זה כבר מזל גדול. השאלה אם הפרקים בטלנובלות בספרדיות הם פרקי טלנובלות רגילים כמו בלוסיה מחפשת אהבה או פרקים ארוכים כמו באיסבל? אם איסבל זה מקרה חד פעמי בגלל היותה תקופתית, אז הספרדית הבאה יכולה להיות גם במקום החיים הכפולים של אסטלה קריו שמסתיימת חצי שבוע אחרי איסבל והמחליפה שלו עולה לפני המחליפה של איסבל.

ועוד שאלה אם סתימת המשבצת הריקה שבין לילות שישי-שבת, שבת-ראשון לבקרי שבת-ראשון זה דבר קבוע או חד פעמי. את האופציה לשים קוריאנית במשבצת הזאת כבר אי אפשר כי זה ערוץ רק לספרדית ופורטוגזית, וגם 90% מהקוריאניות הפרקים שלהם הם 60 דקות ברוטו או 60 דקות נטו ורק לעיתים נדירות יש פרקים שמתקרבים אפילו ל-70 דקות כמו המשבצת המוקצבת להן.
 

snirf

Active member
אתה מנתח יתר על המידה, זה פשוט יותר.

ברור שהם לא מפרסמים חודש וחצי לפני...רק לדעת/לברר/להראות עניין שיש ביקוש למחליפה במשבצת של איסבל, כי אני בספק אם תהיה לה מחליפה...ייתכן שבכלל יבטלו את המשבצת. לכן לא לדעת מי המחליפה, אלא אם בכלל יש מחליפה.

שנית, איזו מחליפה ספרדית במקום המשבצות בויוה/ויוה פלוס? ממש לא יקרה.
אם בכלל תירכש ספרדית זה יהיה במקום איסבל, אם בכלל...אני אישית פסימי לגבי מחליפה למרות הבקשות שלי.
ולכן אני רוצה להעלות את ההיענות והבקשות מצד אנשים נוספים, כי נראה שויוה דווקא כן נענים לבקשות כך ש...שווה לנסות, וזו מטרתי. פשוט מאוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא דיברתי על ספרדית בויוה פלוס אלא על קוריאנית בויוה

 

faery18

New member
אם ויוה ישאירו את המשבצת הזו סביר שהיא תמשיך להיות משבצת של

סדרות/דרמות ולא משבצת של טלנובלות. ככה שלא חושבת שויוה לוקחים בחשבון גם טלנובלות מספרד אם מדובר על המשבצת הספציפית הזו אלא רק סדרות.
 

Dona Sonrisa

New member
באיזה תאריך מסתיימת אסטלה?

אם תהיה משבצת מיוחדת אז הגיוני שזו לא תהיה טלנובלה אלא דרמה או תקופתית
אני מעדיפה עוד טלנובלה מקסיקנית או בספרדית.
 

faery18

New member
באמת מעניין אם זה היה חד פעמי או שזו הולכת להיות משבצת קבועה

למרות שאני האמת לא מתחברת לסדרות דרמה, ולמתח עוד הרבה פחות גם אם זה בספרדית, את איסבל אני רואה רק כי היא תקופתית שזה הז'אנר המועדף עליי. מה גם שיש לי מספיק מה לראות לזמן הקרוב
אבל בכל מקרה מקווה שהמשבצת הזו כן תהיה קבועה גם בשביל הז'אנר הספרדי למי שאוהב ובשביל הגיוון של הערוץ, וגם כי אולי בהמשך ירכשו דברים בעוד שפות נגיד באיטלקית שאת זה הייתי רוצה לראות ולו רק בגלל השפה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האומץ לאהוב אמנם הייתה טלנובלה, אבל לדעתי גם סדרת מתח

מוזר שלא התחברת לתקופתיות הקוריאניות כשדווקא את הראשונה הביאו לויוה הרגיל ולדעתי הייתה בין הטובות ביותר, מצד שני זה עדיין של תרבות, ספרד זה לא מקסיקו או ברזיל, אבל עדיין מנטליות דומה, אותה שפה.
 

faery18

New member
אם יש הרבה התרחשויות בטלנובלה זה לא הופך אותה לסדרת מתח;]

הדבר הכי קרוב לסדרת מתח היה אם כבר מלון הסודות אבל עדיין בגלל שהיא תקופתית וזו אווירה אחרת אי אפשר היה שלא לאהוב
היא הייתה מצויינת. ואכן הקוריאניות גם התקופתיות לא מושכות אותי בכלל. ודווקא כן ניסיתי בזמנו איזה שניים שלושה פרקים מהיהלום שבכתר-השפה מוזרה לי ממש, התרבות המאכלים המנטליות לא מתחברת בכלל
 

evglev1

Well-known member
מנהל
איסבל ממש לא מבינה את הרצון האלוהי

במקום לחשוב שאלוהים מעניש אותה על שפגעה ביהודים והתאכזרה אליהם, היא חושבת שאלוהים לא מרוצה מכך שגרנדה עדיין מוסלמית. ושיא הבעיה מוסלמים מתנצרים לא בהמוניהם, אבל מתנצרים, אבל נוצרים שהתאסלמו לאחר הכיבוש הערבי, לא חוגגים את ההזדמנות להתנצר ודווקא אגוז יותר קשה לפיצוח ממוסלמים לאורך דורות על גבי דורות. אז סינרוס נשלח "לעזור" לכומר ההגון ומסתבר שסינרוס הוא פנאט לא קטן ולהרעיון להתנות את נישואי איסבל ג'וניור ומנואל בגירוש יהודים מפורטוגל לא היה באמת רעיון של הנסיכה אלא הכומר עשה עליה מניפולציה. ושריפת הספרים זה כסף, הוא כולא מוסלמים ונותן לבריון שלו להתעלל בהם עד שיסכימו להתנצר, ממש כמו שהאינקוויזיציה הוציאה הודעות בפשעים שלא בוצעו. נראה כומר הגון אם כך שנזף באיסבל שמתחזה למשרתת כדי לבחון אותו ואיך שרצה לפקח על המנזרים, אבל מסתבר שהוא אינקוויזיטור לא קטן.

מעניין איך היה קולמבוס במציאות, כי ראיתי סרט ששודר בבריה"מ עוד בילדותי, לא יודע אם הסרט רוסי, הוא קנוי ומדובב, אבל שם קולמבוס הוצג כאדם הגון וטוב לב ושוחר שלום והפגיעה באינדיאנים נעשתה מאחורי גבו. בסדרה קולמבוס מוצג כאדם שאפתן, חמדן ורודף בצע שהתהילה שלו זה הדבר הכי חשוב לו ויש רמזים שהוא רודה בילידים.

חואנה באמת מסכנה פליפה מנתק אותה מהעולם ומשקר לה וחובר לצרפת אפילו שהיא האויב של אביו. חואנה אמרה בצחוק שהיא שאסירה של פליפה, אבל זאת דווקא המציאות. וכשהיא יולדת בת בעוד אחותה בהריון, אז פליפה בכלל מקלל אותה, ובכך במצב נורמאלי היה ברור שהוא לא מרגיש כלום כלפיה ורק מנצל אותה לצרכים פוליטיים.

והחוקים של אבותיו של פרננדו בתוקף ואיסבל ג'וניור לא יכולה להיות מלכת ארגון, אלא רק מלכת קסטיליה ופורטוגל, ועד שיוולד לה בן זכר פליפה יכול לדרוש את הכתר של ארגון לאחר מותו של פרננדו. אם כי לפרננדו יש ילדים ממזרים ואמנם זה היה פוגע קשות באיסבל, וגם נראה שנסיכים ממזרים לא קיבלו מעמד של נסיכים בעולם הנוצרי, אבל זה היה אולי קצת מרסן את פליפה שלאיסבל אין בנים לאחר מותו של חואן, אבל לפרננדו יש לפחות בן אחד.

כשאת כותבת הכומר אני לא יודע אם את מתכוונת לפונסקה או לסינרוס כי שניהם חוגגים את הכוח שלהם אחד במושבות והשני בגרנדה.
 
למעלה