סקר הטלנובלות של טלויסה - מקסיקו

evglev1

Well-known member
מנהל


 

Don Nirtin

New member


ססר! דניאלה! כריסטיאן!

needless tell more..

מרוב ההתרגשות שכחתי לשים את הצב
 

Renat Zeitune

New member
El vuelo de la victoria


"המעוף/הטיסה של ויקטוריה"

סיפור קלאסי מבית המפיקה נטלי שהפיקה את לב פראי וגאטה.

השחקנים הראשיים : פאולינה גוטו שלא מוכרת אצלנו ,מאנה דה לה פארה מאקסייה ,אנדרס פלאסיוסׁ(מתחת שמיים אדומים .
עוד משחקים :אליזבט אלוורס (לב פראי), רנה סטיקלר (לב פראי ,האומץ לאהוב),הלנה רוחו(הזכות לאהוב,אהבת אמת), ועוד.



 

Renat Zeitune

New member
EL BIENAMADO

"האהוב מאוד"
&nbsp
אודוריסיו(חסוס אוצ'ואה) נוכל ידידותי, מנצח את הנשיאות העירונית של עירו הקטנה, שנקראת לורטו, בהבטחה לבנות בית קברות. חוסטינה(שאנטל אנדרדה), סנטינה(נורה סלינס) ודולסינה(אירן קסטיז'ו), שלוש אחיות רווקות, עוזרות לו בקמפיין הפוליטי שלו ועם כל השלושה יש לו פרשיות אהבים סודיות, בלי שהן יודעות זאת ביניהן.
&nbsp
&nbsp
לאודוריסיו יש שלושה יריבים טבעיים: דוניה ברונה(לאורה זפטה), מנהיגת האופוזיציה הפוליטית; הומרו(אנדרס פלסיוס), עיתונאי מקומי שחוקר את כל פעולות הממשלה שלו; ולאון(מארק טצ'ר), הרופא שזה עתה הגיע, שדואג שאיש לא ימות בעיר.
&nbsp
בעיה העיקרית של אודוריסיו היא ולריה(מרילוס ברמודז, בתו, שחוזרת לעיר ומתאהבת בליאון, אבל הוא לא נענה לה בגלל העבר. גם לאישה הצעירה יש קשר מיני לסירוגין עם הומרו, העיתונאי, שמאבד את ראש בשבילה.
&nbsp
אודוריסיו אובססיבי עם פתיחת בית הקברות שלו, אז הוא משתמש טריקים שונים כדי להשיג את מטרתו. נואש לא מקבל מישהו למות, הוא מתכנן התקפה שמובילה תוצאה בלתי צפויה של אהוב מאוד.
&nbsp
בכיכובם של חסוס אוצ'ואה(מלון הסודות), מרילוז ברמודז(גאטה וזיקיות), אנדרס פלסיוס(מתחת לשמיים אדומים), מארק ט'צר(תהום של תשוקה, רק אלוהים סולח), שאנטל אנדרדה(אהבת אמת, כישוף וכו'), נורה סלינס(אזמרלדה, בלב הסערה, אקסיה וכו'), אירן קסטיליו(406, להתאהב מחדש ורק אלוהים סולח), לאורה זפטה(גאטה, הפולשת' אזמרלדה) אלחנדרה גרסיה(החיים שגנבו ממני) וסלבדור זרבוני(תהום של תשוקה כרע)



 

Renat Zeitune

New member
מי שיכול

מוזמן להצביע גם בפורום של ויוה וואלה לסקר טלנובלות נוספות
&nbsp
תוצאות הסקר יישלח לויוה.
 
למעלה