סקר הטלנובלות של טלויסה - מקסיקו

Renat Zeitune

New member
סקר הטלנובלות של טלויסה - מקסיקו

יש להצביע לשלושה טלנובלות ולדרג אותם. לטלנובלה הכי מבוקשת שלדעתכם חייבת להגיע יש להצביע 3
לפחות מבוקשת אך עדיין רצויה יש להצביע 2
להכי פחות מבוקשת אך עדיין רצויה במקום האחרון להצביע לאחד
.

אין להצביע פעמיים לאותו דירוג.
 

Renat Zeitune

New member
ME DECLARO CULPABLE


"אני מצהירה על עצמי אשמה"
&nbsp
פרנקו אורזואה (חואן סולר) הוא עורך דין יוקרתי, עם מסלול רחב מלא הצלחות, אבל החיים ניצבים בפני המשפטים המאתגרים ביותר: הגנה על אישה, אלבה קסטילו (מאירין וילאנובה), אשר ניתקה את בעלה, חולה סופני מן הסיוע המכני המשכי לחיות. חוויאר דוונדס (מרקו מנדז), עייף מכאב וללא תקווה, הוא זה שמבקש מאשתו, כמשאלה אחרונה, לנתק אותו, במעשה של אהבה אינסופית ובלתי מותנית. אלבה, כאישה נאמנה ומאוהבת לחלוטין, עושה זאת. אבל החלטה זו תעלה לה את חירותה, כמו גם על ידי החוקים והחברה, אשר עדיין לא מוכנים לקבל באופן מלא את המתת חסד או את מה שמכונה מוות מכובד. פרנקו, למרות היותו עורך דין עם כסף, תהילה והצלחה, יש חיים ריקים, כמו נישואיו לרוברטה מונרוי (דניאלה קסטרו), לאורך השנים הידרדרה מערכת היחסים והפכה להיות מערכת יחסים ללא אהבה. פרנקו מקבל את ההגנה של אלבה, שחיה מאחורי סורג ובריח, וחושב שהוא יעמוד בפני המקרה המאתגר ביותר בחייו המקצועיים, אבל במציאות, זה שיציב תיגר על לבו. אחרי שעזבה את הכלא, אלבה מנסה לשחזר את החיים שלא הייתה עם בנה, גבריאל, שחי תחת חסותו של גיסתו אינגריד דוניאס (סבין מוסיר), אשר שונאת אותה על סיום חייו של אחיה. אינגריד תעשה הכול כדי שאלבה תחזור לכלא.
&nbsp
נטליה (אירינה באווה), בתו של הנישואים של פרנקו ורוברטה, היא ילדה טובה, עם ערכים. פרנקו מרגיש גאה בה, אבל זה יכול להשתנות, אחרי שנטליה, הצליחה לברוח מהחבר שלה ג'וליאן (פדרו מורנו), אשר סימם אותה במטרה לנצל אותה, רצה לזרועות פאולו (חואן דייגו קובאראוביאס), שחקן כדורגל מקצועי, שהשיג את חלום חייו: הולך לשחק באירופה כי הוא נשכר על ידי מועדון ברצלונה. פאולו שרוע על כיסא גלגלים לנצח. מהתאונה, החיים שלו יהיו שונים לחלוטין. נטליה רוצה להתעמת עם מה שהיא עשתה, ולספר לאביה, אבל גם ג'וליאן וגם רוברטה מונעים ממנה, מאיימים על כך שהיא תאבד את אהבתו של פרנקו. נטליה, הפוחדת, הדוממת וחייה מיוסרת, נושאת את רגשי האשמה של מה שקרה, בלי לדעת שפאולו, הילד שמתאהב בטירוף, הוא בעצם האדם שהיא השאירה ברחוב והסתלקה , בעצתו של חוליאן. האמת תהיה האיום הגדול לאהבת נטליה ופאולו.
&nbsp
רוברטה (דניאלה קסטרו), הסובלת מביפולריות, תחוש מאוימת מהקירבה של אלבה ופרנקו. היא אינה מתפטרת לאבד את בעלה, שאותו היא מחזיקה לצדה במחיר מניפולציה. במיוחד כאשר הוא מגלה שלמעשה אלבה היא אחותה למחצה, הבת שאביה, מאורו מונרוי (אנריקה רושה), היה עם אישה אחרת, ועל רומן שאמה הרגה את עצמה וגרמה לה לכאב הגרוע ביותר. טראומה שלא יכולה להתגבר עליה. למרות הכל, עם העולם נגדו, פרנקו יהיה איש של אמונה, של עקשנות וכוח, שלא יפסיק עד שהוא יחזיר את חירותו לאלבה, ואת החיים אל לבו, נלחם לתת את ההזדמנות לאהוב שוב. פאולו ונטליה ידגימו, לאורך ההיסטוריה שלהם, ששנאה ואהבה הם חלק מאותו האיזון, מבלי לדעת סוף סוף איזה צד, בשניהם, ישתלט.
&nbsp
מככבים חואן סולר(מלכת הלבבות, שקרים וכו'), מיירין וייאנואבה(לא מוכרת אצלנו), אירינה באאבה(באה מאהבה, תשוקה וכח) ודייאגו קוברובייאס(האומץ לאהוב). בין השאר משחקים דניאלה קסטרו(תשוקות, החיים שגנבו ממני), פדרו מורנו(זהות אבודה, אנה כפול שלוש), אנריקה רוצ'ה(אהבות אמיותיות, בדרך אל האושר, רק נשיקה,הזכות לאהוב וכו'), אלחנדרו אבילה(החיים שגנבו ממני, רק אלוהים סולח, באה מאהבה וכו'), סבינה מוסייר(תהום התשוקה, אין טיפשות בגן עדן, אהבות אמיתיות, הזכות לאהוב וכו'), ליסט(האומץ לאהוב, החיים שגנבו ממני), אלחנדרה גרסיה(החיים שגנבו ממני)

 

Don Nirtin

New member


דניאלה ק. ואנריקה. לא צריך להגיד יותר.
&nbsp
אגב, אהבתי את העלילה הדרמטית.
 

Renat Zeitune

New member
Caer en tentación

ליפול בפיתוי
&nbsp
רחל (סילביה נבארו) ודמיאן (גבריאל סוטו) נשואים באושר עם שני ילדים. גורל מוביל שדמיאן פוגש את קרולינה (אדריאנה לובייר) ומרגיש אטרקציה שאין להכחישה כלפיה. דמיאן לא ידע שקארולינה כבר היתה נשואה לסנטיאגו (קרלוס פרו), אדריכל בנייה שאיתו יש לה שני ילדים. רחל מחזירה בטעות את המכונית שלה למשאית של סנטיאגו. הם הבינו שבניהם מכירים זה את זה. רחל מתנדבת לשלם על הנזקים, אך סנטיאגו מסרב. רחל התעקשה והלכה לבית אלואראדו עם דמיאן. שני הזוגות נעשים חברים טובים. אבל התשוקה בין דמיאן לקרולינה חזקה יותר ממחויבות הנישואין שלהם ושניהם מחליטים לרמות לבני זוגם. לדמיאן ולקרולינה היתה תאונת דרכים איומה. המצילים מצאו רק דמיאן פצוע קשה וקרולינה נעלמת באופן מסתורי מהמקום. במהלך החקירה על ידי המשטרה, רחל וסנטיאגו לומדים כי בני זוגם הם נאהבים.
&nbsp
בכיכובם של גבריאל סוטו(לא מאמינה לגברים, באה מאהבה וכו') סילביה נבארו(האומץ לאהוב, שקרים ומחר ולתמיד), קרלוס פרו(מתחת לשמיים, מלכת הלבבות, מלאך ושטן) ואדריאנה לובייר(משולש גורלי, לא מאמינה לגברים) ואלה ולדן(להתעורר לצידך). ארט דה לה טורה(לא מוכר אצלנו) משחק את הרע.

 

Anett

New member
מקווה שתגיע....כי אין על גבריאל סוטו

וגם התגעגענו לסילביה נבארו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מי יודע הם הביאו את תשוקה אסורה

זמן קצר לאחר המקור הטורקי אהבה אסורה, והשיא שבאותו הערוץ העלו את השידור החוזר של המקור כשהריימק טרם הסתיים.
 
למעלה