Papa a toda madre

Renat Zeitune

New member
Papa a toda madre


אני עוקבת אחר הטלנובלה הזאת ואני סה"כ נהנית ממנה, היא מצחיקה, משעשעת ונוגעת בנושא שובניזם ופרימיטיביות מול פמניזם ומודרניות. הבעיה העיקרית שמפריעה לי זה שהקטעים עם הראשיים נמרחים, הראשית לא שמה על הראשי, היא עמדה להתחתן עם מישהו אחר ועכשיו יש לה מחזר והיא לא דוחה אותו לגמרי ואפילו התנשקו, הראשי רק רב איתה ולא רואה אותה כאישה. הוא עסוק עם החברה והילדה שלו. הראשיים עדיין לא התחילו לפתח רגשות אחד כלפי השני וזה החיסרון היחיד שבולט. הם נפלו אחד על השני בטעות ולא היה מתח מיני ורק הילדה התרגשה שכן היא התחברה אליה. מאוריסיו(סבסטיאן רולי) מצחיק אותי יותר מהקומדיה הראשונה שלו עם דנה גרסיה שם היה יבש ודנה גרסיה הייתה המצחיקה. הוא עושה את העבודה היטב אם כי בהתחלה שיחק קצת מוגזם אבל בהמשך נכנס לדמות. מאייטה משחקת אותנטי כבר על ההתחלה וגם מראה צד קומי שלה. מי שאני נהנית ממנה זאת ללא ספק הילדה, יחסית למישהי לא מנוסה ושמעולם לא הופיעה בטלוויזיה היא נהדרת ויש לה כימיה עם סבסטיאן, אני מחכה שכבר יתעוררו אצלו רגשות אבהיים במיוחד שהוא בעצמו אבא במציאות לילד בן 7. אני מקווה שלא ימרחו את זה יותר מידיי למרות שאני סה"כ נהנית ובעיקר מההומור שלה שזה היתרון שיש לה בינתיים. לא אשקר שסבסטיאן הוא הסיבה שאני ממשיכה להתמיד בה, אין ספק שאילולא הוא הייתי פורשת והאמת הוא גורם לי לצחוק בדמותו וגם שמתי לב שגם במציאות לא חסר לו חוש הומור. מחכה שכבר ייכנסו זוג הגאים והאנטגוניסטה הראשית שיתחממו העניינים.

בינתיים הנה לכם קטע מצחיק של סבסטיאן עם הילדה.

https://www.instagram.com/p/Ba7rMAKhAwz/



נ.ב כל הזמן נהיה לי דה ז'ה וו לרובי כאשר דמותו של סבסטיאן הזכירה את השם רובי מאחר והייתה לו משרתת בשם זה.
 

faery18

New member
חחח איך הוא רץ איתה עם העגלה


מקווה בשבילך שההתקרבות בין הדמויות של מאייטה וסבסטיאן באמת לא תמרח יותר מידי למרות שבכל זאת זה עדיין פרקים ראשונים ככה שזה עוד בסדר אם הם לא ממש התחילו להתקרב. השאלה איך זה יתפתח
 

Don Nirtin

New member
זו קבוצה לטלנובלות


אישית הייתי ממליץ להכין את עצמך ליום שבו תפוז ימות. וזה לא יהיה רחוק כל כך.
 

Don Nirtin

New member
מפורום של 2000 תגובות לספיישל סיום


הגענו למה שהגענו. זה כשלעצמו אומר לך הרבה על המצב של תפוז.
 

faery18

New member
כן תפוז לא מה שהיה פעם מאז שעלו הרשתות החברתיות וחבל,

אבל הוא עדיין חי גם אם אילה נשימותיו האחרונות חח..
נקווה שישרוד כמה שיותר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
העניין הוא שזה כך בכל הפורומים

בוואלה הפורום מת, גם בגלל התקלות, ורק עכשיו אופיר מחייה אותו, וגם הפורומים של הטורקיות והברזילאיות גוססים. הייתה קבוצת פייסבוק של מרי מהאזור על טלנובלות ועל מה שמשודר בויוה, גם זה שומם, הפורום של אג'נדה שאני עדיין אחד המנהלים שלו באופן רשמי, בכלל מוצג מוזיאוני.

האם זה אומר שאנשים מתכתבים בעיקר בוואטספ והפורומים לדיון על טלונובלות, קוריאניות וטורקיות כל הוותיקים גוססים?
 

faery18

New member
מוצג מוזיאוני חח האמת אפשר להחיות את אג'נדה אם בהמשך תפוז

באמת ייסגר
 

elall

Member
מנהל
ברור שיותר קל לכתוב ברשתות החברתיות

אבל לפורומים יש יתרון אחד חשוב בעיני- אנונימיות. לדעתי פורומים ימשיכו להתקיים (לא בהכרח תפוז) כי לדעתי תמיד יהיו אנשים שפרטיות שלהם תהיה חשובה להם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
העניין הוא שגם אחת מקבוצות הפייסבוק שדנה בטלנובלות

למעשה מתה ורק מדי פעם יש תנועות חיים שם. אה שכחתי גם פייסבוק זה לא הרשת החברתית היחידה, יש גם טוויטר, אינסטגרם, ווטסאפ...
 

Renat Zeitune

New member
חקרתי קצת על השחקן שמגלם את הגבר השמרן והקתולי, חורחה

גיליתי שמאחורי הגבר המשעמם, התפל והשובניסטי, גבר חתיך ולא רק זה אלא גם מוכר לנו ממלכת הלבבות. הבנאדם, סרחיו מור נולד בספרד, נשוי+2. עם רזורמה של סרטים.







 
למעלה