אדמות פראיות - En Tierras Salvajes

Renat Zeitune

New member
אדמות פראיות - En Tierras Salvajes


החלטתי להכין לה ספיישל מיוחד לכבוד זה שהיא מסתיימת במקסיקו בקרוב ורובנו רוצים שתגיע לפה אז לפני כן הבה נכיר את הטלנובלה המדוברת.

הטלנובלה בכיכובם של קלאודיה אלברז(חיים כפולים), דיאגו אוליביירה(אהבה מנצחת, היורשים, קוראים לזה אהבה, זינגרה), כריסטיאן דה לה פואנטה(האומץ לאהוב), הורסיו פנצ'רי, ססר אבורה ודניאלה רומו(בלב הסערה), נינל קונדה(רבלדה), חימנה קורדובה כרעה וליסראדו הרע משקרים ומילה של אישה. כמו כן מופיעה מרתה חוליה שראינו אותה בשקרים, שיכורה מאהבה ואם חורגת.

הטלנובלה בהפקתו של סלבדור מחיה.

 

Renat Zeitune

New member
עלילה


באופן ראשון מיידי התחתנו אך אולי לא לתמיד...היא מארגנת משתה, כריזמטית וסולידרית. הוא איש עסקים מצליח וחשוב. אניבל(דיאגו אוליביירה) בוגד באישתו עם אולגה(חימנה קורדובה), אישה שופעת שאובססיבית אליו ומתחילה לשנוא את איסבל(קלאודיה אלברז) כי היא מאשימה אותה שהיא עמדה ביניהם.
&nbsp
בשל בעיות בנשימה, איסבל עוברת לכפר של סאן חואן דה ואז'ה, שם חיים משפחתו של בעלה. וככה מתחילים להשתנות חייהם של כל המשפחה. דניאל(כריסטיאן דה לה פואנטה) אחיו הצעיר מאניבל, לא יכול להסתיר את משיכתו החזקה לאיסבל כשהוא רואה אותה בפעם הראשונה, אך לא רק הוא, גם אחיו, סרחיו(הורסיו פנצ'רי), האח הקטן של האחים אוטרו, פולמונולוג, מנהל ובעל מוניות של המרפאה בכפר ועומד להתחתן עם טרסה קסטיז'ו אך לו נמאס מהטרדות התכופות שלה.
&nbsp
דונה אמפרו(דניאלה רומו), אישה קנאית ומניפולטיבית; מאז שהגיעה איזבל לא רוצה אותה קרובה לבנה, אניבל כי היא חושדת בתשוקה שמעוררת בשלושת בניה. אמפרו יודעת להעמיד פנים בפני החברה אך גם להתערב בחיים של האחרים ובגלל זה היא מקבלת את טרסה כחברה של סרחיו כי היא מעולם לא נתנה סיבה שידברו עליה.
&nbsp
דון ארתורו(ססר אבורה) האב של האחים אוטרו נושא עבר מלא סודות שבהם אמפרו גוערת בו. דון ארתורו גבר אוהב שמנסה לאחד את המשפחה בהיותו נותן תמיכתו הנאמנה של כלתו, איסבל.
&nbsp
דניאל מנהל המנסרה והעסק המשפחתי יש לו יריבות עם קרלוס מולינה(ליסנדרו), בנו של הבעלים הקודמים של המנסרה.
&nbsp
קרלוס הוא אוייב קטלני של אוטרו, ויש לו את העם כנוע ורוצה לראות הרוסים את כל בני משפחת אוטרו וכאשר הוא פוגש את איסבל הוא מתרשם מיופייה. קרלוס יודע מה תהיה המכה הבאה נגד אוטרו והוא יודע שדניאל מאוהב באשת אחיו.
&nbsp
קרולינה(נינל קונדה), המאהבת של דניאל ואם חד הורית של בנה ושל קרלוס. חושדת שדניאל מאוהב באיזבל. ללא מניעים נסתרים קרולינה נהיית חברה של איסבל אך מבלי לדעת זאת...בדרך זו או אחרת קרולינה מקושרת לאוטרו בשל הסוד שמסתירים דונה אמפרו וארתורו.
&nbsp
בחלק השני אלחנדרה ריבלס, הבת דודה של האחים אוטרו חוזרת לכפר לאחר שהייתה בפנימייה כי דודתה, אמפרו הרחיקה אותה במשך שנים בעקבות מותם של הורייה, וכעת בחזרתה היא מוצאת אהבה בעובד של החווה, אוריאל סנטנה. דונה אמפרו רוצה אותה רחוק ממנו אך קרוב לבנו הנשיא העירוני; איקר מורלס(ג'ונתן קורי), גבר לא בוגר נרקיסט שמעוניין רק להשתעשע ולקבל את הירושה העסיסית של אלחנדרה כדי להתעשר ולשמור את המעמד הפוליטי של אביו.
&nbsp
לטובתם ולטובת המשפחה, סרחיו ודניאל חייבים להימנע ממה שהם מרגישים כלפי איסבל, אך הלב לא שולט. איסבל תפקפק באהבתה כלפי אניבל והיא חצויה בין שלושת האחים, בין לבחור באהבה בטוחה ואמינה של דניאל
, באהבה תמימה ומגינה של סרחיו
ואהבה צבועה וגחמנית של אניבל
למרות שהיא יודעת לחלוטין שליבה שייך לדניאל אך זה לא יהיה קל להודות ברגשותיה.

 

Renat Zeitune

New member
איסבל מונטלבן


אישתו של אניבל אוטרו, אישה אוהבת, נדיבה ועצמאית שהתקדמה בכוחות עצמה. איסבל סובלת ממחלה בריאות שגורם לה לגור בהרים של סאן חואן דל ואז'ה שם מתחילה חיים חדשים לצד בעלה. לעומת זאת היא מוצאת את עצמה בקונפליקט רב של חייה, להיות נאהבת בידי 3 אחים בו זמנית, גברים נפלאים שזורעים בה ספק מסעיר בליבה, את מי לאהוב?
&nbsp
מגולמת ע"י קלאודיה אלברז שמוכרת מחיים כפולים.

 

Renat Zeitune

New member
סרחיו אוטרו


&nbsp
האח הכי צעיר. גבר עדין ואציל. נשמה שמקדישה את זמנה בשקיפות לשרת את הזולת דרך מקצועו הרפואי, אך בקרוב ליבו יתחיל לפעום בשביל איזבל שיגן עליה וישמור עליה ממחלתה במרפאה של הכפר וחייו ישתנו לחלוטין מאחר והוא עומד להתחתן עם טרסה.
&nbsp
מגולם ע"י הורסיו פנצ'רי
&nbsp
לא מוכר

 

Renat Zeitune

New member
אניבל אוטרו


בעלה של איסבל והאח הבכור של האחים אוטרו. הדבר הכי טהור בחייו היא אהבתה של איסבל אך יש לו חולשה לנשים שמפתה אותו שוב ושוב. אניבל הוא מנהיג בעסקים ומתרעם שאביו בחר בדניאל לנהל את המנסרה, כי מאז הילדות קיימת יריבות גדולה ביניהם.
&nbsp
מגולם ע"י דיאגו אולביירה שמוכר לנו מלא מעט סדרות ארגנטינאיות ביניהם זינגרה, היורשים וקוראים לזה אהבה שהאחרונה הייתה טלנובלה מקסיקנית, אהבה מנצחת.

 

Renat Zeitune

New member
דניאל אוטרו


האח האמצעי של האחים אוטרו. אחראי למנסרה של המשפחה. אדם פראי. דניאל מתאהב באיסבל אך נלחם ברגשותיו בשל היותה אשת אחיו.
&nbsp
מגולם ע"י כריסטיאן דה לה פואנטה שמוכר לנו מהאומץ לאהוב.

 

Renat Zeitune

New member
דונה אמפרו


האמא הגדולה אוטרו. אישה שמרנית, ודואגת לשמור על התדמית בפני החברה. דונה אמפרו אוהבת את משפחתה, ונלחמת לשמור אותה מאוחדת אך הגעתה של איסבל "מאיימת" על משימתה. היא חושדת באהבה הבלתי אפשרית שמעוררת בשלושת בניה.
&nbsp
מגולמת ע"י דניאלה רומו שמוכרת לנו בהרבה סדרות ביניהם בדרך אל האושר, הזר, כישוף, אהבה מנצחת, בלב הסערה שהאחרונה הייתה מלון הסודות.

 

Renat Zeitune

New member
דון ארתורו


ראש המשפחה אוטרו. הוא גבר אוהב שנתן את המיטב למשפחתו בחייו הארוכים אך היריבות בין בניו מוביל להיפרדות של אוטרו. למרות שנלחם לשמור אותם מאוחדים עם דוגמה של יושרה, דון אמפרו שומר סוד אפל שעלולה להרוס אותו. סוד ששומרת דונה אמפרו.
מגולם ע"י ססר אבורה שמוכר לנו בהרבה סדרות ביניהם
&nbsp
חבקי אותי חזק, לילות מריאנה, אם חורגת, אהבה מנצחת, לב פראי ובלב הסערה.

 

Renat Zeitune

New member
קרולינה


מאהבת של דניאל. אישה יפה ומתוקה. בעבר הייתה קרבן לתרמיות של קרלוס מולינה, תרמיות שכתוצאה מכך נולד לה בן ממנו. קרולינה מאוהבת בדניאל אך דונה אמפרו לא מקבלת אותה במשפחה כי כנראה יש לה שנאה מיוחדת שמתייחסת לעבר האפל שאפילו קרולינה בעצמה לא מודעת.
&nbsp
מגולמת ע"י נינל קונדה שמוכרת לנו מרבלדה וים של אהבה.

 

Renat Zeitune

New member
איקר


זוטר ונרקיסטי. בנו היחיד של נשיא עירוני מושחת של סאן חואן דה ואז'ה, אמאדור מוראלס. חושב שהכסף הוא האלוהים בעצמו כי אביו פינק אותו בחיים מלאים בחריגות וחטאים. איקר בעל כריזמה גדולה וקסם אישי כי הוא דון ז'ואן של הכפר. שואף לכבוש את ליבה של אלחנדרה שעומדת לקבל ירושה של מיליונים מהורייה.
&nbsp
מגולם ע"י ג'ונתן קורי שמוכר לנו מאהבות אמיתיות

 

Renat Zeitune

New member
אלחנדרה


בת דודה קטנה של האחים אוטרו. נערה אצילה. חוזרת לפנימייה במדריד ע"י דודתה, אמפרו. השנים בה הייתה רחוקה ממשפחתה יצרו בה רגשות של נטישה ובדידות שפיתחו אצלה אישיות של קשיחות שלאט לאט מתמתקת עם אהבתו ללא תנאי של אוריאל, העובד הכי טוב בחווה שגונב את ליבה.
&nbsp
מגולמת ע"י נראה קמצ'ו

 

Renat Zeitune

New member
אוריאל


אח של אנדרס ועובד של המנסרה ובחווה אוטרו. צעיר שמאוהב בחיים, מכבד את הנשים. למרות שגורש מארה"ב יש לו שאיפות גדולות לעתיד כי הוא חולם להפוך למהנדס אגרונום ולזרוע אורגנית בכפרים בארצו. מתאהב באלחנדרה ולמענה הוא מוכן להכל.
&nbsp
מגולם ע"י אמנואל פלומרס

 

Renat Zeitune

New member
אולגה


מאהבת של אניבל. שאפתנית עם תשוקה. מוכנה לעשות כל מה שאפשרי כדי להפוך להיות האישה החדשה של אניבל. היא לא מכירה גבולות כדי להשיג את מטרותיה ולא מקבלת תבוסה בדרכה.
&nbsp
מגולמת ע"י חימנה קורדובה

 
למעלה